- Αυτό που αναφέρθηκε ότι το βασικό format ανάπτυξης είναι το PS4 είναι απλά λάθος και δεν έχει καμία υπόσταση. Κάποια games έχουν ως βασικό format το PS4, κάποια το Xbox One, όπως το The Division και κάποια τα PC. Αυτό επίσης ισχύει μόνο στις μεγάλες παραγωγές, καθώς το 90% των indie games της κονσόλας έχει ως βασικό format ανάπτυξης το Xbox One λόγω της υπηρεσίας ID@Xbox.
- Το θέμα των αναλύσεων έχει κουράσει. Όταν το 1080p έρχεται με παραχωρήσεις στο texture filtering, το 900p είναι by default καλύτερο. Έγραψε και το Eurogamer ένα
άρθρο
πρόσφατα, επιβεβαιώνοντας με δηλώσεις από developers αυτά που λεώ εδώ και μήνες τώρα.
Όσοι δεν θέλουν να διαβάσουν το σεντόνι η αλήθεια συνοψίζεται στο κομμάτι: "Generally PS4 titles go for 1080p and Xbox One for 900p," he says. "Anisotropic filtering is very expensive, so it's an easy thing for the PS4 devs to drop (due to the higher resolution) to gain back performance, as very few of them can hold 1080p with AF. Xbox One, as it is running at lower res, can use the extra GPU time to do expensive AF and improve the image." To θέμα είναι ότι υπάρχουν και games που τρέχουν στα 1080p και στις δύο κονσόλες, στο PS4 δεν έχουν anisotropic filtering όμως.
Κάποτε οι Darkthrone είχαν αυτοαποκαλεστεί "the most hated band in the world", πλέον ξέρουμε ποια είναι η πιο hated κονσόλα στον πλανήτη...