Θα είναι πλήρως open world

monster-hunter-wilds-67-1702008080.jpg

Ο leaker Dusk Golem δήλωσε ότι έχει πληροφορίες για το Monster Hunter Wilds, σύμφωνα με τις οποίες θα είναι πλήρως open world και δεν θα έχει διακριτές περιοχές για εξερεύνηση, όπως στα προηγούμενα games. "Αυτή ήταν η ιδέα της Capcom από την πρώτη μέρα προφανώς", έγραψε ο Dusk Golem και πρόσθεσε πως: "όλο το παιχνίδι έχει αυτή την λογική, από την ιστορία, μέχρι το endgame".
Το Monster Hunter Wilds είπε ότι βρίσκεται σε ανάπτυξη από το 2019 και θα περιλαμβάνει "πολλές από τις ιδέες που επρόκειτο να προστεθούν στο Monster Hunter World αλλά τελικά καταργήθηκαν". Επιπλέον, υποστηρίζεται ότι ο director του Monster Hunter Wilds (Yuya Tokuda, ο οποίος ήταν επίσης επικεφαλής του Monster Hunter World) έχει λάβει «πλήρη ελευθερία για την ανάπτυξη του Monster Hunter Wilds».

Η πηγή που ανέφερε τα παραπάνω στον Dusk Golem λέει επίσης ότι στο Wilds οι developers θα πειραματιστούν πολύ περισσότερο από το World, κάτι που "θα μπορούσε να είναι ένας κίνδυνος, αλλά το feedback είναι πολύ καλό στιγμής". Λέγεται επίσης ότι είναι ένα Action RPG στο οποίο "η Capcom θα δώσει τα πάντα και πιθανόν να είναι μακράν το μεγαλύτερο video game που επιχείρησε ποτέ".

Σύμφωνα με τον Dusk Golem, το Monster Hunter Wilds - το οποίο φέρεται να σηματοδοτεί επίσης την επιστροφή του "μεγάλου τέρατος Godzilla" στον κόσμο - θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025, χωρίς "κανένα πρόβλημα στην ανάπτυξη μέχρι στιγμής". Πράγματι, ισχυρίζονται ότι ο στόχος κυκλοφορίας δεν είναι πιθανό να αλλάξει, ενώ ο leaker κατέληξε πως: «Η Capcom στηρίζεται στην κυκλοφορία αυτή για το τρέχον οικονομικό έτος. Δεν νομίζω ότι ούτε το GTA 6 θα τους έκανε να το καθυστερήσουν».

Το Monster Hunter Wilds θα κυκλοφορήσει το 2025, πιθανόν το πρώτο τρίμηνο, για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Spyro 4' in the forum. 1 hour 19 minutes ago

Φήμη για το Spyro 4

spyro-4-40-1711661676.jpg


Σε ανάπτυξη από την Toys for Bob;

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της Toys for Bob ότι ανεξαρτητοποιείται από την Activision Blizzard (σ.σ. άρα και από την Microsoft), η Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης φημολογείται τώρα ότι αναπτύσσει το Spyro 4.

Σε ένα βίντεο που δημοσίευσε ο Καναδός YouTuber Guy Eh -γνωστός insider για τις σειρές Crash Bandicoot και Spyro the Dragon- δήλωσε ότι είχε ακούσει από πολλές πηγές στην έκθεση PAX East ότι η Toys for Bob εργάζεται σε ένα νέο Spyro. "Το Spyro 4 βρίσκεται σε ανάπτυξη. Αυτή είναι μια δήλωση. Χωρίς θεωρίες, υποθέσεις βασισμένες σε στοιχεία, χωρίς συνωμοσίες", είπε συγκεκριμένα και πρόσθεσε: «Από τον Μάρτιο του 2024, το Spyro 4 βρίσκεται επί του παρόντος σε ανάπτυξη».

www.youtube.com/watch?v=_iqAXYfktTw

Επιβεβαίωσε επίσης ότι η ανάπτυξη του Spyro 4 ξεκίνησε τον Ιανουάριο. Έτσι, εάν αυτή η αναφορά αποδειχθεί ακριβής, το νέο Spyro είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο.

Διαβάστε περισσότερα για την συμφωνία μεταξύ Microsoft και Toys for Bob, η οποία μάλλον αφορά το Spyro 4. 

Άραγε το Spyro 4 θα είναι timed exclusive για το Xbox; Πάντως πέρα από τις κονσόλες Xbox, η Microsoft συνηθίζει να κυκλοφορεί τα games της και στα PC.

Read More...

Νέα δωρεάν πενθήμερη περίοδος

call-of-duty-modern-warfare-3-free-period-70-1707334135.jpg

Η Activision ετοιμάζει μία νέα δωρεάν περίοδο για το Call of Duty: Modern Warfare 3, η οποία θα διεξαχθεί το διάστημα 4-8 Απριλίου, για πέντε ημέρες.
Το free trial του Modern Warfare 3 ξεκινά αμέσως μετά την κυκλοφορία της Season 3 στις 3 Απριλίου για το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε μερικά από τα νέα modes στο FPS, όπως το Capture the Flag. Τρία νέα ακόμα modes θα έρθουν κατά την διάρκεια αυτής της Season, στα Chamber, Minefield και Escort. Ένα 6v6 map ονομάζεται Emergency θα παρουσιαστεί επίσης την επόμενη εβδομάδα, οπότε μπορεί να το δούμε στο free trial. Τον Απρίλιο η Activision ετοιμάζει και ένα 4/20 Event, με τους operators Cheech και Chong, ενώ το Call of Duty: Warzone θα έχει και το High Trip mode.

www.youtube.com/watch?v=kvinVat63Jw

Υπάρχει κάτι περισσότερο από ένα free trial που έχει προγραμματιστεί για το Modern Warfare 3 και το Warzone τον επόμενο μήνα. Η Activision έχει προγραμματίσει ένα 4/20 event, όπου θα προστεθούν και οι operators Cheech και Chong. Στο Warzone θα υπάρξει επίσης κι ένα High Trip mode, όπου συλλέγετε gummies και ένας Stoney Sloth operator 

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Borderlands 4' in the forum. 1 hour 20 minutes ago

Βρίσκεται ήδη σε ανάπτυξ

borderlands-4-16-1691862583.jpg

Η Take-Two εξαγόρασε την Gearbox από την Embracer και ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ανάπτυξης «ανατπύσσει ενεργά» το νέο Borderlands.
Τον Φεβρουάριο του 2024, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Gearbox, Randy Pitchford, έκανε teaser για το επόμενο video game της εταιρείας, λέγοντας ότι είναι το «καλύτερο πράγμα που έχουμε κάνει ποτέ». Πολλοί πιστεύουν ότι πρόκειται για το φημολογούμενο Borderlands 4. 

Όποιο κι αν είναι το επόμενο video game, το νέο Borderlands είναι μόνο ένα από τα games της Gearbox. Υπάρχουν έξι «βασικά projects» στην Gearbox σε διάφορα στάδια ανάπτυξης. Αυτά περιλαμβάνουν πέντε sequels, συμπεριλαμβανομένου του προαναφερθέντος Borderlands και του επόμενου Homeworld, μαζί με "τουλάχιστον μία νέα σειρά". Εκτός από αυτά τα έξι games, η Take-Two είπε ότι βλέπει ευκαιρίες να «επενδύσει σε νέα games και να επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές της Gearbox».

Read More...

Η The Pokemon Company έκανε DMCA takedown σε video του Call Of Duty που ανέβηκε πριν 7 χρόνια, επειδή περιείχε τον Pikachu

Call-Of-Duty-zombies-pikachu-mod-83-1711642746.jpg


Οι content creators τώρα φοβούνται για τα videos και τα κανάλια τους.

Σύμφωνα με έναν YouTuber, η Pokemon Company ζήτησε από το YouTube να ρίξει ένα βίντεο που κυκλοφόρησε πριν 7 χρόνια. Το βίντεο δείχνει ένα mod που περιείχε τα Pokemon ως ζόμπι στο Call Of Duty: Zombies. Το βίντεο δημοσιεύτηκε από τον NoahJ456, ο οποίος έχει πάνω από 5 εκατομμύρια subscribers στο YouTube.

Ο NoahJ456 έκανε μια ανάρτηση στο Twitter για ένα email που είχε λάβει. Το email ήταν ένα copyright removal strike που έλεγε ότι το βίντεο που περιείχε τα Pokemon έπεσε κατευθείαν με αίτημα της Pokemon Company. Επίσης, ο NoahJ456 προειδοποιεί άλλους content creators να σβήσουν ή να κάνουν unlist (δηλαδή διαθέσιμα μόνο με link) τα βίντεο που περιέχουν mods με Pokemon το συντομότερο δυνατό. Ο NoahJ456 δήλωσε: «Απλά μου έκαναν ένα manual strike για ένα βίντεο που έφτιαξα πριν από 7 χρόνια που περιείχε ένα modded Pokemon στο COD Zombies. Άλλα 2 stikes και το κανάλι μου πέφτει».


WARNING TO ALL CONTENT CREATORS!

If your videos feature any sort of modded Pokemon content, I would delete/unlist it ASAP.

Just got a manual strike for a video I made 7 years ago featuring Pokemon modded into COD Zombies.

2 more strikes and my channel gets deleted.

? pic.twitter.com/vEYpM8hdIf

— NoahJ (@NoahJ456) March 19, 2024

Σε ένα επόμενο tweet ο NoahJ456 απάντησε σε ένα χρήστη που ρώτησε εάν ο content creator μπορεί να κάνει appeal για το strike. Η απάντηση ήταν ότι η Pokemon Company έχει τα δικαιώματα για να κάνει strike το βίντεο από το κανάλι μου. Το appeal είναι απίθανο να το λάβουν υπόψη τους. Ο NoahJ456 πρόσθεσε: «Αν η καρδιά τους δεν αλλάξει, το strike θα παραμείνει lol».

Από ότι φαίνεται, μερικοί content creators τρόμαξαν με αυτό το γεγονός και αρχίζουν να πιστεύουν πως η Pokemon Company είναι ενάντια στα mods που περιέχουν τα Pokemon. Ένας creator, ο ToastedShoes, κατηγόρησε τον εαυτό του και το βίντεο που περιείχε ένα Palworld x Pokemon mod με την δικαιολογία ότι προκάλεσε την Pokemon Company να αντιδράσει ενάντια σε αυτά τα mods. Τον Ιανουάριο του 2024, ο ToastedShoes ανέβασε ένα teaser από ένα mod ου πρόσθεσε τα Pokemon στο Palworld – ένα Survival game που αναφέρεται συχνά ως «Pokemon με όπλα». Το βίντεο έπεσε με αίτημα της Nintendo και της Pokemon Company. Τώρα πολλοί content creators ανησυχούν ότι η Nintendo και η Pokemon Company θα ρίχνουν ακόμα και βίντεο που κυκλοφόρησαν πριν από μία δεκαετία ή ακόμα και ολόκληρα κανάλια.

Στο παρελθόν υπήρξαν τέτοιες συμπεριφορές από τη Nintendo όταν ξεκίνησε να ρίχνει κανάλια γιατί περιείχαν βίντεο με μουσική από τα Mario, Kirby και άλλα games της. Μεγάλο μέρος της μουσικής των games της Nintendo δεν είναι διαθέσιμο στο Spotify ή σε άλλες πλατφόρμες και για αυτό το λόγο οι fans ξεκίνησαν να ανεβάζουν τη μουσική από games της Nintendo στο YouTube. Στις 24 Ιανουαρίου η εταιρεία του Pokemon επιβεβαίωσε πως ερευνούσε αυτό που πολλοί υπέθεσαν ότι το Palworld περιείχε designs που έμοιαζαν με τα Pokemon. Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση εναντίον του Palworld και της εταιρείας ανάπτυξής του, την Pocketpair που δημιουργήθηκε από την Pokemon Company.

Read More...

Η Take-Two εξαγόρασε την Gearbox από την Embracer Group

take-two-gearbox-75-1711641537.jpg


Για 460 εκατομμύρια δολάρια.

Μετά από μήνες φημολογιών, η Take-Two εξαγόρασε επίσημα την Gearbox από την Embracer Group για 460 εκατομμύρια δολάρια.

Η Gearbox είχε εξαγοραστεί από την Embracer Group το 2021 για 1.3 δισεκατομμύρια. Τα 460 εκατομμύρια δολάρια θα πληρωθούν στην Embracer σε μετοχές της Take-Two. Στην εξαγορά περιλαμβάνονται οι Gearbox Software στο Texas, η Gearbox Montreal και η Gearbox Studio Quebec, ενώ οι σειρές οι οποίες περνάνε στα χέρια της Take-Two μεταξύ άλλων, οι Borderlands, Risk of Rain, Brothers in Arms και Duke Nukem. Στην εξαγορά όμως δεν περιλαμβάνεται ο τομέα publishing της Gearbox που βρίσκεται στο San Francisco που πρόσφατα κυκλοφόρησε το Remnant 2, το επερχόμενο Hyper Light Breaker και άλλα games.Επιπλέον στην εξαγορά δεν περιέχονται κάποιες εταιρίες ανάπτυξης που εξαγόρασε η Embracer μέσω της Gearbox, όπως οι Cryptic Studios, Lost Boys Interactive και Captured Dimensions.

Η Take-Two έχει ήδη αρκετή ιστορία με την Gearbox, καθώς ήταν και είναι publisher της σειράς Borderlands. Η Gearbox θα συνεχίσει να λειτουργεί ως εταιρεία ανάπτυξης της 2K και CEO θα παραμείνει ο ιδρυτής της Randy Pitchford με την ομάδα του. Σχετικά με την νέα εξαγορά, ο Pitchford δήλωσε: "Το βασικό μου ενδιαφέρον πάντα είναι η Gearbox, το ταλέντο μας και οι πελάτες μας. Δεν να διαβεβαιώσω προσωπικά τους fans μας ότι αυτή η συμφωνία θα διασφαλίσει ότι όλες οι εμπειρίες που έχουμε σε ανάπτυξης αυτή τη στιγμή, θα βγουν στις καλύτερες δυνατές εκδοχές τους."

Ο πρόεδρος της 2Κ, David Ismailer δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τον Randy Pitchford και την ομάδα του από ταλαντούχους developers στην 2Κ και ανυπομονούμε να κυκλοφορήσουμε πολλά projects στο μέλλον ως συνάδελφοι. Μας άρεσε πολύ η συνεργασία της Gearbox σε κάθε έκδοση της σειράς Borderlands και το επόμενο project της σειράς βρίσκεται σε ενεργή ανάπτυξη."

Read More...

Call of Duty: Modern Warfare III Season 3

cod-mw3-season-3-20-1711639729.jpg


Θα περιλαμβάνει νέο mode, όπου οι νεκροί εχθροί θα αφήνουν νάρκες.

Η Activision αποκάλυψε νέες πληροφορίες για την Season 3 του Call of Duty: Modern Warfare III, η οποία αναμένεται για τις 3 Απριλίου.

Μεταξύ άλλων, ένα νέο mode θα είναι το Minefield, το οποίο, σύμφωνα με την Activision, θα είναι το Multiplayer αλλά με mines (νάρκες). Το Minefield θα είναι διαθέσιμο στα Kill Confirmed, Domination και Hardpoint. Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου mode είναι ότι όταν σκοτώνετε κάποιον παίκτη, στο σημείο που πέθανε εμφανίζεται μία νάρκη. Η νάρκη δεν θα μπορεί να μετακινηθεί και σκοτώνει επιτόπου οποιονδήποτε παίκτη της αντίπαλης ομάδας περάσει από το σημείο εκείνο. Ένα ακόμα νέο mode, το οποίο όμως έχουμε ήδη δει στο Warzone είναι το Escort, όπου μία ομάδα πρέπει να προστατεύσει ένα όχημα όσο πάει από την μία άκρη του χάρτη στην άλλη. Η άλλη ομάδα προσπαθεί να το καταστρέψει. Και οι δύο ομάδες έχουν απεριόριστα respawns, ενώ σε κάθε round οι ομάδες αλλάζουν.

www.youtube.com/watch?v=kvinVat63Jw

Επιπλέον θα επιστρέψει και το playlist Vortex, το οποίο περιλαμβάνει τα maps Airborne, Satan's Quarry, Skidgrow, Sporeyard και Tetanus και είναι παραλλαγές ορισμένων από τους βασικά. Ένα ακόμα mode είναι το Arcade Mode, το οποίο θα περιλαμβάνει gameplay modifiers, αλλά για αυτό θα μάθουμε περισσότερα σύντομα από την Activision. Όλα τα παραπάνω mode θα μπουν σταδιακά κατά τη διάρκεια της Season 3, οπότε δεν θα είναι όλα διαθέσιμα από τη αρχή της.

Η Season 3 του Modern Warfare III θα ξεκινήσει στις 3 Απριλίου και θα κρατήσει δύο μήνες.

Read More...

Διαθέσιμο από σήμερα

islets-epic-games-store-pc-38-1711042131.jpg

Το Islets είναι διαθέσιμο στο Epic Games Store από σήμερα στις 17:00 στο Epic Games Store.
Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε .

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Sonic Toys Party' in the forum. yesterday

Sonic Toys Party

sonic-fallguys-sonic-toys-party-48-1711571560.jpg


Battle Royale σαν το Fall Guys.

Η Sega ετοιμάζει ένα νέο Sonic game, με την ονομασία Sonic Toys Party, το οποίο θα είναι multiplayer Battle Royale και λογικά αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι.

Το πρώτο τρέιλερ διέρρευσε από το κανάλι The Sonic Show στο YouTube και δείχνει δράση παρόμοια με αυτή του Fall Guys, καθώς οι παίκτες τρέχουν σε διάφορα Sonic themed levels, ενώ ακολουθείται η τακτική του Fall Guys ως προς τον νικητή. Σύμφωνα με φήμες, θα αποτελέσει ένα free-to-play mobile game για κινητά που έρχεται το καλοκαίρι.


It looks like gameplay of the upcoming (as-yet unannounced) #SonicTheHedgehog mobile game 'Sonic Toys Party' has been leaked. #SonicNews

The following video comes from YouTube channel @sonic_show , who has the scoop on this: pic.twitter.com/3QUuhWc074

— Sonic Stadium ✪ Sonic News & Community (@sonicstadium) March 24, 2024

Η Sega δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει επίσημα την ύπαρξη του Sonic Toys Party. Ωστόσο, λίγο μετά τη δημοσίευση του τρέιλερ που διέρρευσε, το αρχικό βίντεο του Sonic Show καταργήθηκε λόγω DMCA Takedown από την Sega, άρα το βίντεο όντως ανήκει στην Ιαπωνική εταιρεία. Ευτυχώς έχουμε το tweet που κατεβαίνει πιο δύσκολα.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'It Takes Two' in the forum. yesterday

16 εκατομμύρια πωλήσεις

it-takes-two-1-million-sales-83-1619426047.jpg

Το It Takes Two έκλεισε τρία χρόνια ζωής και έφτασε τις 16 εκατομμύρια πωλήσεις. Μαζί με το Xbox Game Pass το έχουν παίξει πάνω από 30 εκατομμύρια άτομα.
Το It Takes Two είναι διαθέσιμο για PC, PS5, PS4, Xbox Series X και Xbox One.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Marvel Rivals' in the forum. yesterday

Marvel Rivals

marvel-rivals-free-to-play-pvp-game-10-1711567563.jpg


Free-to-play PvP Shooter.

Το Marvel Rivals είναι ένα free-to-play PvP Shooter όπου ήρωες και κακοί πολεμούν μαζί και ο ένας εναντίον του άλλου, χωρισμένοι σε ομάδες.

Το αναπτύσσει η Κινεζική NetEase και το gameplay του θα είναι «συναρπαστικό, γρήγορο και θα βασίζεται στη συνεργασία». Θα υπάρχουν ομάδες 6v6, καθώς θα παλεύετε σε περιβάλλοντα που καταστρέφονται, με χαρακτήρες από όλο το σύμπαν της Marvel. Το ρόστερ περιλαμβάνει τους Iron Man, Groot, Scarlet Witch και άλλους. Θα μπορείτε να συνεργαστείτε μεταξύ σας.

www.youtube.com/watch?v=NxoRfbyqGJ8

Όσον αφορά την κύρια ιστορία του Marvel Rivals, η ομάδα των developers είπε ότι θα ακολουθήσει «την ανελέητη σύγκρουση μεταξύ του τυραννικού δικτάτορα Doctor Doom και του μελλοντικού ομολόγου του από το 2099». Αυτή η σύγκρουση έχει «αναγκάσει αμέτρητα σύμπαντα να συγκρουστούν στο Timestream Entanglement», δήλωσαν οι developers, η οποία έχει δημιουργήσει νέους κόσμους και άγνωστες κρίσεις.

Ο επικεφαλής των Marvel Games, Jay Ong, είπε ότι το Marvel Rivals είναι ένα από τα "πιο φιλόδοξα gaming projects" της ομάδας του.

Read More...

Πέρα από σκάκι ο Arbaugh παίζει και Sid Meier's Civilization VI

neuralink-first-chip-implant-patient-plays-chess-85-1711043952.jpg

Ο Arbaugh παίζει και Sid Meier's Civilization VI.
Ο Arbaugh δήλωσε ότι ως τετραπληγικός έχει χάσει οποιαδήποτε αίσθηση στο σώμα του και είναι εντελώς παράλυτος, από τους ώμους και κάτω, λόγω ενός αυτοκινητιστικού ατυχήματος πριν οκτώ χρόνια. Ο λόγος που συμμετείχε στο πείραμα της Neuralink είναι επειδή θεώρησε "ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο". Πριν την επέμβαση χρειαζόταν και έναν φίλο για να παίξει οποιοδήποτε games και δεν μπορούσε να ολοκληρώσει κάποιο. "Μετά όμως τα πάντα άλλαξαν."


Neuralink was kind enough to open their doors for me to tour their headquarters a few weeks back. It was an amazing experience and a day I'll never forget. This was at a company wide meeting at the end of the day. Thank you to everyone who made this possible. Hope y'all enjoy!… pic.twitter.com/YNa2Jtjhnk

— Noland Arbaugh (@ModdedQuad) March 22, 2024

Ο ίδιος δήλωσε στον επιστήμονα της Neuralink, Bliss Chapman: "Όταν μου δώσατε τον πλήρη έλεγχό του, έμεινα μέχρι τις 06:00 το πρωί παίζοντας Civilization VI. Άξιζε, για να μην το θέσω αλλιώς. Ήταν φοβερό. Σύμφωνα με τον Chapman ακόμα η διαδικασία δεν λειτουργεί τέλεια και χρειάζεται να γίνει ακόμα αρκετή δουλειά, αλλά η ζωή του έχει αλλάξει."

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Bioshock Infinite' in the forum. yesterday

Ken Levine, δημιουργός του BioShock: "Είχε δύο διαφορετικά endings επειδή επέμενε η 2K"

bioshock-dual-endings-2k-41-1711557804.jpg


Ήταν μία από τις ελάχιστες απαιτήσεις του publisher .

Ο Ken Levine, δημιουργός των BioShock, αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του ότι το πρώτο είχε δύο διαφορετικά τέλη επειδή είχε επιμείνει η 2K, αλλά ο ίδιος "δεν το ήθελε πραγματικά."

Συγκεκριμένα ο Levine δήλωσε: "Δεν ήθελα πολύ τα δύο διαφορετικά endings αλλά ήταν μία από τις λίγες υποχωρήσεις. Ο publisher δεν είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις από εμάς, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ήταν αυταρχικός, όμως αυτό ήταν κάτι που ήθελαν πολύ. Δεν θεωρώ ότι αυτά τα endings ήταν τρομερά. Αυτοί ήθελαν δύο τέλη, ενώ εγώ ήθελα ένα πιο αμφίλογο τέλος και να αφήσω τον παίκτη να κάνει την περισσότερη δουλειά με το μυαλό του." Όταν ερωτήθηκε για το πιο τέλος θα διάλεγε ο ίδιος για το αρχικό BioShock, ο Levine δήλωσε: "Δεν το έγραψα ποτέ, παρότι το ήθελα. Είναι περίπλοκο. Το BioShock είναι ένας περίπλοκος κόσμος. Κάνεις harvest, πιθανότατα και Little Sisters και θέλαμε να πούμε ότι έτσι πρέπει να σκέφτεσαι τα πράγματα. Φτιάχνουμε games που δεν απαντούν στις ερωτήσεις των ανθρώπων που τις κάνουν. Προσπαθούσαμε να μείνουμε αντικειμενικοί στο BioShock."

www.youtube.com/watch?v=U3RXpEXA0jw

Το 2007 σε αντίστοιχη συνέντευξή του, ο Levine είχε κάνει τις ίδιες δηλώσεις για τα τέλη του BioShock, αλλά και ότι σε μελλοντικά games θα ήθελε να αλλάξει την διαδικασία δημιουργίας του τέλους τους. Όσον αφορά το επερχόμενο Judas, ο Levine δήλωσε ότι ανάλογα τις πράξεις του παίκτη, το τέλος θα έχει κάποιες μεγάλες διαφορές.

Read More...

Το Judas του Ken Levine θα είναι ένα procedurally generated Roguelite FPS

judas-88-1711543490.jpg


Θα έχει open world περιβάλλον.

Το Judas φέρει την υπογραφή του Ken Levine, δημιουργού του BioShock και βρίσκεται σε development εδώ και περίπου 10 χρόνια.

Σήμερα, ο Levine και η εταιρεία ανάπτυξης Ghost Story είναι έτοιμοι να μας παρουσιάσουν τη δουλειά τους: Το Judas είναι ένα narrative-driven FPS στα χνάρια του BioShock, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα procedurally generated Roguelite που λαμβάνει χώρα σε ένα open world περιβάλλον με δυναμικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Levine, το Judas είναι κατασκευασμένο από «αφηγηματικά Lego»: αναμιγνύοντας procedural generation με κομμάτια διαλόγου και ιστορίας, και δημιουργώντας μία εμπειρία που αντιδρά οργανικά στις αποφάσεις του παίκτη.

www.youtube.com/watch?v=hSrgezyVfF4

Ο Levine δήλωσε τα εξής : «To λέμε ψευδο-procedural γιατί δεν είναι σαν το Minecraft όπου όλα προκύπτουν από μία μαθηματική εξίσωση. Φτιάξαμε όλα τα μικρότερα κομμάτια του Judas και μετά του μάθαμε να φτιάχνει καλά levels, καλή ιστορία και να αντιδρά σε αυτά που κάνεις». Για παράδειγμα, όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με τους κυρίως NPC (ονόματι Tom, Nefertiti και Hope), μπορεί να χτίζει με αυτούς σχέσεις -και όσο οι σχέσεις αυτές αλλάζουν, τόσο αλλάζει και η συμπεριφορά τους προς την πρωταγωνίστρια. Μπορεί να της αποκαλύψουν πολύτιμες πληροφορίες ή να της προκαλέσουν προβλήματα. Ο Levine δήλωσε τα εξής: «Αυτές οι σκηνές συμβαίνουν οπουδήποτε, και υπάρχουν πολυάριθμες τέτοιες αλληλεπιδράσεις. Δεν είναι σε cutscenes . Εμφανίζονται καθώς περπατάς».

Ακόμη ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Judas είναι τα Roguelite στοιχεία του: Το health είναι σπάνιο και δυσπρόσιτο και ο θάνατος είναι μέρος της εμπειρίας. Σύμφωνα με τον Levine, το Judas δεν είναι καθαρόαιμο Roguelite, ούτε Strategy game. Ο Levine κατέληξε λέγοντας τα εξής: «Έχεις την ευκαιρία να βελτιώσεις τον εαυτό σου όταν πεθάνεις, να αλλάξεις το tool chest αλλά και το διαστημόπλοιό σου, το Mayflower».

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Candy Crush' in the forum. yesterday

Η King έδωσε 8 εκατομμύρια δολάρια για αερόστατα Candy Crush που δεν χρησιμοποιήθηκαν

candy-crush-soda-83-1711541445.jpg


Διότι ο εξοπλισμός που ήθελε να βάλει πάνω ήταν βαρύς!

Στα πλαίσια του marketing για το Candy Crush Soda το 2014, η King σπατάλησε περίπου 8 εκατομμύρια δολάρια σε αερόστατα που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.

Ο Angus Lovitt, πρώην αντιπρόεδρος marketing της King και συνιδρυτής της mobile game revenue forecast εταιρίας Kohort, έδωσε μία ομιλία στο φετινό Game Developers Conference και μοιράστηκε με το κοινό ένα αστείο γεγονός που συνέβη όσο αυτός εργαζόταν ακόμη στην King.

www.youtube.com/watch?v=RcQGjiIz19E

Συγκεκριμένα, με αφορμή την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Candy Crush Soda το 2014, o Lovitt προσέγγισε μία διαφημιστική εταιρία, αναζητώντας ιδέες για την προώθηση του παιχνιδιού -και η απάντησή τους ήταν η χρήση διαφημιστικών αεροστάτων! Ο Lovitt δήλωσε τα εξής: «Αρχικά ενθουσιάστηκα, γιατί η ιδέα μου θύμισε το Blade Runner. Tο κάθε αερόστατο κόστιζε 1.3 εκατομμύριο δολάρια, οπότε και εγώ παρήγγειλα τρία».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, ο Lοvitt μοιράστηκε φωτογραφίες των αεροστάτων, πάνω στα οποία βρίσκονταν γιγαντοοθόνες με διαφημίσεις του Candy Crush. Δυστυχώς, οι εν λόγω οθόνες χρειάζονταν μπαταρίες για να λειτουργήσουν, οι οποίες ήταν πολύ βαριές για να φορτωθούν στα αερόστατα -με αποτέλεσμα αυτά να μην χρησιμοποιηθούν ποτέ! Μάλιστα, ο Lovitt εκμυστηρεύτηκε πως η αποθήκευση των αεροστάτων κόστιζε 100.000 δολάρια το χρόνο, ενώ άλλα τόσα στοίχησε και η καταστροφή τους. Ευτυχώς για την King, ολόκληρη η υπόθεση κόστισε μονάχα 1% του συνολικού marketing για το Candy Crush.

Read More...

Notification