Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

7 hours 5 minutes ago
Half-Life: Alyx: Περίοδος κυκλοφορίας 7 hours 5 minutes ago

Έρχεται τον Μάρτιο και "δεν θα καθυστερήσει" σύμφωνα με την Valve.

Η Valve απάντησε σήμερα σε ένα AMA (Ask Me Anything) μέσω του Reddit σχετικά με το Half-Life: Alyx.

Οι Robin Walker και Erik Wolpaw δήλωσαν ότι ο μήνας κυκλοφορίας θα είναι σίγουρα ο Μάρτιος του 2020 και ότι είναι βέβαιοι πως "δεν θα υπάρξει καθυστέρηση καθώς το παιχνίδι έχει ολοκληρωθεί".

Το μόνο που γίνεται τώρα είναι κάποιες τελικές αλλαγές και επιπλέον playtesting.

 

 

Η ομάδα της Valve που ήταν παρόν στο AMA ήταν οι Robin Walker, Jamaal Bradley, David Feise, Greg Coomer, Corey Peters, Erik Wolpaw, Tristan Reidford, Chris Remo, Jake Rodkin και Kaci Aitchison Boyle, οι οποίοι επιβεβαίωσαν τα παραπάνω, ότι δηλαδή απλά τελειοποιούν το Half-Life: Alyx.

Στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, ανακοινώθηκε ότι ο χειρισμός όπλων θα γίνεται με το ένα χέρι και το δεύτερο θα είναι ελεύθερο. Τα πυρομαχικά θα ελέγχονται από ένα inventory στο ύψος του ώμου, ενώ στο βασικό χέρι θα γίνεται και η επιλογή όπλων.

Το Half-Life: Alyx θα κυκλοφορήσει μέσα στον Μάρτιο του 2020.

Διαβάστε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Half-Life: Alyx και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

7 hours 13 minutes ago
NBA 2K20 gameplay video 7 hours 48 minutes ago

Ο Γιάννης είναι OP!

Μιας και ο Ιανουάριος είναι ένας μήνας με ελάχιστα καλά games, στο σημερινό μας gameplay video παίξαμε NBA 2K20, σε ένα βίντεο που σας χρωστάμε.

Εννοείται ότι η μία ομάδα που θα επιλέγαμε θα ήταν οι Milwaukee Bucks. Η άλλη ήταν η Boston Celtics. Στα gamepad ο Γιώργος Τζίτζιφας και guest ο Στέλιος Βαροτσάκης αντίστοιχα. Όπως θα διαπιστώσετε και στο βίντεο, ο MVP Γιάννης Αντετοκούνμπο...είναι απλά OP!

http://www.youtube.com/watch?v=VkLx7S-QKTE

Διαβάστε το review του NBA 2K20 και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

8 hours 18 minutes ago
Φήμη: Το Cyberpunk 2077 καθυστέρησε γιατί δεν έτρεχε καλά σε PS4 και Xbox One 8 hours 18 minutes ago

Σύμφωνα με Πολωνό Insider.

Το Cyberpunk 2077 της CD Projekt Red έχει δεχθεί αρκετές καθυστερήσεις. Αρχικά το περιμέναμε μέσα στο 2019, προς τα τέλη, ενώ αργότερα ανακοινώθηκε για τις 16 Απριλίου 2020. Πριν από μερικές μέρες όμως έλαβε νέα αναβολή για τις 17 Σεπτεμβρίου.

Ποιος είναι ο λόγος; Ο Πολωνός Insider Borys Niespielak ισχυρίζεται ότι γνωρίζει πως η CD Projekt Red καθυστέρησε για άλλη μια φορά το Cyberpunk 2077 επειδή το παιχνίδι δεν μπορεί να τρέξει ικανοποιητικά στις κονσόλες PS4 και Xbox One. Λογικά το optimization είναι κάπως...δύσκολο καθώς πλησιάζουμε προς την δύση της όγδοης γενιάς κονσολών.

http://www.youtube.com/watch?v=6VunwbHa_HQ

Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στις αρχικές εκδόσεις των δύο αυτών κονσολών και όχι στις 4K εκδοχές τους. Μάλιστα ο Borys γνωρίζει εκ των έσω, ότι υπήρχε ενημέρωση προς τους developers ότι αν μέχρι τον Ιανουάριο δεν λυθεί ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που υπήρχε (σ.σ. για το Xbox One εν προκειμένω) τότε το παιχνίδι θα έπαιρνε αναβολή.

Θυμίζουμε ότι το The Witcher 3: Wild Hunt είχε υποστεί downgrade σε PS4 και Xbox One όσο πλησίαζε η κυκλοφορία του. Πιθανόν η CD Projekt Red να θέλει αρκετή υπολογιστική ισχύ για τα games της, μιας και όλα είναι open world. Μένει να δούμε και την επίσημη δήλωση της Πολωνικής εταιρείας για το παραπάνω θέμα. Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε δεν αποκλείεται να μην θέλει να προσβάλει τις κατασκευάστριες εταιρείες κονσολών, οπότε αποφεύγει να μπει σε λεπτομέρειες.

Δείτε την Cyberpunk 2077 Collector's Edition.

Διαβάστε περισσότερα για το Cyberpunk 2077δείτε τα gameplay videos του και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Δείτε ακόμη την συνέντευξη του GameWorld για το Cyberpunk 2077.

 

9 hours 19 minutes ago
Pokemon the Movie: Mewtwo Strikes Back – Evolution 9 hours 19 minutes ago

Έρχεται στο Netflix τον Φεβρουάριο.

Μετά την σειρά  The Witcher, το Netflix ανακοίνωσε και ταινία Pokemon με τίτλο Pokemon: Mewtwo Strikes Back – Evolution.

H ταινία αυτή θα προβληθεί στο Netflix στις 27 Φεβρουαρίου, ημερομηνία η οποία ελπίζουμε να ισχύσει και για την ελληνική αγορά. Η ταινία είναι CGI εκδοχή της πρώτης ταινίας Pokemon και κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2019 στην Ιαπωνία και την Κορέα.

http://www.youtube.com/watch?v=c2edLO4GxGs

Σύμφωνα με την υπόθεση, όταν οι ερευνητές ανακάλυψαν ένα απολίθωμα του μυθικού Pokemom Mew, απελευθέρωσαν τον Mewtwo, το θρυλικό Pokemon που είναι και εργαλείο καταστροφής. Όσο όμως ο Mewtwo αντιλαμβάνεται την προέλευσή του, αρχίζει να αντιδρά προς τους ανθρώπινους δημιουργούς του και αναζητά εκδίκηση. Οι Ask, Pikachu και οι φίλοι τους θα προσπαθήσουν να αντιδράσουν και να τον αντιμετωπίσουν.

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Anime ταινία The Witcher' στο φόρουμ. 9 hours 46 minutes ago

Το Twitter account NXOnNetflix ανακοίνωσε ότι έρχεται ταινία The Witcher με anime.

Συγκεκριμένα η δήλωση έχει ως εξής: "Οι φήμες είναι αληθινές. Μια νέα ιστορία για το The Witcher ετοιμάζεται. Πρόκειται για ταινία anime με την ονομασία Witcher: Nightmare of the Wolf, η οποία θα μας αφηγηθεί έναν κίνδυνο που περνάει η χώρα και την οποία ο Geralt θα κληθεί να βοηθήσει.

Παραγωγός της ταινίας θα είναι η Lauren Hissrish που ανέλαβε και την σειρά και συγγραφέας ο Beau DeMayo. Τα γυρίσματα θα αναλέβει η Studio Mir, εταιρεία που έφερε το Legend of Korra. Η ταινία θα προβληθεί στο Netflix το 2021.

Διαβάστε περισσότερα...

9 hours 59 minutes ago
Anime ταινία Witcher: Nightmare of the Wolf 9 hours 59 minutes ago

Έρχεται στο Netflix.

 

Το Twitter account NXOnNetflix ανακοίνωσε ότι έρχεται ταινία The Witcher με anime.

Συγκεκριμένα η δήλωση έχει ως εξής: "Οι φήμες είναι αληθινές. Μια νέα ιστορία για το The Witcher ετοιμάζεται. Πρόκειται για ταινία anime με την ονομασία Witcher: Nightmare of the Wolf, η οποία θα μας αφηγηθεί τον κίνδυνο που περνάει η χώρα.

 

 

Παραγωγός της ταινίας θα είναι η Lauren Hissrish που ανέλαβε και την σειρά και συγγραφέας ο Beau DeMayo. Τα γυρίσματα θα αναλέβει η Studio Mir, εταιρεία που έφερε το Legend of Korra. Η ταινία θα προβληθεί στο Netflix το 2021.

 

10 hours 24 minutes ago
Transport Fever 2 10 hours 25 minutes ago

Μ’αεροπλάνα και βαπόρια και με τους φίλους τους παλιούς.

Αποχαιρετήσαμε με χαρά τις εποχές όπου η λέξη Indie στον χαρακτηρισμό ενός Video Game σήμαινε πιξελιασμένα γραφικά, ελάχιστα και απαίσια πολύγωνα, μικρή διάρκεια, παραγωγή με την λέξη φθήνια γραμμένη σε όλο το “μήκος” της. Αυτό δεν σημαίνει ότι πολλά Indie games στην εποχή μας δεν περιλαμβάνουν κάποιο από τα παραπάνω ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά. Σημαίνει ότι ένας μεγάλος αριθμός από Indie games συναγωνίζεται σε όλα τα επίπεδα τους πλουσιότερους τίτλους της βιομηχανίας. Ένα τρανό παράδειγμα είναι και το Transport Fever 2, το sequel του ομώνυμου game από την ελβετική Urban Games.

Βρίσκουμε κάπως υπερβολική την λέξη sequel αφού το game πατά ακριβώς πάνω στα χνάρια του πρωτότυπου με αρκετές διακριτικές ρυθμίσεις στο gameplay και ένα σωρό καινούργια missions. Δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι το εξαιρετικό gameplay που απολαμβάνουμε, η ποικιλία των συστημάτων και η φανταστική εξομοίωση είναι αποτέλεσμα της εργασίας μιας ντουζίνας σχεδόν ατόμων. Παραμερίζουμε την ευχάριστη έκπληξη που μας προκαλεί το αποτέλεσμα και αφοσιωνόμαστε στον σκοπό του Transport Fever 2, την δημιουργία μιας αυτοκρατορίας στον χώρο των μεταφορών η οποία θα λειτουργήσει σαν ρολόι.

transport fever 2 1

Είμαστε δικτυωμένοι για τα καλά
Το Transport Fever 2 είναι το game της απόλυτης δικτύωσης. Αισθανόμαστε σαν εταιρική αράχνη που υφαίνει με υπομονή τον τεράστιο ιστό της, ενώνοντας πόλεις, επιχειρήσεις και πρώτες ύλες μεταξύ τους. Παρατηρούμε ευπρόσδεκτες αλλαγές στις υποδομές που έχουμε στην διάθεσή μας. Οι σταθμοί των τρένων δέχονται πλέον ταυτόχρονα εμπορεύματα και επιβάτες. Την στιγμή που θα δημιουργηθεί η ανάγκη για περαιτέρω γραμμές ή διακίνηση ατόμων – πραγμάτων, πατάμε το configure και μεταμορφώνουμε τον σταθμό σε έναν τεράστιο κόμβο διακίνησης. Η ανάπλαση και η επέκταση των σταθμών είναι πανεύκολη υπόθεση πλέον με την χρήση των σχετικών game mechanics. Φυσικά το όλο σκηνικό επιβάλλει την εκμάθηση της λειτουργίας κάθε εικονιδίου δηλαδή μια χρονοβόρα διαδικασία εξαιτίας του ελλιπούς tutorial αλλά και της περιορισμένης πληροφόρησης.

Ευτυχώς στο Transport Fever 2 η πληροφόρηση είναι λίγο καλύτερη από τον προκάτοχό του. Στήνουμε για παράδειγμα δύο σταθμούς, στρώνουμε ράγες και δίνουμε εντολή στην αμαξοστοιχία μας να κινηθεί από τον έναν στον άλλον. Βλέπουμε το αντιπαθητικό σύμβολο του warning δίπλα στο τρένο μας και μια αόριστη πληροφορία ότι δεν υπάρχει δρόμος. “Μας δουλεύεις” σκεφτόμαστε, “πως δεν υπάρχει δρόμος αφού ενώσαμε τους σταθμούς προσεκτικά με χιλιόμετρα από ράγες;”. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα εμφανίζεται η εικόνα του ενός σταθμού σε μικρογραφία στο πάνω μέρος της οθόνης και πληροφορούμαστε ότι δεν τον έχουμε συνδέσει σωστά με το οδικό δίκτυο.

http://www.youtube.com/watch?v=0dO_JzidxZg

Η συνδεσιμότητα δρόμων, σιδηροτροχιών και σταθμών είναι το πιο απαιτητικό συστατικό του game από πλευράς εγκεφαλικής ενέργειας. Το μέγεθος, οι αποστάσεις που καλύπτουν και οι δυσκολίες του τερέν μας αναγκάζουν να υπολογίζουμε αδιάκοπα τα υπέρ και τα κατά των κατασκευών μας. Ευτυχώς είναι πολύ εύκολο να γκρεμίσουμε αποτυχημένες τροχιές, σταθμούς και να ξεφορτωθούμε απαρχαιωμένα οχήματα, διορθώνοντας και βελτιώνοντας γρήγορα το δίκτυό μας.

Στις μεγάλες απολαύσεις που αποκομίζουμε από το Transport Fever καταλογίζουμε την μαθηματική του πολυπλοκότητα. Ένα πλήθος εικονιδίων, εύκολα προσβάσιμων χάρη στο ουσιώδες U.I., μας οδηγεί σε οθόνες που ξεχειλίζουν από νούμερα, στατιστικά των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας. Απέχουμε μόλις ένα κλικ από οποιαδήποτε πληροφορία αναζητούμε καθώς και από την όποια επιδιόρθωση των οργανωτικών λαθών μας. Επιτέλους μπορούμε να αναβαθμίσουμε και να πουλήσουμε οποιοδήποτε όχημα χωρίς να χρειάζεται να το επιστρέψουμε στο depot. Το οικονομικό μοντέλο της εξομοίωσης λειτουργεί αρμονικά και οι αυξομειώσεις των κερδών υπακούν στον ισολογισμό της επιχείρησής μας.

transport fever 2 2

Στον επιχειρησιακό τομέα βασανιζόμαστε έως ότου βάλουμε μπροστά την γραμμή παραγωγής ενός εργοστασίου, ορυχείου κ.ο.κ. Παρατηρούμε με αγωνία την production bar να γεμίζει μέχρι ενός σημείου και να κολλάει απότομα, γεγονός που μας οδηγεί σε μια αλληλουχία δυσάρεστων σκέψεων. Αυτές είναι του τύπου “οι πρώτες ύλες με τις οποίες τροφοδοτώ την παραγωγή δεν επαρκούν, επιστροφή στον επιχειρησιακό σχεδιασμό, καταστροφή ή αναβάθμιση δρόμων και σταθμών, τροποποίηση του τοπίου έως ότου καλυφθεί η ζήτηση”. Θα θέλαμε περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις ανάγκες της βιομηχανίας μας όπως περιμέναμε και καλύτερη ενημέρωση στα τεχνικά προβλήματα των γραμμών μας.

Χτίζουμε και γκρεμίζουμε κατά βούληση
Σε ένα game ιδανικό για Sandbox απολαύσεις, ένας πλήρης editor είναι πολυτιμότερος και από χρυσάφι. Ο editor του Transport Fever 2 είναι ότι καλύτερο έχει κατασκευάσει η Urban Games έως τις μέρες μας. Οι δυνατότητες διαμόρφωσης του game world χρησιμοποιώντας τον είναι ουσιαστικά απεριόριστες. Προσθέτουμε και αφαιρούμε πρώτες ύλες και πόλεις, φαράγγια, ποτάμια και λίμνες. Αλλάζουμε το κλίμα και την βλάστηση. Σηκώνουμε βουνά και φυτρώνουμε λαγκάδια. Τα αποτελέσματα των αποφάσεών μας είναι ορατά στο mini map και μπορούμε να τροποποιήσουμε οτιδήποτε δεν μας κάθεται καλά στην φάση του σχεδιασμού.

transport fever 2 3

Νιώθουμε ότι το gameplay του Transport Fever 2 ακολουθεί μια σύγχρονη Ρότα. Αντί να βασίζεται στην αντιπαλότητα και στην ισοπέδωση των εχθρών – εμποδίων, ένα αγαπημένο θέμα που ικανοποιεί τα βασικά μας ένστικτα, εξαφανίζει την σύγκρουση και μας αφήνει να σχεδιάσουμε τα μεταφορικά δίκτυα με το πάσο μας. Τα εκατοντάδες οχήματα που μας επιτρέπει να αγοράσουμε και να χρησιμοποιήσουμε προέρχονται από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, τους τόπους όπου ξεκίνησαν και άνθισαν τα σύγχρονα μέσα μεταφορών. Μελετώντας την μορφή και την συμπεριφορά των οχημάτων (όλα τους πιστά αντίγραφα των πραγματικών), ολοκληρώνοντας τα δεκάδες βασικά αλλά και τα bonus missions των campaigns, ερχόμαστε σε επαφή με ξεχωριστούς πολιτισμούς.

Το νέο Transport Fever είναι καθηλωτικό, εστιάζει την προσοχή μας στον κόσμο του σε απόλυτο βαθμό.

Μετά από 20 με 30 ώρες (τουλάχιστον) έχουμε αποκτήσει μεγαλύτερη διορατικότητα πάνω στον τρόπο λειτουργίας του κόσμου και της οικονομίας αλλά και στις διαφορές μεταξύ των φυλών. Αμφότερα main και bonus missions μας παρέχουν ενδιαφέρουσες προκλήσεις αλλά και ευχάριστες εκπλήξεις που περιλαμβάνουν γερές δόσεις χιούμορ. Η προσπάθειά μας να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις του σουλτάνου μας ανάγκασε να ξηλώσουμε ένα μεγάλο τμήμα των σιδηροτροχιών μας και να εκτρέψουμε ολόκληρη την κυκλοφορία προκειμένου να καθοδηγήσουμε το φανταχτερό του βαγόνι από την μια πόλη του χάρτη στην άλλη.

Αναγκαστήκαμε να πάμε με τα νερά των σαμάνων μιας περιοχής, να σκάψουμε τα βουνά για θησαυρούς που αποδείχθηκαν... άνθρακες και να αναζητήσουμε επαναστατικούς πυρήνες σε μια πόλη. Το μόνο μας παράπονο είναι ότι κάποια missions δεν είναι αρκετά σαφή στο τι μας ζητούν να κάνουμε και δεν μας δίνουν οπτικές ενδείξεις για να ξέρουμε που θα στραφούμε. Χρησιμοποιήσαμε όλα τα διαθέσιμα φίλτρα αλλά δεν βρήκαμε ποτέ τους επαναστάτες στην ρωσική μας περιπέτεια. Μας ανατέθηκε η αναδρομολόγηση ενός λεωφορείου μεταξύ μυστηριωδών πετρών και διαβάσαμε ότι η λύση βρίσκεται στα άστρα. Προσπαθήσαμε να κάνουμε την διαδρομή σε σχήμα άστρου, αστερία κ.ο.κ. χωρίς αποτέλεσμα.

Ο χρόνος εξακολουθεί να κυλάει αργά στο game όσο και αν τον επιταχύνουμε. Αξιοποιούμε την βραδύτητα για να μελετήσουμε προσεκτικά την κίνηση των δικτύων μας, να διορθώσουμε σχεδιαστικά λάθη αυξάνοντας την παραγωγικότητα και να απολαύσουμε την κίνηση των οχημάτων με την ησυχία μας. Η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη αρκεί να μην βιαζόμαστε. Ένα ωραίο κόλπο για να γεμίσουμε τα ταμεία μας ώστε να έχουμε αρκετό χρήμα για άπειρη επέκταση των επιχειρήσεων μας είναι να αφήσουμε ανοιχτό τον υπολογιστή ενώ ασχολούμαστε με άλλες δουλειές ή εξόδους. Αν έχουμε στήσει σωστά το δίκτυο μεταφορών και μας αποφέρει σταθερά κέρδη, θα διαπιστώσουμε με χαρά επιστρέφοντας ότι το ταμείο μας διαθέτει περισσότερα κεφάλαια και από ελβετική τράπεζα. Η AFK προσέγγιση προφανώς δεν συγκρίνεται με την ενεργή συμμετοχή μας είναι όμως μια έξυπνη μέθοδος πλουτισμού και μια ευχάριστη υπενθύμιση ότι ο κόσμος που δημιουργήσαμε συνεχίζει να αναπτύσσεται μόνος του.

transport fever 2 4

Ανιχνεύοντας τις πραγματικές μας δυνατότητες
Το A.I. δεν συμπεριφέρεται εχθρικά απέναντί μας, δουλειά του είναι η εξομοίωση κινητών και ακίνητων μονάδων σε όλο τον χάρτη. Υπάρχουν δύο τρόποι για να προσεγγίσουμε το game, ο απλός και ο σύνθετος. Ο απλός είναι να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των missions κατά γράμμα χωρίς να ενδιαφερόμαστε για την τελειοποίηση της επιχείρησής μας. Φτιάχνουμε τους δρόμους και τα οχήματα που απαιτούνται και περιμένουμε υπομονετικά να ολοκληρώσουν τα objectives. Έτσι απολαμβάνουμε το επιφανειακό στρώμα του gameplay το οποίο μας προσφέρει μπόλικη απόλαυση από μόνο του.

Ο σύνθετος τρόπος είναι μονόδρομος στο free play όπου η μόνη mission είναι η δημιουργία μιας επικερδούς επιχείρησης. Εκεί καταδυόμαστε σε όλα τα μυστικά που κρύβει το gameplay του Transport Fever 2 και απολαμβάνουμε στο έπακρο τις ικανότητες του A.I. Κάθε κάτοικος διάγει τον βίο του πηγαίνοντας από το σπίτι στην δουλειά, από την δουλειά στην διασκέδαση-ψώνια και από την διασκέδαση στο σπίτι. Οι προτιμήσεις τους στους τρόπους μεταφορών μας ωθούν να καλύψουμε τις ανάγκες τους κατασκευάζοντας τα αντίστοιχα μεταφορικά δίκτυα. Φροντίζουμε να εξυπηρετούμε όλες τις περιοχές ώστε, οι κάτοικοι που δεν μπορούν να μετακινηθούν με τα πόδια στις γειτονιές που θέλουν και στις επιχειρήσεις όπου εργάζονται, να έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην διάθεσή τους.

http://www.youtube.com/watch?v=o3zwILJiBL8

Ικανοποιούμε τις ανάγκες των πόλεων σε πρώτες ύλες και των κατοίκων για μακρινά ταξίδια με πλοία και αεροπλάνα. Διαπιστώνουμε ότι το A.I., ο ρυθμιστής των πάντων, αντιδρά ρεαλιστικά στις κινήσεις μας. Οι κάτοικοι πολλαπλασιάζονται, οι πόλεις εκσυγχρονίζονται, οι απαιτήσεις απέναντι στις υπηρεσίες που προσφέρουμε μεγαλώνουν. Με το παντοδύναμο χρήμα στα χέρια μας μπορούμε να ισοπεδώσουμε και να χτίσουμε μια πόλη από την αρχή. Είναι δυνατή η εξαγορά και η εξαφάνιση των κατοικιών, η εξάλειψη των δρόμων, η ολοκληρωτική διαμόρφωση του τερέν.

Η δυνατότητα φιλτραρίσματος του τερέν έχει βελτιωθεί τρομακτικά. Φιλτράρουμε τα πάντα γνωρίζοντας έτσι τις απαιτήσεις των πόλεων για να τους προμηθεύουμε τα απαραίτητα αγαθά, τα υψόμετρα των εδαφών για να γνωρίζουμε τα καταλληλότερα σημεία για να χτίσουμε κ.ο.κ. Ο κόσμος στον οποίο ασκούμε την βούλησή μας δια των game mechanics είναι ζωηρός και πανέμορφος, με πλούσια βλάστηση, άπειρες μικρολεπτομέρειες στο εσωτερικό της αστικής “ζούγκλας”, άψογο φωτισμό και κάποιους ευπρόσδεκτους τουρίστες από την άγρια φύση. Είδαμε αρκουδάκια και αλεπούδες να πλησιάζουν τις σιδηροτροχιές μας, να τρέχουν στις πεδιάδες και να περιφέρονται ανέμελα στα βουνά.

transport fever 2 5

Ενεργοποιώντας την first person camera που μας τοποθετεί ακριβώς μπροστά από την μηχανή των τρένων μας, σαρώνουμε το τοπίο με την όμορφη αυτή προσθήκη του sequel. Το εν λόγω camera mode μας επιτρέπει να νιώσουμε από πολύ κοντά την αίσθηση ενός μηχανοδηγού τρένου, την έξαψη που δημιουργεί η ταχύτητα και το επικό θέαμα του περαστικού τοπίου. Τα animations, τα καιρικά φαινόμενα, οι εναλλαγές του τοπίου ικανοποιούν την όρασή μας. Τα φρέσκα noice και pollution mechanics εμπλουτίζουν τα πράγματα τόσο οπτικά όσο και ηχητικά. Το voice acting που ενεργοποιείται κάθε φορά που επιτυγχάνουμε τους στόχους των missions μας είναι αρεστό. Η μουσική εναρμονίζεται με το κλίμα των περιοχών και των εποχών που διανύουμε και συνδράμει στην δημιουργία ατμόσφαιρας, όμως χάνει σταδιακά το ενδιαφέρον της όσο περνά ο χρόνος.

Τα τρένα μας θα σφυρίξουν χιλιάδες φορές
Παίζοντας το Transport Fever 2 δεν ταξιδέψαμε μόνο στον όμορφο κόσμο του, τον πλήρως διαμορφωμένο από εμάς αλλά και στην λεωφόρο της μνήμης. Αν τοποθετήσουμε το sequel δίπλα ακριβώς στο πρωτότυπο θα πιστέψουμε αυτόματα ότι βλέπουμε... διδυμάκια. Οι αλλαγές που εντοπίσαμε στο gameplay είναι ενδιαφέρουσες, ενίοτε ουσιαστικές αλλά δείχνουν να τελειοποιούν την εξαιρετική συνταγή του πρωτότυπου αντί να χαράσσουν νέους δρόμους. Το γεγονός αυτό δεν μας απογοήτευσε γιατί αγαπήσαμε την αρχική συνταγή όμως πρέπει να αποτελέσει τροφή για σκέψη στους υποψήφιους αγοραστές. Αυτοί που διαθέτουν το πρωτότυπο αξίζει πραγματικά να το προμηθευτούν δοθείσης της γενναίας έκπτωσης που θα λάβουν. Εκείνοι που δεν γνώρισαν το Transport Fever είναι προτιμότερο να ξεκινήσουν κατευθείαν από το sequel για να απολαύσουν το gameplay και το game world του στα καλύτερά τους.

Θετικά:
- Συναρπαστική εξομοίωση μεταφορικών μέσων και ανθρώπινης δραστηριότητας
- Εν λευκώ εξουσιοδότηση για να παραμετροποιήσουμε το game world
- Ζωηρή υποστήριξη από την gaming κοινότητα του Steam
- Πολύ καλός editor
- Θετικές βελτιώσεις του gameplay σε σχέση με το πρωτότυπο
- Παραγωγή υψηλότατης ποιότητας για indie

Αρνητικά:
- Ελλιπής πληροφόρηση σε ορισμένα gaming systems και missions
- Μοιάζει περισσότερο με expansion παρά με sequel
- Ανεπαρκές tutorial

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 6.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 7
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.5

Η πετυχημένη ιδέα του πρωτότυπου υλοποιήθηκε με καλύτερο τρόπο.

Γιάννης Μοσχονάς

Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' Transport Fever 2' in the forum. 10 hours 41 minutes ago

1577399411_3.jpg
Παίζοντας το Transport Fever 2 δεν ταξιδέψαμε μόνο στον όμορφο κόσμο του, τον πλήρως διαμορφωμένο από εμάς αλλά και στην λεωφόρο της μνήμης. Αν τοποθετήσουμε το sequel δίπλα ακριβώς στο πρωτότυπο θα πιστέψουμε αυτόματα ότι βλέπουμε... διδυμάκια.

Οι αλλαγές που εντοπίσαμε στο gameplay είναι ενδιαφέρουσες, ενίοτε ουσιαστικές αλλά δείχνουν να τελειοποιούν την εξαιρετική συνταγή του πρωτότυπου αντί να χαράσσουν νέους δρόμους. Το παρακάτω βίντεο είναι ότι πρέπει για να σας δώσει μια μικρή γεύση από το εθιστικό του gameplay:
[video]

Read More...

Aνέστης Αδαμίδης απάντησε στο θέμα 'Διεθνής επικαιρότητα' στο φόρουμ. 11 hours 17 minutes ago

Καλά, έχουν ακόμη πολύ δρόμο... Ξεχνάμε τι είχε γίνει όταν είχε καεί η Πάρνηθα; Μετά μας τσακίσαν οι πλημμύρες για αρκετό καιρό.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Ubisoft: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. 11 hours 55 minutes ago

Cefirul έγραψε:
Το post έχει δεχθεί μεγάλη κριτική στο Reddit ειδικά για την υποτιθέμενη αποκλειστικότητα του. Ένας χρήστης σχολιάζει: “Αυτό μοιάζει ψεύτικο αν αναλογιστείς ότι η Ubisoft δεν κάνει exclusives εκτός από τα δικά της IP. Το μόνο παράδειγμα που μπορώ να σκεφτώ είναι το Mario V Rabbids.”

Δεν φαίνεται για μια αξιόπιστη διαρροή όμως μένει να δούμε αν υπάρχει κάτι στα σκαριά από την Ubisoft.


Αυτό ακριβώς....εκτός του οτι η Ubisoft είναι απασχολημένη με το Assassin's Creed Ragnarok , η Ubisoft το 2014 κυκλοφόρησε ολόκληρο Assassin's Creed Rogue για το PS3...πως είναι δυνατόν να κάνει exclusive για PS5 τόσο σύντομα........

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα '4ο Xbox (Scarlett) από την Microsoft' στο φόρουμ. 12 hours 1 minute ago

Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας θυμίζει.

Αν η Microsoft κάνει πράξη αυτό που λέει σχετικά με τα exclusives μπράβο της .Η Sony δυστηχώς ξεκίνησε ήδη τις ανακοινώσεις με το Godfall.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Παντελάκης Ευάγγελος ευχαρίστησε Giorgos Tsolaridis στο θέμα 4ο Xbox (Scarlett) από την Microsoft 12 hours 4 minutes ago
Ο Παντελάκης Ευάγγελος ευχαρίστησε Giorgos Tsolaridis στο θέμα 4ο Xbox (Scarlett) από την Microsoft 12 hours 4 minutes ago
Notification