Το πρόβλημα είναι απλό. Γιατί τυπώνεις βιβλία και δεν τα εκδίδεις σε .pdf να τα στείλεις με e-mail. Υπάρχει άνθρωπος σήμερα που να μην έχει Internet? Η εστω αν σκεφτουμε οτι καποια χωρια δεν εχουν, τουλαχιστον θα εξυπηρετησεις τα 9/10 των μαθητων.
Κι εχει και συνεχεια ομως, πολυ καυτη η εβδομαδα.
Άρχισαν οι κατασχέσεις μισθών από την Εφορία
Φάμπρικα κατασχέσεων μισθών σε βάρος όσων χρωστούν ελάχιστα ή και ευτελή ποσά έχουν στήσει οι εφορίες. Επισήμως ο υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος δίνει εντολή στις εφορίες να στραφούν εναντίον των 15.000 μεγαλοοφειλετών (από τους συνολικά 900.000), οι οποίοι χρωστούν από τουλάχιστον 2.000.000 ευρώ έως και εκατοντάδες εκατομμύρια ο καθένας και, συνολικά, τα 37 από σχεδόν 41 δισ. που έχει λαμβάνειν -αλλά δεν μπορεί να εισπράξει- το Δημόσιο.
Στην πράξη, όμως, οι φοροεισπράκτορες των ΔΟΥ αφήνουν στο απυρόβλητο τους μεγαλοκαρχαρίες και τους σπρώχνουν στην ευνοϊκή ρύθμιση για τα ληξιπρόθεσμα προκειμένου να πέσουν στα μαλακά, ενώ αντιθέτως δείχνουν έτοιμοι να εξαντλήσουν κάθε αυστηρότητα απέναντι στους μικρομεσαίους, φτάνοντας στο πρωτοφανές σημείο κατάπτωσης να «βάζουν χέρι» και στον μισθό των εργαζομένων, ακόμα και για μικροοφειλές.
Όπως προκύπτει από έγγραφα και στοιχεία που έχει στη διάθεσή του και παρουσιάσε το χθεσινό «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», τα δικαστικά τμήματα των ΔΟΥ στέλνουν ακόμα εντολές αναγκαστικής κατάσχεσης «εις χείρας τρίτων» στο γραφείο προσωπικού των επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα, όπου εργάζεται ο οφειλέτης, απαιτώντας από τον εργοδότη να μην καταβάλει στον υπάλληλό του τον μισθό του αν δεν πληρώσει πρώτα με τη μισθοδοσία του το κράτος. Κι αυτό για οφειλή της τάξεως των 8.000 ευρώ!
Πηγή: Marketbeast.gr
Ποιος πληρώνει την ταρίφα;
Ποιος πληρώνει την ταρίφα;
Σε μετωπική σύγκρουση με την κυβέρνηση εξελίσσεται η 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί, οι οποίοι, εν μέσω τουριστικής περιόδου, διαμαρτύρονται για την άμεση και πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, που αποφάσισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, παρακάμπτοντας το κανονιστικό πλαίσιο που είχε προαναγγείλει ο προκάτοχός του, Δημήτρης Ρέππας.
«Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν. Ο υπουργός θα πρέπει να ανακαλέσει την απόφασή του. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι διάλογος με βάση το προεδρικό διάταγμα» τόνισε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος. Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών καταγγέλλει ότι η απόφαση του κ. Ραγκούση διαφοροποιείται από αυτήν του κ. Ρέππα, λόγω της αντιπαλότητας που διέπει τις σχέσεις των δύο υπουργών, με αποτέλεσμα την «ταρίφα» να την πληρώνουν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, κάνοντας λόγο για «αδιάλλακτη στάση του νυν υπουργού Υποδομών».
Ο κ. Λυμπερόπουλος προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και, μετά το πέρας των σημερινών κινητοποιήσεων, στις 14:30, έδωσε νέο ραντεβού των αυτοκινητιστών για αύριο το πρωί μπροστά από τα γραφεία του Συνδικάτου. Παράλληλα, τόνισε ότι θα πραγματοποιηθεί και νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας, χωρίς, ωστόσο, να διευκρινίσει τον τόπο συγκέντρωσης, ώστε η αστυνομία να μην προλάβει να εμποδίσει τους διαδηλωτές.
Ακούστε τι δήλωσε στο Web Zougla Radio και στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο ο κ. Λυμπερόπουλος
Οι ιδιοκτήτες ταξί, που σήμερα παρέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας στη Βουλή, ζητούν διάλογο με τον Γιάννη Ραγκούση πάνω στις βάσεις που είχε θέσει το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του, Δημήτρη Ρέππα, που ο νέος υπουργός Υποδομών παρέβλεψε, δεν υπέγραψε και το οποίο προέβλεπε μεταξύ άλλων:
• καθιέρωση αλγόριθμου (πληθυσμιακά και οικονομικά κριτήρια), βάσει του οποίου υπολογίζεται το πόσα κίτρινα οχήματα αντιστοιχούν σε 1.000 κατοίκους και
• διατήρηση των εδρών για τα ταξί της επαρχίας, αλλά μεταφορά της αρμοδιότητας στους δήμους, προκειμένου να καθορίζουν τα όρια μετακίνησης των ταξί.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, απηύθυνε έκκληση για ψυχραιμία και κάλεσε τους ιδιοκτήτες ταξί να αναλογιστούν την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες. «Πρόκειται για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό» πρόσθεσε.
Έκκληση στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί να σταματήσουν άμεσα τις «ακραίες μορφές διαμαρτυρίας» και τους αποκλεισμούς λιμένων και αεροδρομίων, στην «καρδιά της κρισιμότερης τουριστικής περιόδου των τελευταίων ετών για τη χώρα», απηύθυνε και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (Π.Ο.Ξ.).
Εν τω μεταξύ, με εντολή της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένης Ράικου, ζητείται από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές να σχηματίζουν δικογραφίες για τις περιπτώσεις που διαπιστώνεται η διάπραξη αυτεπαγγέλτως διωκόμενων αδικημάτων, όπως αυτό της παρακώλυσης συγκοινωνιών από οδηγούς ταξί, οι οποίοι έχουν αποκλείσει το αεροδρόμιο και το λιμάνι.
Τραβάει το σχοινί το υπουργείο
Σε ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Υποδομών αναφέρει: «Η 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί στερείται κάθε ουσιαστικής αιτιολογίας. Είναι γνωστό ότι ο διάλογος για τους κανόνες απελευθέρωσης του επαγγέλματος, που σύμφωνα με το Ν. 3919 έχει συντελεστεί από 2 Ιουλίου, έχει ήδη ξεκινήσει με την προ δεκαημέρου επίσημη συνάντησή τους με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου διαλόγου, οι προτάσεις των ιδιοκτητών ταξί εστάλησαν μόλις την περασμένη βδομάδα και οι ίδιοι χωρίς καν να περιμένουν την απάντηση του υπουργείου προχώρησαν στην 48ωρη απεργία τους, προφανώς μετά την πολιτική ενθάρρυνση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κ. Α. Σαμαρά.
Οι μορφές κινητοποιήσεων που επέλεξαν οι ιδιοκτήτες των ταξί είναι, όχι μόνο από κάθε άποψη απαράδεκτες, αλλά και δεν πρόκειται να φέρουν κανένα αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση, η απελευθέρωση του επαγγέλματος με κανόνες θα προχωρήσει κανονικά, ο διάλογος θα εξελιχθεί όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το υπουργείο από την πρώτη στιγμή».
«Έμφραγμα» σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και αεροδρόμια
Μεγάλα είναι τα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρατηρήθηκαν στους δρόμους περιμετρικά του λιμανιού στον Πειραιά, λόγω της διαμαρτυρίας περισσότερων από 2.000 οδηγών ταξί. Οι οδηγοί συγκεντρώθηκαν στην είσοδο του λιμανιού από τις πρώτες πρωινές ώρες, καταλαμβάνοντας παράλληλα μεγάλο χώρο των δρόμων κυκλοφορίας με τα οχήματά τους.
Επίσης, αρκετοί είναι οι τουρίστες και οι ταξιδιώτες οι οποίοι αναγκάστηκαν να περπατήσουν μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα από τον σταθμό του ΗΣΑΠ μέχρι την είσοδο που αντιστοιχεί στο δρομολόγιο του πλοίου με το οποίο ταξίδευαν, έχοντας τις βαλίτσες στα χέρια.
Παρόμοια προβλήματα προκλήθηκαν και στην Αττική Οδό, κατά τη διάρκεια της πορείας αυτοκινητιστών ταξί προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι αρκετοί ταξιδιώτες αναγκάστηκαν ακόμη και να περπατήσουν μέσα στον ήλιο με τις βαλίτσες τους επί της Αττικής Οδού, προκειμένου να φθάσουν εγκαίρως στο αεροδρόμιο. Νωρίτερα σχηματίστηκε ουρά 2,5 χλμ. από την έξοδο του αερολιμένα μέχρι και τον εμπορευματικό σταθμό.
Στις 08:00, οι οδηγοί ταξί πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία τους στην οδό Μάρνη, ενώ δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, αν τα αιτήματά τους δεν ικανοποιηθούν. Την ερχόμενη Τετάρτη έχει προγραμματιστεί συνάντηση του υπουργού με τους εκπροσώπους του σωματείου οδηγών ταξί.