Review Detail

9.0 1 10 0.5
Dark Souls II:Scholar of the First Sin
(Updated: April 03, 2025)
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
9.0
Γενικά για το Dark Souls

Το Dark Souls II είναι ένα δημοφιλές videogame το οποίο ανήκει στην κατηγορία RPG.Κυκλοφόρησε αρχικά το 2014 και αποτελεί συνέχεια του επίσης εξαιρετικού Dark Souls το οποίο κυκλοφόρησε το 2012 στα PC και εκδόθηκε από την Namco Bandai Games.H συγκεκριμένη εταιρία είναι κυρίως γνωστή για τα Tekken εκτός φυσικά από τα παιχνίδια τα οποία ανήκουν στην σειρά Souls.Μια άλλη εταιρία όμως η οποία συμμετείχε στην δημιουργία των πολυβραβευμένων παιχνιδιών τα οποία ανήκουν στην κατηγορία souls είναι η FromSoftware η οποία είναι υπεύθυνη για τον προγραμματισμό και ενός άλλου παιχνιδιού το οποίο δυστυχώς δεν κυκλοφόρησε στα PC παρά μόνο στο PS4 το 2015 (πριν δηλαδή από την κυκλοφορία του Dark Souls III) και το οποίο έχει πάρει πολλά στοιχεία από τα δύο πρώτα Souls.Το παιχνίδι αυτό ονομάζεται Bloodborne.

Μετά την κυκλοφορία του Dark Souls II κυκλοφόρησαν κάποια DLC τα οποία ενσωματώθηκαν σε ένα game το οποίο αποτέλεσε remaster του Dark Souls II και κυκλοφόρησε το 2015 με το όνομα Dark Souls II:Scholar of the First Sin και σε αυτό το παιχνίδι θα αναφερθώ παρακάτω.

Εισαγωγή στο Dark Souls II:Scholar of the First Sin

Το συγκεκριμένο Remaster δεν είναι απλά μια επαναδημιουργία του παλαιότερου παιχνιδιού με κάποιες επεκτάσεις, αλλά στην ουσία παρουσιάζει μεγάλες διαφορές με τον προκατοχό του σε πολλούς τομείς. Η πιο σημαντική διαφορά είναι το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας.

Ξεκινώντας να παίζω το παιχνίδι ως ένας Gamer ο οποίος δεν έχει ξανασχοληθεί με την σειρά παρατήρησα κάποια χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχω παρατηρήσει σε άλλα games πολλά από αυτά πιστεύω είναι υπεύθυνα για το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας αλλά και κάποια άλλα τα οποία αυτομάτως με έκαναν να αγαπήσω το παιχνίδι παρά τις δυσκολίες καθώς με προσέλκυσαν με αποτελεσματικό τρόπο στον μαγικό και σκοτεινό κόσμο του.

Στην αρχή του παιχνιδιού με κινηματογραφικό τρόπο ο gamer εισέρχεται στον μαγικό και ταυτόχρονα σκοτεινό κόσμο του Dark Souls και στην συνέχεια καλείται να δημιουργήσει τον χαρακτήρα του. Το παιχνίδι δεν σε βάζει κατευθείαν στα βαθιά αλλά σε προετοιμάζει με ρυθμό αποτελεσματικό για το τι θα ακολουθήσει μέσα από τους αριστουργηματικούς διαλόγους με τους άλλους χαρακτήρες.

Ο χαρακτήρας ο οποίος θα κληθεί να δημιουργήσει ο gamer θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πόσο αποτελεσματικά θα περάσει τα εμπόδια. Γι’αυτό ένας ο οποίος δεν έχει ασχοληθεί με προηγούμενα της σειράς ίσως χρειαστεί στην συνέχεια να ξαναξεκινήσει το παιχνίδι δημιουργώντας έναν χαρακτήρα που κατά την γνώμη του τον βοηθά καλύτερα να συνεχίσει.

Οι διάλογοι με άλλους χαρακτήρες που αναφέρθηκα πιο πάνω βοηθάνε τον παίκτη να καταλάβει διάφορα πράγματα για το μυστήριο το οποίο συμβαίνει στην περιοχή Drangleic και για τον ίδιο αλλά και τον στόχο που θα πρέπει να εκπληρώσει.

Με την δημιουργία του χαρακτήρα ο παίκτης εισέρχεται στην περιοχή Majula η οποία είναι η πρώτη περιοχή στον χάρτη και στην οποία επικρατεί ηρεμία με την έννοια πως κανένας δεν θα σου επιτεθεί αν δεν τον προκαλέσεις. Στην περιοχή Majula εκτός από τους διαλόγους οι οποίοι έλκουν τον παίκτη στον μαγικό μυστήριο κόσμο του Dark Souls,υπάρχουν διάφορα καταστήματα στα οποία ο παίκτης μπορεί να αγοράσει διάφορα αντικείμενα τα οποία θα τον βοηθήσουν στην συνέχεια.

Χαρακτηριστικά τα οποία με εντυπωσίασαν

Στο Drangleic όμως στο οποίο διαδραματίζεται το παιχνίδι, σε πολλές περιοχές ο παίκτης δεν μπορεί να ηρεμίσει καθώς παίζεται συνεχώς ένα κυνηγητό και δεν είναι μόνο τα bosses τα οποία θα τον εμποδίσουν να συνεχίσει.

Τα σημεία στα οποία μπορεί να ηρεμίσει ο παίκτης είναι τα campfire μέσα από τα οποία μπορεί και μέσω fast travel να ταξιδέψει σε διάφορες περιοχές τις οποίες έχει επισκεφτεί στο χάρτη ένα γνωστό χαρακτηριστικό τον role playing game το οποίο έχουμε δει και στα δύο τελευταία Tomb Raider αν και δεν θεωρούνται RPG.

Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση την πρώτη φορά που σκοτώθηκα είναι πως ο χαρακτήρας όταν σκοτώνεται χάνει την ανθρώπινη υπόσταση του και φθείρεται όλο και πιο πολύ κάτι το οποίο έχει επίδραση στην ενέργεια που έχει καθώς αφού σκοτωθεί κάποιες φορές μειώνεται στην μισή.

Δηλαδή δεν συμβαίνει αυτό που συμβαίνει με άλλα παιχνίδια ακόμα και σε RPG στα οποία αφού σκοτωθεί ο χαρακτήρας εμφανίζεται ένα THE END και ξαναξεκινάει ο παίκτης από το τελευταίο σημείο το οποίο έχει αποθηκεύσει αλλά ξυπνάει με λιγότερη ενέργεια.

Η φθορά του χαρακτήρα είναι τόσο έντονη που ένιωσα ικανοποίηση όταν μου δόθηκε η δυνατότητα να φορέσω μάσκα στον χαρακτήρα να μην φαίνεται το πρόσωπο καθώς κάθε φορά που σκοτωνόταν ήταν εμφανή τα σημάδια φθοράς.

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα όταν σκοτωνόμουν να μου δινόταν η δυνατότητα να κάνω load από το τελευταίο σημείο το οποίο αποθήκευσα, και όχι να έχω την μισή ενέργεια από αυτή που είχα αρχικά.

Βέβαια κάθε φορά που ο παίκτης σκοτώνει αντιπάλους στο διάβα του και μετά σκοτώνεται…αν επαναληφθεί το σκηνικό κάποιες φορές…οι αντίπαλοι οι οποίοι σκότωσε ο παίκτης δεν είναι πλέον εμπόδιο που σημαίνει πως τα χτυπήματα τα οποία έπραξε ο χαρακτήρας συνυπολογίζονται και αφού σκοτωθεί.

Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως ένα boss ενώ το χτύπαγα αλλά με σκότωνε συνέχεια, μετά με ένα χτύπημα μόνο σκοτώθηκε, που σημαίνει πως όλα τα προηγούμενα χτυπήματα πριν σκοτωθώ συνυπολογίστηκαν.

Η ενέργεια πάντως κατά την γνώμη μου παίζει μικρό ρόλο καθώς είναι αρκετές φορές που όση ενέργεια και να έχει ο χαρακτήρας με ένα δύο χτυπήματα χάνει. Επίσης καλό είναι ο παίκτης να μην προσπαθεί να σκοτώσει έναν έναν τους αντιπάλους γιατί είναι τόσο πολλοί που αρκετές φορές το κυνηγητό είναι η καλύτερη λύση. Πάντως ακόμα και όταν καλείται ο παίκτης να αντιμετωπίσει ένα boss και μετά χάνει θα πρέπει να ξαναξεκινήσει από την αρχή και δεν συνεχίζει από το σημείο που βρισκόταν πριν σκοτωθεί ακόμα και αν το έχει αποθηκεύσει αλλά θα πρέπει να ξανακάνει την διαδικασία και το κυνηγητό να ξαναφτάσει στο boss κάτι το οποίο φυσικά αυξάνει το επίπεδο δυσκολίας.

Τα γραφικά πάντως είναι πολύ καλά όπως και η ηχητική επένδυση. Οι διάλογοι με άλλους χαρακτήρες ακούγονται με τρόπο λες και είναι παρμένοι από ταινία και εισάγουν τον gamer για τα καλά στο κλίμα.

Σενάριο

Το σενάριο εξηγεί αρκετά από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της σειράς souls.Σύμφωνα με το σενάριο ο χαρακτήρας με το που πεθαίνει μετατρέπεται σε Hollow μια μορφή Ζόμπι και έτσι δικαιολογείται αυτή η φθορά.

Αυτό φυσικά συμβαίνει εξαιτίας μιας κατάρας να μείνει απέθαντος και θα κληθεί να την αντιμετωπίσει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού κάτι το οποίο θα είναι ο κύριος στόχος του παίκτη. Για να τα καταφέρει θα πρέπει να φτάσει στην άλλη πλευρά του χάρτη στο παγωμένο κόσμο του Frozen Eleum Loyce περνώντας πολλά εμπόδια και παίζοντας αρκετές ώρες.

Θετικά

• Διάλογοι που συναρπάζουν
• Μεγάλη Διάρκεια
• Ελκυστικό Σενάριο
• Αποτελεσματική Καθοδήγηση στον κόσμο του
• Συνυπολογίζονται οι ενέργειες του χαρακτήρα πριν σκοτωθεί
• Ποικίλοι Αντίπαλοι και Πολλά Bosses


Αρνητικά

• Οι αντίπαλοι μπορούν να κουράσουν κάποιους.
• Αφού σκοτωθεί ο χαρακτήρας δεν επανέρχεται με full ενέργεια αλλά σταδιακά πέφτει στην μισή.
• Δεν υπάρχει χρόνος για εξερεύνηση καθώς υπάρχει συνεχώς κυνηγητό από πολύ νωρίς.







Report this review Was this review helpful? 0 0

Comments

Already have an account?
Score 
7.82 User Score
(6  votes)
User Reviews
Genre:
Developer:
Publisher:
Διάθεση:
Players:
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (9.5)
8.
User levels   (10.0)
9.
User levels   (10.0)
10.
User levels   (10.0)