Οι αριθμοί πραγματικά σοκάρουν! Είναι φοβερό που οι προγραμματιστές ήδη τρέχουν με patches για να διορθώσουν τα bugs — αυτό σίγουρα θα επηρεάσει θετικά τη μακροχρόνια δημοτικότητα του παιχνιδιού. Αν συνεχίσουν έτσι, το Battlefield 6 έχει κάθε πιθανότητα να μείνει στην κορυφή για πολύ καιρό.
Το Battlefield 6 έχει πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια αντίτυπα σε 5 μέρες
bf664-62-1760552788.jpg
Η επιτυχημένη beta του Battlefield 6, προοικονομούσε άτυπα ότι το γνωστό FPS θα έκανε ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα.
Με άλλα λόγια, η συμμετοχή των παικτών στην beta μεταφέρθηκε και στην επίσημη κυκλοφορία και έτσι σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Battlefield 6 κατάφερε να πουλήσει πάνω από εφτά εκατομμύρια αντίτυπα σε μόλις πέντε ημέρες. Σύμφωνα με το GamesIndustry.biz , ο αριθμός αυτός προκύπτει από ανάλυση της Alinea Analytics και συμπεριλαμβάνει τόσο τα PC όσο και τις κονσόλες. Μεταφράζοντας αυτό σε λεφτά, σημαίνει ότι τα συνολικά έσοδα του FPS ήταν περίπου 350 εκατομμύρια δολάρια σε κάτι λιγότερο από μια εβδομάδα. Τα δεδομένα της εταιρείας δείχνουν ότι το 55% των παικτών προέρχεται από το Steam.
Ο Rhys Elliott από την Alinea Analytics μιλώντας στο Eurogamer είχε πει ότι το Battlefield 6 είναι σε τροχιά να προσπεράσει κάθε προηγούμενη κυκλοφορία της σειράς. Το Battlefield 1 για παράδειγμα το οποίο κατέχει και την πρώτη θέση, είχε πουλήσει 15 εκατομμύρια αντίτυπα στον πρώτο του χρόνο. Σύμφωνα με τα στατιστικά του SteamDB, το Battlefield 6 σημείωσε 750,000 ταυτόχρονους χρήστες την πρώτη του μέρα, κάτι που συμβαδίζει με τα δημόσια στοιχεία. Άλλωστε, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες στο Steam όπου οδήγησε στην υπερφόρτωση των servers.
Η ομάδα ανάπτυξης έχει αποδείξει ότι είναι συνεπής στο να διορθώνει τα bugs και να βελτιώνει την εμπειρία. Ήδη, senior developers έχουν ανακοινώσει ότι εργάζονται σε διορθώσεις για το γνωστό bug “Ladder Launching” και σε προβλήματα με το weapon bloom, τα οποία επηρεάζουν την ακρίβεια των πυροβολισμών.
Ωραίο παιχνίδι, το αγόρασα πολύ αργότερα μετά την κυκλοφορία του, αλλά σχεδόν κανείς δεν το έπαιζε πια και το έψαξα πολύ καιρό. Αν κάποιος το παίζει, μπορώ να σας κάνω παρέα, αλλά δεν κατάλαβα καλά πώς παίζεται. Απλώς μαζεύει σκόνη στη βιβλιοθήκη του Steam. Read More
Είναι ενδιαφέρουσα η κατάσταση με αυτές τις αγωγές. Έχω έναν γνωστό που συμμετείχε στο beta test του παιχνιδιού OFF THE GRID. Δούλευαν ανεπίσημα και αρχικά τους πλήρωναν σύμφωνα με τις συμφωνίες, αλλά στη συνέχεια άρχισαν να μειώνουν τους μισθούς, να επινοούν νέους κανόνες και τελικά να καθυστερούν τις πληρωμές. Στην πραγματικότητα, αυτή τη στιγμή η οφειλή για την πληρωμή των χρημάτων ανέρχεται σε 2 θέσεις. Υπάρχουν 250-300 άτομα σαν αυτόν. Μπορούν να υποβάλουν παρόμοια αγωγή στο δικαστήριο; Μόνο που όλοι τους εργάζονται ανεπίσημα και χωρίς συμβάσεις. Όλη η επικοινωνία με τη διοίκηση του παιχνιδιού γίνεται μέσω τηλεγραφήματος.
Η Ολλανδία σέρνει την Sony στα δικαστήρια για ζημιά 435 εκατομμυρίων ευρώ
sony-netherlands-91-1750946980.jpg
Η Sony βρίσκεται αντιμέτωπη με μία ομαδική αγωγή στην Ολλανδία, καθώς κατηγορείται για μονοπωλιακές πρακτικές στο PlayStation Store, οι οποίες φέρονται να έχουν κοστίσει στους Ολλανδούς καταναλωτές πάνω από 435 εκατομμύρια ευρώ από το 2013 έως σήμερα.
Η αγωγή κατατέθηκε από το ίδρυμα Mass Damage & Consumer Foundation, το οποίο ξεκίνησε την εκστρατεία «Fair PlayStation» τον Φεβρουάριο. Η πρωτοβουλία συγκέντρωσε γρήγορα περισσότερες από 20.000 υπογραφές, ενώ σύμφωνα με τα νομικά έγγραφα, περίπου 1,7 εκατομμύρια κάτοχοι PlayStation στην Ολλανδία θα μπορούσαν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις. Η κατηγορία εστιάζει στα ψηφιακά-only μοντέλα, όπως η έκδοση του PS5 χωρίς δίσκο, καθώς οι χρήστες δεν έχουν άλλη επιλογή πέρα από το PlayStation Store για την αγορά παιχνιδιών. Η πρόεδρος του ιδρύματος, Lucia Melcherts, δήλωσε πως «η οικονομική έρευνα έχει δείξει ότι οι καταναλωτές πληρώνουν κατά μέσο όρο 47% περισσότερο για τα ψηφιακά παιχνίδια από ό,τι για τα ίδια σε φυσικό δίσκο, παρόλο που το κόστος διανομής για τη Sony είναι χαμηλότερο».
Η υπόθεση φέρνει στο φως μια διαχρονική αλήθεια για τους console gamers: τα ψηφιακά παιχνίδια κοστίζουν συχνά σημαντικά περισσότερο από τις φυσικές εκδόσεις τους. Όπως αναφέρουν οι καταναλωτές, όταν είσαι αναγκασμένος να αγοράζεις μόνο από ένα ψηφιακό κατάστημα, όπως συμβαίνει με την έκδοση PS5 Digital, τότε «αναγκάζεσαι να πληρώσεις ό,τι σου ζητούν». Η Melcherts πρόσθεσε πως «η Sony, ως μοναδικός πάροχος ψηφιακού περιεχομένου στην πιο δημοφιλή κονσόλα στον κόσμο, τολμά να αυξάνει τις τιμές κατά δεκάδες ποσοστιαίες μονάδες χωρίς να παρέχει καμία αποζημίωση. Πάνω από το 80% των Ολλανδών που έχουν κονσόλα στο σπίτι διαθέτουν PlayStation».
Η ακρόαση της υπόθεσης έχει προγραμματιστεί για το τέλος του έτους. Παράλληλα, η Sony βρίσκεται αντιμέτωπη με παρόμοια ομαδική αγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο, ύψους 7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζεται με αντίστοιχες μονοπωλιακές πρακτικές. Αν η υπόθεση στην Ολλανδία εξεταστεί νωρίτερα, ίσως αποτελέσει προπομπό για την έκβαση και της βρετανικής υπόθεσης. Η Sony δεν έχει ακόμη προβεί σε επίσημο σχόλιο για την υπόθεση.
Αν αυτό το παιχνίδι σχεδιάζεται «για να ανταγωνιστεί το Hogwarts Legacy», τότε μάλλον θα έχουμε ανοικτό κόσμο, διάφορες αποστολές και δυνατότητα εξατομίκευσης των χαρακτήρων. Είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα χειριστούν το lore της Μέσης Γης και αν θα δώσουν ελευθερία εξερεύνησης όπως στο Hogwarts Legacy.
Φήμη: Νέο Lord Of The Rings game με στόχο να ανταγωνιστεί το Hogwarts Legacy
lord-of-the-rings-gollum-game-rapg-20-1759231760.jpg
Ένα νέο Lord of the Rings game αναπτύσσεται και θα είναι third-person action, σχεδιασμένο ώστε να «ανταγωνιστεί το Hogwarts Legacy», σύμφωνα με φήμες.
Από πηγές κοντά στο project αναφέρθηκε πως το αδημοσίευτο και χωρίς τίτλο ακόμα game χρηματοδοτείται εν μέρει από το Abu Dhabi Investment Office (ADIO), με ποσό περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια. Μια συμφωνία μπορεί να ανακοινωθεί ήδη από την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Εκτός από το ADIO, στο νέο φημολογούμενο game φέρεται να εμπλέκεται η Embracer, η οποία κατέχει τα δικαιώματα για τα Lord of the Rings games (και άλλες επεκτάσεις του fantasy franchise). Στην ανάπτυξη συμμετέχει επίσης η εταιρεία Revenge. Εκπρόσωπος της Embracer απάντησε: «Δεν σχολιάζουμε φήμες ή εικασίες». Η Revenge επίσης αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η αναφορά δεν περιείχε συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το νέο Lord of the Rings game, επομένως παραμένει ασαφές τι σημαίνει ότι έχει σχεδιαστεί να ανταγωνιστεί το Hogwarts Legacy. Το συγκεκριμένο Third-Person RPG, που κυκλοφόρησε το 2023, σημείωσε τεράστια επιτυχία, κατακτώντας την πρώτη θέση σε πωλήσεις στις ΗΠΑ. Ένα sequel είναι πλέον βασική προτεραιότητα για τη Warner Bros. Όσον αφορά τα Lord of the Rings games, τα τελευταία χρόνια δεν είχαν καλή πορεία. Το The Lord of the Rings: Gollum είχε τόσο προβληματικό launch το 2023 ώστε ο developer του ακύρωσε το επόμενο project και σταμάτησε εντελώς την ανάπτυξη games. Το φετινό Tales of the Shire απέσπασε μικτές κριτικές.
Η ύπαρξη νέου project από την Embracer δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η εταιρεία είχε αναφέρει πριν από έναν χρόνο ότι δοκιμάζει πρωτότυπα για πολλαπλά games. Παλαιότερα, ο επικεφαλής του Lord of the Rings στην Embracer, Lee Guinchard, είχε δηλώσει πως θέλει μια «αναγέννηση» για τα Lord of the Rings games. Παράλληλα με αυτό το μυστηριώδες project, η Embracer συνεργάζεται με την Amazon Games για ένα νέο MMO στο σύμπαν της Μέσης Γης. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει πολλά εμβληματικά Lord of the Rings games. Ειδικά οι πρώτες κυκλοφορίες που συνδέονταν με τις ταινίες είχαν καλή αποδοχή, ενώ τα πιο πρόσφατα Shadow of Mordor και Shadow of War ξεχώρισαν θετικά – αν και η εταιρεία ανάπτυξης, Monolith, έχει πλέον κλείσει. Στο πιο ανάλαφρο κομμάτι, υπάρχουν και τα Lego Lord of the Rings και Lego The Hobbit, που εξακολουθούν να αναφέρονται με νοσταλγία.
Πέρα από τα video games, η Embracer συνεργάζεται με τη Warner Bros. Pictures και τη New Line Cinema σε πολλαπλές επερχόμενες ταινίες, συμπεριλαμβανομένης της The Hunt for Gollum. Ο Andy Serkis, που ενσάρκωσε τον Gollum στις ταινίες του Peter Jackson, επιστρέφει για να σκηνοθετήσει την ταινία.
Αυτό είναι ένα καλό λόγο για να σκεφτούμε ότι όχι μόνο οι πολιτικοί, αλλά και οι πνευματικοί ηγέτες δίνουν προσοχή στην οικονομική ανισότητα. Χρειάζονται περισσότερες τέτοιες συζητήσεις στο δημόσιο χώρο.
Αλλά αν ξεφύγουμε λίγο από το θέμα, μοιάζει με τον Palpatine από το Star Wars . Ίσως έτσι ξεκινά την εξέγερση εναντίον των δισεκατομμυριούχων.
Read More...
Θυμάμαι ότι μόλις βγήκε, έσπασε τα ρεκόρ στο διαδίκτυο, το έπαιξα για μερικές ώρες, αλλά γρήγορα το βαρέθηκα. Ο κόσμος ήταν πολύ άδειος. Η ευφορία πέρασε γρήγορα. Ελπίζω όμως ότι το παιχνίδι θα βελτιωθεί σε μερικά χρόνια. Πάρτε για παράδειγμα το Conan Exiles, που όταν βγήκε ήταν ακατέργαστο και είχε πολλά προβλήματα, αλλά τώρα είναι τέλεια βελτιστοποιημένο, έχει έναν τεράστιο, καλοδουλεμένο κόσμο και γενικά είναι ένα φοβερό παιχνίδι, κρίμα που το online είναι σχεδόν νεκρό. Γενικά, παίζουν μόνο φανατικοί και μπλόγκερ. Αν και εγώ ο ίδιος έχω περάσει δεκάδες ώρες παίζοντάς το.
Palworld: Ημερομηνία κυκλοφορίας
pal-86-1758047286.jpg
Η εταιρεία ανάπτυξης του Palworld, Pocketpair, ανακοίνωσε ότι RPG θα αποκτήσει την ολοκληρωμένη του έκδοση το 2026 και θα βγει από την early access.
Επιπλέον, η εταιρεία φανέρωσε ότι παράλληλα με την βελτιστοποίηση του Palworld και την προσθήκη νέου περιεχομένου, έχει αναθέσει σε μικρότερες ομάδες την ανάπτυξη άλλων games. Το γνωστό RPG της Pocketpair δεν θα αποκτήσει την έκδοση 1.0 νωρίτερα, καθώς κύριος στόχος τους είναι πρώτα να κάνουν μια γενικότερη εκκαθάριση προτού βγει από την early access: “Πέρα από την προσθήκη νέου περιεχομένου, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να εκκαθαριστούν πριν το Palworld βγει από την early access. Δεν είναι μυστικό ότι το Palworld έχει ιδιομορφίες και σαβούρα και θέλουμε να πάρουμε τον χρόνο μας προκειμένου να διευθετήσουμε αυτά τα θέματα πριν κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι. Θεωρούμε ότι το να πάρουμε τον χρόνο μας για να φτιάξουμε αυτά τα προβλήματα θα συντελέσει στο να φτιαχτεί ένα καλύτερο παιχνίδι.”
About Palworld Ver. 1.0
Hello everyone.
Palworld will officially release (Ver. 1.0) in 2026.
We are currently developing a massive amount of content for this milestone, and also planning some surprises for the rest of 2025.
Please watch the video below for more details: pic.twitter.com/rpP5gmLtjs
— Palworld (@Palworld_EN) September 16, 2025
Η Pocketpair δεν σκοπεύει να πει κάτι παραπάνω μέσα στο υπόλοιπο της χρονιάς καθώς θα εστιάσει στον στόχο που ανέφερε. Ταυτόχρονα ενημέρωσε τους fans ότι το Winter 2025 update δεν θα είναι όσο μεγάλο όσο το Feybreak update που έγινε τον Δεκέμβριο του 2024. Στην συνέχεια δήλωσαν ότι ετοιμάζουν κάποιες εκπλήξεις για το ερχόμενο update και διαβεβαίωσαν τον κόσμο ότι δεν ρίχνουν τους ρυθμούς τους αλλά κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Για την κυκλοφορία του Palworld 1.0, η εταιρεία είπε ότι οι fans μπορούν να περιμένουν έναν τεράστιο όγκο από περιεχόμενο τονίζοντας όμως ότι θα χρειαστεί και τον ανάλογο χρόνο: “Αντί να βιαστούμε, θεωρούμε ότι το να βάλουμε τώρα τα σωστά θεμέλια θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο τελικό παιχνίδι.” Τέλος διαβεβαίωσαν ότι πολύ σύντομα θα υπάρξουν κάποια sneak peeks σχετικά με το περιεχόμενο της έκδοσης 1.0 και είναι πιθανό να σημειωθεί μια αύξηση στην τιμή του πριν την επίσημη κυκλοφορία.
Η συνύπαρξη AI και ρομποτικής φαίνεται να ανοίγει νέους δρόμους. Ο συνδυασμός reinforcement learning με την ανάλυση ανθρώπινης συμπεριφοράς επιτρέπει στα ρομπότ να αντιδρούν πιο φυσικά και ευέλικτα σε πραγματικό χρόνο. Δείχνει ξεκάθαρα ότι το μέλλον της ρομποτικής δεν είναι η πλήρης αυτοματοποίηση, αλλά η στενή συνεργασία ανθρώπου και μηχανής, όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.
Read More...
Αν τελικά πρόκειται για stand-alone expansion, σαν το Riptide, ίσως να έχουμε έναν μικρότερο αλλά πιο προσεγμένο κόσμο. Από πλευράς ιστορίας μπορεί να είναι ενδιαφέρον, αλλά εγώ προσωπικά περιμένω το κανονικό Dead Island 3.
Read More...
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς οι άνθρωποι παίζουν shooter με χειριστήριο, ακόμα και κάτι όπως το GTA 5 είναι πιο εύκολο να το παίξεις. Αλλά το Call of Duty ή το Battlefield; Για μένα είναι κάτι υπερφυσικό. Το χειμώνα αγόρασα το Battlefield 5 για το PS4. Και ειλικρινά έπαιξα μόνο την ιστορία και όχι για πολύ. Επειδή δεν μπορώ να προσαρμοστώ κανονικά στο χειρισμό. Είναι εξαιρετικά δύσκολο, αφού όλη μου η συνειδητή ζωή έπαιζα στον υπολογιστή με πληκτρολόγιο και ποντίκι.
Οι 20 πιο εμπορικοί τίτλοι στην ιστορία του PlayStation στην Αμερική
Red-Dead-Redemption-2-discussion-86-1757498225.jpg
Το PlayStation γιορτάζει τα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του στις Η.Π.Α., έχοντας καταφέρει να καθιερωθεί ως η κορυφαία κονσόλα στην αγορά. Με αφορμή την επέτειο, η Circana δημοσίευσε τη λίστα με τα 20 games με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλες τις PlayStation κονσόλες στις Η.Π.Α.
Η λίστα είναι η εξής:
- Grand Theft Auto V
- Minecraft
- Red Dead Redemption II
- Grand Theft Auto: San Andreas
- Call of Duty: Modern Warfare (2019)
- Marvel’s Spider-Man
- Call of Duty: Black Ops III
- Call of Duty: Black Ops Cold War
- Grand Theft Auto: Vice City
- Call of Duty: Modern Warfare II (2022)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
- God of War (2018)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Call of Duty: Black Ops
- Rainbow Six: Siege
- Call of Duty: Black Ops II
- Call of Duty: WWII
- Call of Duty: Black Ops 4
Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα Grand Theft Auto V και Minecraft βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, ενώ το Red Dead Redemption II ακολουθεί. Στη λίστα συναντάμε επίσης μεγάλες παραγωγές της Sony, όπως τα Marvel’s Spider-Man και God of War, αλλά και πολυάριθμα Call of Duty που κυριαρχούν στα charts. Η κυριαρχία του Call of Duty συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με κάθε νέα κυκλοφορία να συγκαταλέγεται στα ετήσια best-sellers, επιβεβαιώνοντας την τεράστια απήχηση του franchise στο κοινό των PlayStation κονσολών.
Τα Grow Home και Grow Up ήταν πραγματικά μικρά διαμαντάκια της Ubisoft στην εποχή τους. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να τα δούμε με ανανεωμένα γραφικά και βελτιώσεις στο gameplay σε σύγχρονες πλατφόρμες. Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που με τη σωστή αναβίωση μπορούν να ξανακερδίσουν κοινό.
Read More...
Το βασικό είναι αυτή τη φορά να προλάβουν να «γυαλίσουν» το παιχνίδι πριν το release. Μετά τη beta πολλοί φοβήθηκαν ότι θα βγει μισοτελειωμένο. Προσωπικά, καλύτερα να το καθυστερήσουν μερικές εβδομάδες παρά να το κυκλοφορήσουν γεμάτο bugs. Αλλιώς θα φάνε πάλι κράξιμο από παντού και θα χαλάσουν τη φήμη τους πολύ πιο δύσκολα να τη φτιάξουν μετά.
Read More...