Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
20 Nov 2025 13:30 #290985 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός των Fallout, Tim Cain, λέει ότι τα σύγχρονα games βιώνουν «κρίση ταυτότητας»



Ο Tim Cain, βετεράνος developer και συνδημιουργός του Fallout, δήλωσε ότι τα σύγχρονα video games αντιμετωπίζουν «κρίση ταυτότητας», καθώς επιχειρούν να προσφέρουν τα πάντα σε όλους. Οι δηλώσεις του έγιναν μέσα από πρόσφατο video στο YouTube, απαντώντας σε ερώτηση θεατή σχετικά με το αν τα παλαιότερα games κρύβουν «χαμένη σοφία» στον σχεδιασμό τους. «Ναι, υπάρχει. Καλή ερώτηση», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Cain αναφέρθηκε στη δεκαετία του ‘80 και τις απαρχές της καριέρας του, όταν οι ομάδες ανάπτυξης αποτελούνταν κυρίως από προγραμματιστές και λίγους καλλιτέχνες, χωρίς narrative designers ή πλήθος εξειδικευμένων ρόλων. Επιπλέον, το hardware ήταν κατακερματισμένο, με ανάπτυξη για PC, Apple, Atari, Commodore και πολλές κονσόλες, χωρίς κοινά standards. Όπως είπε, οι developers συχνά έπρεπε να λειτουργούν και ως artists, αλλά και να κάνουν reverse engineering σε undocumented hardware για να λειτουργήσουν τα παιχνίδια.

«Τα games ήταν πραγματικά συγκεντρωμένα, επειδή έπρεπε να είναι», εξήγησε ο Cain, υπογραμμίζοντας ότι οι σκληροί τεχνικοί περιορισμοί επέβαλλαν αποδοτικότητα και άριστη εκτέλεση. Με τόσο μικρή μνήμη και αργούς επεξεργαστές, «είτε γράφεις αποδοτικό κώδικα είτε το game σου δεν τρέχει στο Atari». Οι σχεδιαστές, συνέχισε, δεν είχαν την πολυτέλεια να προσθέτουν crafting συστήματα, puzzles, companion μηχανισμούς και τεράστια narratives ταυτόχρονα. Έπρεπε να διαλέξουν μια συγκεκριμένη μορφή gameplay και να την τελειοποιήσουν. Παράδειγμα, όπως είπε, είναι το Gauntlet, το οποίο επικεντρώθηκε απόλυτα στο dungeon-clearing loop, επειδή αυτό αποτελούσε όλη την εμπειρία.

Ο Cain προειδοποίησε ότι τα σύγχρονα games κινδυνεύουν να γίνουν «indulgent», υπερφορτώνοντας τον σχεδιασμό με χαρακτηριστικά που «αραιώνουν» την ταυτότητά τους αντί να την ενισχύσουν. Παρομοίασε τον σχεδιασμό των ‘80s με high-end εστιατόριο που προσφέρει ένα εξαιρετικό πιάτο με λίγα και άριστα υλικά, ενώ πολλά σύγχρονα blockbusters μοιάζουν με μπουφέ που δίνει προτεραιότητα στην ποικιλία αντί στην ποιότητα. Η συμβουλή του προς indie ομάδες ήταν ξεκάθαρη: να απλοποιήσουν.

«Πρέπει να είσαι απλός. Πρέπει να μείνεις συγκεντρωμένος και ό,τι κάνεις πρέπει να είναι άψογα εκτελεσμένο. Και τότε θα είσαι σαν εκείνο το εκλεκτό εστιατόριο… αυτό το γεύμα ήταν απολαυστικό», ανέφερε. Οι αντιδράσεις στα σχόλια του video ήταν μεικτές. Μερικοί χρήστες ανέφεραν ως παράδειγμα το Fallout 4, το οποίο περιλαμβάνει crafting, companion quests, community building και παραμένει αγαπημένο για πολλούς παίκτες. Αντίθετα, ένας νεότερος θεατής στα early 20s είπε ότι έπαιξε πρόσφατα το πρώτο Diablo και παρέμεινε απολύτως καθηλωμένος, χωρίς κανένα από τα «σύγχρονα τεχνάσματα» που έχει συνηθίσει.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2025 21:30 #290988 by Νίκος Γεωργόπουλος
Σχολείο στην Αγγλία απαγορεύει στους μαθητές να τραγουδούν από το KPop Demon Hunters



Ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Αγγλία προσπαθεί να απαγορεύσει τα τραγούδια από το KPop Demon Hunters.

Ο λόγος που γίνεται αυτή η απόπειρα είναι επειδή κάποια άτομα νιώθουν άβολα, ακούγοντας τα μικρά παιδιά να τραγουδούν κάτι που περιέχει αναφορές σε δαίμονες. Σύμφωνα με το BBC , το νηπιακό σχολείο Christian Lilliput Church of England στο Poole της Αγγλίας έστειλε στις 14 Νοεμβρίου ένα email στις οικογένειες των παιδιών, στο οποίο τονίζεται ότι κάποιοι από του χριστιανούς εργαζόμενους και μαθητές ένιωθαν “πάρα πολύ άβολα” με τις αναφορές της ταινίας στους δαίμονες. To email αυτό ζητούσε από τους γονείς να πουν στα παιδιά τους: “Να σταματήσουν να τραγουδάνε αυτά τα τραγούδια στο σχολείο από σεβασμό προς εκείνους που η πίστη τους βρίσκει αντίθετη το θέμα τους”.

Στις 17 Νοεμβρίου, ο διευθυντής Lloyd Allington είπε ότι κάποιοι γονείς απάντησαν, λέγοντας ότι η μουσική του KPop Demon Hunters είχε θετικό αντίκτυπο στα παιδιά τους, καθώς προωθεί “την συνεργασία, το κουράγιο και την καλοσύνη”. Παρά τις αντιθέσεις των γονέων, η τοποθέτηση του σχολείου παραμένει αμετακίνητη. Το περιεχόμενο του email ήταν το εξής: “Ενώ σεβόμαστε πλήρως το δικαίωμά σας να επιλέγετε το περιεχόμενο με το οποίο ασχολείται το παιδί σας στο σπίτι, θέλουμε επίσης να είμαστε προσεκτικοί απέναντι στις διάφορες πεποιθήσεις μέσα στην σχολική μας κοινότητα. Για μερικούς χριστιανούς, οι αναφορές σε δαίμονες μπορούν να τους φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση επειδή τους συνδέουν με πνευματικές δυνάμεις που αντιτίθενται στον Θεό και στο καλό. Δεν ζητάμε από τους γονείς να πουν στα παιδιά τους ότι είναι λάθος το να απολαμβάνουν την ταινία ή τα τραγούδια της, αν αυτό είναι σύμφωνο με τις δικές σας απόψεις και πεποιθήσεις… Ο ρόλος μας θα είναι απλώς να βοηθήσουμε τα παιδιά να καταλάβουν ότι κάποιοι συμμαθητές τους μπορεί να έχουν διαφορετικές απόψεις και να εξερευνήσουμε το πώς μπορούμε να σεβαστούμε και να στηρίξουμε αυτούς τους συμμαθητές στο να υποστηρίξουν την πίστη τους”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Nov 2025 14:30 #290995 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το φετινό Call of Duty έχει λιγότερους παίκτες από το περσινό



To launch του Call of Duty είναι παραδοσιακά μια από τις μεγαλύτερες μέρες της χρονιάς στη βιομηχανία, με εκατομμύρια παίκτες να μπαίνουν στο νέο game της σειράς για να δοκιμάσουν τους νέους χάρτες, όπλα και killstreaks. Φέτος, όμως, η εικόνα είναι αρκετά διαφορετική καθώς συγκεντρώνει τον χαμηλότερο αριθμό παικτών την ημέρα κυκλοφορίας του από τότε που η σειρά επέστρεψε στη Valve πλατφόρμα το 2022.

Σύμφωνα με το SteamDB, το οποίο χρησιμοποιεί δημόσια δεδομένα από το Steam API, υπάρχουν 81.000 χρήστες που παίζουν Call of Duty στο Steam αυτή τη στιγμή, πολύ λιγότεροι από τον αριθμό παικτών των Arc Raiders και Battlefield 6, τα οποία αυτή τη στιγμή προσελκύουν περίπου 370.000 και 236.000 ταυτόχρονους παίκτες, αντίστοιχα. Αυτό τοποθετεί το Call of Duty στα 10 πιο δημοφιλή παιχνίδια στο Steam. Αλλά σε σύγκριση, όταν είχε περάσει παρόμοιο χρονικό διάστημα από την κυκλοφορία του Black Ops 6 τα μεσάνυχτα το 2024, το Call of Duty παιζόταν από σχεδόν 230.000 παίκτες στο Steam .

Με άλλα λόγια, το Black Ops 7 εμφανίζει περίπου το ένα τρίτο του περσινού launch day ενδιαφέροντος στο Steam.

Φυσικά, ο αριθμός των ταυτόχρονων παικτών στο Steam δεν αντικατοπτρίζουν ολόκληρη την εικόνα, αφού όσοι παίζουν το Black Ops 7 μέσω Game Pass δεν υπολογίζονται σε αυτά τα στοιχεία. Ωστόσο, ακόμη και με αυτό το δεδομένο, η πτώση παραμένει εντυπωσιακή.

Οι χαμηλότερες επιδόσεις δεν αποτελούν έκπληξη. Εδώ και μήνες ήταν εμφανές πως το Call of Duty μπαίνει στην πιο ανταγωνιστική περίοδο της τελευταίας δεκαετίας. Η κόπωση του κόσμου με τον ετήσιο ρυθμό κυκλοφοριών, η συζήτηση για τον «Fortnite-ισμό» της σειράς και η άνοδος του Battlefield 6 ως εναλλακτική, έχουν δημιουργήσει αρνητικό κλίμα. Επιπλέον, μόλις δύο εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Black Ops 7, το Arc Raiders εμφανίστηκε ως απρόσμενο multiplayer φαινόμενο, απορροφώντας μεγάλο μέρος της προσοχής.

Συνήθως, Οι κυκλοφορίες του Call of Duty (και γενικότερα οι κυκλοφορίες του Steam) κορυφώνονται το Σαββατοκύριακο μετά το launch, οπότε είναι πιθανό το Black Ops 7 να ανέβει. Ωστόσο, όταν βλέπεις boss fights με γίγαντες στη διάσταση pasghetti, δύσκολα ενισχύεται η εμπιστοσύνη για το μέλλον της σειράς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Nov 2025 21:30 #291101 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ιαπωνία δοκιμάζει ψυχοθεραπεία βασισμένη στα anime



Απ’ότι φαίνεται, στο μέλλον θα έχουμε θεραπείες στις οποίες θα συμμετέχον και anime χαρακτήρες.

Συγκεκριμένα τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με το itmedia , το Minds1020Lab του Yokohama City University ξεκίνησε δοκιμές “anime θεραπείας”. Το πώς λειτουργεί είναι απλό. Οι συμμετέχοντες επιλέγουν ένα από έξι anime avatars, καθένα με την δική του ιστορία. Στη συνέχεια, μέσω κάτι που μοιάζει να είναι ένα αφηγηματικό οπτικό interface, ένας ψυχολόγος θα αναλάβει τον ρόλο του συγκεκριμένου anime χαρακτήρα και θα διεξάγει μια συνεδρία ψυχοθεραπείας.

Επίσης, πριν και μετά από αυτές τις συνεδρίες γίνεται κάποια ερωτηματολογιακή ψυχολογική αξιολόγηση. Κάτι ενδιαφέρον που υπονοείται σύμφωνα με το Automaton, είναι ότι ένα μεγάλο κομμάτι αυτών των συνεδριών θα αφιερώνεται επίσης στο να μαθαίνουν οι συμμετέχοντες για αυτούς τους anime χαρακτήρες και την θέση τους στον φανταστικό κόσμο που έχει δημιουργήσει το Minds1020Lab. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε το αν αυτές οι συνεδρίες θα έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα ή αν απλώς είναι μια αβάσιμη καινοτομία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Dec 2025 17:00 #291133 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ρωσία έβαλε στην Black list τους developers του STALKER



Η εταιρεία ανάπτυξης του Stalker, GSC Game World, μπήκε στην λίστα των “ανεπιθύμητων οργανισμών” της Ρωσίας.

Η είδηση αυτή προήλθε από το δελτίο τύπου που δημοσιεύτηκε από το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα της χώρας και σημαίνει πρακτικά ότι η συγκεκριμένη εταιρεία θεωρείται απειλή για τα “θεμέλια της συνταγματικής τάξης, την αμυντική ικανότητα και την ασφάλεια της Ρωσίας”. Παράλληλα, όσοι Ρώσοι διατηρούν σχέσεις με αυτήν είναι πιθανό να έρθουν αντιμέτωποι με κυρώσεις. Η GSC είναι μια από τις πιο γνωστές ουκρανικές εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών που επηρεάστηκαν από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία το 2022. Μάλιστα, ο πόλεμος την ανάγκασε να μετακινηθεί από την έδρα της στο Κίεβο στα γραφεία της στην Πράγα. Ένας από τους developers της, ο Volodymyr Yezhov, σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης τον Δεκέμβριο του 2022, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία έχει πέσει θύμα επανειλημμένων προπαγανδιστικών επιθέσεων από αντι-ουκρανικές δυνάμεις.

Η ίδια η GSC είχε μαζέψει χρήματα για τον ουκρανικό στρατό και συγκεκριμένα 800.000 δολάρια μέσω φιλανθρωπίας, από τις πωλήσεις των games της. Ακόμα, ενθάρρυνε τους fans να δωρίσουν ό,τι μπορούν στον στρατό, σχεδόν αμέσως μετά από την εισβολή. Παρά το έντονο παρελθόν γεμάτο απειλές από την Ρωσία προς της GSC, ο χαρακτηρισμός της ως “ανεπιθύμητη” προέκυψε πολύ πρόσφατα, στις 18 Νοεμβρίου. Το γραφείου του Γενικού Εισαγγελέα κατηγορεί την εταιρεία για “οικονομική υποστήριξη των ουκρανικών δυνάμεων” και για την προώθηση της “εικόνας της Ρωσίας ως αυτή του επιτιθέμενου, αλλά και δυσφημιστικού υλικού για την χώρα μας”. Επίσης, η Ρωσία κατηγορεί την διοίκηση της GSC ότι δώρισε 17 εκατομμύρια δολάρια σε ένα fund το οποίο βοηθάει τους ουκρανούς στρατιωτικούς. Η πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτηση του εισαγγελέα είναι αυτή για το Stalker 2: “Το 2024 η GSC κυκλοφόρησε ένα PC game που προωθούσε ουκρανικές ρητορικές και περιείχε Ρωσοφοβικό περιεχόμενο”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.