Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
11 Apr 2025 19:30 #285518 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Entertainment Software Association συνεργάζεται με μεγάλες gaming εταιρείες για πρόσβαση των video games σε άτομα με αναπηρία



Η Entertainment Software Association (ESA) ανακοίνωσε τη δημιουργία της Accessible Games Initiative, μιας νέας πρωτοβουλίας με στόχο να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει καλύτερα τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που προσφέρουν τα video games.

Η Accessible Games Initiative προέρχεται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της gaming βιομηχανίας, όπως οι Nintendo of America, Sony, Microsoft, Google, EA και Ubisoft. Η Accessible Games Initiative ξεκινά με 24 ετικέτες προσβασιμότητας, χωρισμένες σε τέσσερις κατηγορίες: auditory, gameplay, input και visual. Κάθε ετικέτα προσδιορίζει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, το Full Input Remapping επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση των κουμπιών, του μοχλού και άλλων controls, ενώ με το Basic Input Remapping μόνο τα κουμπιά μπορούν να επαναπρογραμματιστούν. Άλλες επίσημες ετικέτες περιλαμβάνουν: Narrated Menus, Playable With Mouse Only, Color Alternatives, και Large Text. Αυτές οι ετικέτες θα αρχίσουν να εμφανίζονται σύντομα σε ψηφιακά καταστήματα και σελίδες προϊόντων για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι υποστηρίζει κάθε video game.

Ο πρόεδρος και CEO της ESA, Stanley Pierre-Louis, δήλωσε: «Δεκάδες εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν κάποια αναπηρία και συχνά αντιμετωπίζουν εμπόδια στο να βιώσουν τη χαρά και τη σύνδεση που προσφέρει το gaming». Σύμφωνα με το επίσημο site της Accessible Games Initiative, 44,1 εκατομμύρια κάτοικοι των ΗΠΑ έχουν κάποια αναπηρία, και σχεδόν οι μισοί από αυτούς παίζουν video games.

Εκτός από τους ιδρυτικούς συνεργάτες, στην Accessible Games Initiative έχουν ενταχθεί και άλλες μεγάλες εταιρείες όπως οι Amazon Games, Riot Games, Square Enix και WB Games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2025 04:30 #285537 by Νίκος Γεωργόπουλος
Επέστρεψε επίσημα



Το Game Informer ανακοίνωσε την επίσημη επιστροφή του, ενώ επέστρεψε και όλο το προσωπικό του.

Ο αρχισυντάκτης Matt Miller εξήγησε ότι το μέσο απέκτησε δεύτερη ευκαιρία επειδή εξαγοράστηκε από την εταιρεία ανάπτυξης Gunzilla. Επιπλέον η Gunzilla προσέλαβε ξανά ολόκληρη την ομάδα που εργαζόταν στο Game Informer πριν το κλείσιμο. Η ομάδα, σύμφωνα με τον Miller, θα μπορέσει να διατηρήσει την ταυτότητά της επειδή επιστρέψει ακέραια. Η Gunzilla θα επιτρέψει στο Game Informer να λειτουργεί ανεξάρτητα έχοντας την ελευθερία στο 100% των αποφάσεων του.

Ο Miller δήλωσε: "Η Gunzilla βλέπει τις ίδιες προοπτικές στο Game Informer που βλέπει και η ομάδα μας και η παρακίνησή τους να τα κάνουμε όλα ηθικά και ελεύθερα από πιέσεις είναι αξιοσημείωτη". Προς το παρόν στο site ανεβαίνουν νέα και reviews από games που κυκλοφόρησαν όσο ήταν κλειστό.

Game Informer is back! The entire team is returning and we can't wait to reconnect. Come join us to celebrate the best in games, the people who make games, and the people who play games from around the world.

Learn more: t.co/oRgjZW1zfF pic.twitter.com/4nCNqzv2pX

— Game Informer (@gameinformer) March 25, 2025


Πριν το κλείσιμό του τον Αύγουστο του 2024, το Game Informer ήταν ένα από τα μακροβιότερα μέσα των video games στην Αμερική, έχοντας ξεκινήσει την λειτουργία του το 1991. Τελικά έκλεισε από την μητρική του εταιρία GameStop, με την απόφαση να εκπλήσσει ολόκληρο το προσωπικό του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2025 14:00 #285556 by Νίκος Γεωργόπουλος
Entertainment Software Association: "Οι δασμοί θα έχουν καταστροφικό αντίκτυπο στην gaming βιομηχανία και όχι μόνο για την Nintendo"



Η ανακοίνωση της Nintendo να καθυστερήσει τις προπαραγγελίες στις ΗΠΑ έρχεται μετά από την απόφαση της κυβέρνησης Τραμπ να εφαρμόσει απότομους και αμφιλεγόμενους δασμούς παγκοσμίως, με χώρες όπως η Ιαπωνία, το Βιετνάμ, η Κίνα, ο Καναδάς, το Μεξικό και η ΕΕ να πλήττονται περισσότερο.

Αν και η Nintendo είναι η πρώτη εταιρεία που αναγνωρίζει επισήμως τον αντίκτυπο αυτών των δασμών στην παραγωγή, η Entertainment Software Association (ESA), ο εμπορικός σύνδεσμος της gaming βιομηχανίας που εκπροσωπεί τις περισσότερες μεγάλες εταιρείες, εκτιμά ότι αυτό είναι μόνο η αρχή. Η εκπρόσωπος της ESA, Aubrey Quinn, δήλωσε πως η ανακοίνωση των δασμών την ίδια μέρα με την αποκάλυψη της τιμής του Switch 2 ήταν “ατυχής χρονική σύμπτωση”, και ότι οι Αμερικανοί “δεν το λαμβάνουν σοβαρά” αν νομίζουν ότι μόνο το Switch 2 θα επηρεαστεί από τους δασμούς.

Πιο συγκεκριμένα δήώσε: "Ήταν ενδιαφέρον το πώς τα μέσα ενημέρωσης κάλυψαν τα games και τους δασμούς, επειδή συνέπεσε απλώς ατυχώς η αποκάλυψη του Switch με την ανακοίνωση του προέδρου Τραμπ. Υπάρχουν τόσες πολλές συσκευές για gaming. Υπάρχουν κι άλλες κονσόλες, αλλά όπως έλεγα, VR headsets, smartphones, PC. Αν νομίζουμε ότι πρόκειται μόνο για το Switch, τότε δεν το λαμβάνουμε σοβαρά. Αυτό θα έχει πραγματικό αντίκτυπο. Ακόμα και οι Αμερικανικές εταιρείες χρειάζονται προϊόντα που πρέπει να εισαχθούν στις ΗΠΑ για να φτιάξουν τις κονσόλες και τα games. Άρα, θα υπάρξει σοβαρός αντίκτυπος ανεξαρτήτως εταιρείας. Είναι κάτι που αφορά ολόκληρη τη βιομηχανία.” Η Quinn πρόσθεσε ότι αναμένει πως "ολόκληρο το καταναλωτικό οικοσύστημα" θα επηρεαστεί από αυτούς τους δασμούς, καθώς οι υψηλότερες τιμές και η ασταθής οικονομία θα οδηγήσουν τους καταναλωτές σε λιγότερες αγορές. Αυτό με τη σειρά του θα επηρεάσει τα έσοδα των εταιρειών, την ασφάλεια των θέσεων εργασίας, την έρευνα και ανάπτυξη, ακόμη και "το πώς θα είναι η επόμενη γενιά κονσολών".

Όπως και οι καταναλωτές, αλλά και τα μέσα, έτσι και η ESA προσπαθεί ακόμα να καταλάβει πώς ακριβώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και πόσο μεγάλος θα είναι ο αντίκτυπος. Αν και η οργάνωση περίμενε την εφαρμογή δασμών λόγω των προηγούμενων ενεργειών και υποσχέσεων του Τραμπ, είναι αβέβαιο το τι θα ακολουθήσει και προσπαθούν "να μη βιαστούν να αντιδράσουν". Συνέχισε λέγοντας: "Δεν πιστεύουμε ότι όσα ανακοίνωσε ο πρόεδρος Τραμπ αυτή την εβδομάδα είναι το τέλος της υπόθεσης, αλλά οι δασμοί όπως έχουν περιγραφεί θα έχουν πραγματικό και επιβλαβή αντίκτυπο στη βιομηχανία και στα εκατομμύρια Αμερικανούς που αγαπούν τα games. Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με την κυβέρνηση, με εκλεγμένους αξιωματούχους, για να βρούμε μια λύση που δεν θα ζημιώσει τις Αμερικανικές επιχειρήσεις, αλλά και τους Αμερικανούς παίκτες και οικογένειες." Η Quinn τόνισε ότι υπάρχουν τρόποι για τους πολίτες να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και να επηρεάσουν τις εξελίξεις.

Η επικοινωνία με τους αντιπροσώπους σας, με επιστολές, τηλεφωνήματα, email, tweets ή άλλες μορφές, είναι αποτελεσματική μέθοδος για να βεβαιωθούν ότι οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι και το επιτελείο τους "γνωρίζουν ότι οι ψηφοφόροι ανησυχούν". Επίσης, τα μέλη της ESA έχουν ήδη πραγματοποιήσει συναντήσεις με την κυβέρνηση Τραμπ, στελέχη του Λευκού Οίκου και εκπροσώπους της Διεύθυνσης Διεθνούς Εμπορίου των ΗΠΑ, ώστε να συζητηθούν οι επιπτώσεις αυτών των δασμών στη gaming βιομηχανία. Εδώ και μήνες, ειδικοί εκτιμούν ότι οι προτεινόμενοι δασμοί του προέδρου Τραμπ θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη βιομηχανία. Αν και κάποιοι θεωρούν ότι μπορεί αυτό να ενθαρρύνει εταιρείες όπως η Nintendo να ξεκινήσουν παραγωγή στις ΗΠΑ, ο αναλυτής Daniel Ahmad της Niko Partners επισημαίνει ότι αυτό είναι εξαιρετικά μη ρεαλιστικό.

Sure.

Nintendo would need to spend billions to open a factory in the US.

It'd probably take 4-5 years to complete this. Not to mention the time and cost to rebuild supply chain infrastructure and source components (which would be subject to tariffs because they're made… t.co/kZcXIpHjmE

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 3, 2025

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Η Nintendo θα έπρεπε να επενδύσει δισεκατομμύρια για να ανοίξει εργοστάσιο στις ΗΠΑ. Θα χρειάζονταν πιθανώς 4–5 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Χώρια το κόστος και τον χρόνο για να ξαναχτιστεί όλη η εφοδιαστική αλυσίδα και να βρεθούν εξαρτήματα (τα οποία επίσης θα υπόκεινται σε δασμούς επειδή κατασκευάζονται εκτός ΗΠΑ). Και μετά θα έπρεπε να βρουν, να εκπαιδεύσουν και να πληρώσουν εργαζόμενους για να λειτουργούν το εργοστάσιο."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 May 2025 22:30 #289039 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο νέος πάπας παίζει games, όπως το Wordle



Ο Robert Francis Prevost, που είναι ο νέος Πάπας, παίζει video games, όπως δήλωσε ο αδερφός του, John Prevost, στο NBC.

Συγκεκριμένα, ο αδερφός του δήλωσε ότι έπαιζαν games παρέα , όπως το Wordle και το Words, μαζί με φίλους, ώστε ο νέος Πάπας να χαλαρώσει την περίοδο όπου περίμενε τις εξελίξεις διαδοχής του στο αξίωμα. Επίσης, ο νέος Πάπας είχε δει και την ταινία του 2024 Conclave, που αφηγείται την ιστορία ανάδειξης ενός νέου πάπα. «Ήθελα να του αποσπάσω το μυαλό - να γελάσει με κάτι - γιατί αυτή είναι τώρα μια φοβερή ευθύνη», είπε ο Τζον για τον αδερφό του που έγινε ο νέος Πάπας.

Ωστόσο, ο Robert Prevost, ο οποίος έγινε πάπας στα 88 του γενέθλια, δεν έπαιξε video games κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, καθώς όλοι οι καρδινάλιοι έπρεπε να παραδώσουν τα τηλέφωνά τους πριν ψηφίσουν.

Ο Leo XIV είναι 1ος Αμερικανός πάας και ο 257ος συνολικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2025 19:00 #289172 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Δικαστήριο της Αμερικής μπλόκαρε τους δασμούς του Trump



Μία τριμελής επιτροπή του Δικαστηρίου της Αμερικής μπλόκαρε τους δασμούς του Trump, μετά από αρκετές καταγγελίες ότι ο Πρόεδρος έκανε κατάχρηση της εξουσίας του.

Το τι θα γίνει με τις τιμές προϊόντων, όπως το επερχόμενο Switch 2 ακόμα παραμένει άγνωστο. Η δικαστική απόφαση δήλωσε ότι οι δασμοί του 15% για 150 μέρες θα μπορούν να εφαρμοστούν αλλά μόνο σε συγκεκριμένες χώρες, στων οποίων τις αγορές οι ΗΠΑ έχουν έλλειμμα. Ως αποτέλεσμα η κυβέρνηση των ΗΠΑ ίσως χρειαστεί να επιστρέψει χρήματα στις εταιρίες που πλήρωσαν τους δασμούς. Η καθηγήτρια του George Mason University, Ilya Somin που είχε δουλέψει πάνω σε μία παρόμοια υπόθεση δασμών δήλωσε: "Οποιοσδήποτε που χρειάστηκε να πληρώσει δασμούς ως τώρα θα μπορεί να ζητήσει την επιστροφή τους". Το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Αμερικής έχει ζητήσει έφεση για την απόφαση, η οποία ίσως φτάσει στο Ανώτατο Δικαστήριο.

Η Nintendo είχε δηλώσει ότι οι δασμοί ήταν ένας από τους λόγους που οι προπαραγγελίες του Switch 2 καθυστέρησαν. Η τιμή της κονσόλας παρέμεινε ίδια, όμως οι τιμές ορισμένων περιφερειακών ανέβηκαν. Η Microsoft ανέβασε τις τιμές των κονσολών Xbox "λόγω της κατάστασης της αγοράς", χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα τους δασμούς, όπως έκανε και η Sony τον Απρίλιο.

Αυτό που δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο είναι το αν οι εταιρίες ανέβασαν τις τιμές τους με βάση τους δασμούς και το αν θα επιστρέψουν χρήματα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jun 2025 16:30 #289373 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Dataminer βρήκε στοιχεία στο PlayStation Store για ένα μυστηριώδες Halo



Dataminer του Halo εντόπισε ένα στοιχείο στο API του PlayStation Network που ίσως να υποδηλώνει πως ένα νέο Halo μπορεί να προστεθεί σύντομα στο PSN store.

Το νέο αυτό Halo ενδέχεται να ανακοινωθεί σε ένα φημολογούμενο Nintendo Direct κατά τη διάρκεια του μήνα. Όλες οι πληροφορίες βασίζονται καθαρά σε φήμες και αποτελούν εικασίες που προκύπτουν από dataminers και αναφορές σε μελλοντικά βιντεοπαιχνίδια. Άλλωστε, οι μεταβολές στα backends των servers πολλές φορές οδηγούν σε μπερδεμένα στοιχεία. Το φημολογούμενο remake του Halo, σε κάθε περίπτωση, φαίνεται πως σύντομα θα αποκαλυφθεί και επίσημα σαν ένας multiplatform τίτλος.

Ο Grunt API, μέλος της κοινότητας του Halo o οποίος ασχολείται με τον εντοπισμό και την κοινοποίηση πληροφοριών για τη σειρά Halo, ανέφερε στις 9 Ιουνίου, ότι βρήκε αποδεικτικά στοιχεία στο retail backend του PSN της Sony για ένα Halo. Ο ίδιος έγραψε συγκεκριμένα στο X: “Ειλικρινά, δεν περίμενα να πετύχω κάτι τέτοιο σήμερα... Αλλά τώρα μπορώ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ: Ένα παιχνίδι Halo έρχεται (πολύ σύντομα) στο PlayStation. Δεν υπάρχουν ενδείξεις μέχρι στιγμής για κάποια έκδοση για το Nintendo Switch 2”.

I honestly didn't expect to come across this today... But I can now OFFICIALLY CONFIRM:

A Halo game is coming (very soon) to #PlayStation . As of now, there's no sign of a version for the #NintendoSwitch (2).

Digging... #API pic.twitter.com/zpN7X0ZdXL

— grunt.api (@gruntdotapi) June 9, 2025


Ο dataminer διευκρίνισε σε μια επακόλουθη δημοσίευση , ότι το εν λόγω παιχνίδι δεν αναγράφεται ως Master Chief Collection ή Halo Infinite. Αντιθέτως, είναι κάτι καινούργιο. Πολλοί, θεωρούν ότι πρόκειται για το φημολογούμενο remake του Halo: Combat Evolved. Ό,τι κι αν είναι αυτό το μυστηριώδες Halo, υπάρχει ήδη σε συγκεκριμένο τμήμα του backend του PSN για τα retail προϊόντα. Αυτό, φανερώνει ότι μια δημόσια σελίδα για το PSN Store ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει πολύ σύντομα. Συμπερασματικά, η Microsoft ετοιμάζεται να ανακοινώσει το νέο Halo κατά το επόμενο διάστημα. Δεν δημιουργείται ολόκληρη σελίδα για κάποιο τίτλο, αν δεν πρόκειται να ανακοινωθεί στο κοντινό μέλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jun 2025 12:00 #289390 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Μεγάλη ανακοίνωση αναμένεται μέσα στη βδομάδα για το Red Dead Redemption 2



Οι διάφορες φήμες για το Red Dead Redemption συνεχίζονται και αυτή τη φορά η φήμη προέρχεται από το voice actor Rob Wiethoff, ο οποίος έχει χαρίσει τη φωνή του στο χαρακτήρα του Red Dead, John Marston.

O χρήστης του Reddit, F4D3broboi, εντόπισε στο πιο πρόσφατο livestream του γύρω από το Red Dead Redemption, τον ίδιο τον Wiethoff να είναι εξαιρετικά ενθουσιασμένος για μια επικείμενη ανακοίνωση. Αν και παρέμεινε επιφυλακτικός με τις λεπτομέρειες, τόνισε ότι είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος καθώς έπαιζε το αρχικό Red Dead Redemption και υπαινίχθηκε πως μέχρι την επόμενη βδομάδα θα ξέρουμε περισσότερα. O Rob με μεγάλο ενθουσιασμό είπε: “Έχω τόσο συναρπαστικά νέα. Δεν μπορώ να τα μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή και αυτό με βασανίζει. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, ελπίζω και νωρίτερα, όχι αυτή την εβδομάδα και μάλλον όχι αύριο, αλλά σίγουρα πριν την Παρασκευή, θα μάθετε. Θεέ μου, τι νέα είναι αυτά που έχω να σας πω και δεν θα είμαι ο μόνος που θα τα ανακοινώσει.”

i wonder what this could mean?

by u/F4D3broboi in reddeadredemption


Στο απόσπασμα συνέχισε λέγοντας: “Ανυπομονώ να μάθετε τι συμβαίνει. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω. Και δεν το λέω για να σας βασανίσω, απλώς σας λέω ότι είναι το μόνο πράγμα που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Σύντομα θα ξέρετε. Ανυπομονώ να το μάθετε, είμαι τόσο ενθουσιασμένος, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο, ειδικά παίζοντας αυτό το παιχνίδι, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο. Μα, πόσο θέλω να σας το πω.” Αυτή η νέα φήμη, ακολούθησε λίγες μόλις μέρες μετά από τις φήμες ότι το Red Dead Redemption 2 ενδέχεται να λάβει μέσα στη χρονιά, αναβάθμιση για την επόμενη γενιά κονσόλων, μαζί με μια έκδοση για το Nintendo Switch 2, σύμφωνα με το Youtuber Nate the Hate.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2025 13:00 #289541 by Νίκος Γεωργόπουλος
Νέες πληροφορίες θα δοθούν τον Οκτώβριο για το μέλλον του Halo, σύμφωνα με την ομάδα του Xbox



Εδώ και καιρό, κυκλοφορούν φήμες ότι η πρωταγωνιστική FPS σειρά του Xbox, Halo, βρίσκεται πολύ κοντά στο να γίνει διαθέσιμη στο περιβάλλον του PlayStation ενώ πήρξαν επίσης φήμες για ένα remake της αρχικής κυκλοφορίας.

Η Halo Studios, γνωστή και ως 343 Industries, προχώρησε σε δηλώσεις προκειμένου να επιβεβαιώσει ότι πολύ σύντομα θα δώσει περισσότερες πληροφορίες για το τι γίνεται. Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, κατά το κλείσιμο του Summer Showcase αποφάσισε να δώσει κάποιες πληροφορίες για όσα έρχονται το 2026, υποσχόμενος ένα νέο Fable, ένα νέο Gears of War, το επόμενο Forza, και υπονοώντας την επιστροφή του Halo λέγοντας: “…και η επιστροφή ενός κλασικού τίτλου που είναι μαζί μας από την αρχή.” Με δεδομένο ότι το Gears of War θα μεταβεί σύντομα και στο PlayStation, κάνει πολύ πιο πιθανή την μετάβαση και του Halo. Μάλιστα, οι φήμες έχουν πάρει τέτοια έκταση, που η Halo Studios αποφάσισε να τις σχολιάσει άμεσα με μια νέα ανάρτηση στο blog της.

Στις 30 Ιουνίου, ο επικεφαλής των Esports της Halo Studios, Tahir “Tashi” Hasandjekic, έκανε μια ανάρτηση σχετικά με το Halo World Championship που θα γίνει τον Οκτώβριο και το πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να αγοράσουν εισιτήρια για την εκδήλωση. Ταυτόχρονα όμως στο ίδιο blog σχολίασε και όλες τις φήμες που περιτριγυρίζουν το Halo. Συγκεκριμένα έγραψε: “Τις τελευταίες εβδομάδες υπήρξε αρκετή φημολογία σχετικά με το πού και πότε μπορεί να προκύψουν περισσότερες λεπτομέρειες για οποιοδήποτε από τα πολλά projects στα οποία εργάζεται αυτή τη στιγμή η Halo Studios. Συνήθως δεν σχολιάζουμε τέτοια θέματα, αλλά αυτή τη φορά θέλουμε να παρέμβουμε στη συζήτηση και να μοιραστούμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τους fans του Halo που ίσως αναρωτιούνται αν αξίζει να παρευρεθούν στο φετινό event.”

Ο Tashi ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια του Halo WC, τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρεία παρουσίασε το A New Dawn, ένα σύντομο βίντεο που αποκάλυπτε ότι η 343 Industries μετονομαζόταν σε Halo Studios και μεταφερόταν στο Unreal Engine. Πρόσθεσε ότι το A New Dawn ήταν μόνο η αρχή και ότι στο φετινό Halo WC, η ομάδα του ανυπομονεί να συνεχίσει αυτή τη συζήτηση. Καλώντας του fans στην εκδήλωση είπε: “Η εικασία είναι πάντα διασκεδαστική, αλλά αν θέλετε τις επίσημες πληροφορίες για το τι ετοιμάζει η Halo Studios, δεν θα θέλετε να χάσετε το φετινό Halo World Championship. Πραγματικά ελπίζουμε να μας ακολουθήσετε στο Seattle αυτόν τον Οκτώβριο!”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jul 2025 20:30 #289644 by Νίκος Γεωργόπουλος
Mike Bithell: "Οι άνθρωποι που έπαιζαν licensed games είναι τώρα διευθυντές σε εταιρείες που κάνουν licensing σειρές"



Ο ιδρυτής της Bithell Games, Mike Bithell, με αφορμή την κυκλοφορία του νέου παιχνιδιού της εταιρείας, Tron: Catalyst, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση των licensed games.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Έχει υπάρξει πλήρης διάσπαση. Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ των games. Αυτό είναι γενικότερα ένα μοτίβο της βιομηχανίας αυτή τη στιγμή, στην ουσία δεν υπάρχει πλέον μεσαία τάξη". Ένας άλλος παράγοντας, σύμφωνα με τον Bithell, είναι πως οι εταιρείες που κατέχουν τα δικαιώματα αυτών των σειρών έχουν πλέον μια θεμελιωδώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τη δεκαετία του ’90 και του 2000.

Συνέχισε λέγοντας: "Οι εταιρείες που κατέχουν αυτά τα πράγματα θέλουν ενδιαφέρουσες ιστορίες στους κόσμους τους. Θυμάμαι την πρώτη μου συνάντηση για το John Wick. Μπήκα σε μια αίθουσα γεμάτη με classics, ακριβώς όπως φαντάζεσαι όταν λες 'Hollywood boardroom', μια ομάδα στελεχών ντυμένων με πολύ στιλάτα ρούχα, πολύ cool. Και ο υπεύθυνος λέει: 'Λοιπόν, Mike, θέλουμε να φτιάξουμε ένα καλό video game, όπως το GoldenEye.' Εκείνη τη στιγμή, μέσα σ’ εκείνη την αίθουσα, σκέφτηκα: 'Α, οπότε οι άνθρωποι που έπαιζαν licensed games τότε, είναι τώρα οι διευθυντές που δίνουν τις άδειες.' Αυτό ήταν πραγματικά συναρπαστικό για μένα, γιατί ξαφνικά ήταν η γενιά των gamers που μεγάλωσε και τώρα είναι στα ηνία. Δεν είμαστε πια ένα tie-in για παιδικά lunchboxes. Δεν είναι απλώς ένα 'κάτι στο ράφι για να το πάρει η γιαγιά για το παιδί που του άρεσε η ταινία.' Νομίζω πως οι κάτοχοι των σειρών πλέον βλέπουν τα games ως έναν τρόπο να επεκτείνουν και να εξερευνήσουν τους κόσμους που δημιουργούν."

Ο Bithell επισημαίνει επίσης την «ωρίμανση» των developers από την σκηνή των indie games της δεκαετίας του 2000 και των αρχών του 2010 για να εξηγήσει την άνοδο μικρότερης κλίμακας licensed games, όπως αυτά που φτιάχνει ο ίδιος. Συνέχισε δηλώνοντας: "Υπάρχει μια γενιά indie developers που έχουν πλέον επαγγελματικοποιηθεί αρκετά ώστε να μπορούν να δουλέψουν με μεγάλους κατόχους σειρών. Μπορούμε να πάμε σε ένα meeting και να φερθούμε επαγγελματικά."

Ο ίδιος ο Bithell παραδέχεται ότι αυτό έχει και τη σκοτεινή του πλευρά: "Υπάρχει κάτι τρομερά θλιβερό στο να συνειδητοποιείς ότι είσαι ακριβώς ο δεινόσαυρος ενάντια στον οποίο επαναστατούσες πριν 15 χρόνια. Μου αρέσει που η νέα γενιά των indie developers πιθανότατα δεν θεωρεί cool τα games που φτιάχνω εγώ. Έτσι πρέπει να είναι. Και κάποια στιγμή θα γεράσουν κι αυτοί, και θα έρθει μια άλλη γενιά. Και είναι ωραίο αυτό. Έτσι προχωράμε ως βιομηχανία και, πιο σημαντικά, έτσι προχωράμε ως μορφή τέχνης ,γιατί έρχονται νέες φωνές και κάνουν φοβερά πράγματα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jul 2025 14:30 #289725 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Πάπας ευλόγησε και έβαλε το αυτόγραφό του σε μία κάρτα Pokemon



Ένα άτομο έφερε μια κάρτα Pokémon σε συνάντησή του με τον Πάπα Λέων ΙΔ’. Ο Πάπας όχι μόνο την ευλόγησε, αλλά υπέγραψε και μια δεύτερη. Ο θαυμαστής του ανέφερε ότι ο Πάπας γέλασε και περιέγραψε τη συνάντηση τους ως αρκετά χαλαρή.

Ήταν ήδη γνωστό ότι ο Πάπας Λέων ΙΔ’ gamer, αλλά πλέον είναι και ο πρώτος Πάπας που έχει αγγίξει κάρτα Pokémon, η οποία μάλιστα δεν είναι και τυχαία. Σε αναρτήσεις του στο Reddit ο οποίες έλαβαν τεράστια δημοσιότητα, ο χρήστης ReptileCake εξήγησε πως οι κάρτες που έφερε στη συνάντηση του με τον Πάπα, απεικόνιζαν τον Popplio και οι οποίες έγιναν meme τον περασμένο Μάιο όταν εξελέγη ο νέος Πάπας της Καθολικής Εκκλησίας. Ο ReptileCake, ο οποίος επισκέφθηκε το Βατικανό στις 5 Ιουλίου από την Επισκοπή της Κοπεγχάγης, περιέγραψε στο Polygon το τι συνέβη: “Κάπως έτσι θα περιέγραφα την εμπειρία: “Είναι τεράστια τιμή που σας γνωρίζω και ευχαριστούμε για την ομιλία σας. Σας έφερα ένα δώρο! (έβγαλα την reverse holo foil κάρτα του Popplio). Είναι ένας Popplio, ακούγεται σαν Pope Leo!” Στην συνέχεια ο Πάπας γέλασε αλλά αρχικά νόμιζα ότι ήταν από ευγένεια, μέχρι που είδα ότι άρχισε να τον δείχνει στους φρουρούς του. Έπειτα έβγαλα και έναν δεύτερο από την τσέπη μου μαζί με ένα στυλό και του ζήτησα αν μπορούσε να μου δώσει το αυτόγραφό του. Εκείνος απάντησε: “Εννοείται!”.”

Pope Leo signs a young man’s Pokémon card named Popplio. pic.twitter.com/BrLoB2ufVw

— Christopher Hale (@chrisjollyhale) July 6, 2025

Με τις τιμές των συλλεκτικών καρτών Pokémon να αυξάνονται λόγω δημοπρασιών και της υψηλής ζήτησης από μεταπωλητές, είναι αβέβαιο πόσο θα άξιζε μια κάρτα reverse holo foil Popplio. Πιθανώς πολύ, ειδικά μετά τον θάνατο του Πάπα ο οποίος τώρα είναι 69 χρονών. Ωστόσο, ο ReptileCake δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να την πουλήσει. Σε άλλη δημοσίευσή του έγραψε: “Δεν σκοπεύω ποτέ να αποχωριστώ την κάρτα. Είναι το προσωπικό μου ενθύμιο και θα τη φυλάξω προσεκτικά σε προστατευτική θήκη με UV κάλυψη. Δεν θέλω να την πιστοποιήσω. Είναι απλώς ένα αστείο που μοιράστηκα με τον Πάπα και αυτό έχει μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε χρηματικό ποσό.”

Το περιστατικό έχει προκαλέσει ένα μικρό debate σχετικά με το αν οι κάρτες Popplio μπορούν να θεωρηθούν θρησκευτικά κειμήλια. Κάποιοι Καθολικοί πιστεύουν σε κατηγορίες κειμηλίων πρώτης, δεύτερης και τρίτης τάξης. Αν και δεν υπάρχουν αυστηρά καθορισμένοι ορισμοί από την Εκκλησία, επειδή οι κάρτες δεν ανήκουν στον Πάπα και δεν τις χρησιμοποιεί τακτικά, αλλά ήρθαν σε άμεση επαφή με τα χέρια του, ενδέχεται να θεωρηθούν κειμήλια τρίτης τάξης. Παραμένει ασαφές αν αυτό σημαίνει ότι απαγορεύονται σε επίσημα τουρνουά Pokémon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.