BADLAND: Game of the Year Edition

Hot
Γιάννης Μοσχονάς
REVIEWED ON Xbox One (Primary version tested)   PC   PS4   PS3   iOS   Wii U   PS Vita   

Σώζοντας μαύρα χνουδωτά όντα από τον όλεθρο! 

Σώζοντας μαύρα χνουδωτά όντα από τον όλεθρο! 

Σώζοντας μαύρα χνουδωτά όντα από τον όλεθρο! 

Τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να ευδοκιμούν ολοένα και περισσότερες εταιρίες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών στις σκανδιναβικές χώρες. Προσωπικά έχω αναπτύξει δύο θεωρίες προσπαθώντας να εξηγήσω το φαινόμενο. Η πρώτη είναι ότι οι σκανδιναβοί όποτε πάνε να ξεμυτίσουν από τα σπίτια τους «ξυλιάζουν» από το κρύο έτσι προτιμούν να την βγάζουν στον καναπέ ή στο γραφείο τους μπροστά από τις οθόνες. Η δεύτερη θεωρία έχει να κάνει με τις καταπληκτικές τους κυβερνήσεις που νοιάζονται για τους πολίτες τροφοδοτώντας τους με γερούς μισθούς και πολλές επαγγελματικές ευκαιρίες ώστε να χρησιμοποιούν την δημιουργικότητα τους στο έπακρο. Επειδή στην Ελλάδα δεν πρόκειται να υλοποιηθεί ποτέ η δεύτερη θεωρία, μας βλέπω να περιμένουμε πότε θα πέσει πολικό ψύχος μπας και δούμε άνθηση των εγχώριων εταιρειών video games.

Η Frogmind είναι δημιούργημα δύο βετεράνων Φιλανδών προγραμματιστών, των Johannes Vuorinen και Juhana Myllys. Πριν τραβήξουν την ανεξάρτητη πορεία τους στην βιομηχανία των games, είχαν εργαστεί στην θυγατρική πλέον της Ubisoft, την RedLynx, επιστρατεύοντας τις ικανότητες τους στο γνωστό franchise Trials. Σήμερα η Frogmind αποτελείται από 12… νοματαίους συνεπώς προβλέπεται να δούμε εξαιρετικούς τίτλους να ξεπηδούν από αυτή αν αναλογιστούμε την ποιότητα του πρώτου τους προϊόντος με το οποίο θα ασχοληθούμε εδώ, του Badland που τον κώδικα για το iOS τον έγραψε μόνος του ο Vuorinen!

Μετά τα αυτοκτονικά Lemmings, ο Clony!
Όταν πιάνω στα χέρια μου ένα τίτλο φτιαγμένο από ανεξάρτητη εταιρεία ούτε περιμένω ούτε και έχω ανάγκη κάποιο σενάριο ή εισαγωγή για να με μπάσει στο κλίμα. Σεβόμενοι αυτή την επιθυμία υμών των παικτών, οι developers της Frogmind δεν έκαναν καν το κόπο να φτιάξουν ένα λειψό σενάριο για το δημιούργημα τους αλλά αντίθετα, μας πετούν εξαρχής στα βαθιά, δίνοντας τον έλεγχο ενός στρογγυλού μαύρου πλάσματος με φτερά που βάφτισαν Clony. Το όνομα έχει την δική του σημασία διότι το χαριτωμένο πλάσμα μας στην πορεία δημιουργεί πολλούς κλώνους του εαυτού του και επηρεάζει τρομακτικά την εξέλιξη της δράσης.

Δεν μπορώ να καταλάβω ποια επιτακτική ανάγκη έσπρωξε τον φουκαρά Clony να αποφασίσει να ταξιδέψει μέσα από ένα τεράστιο δάσος γεμάτο θανάσιμους κινδύνους αλλά πρέπει να ήταν πολύ σοβαρή για να μπει και να μας βάλει και εμάς σε τέτοιες φασαρίες. Τα δάση βρίθουν από θανατηφόρες μηχανές και παγίδες μεσαιωνικής διαβολικότητας που θα έκαναν και τον βαρόνο Ντε Σαντ να τρομάξει αλλά ο Clony αδιαφορεί για όλα, κατευθυνόμενος με αποφασιστικότητα μέχρι το τέλος του επιπέδου όπου ένας σωλήνας τον ρουφά σαν ηλεκτρική σκούπα μεταφέροντας τον στο επόμενο επίπεδο. Οι πίστες χωρίζονται ανάλογα με τις φάσεις της ημέρας (αυγή, μεσημέρι, σούρουπο, νύχτα) και ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα ενώ το τοπίο αλλάζει διαρκώς μορφή όσο οι μηχανικοί εχθροί του φόντου αρχίζουν να βγαίνουν στο προσκήνιο.


Εύκολος χειρισμός με κέντρο βάρους την δράση
Η χνουδωτή μορφή του Clony μου θύμισε αυτόματα το παιχνίδι Fuzzball της Amiga και τα ζωάκια Tribbles που είχαν σπάσει τα νεύρα στο πλήρωμα του Enterprise στην κλασική σειρά Star Trek. Στην έναρξη του παιχνιδιού δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω αμέσως τον Clony επειδή ο σωλήνας που τον αποβάλει πετάει και κάτι άλλα μαύρα σκουπίδια σε σκούρο δάπεδο. Πατώντας το μοναδικό πλήκτρο που χρειάζεται ο χειρισμός του, αντίκρισα το πλάσμα να προσπαθεί να κινηθεί και να πετάξει με κάτι ατροφικά φτερά που μοιάζουν με εκείνα μιας κότας. Με το που άρχισε την πτήση του δόθηκε το έναυσμα για πολλές ώρες συνεχούς διασκέδασης.

Ο Clony μπορεί να πετάξει όσο ψηλά επιθυμεί αλλά θα πρέπει να πατάτε συνέχεια το βασικό κουμπί για να τον κρατήσουν ψηλά ή σε συγκεκριμένο ύψος τα αναιμικά πτητικά του μέσα. Ο πρώτος και μεγαλύτερος εχθρός που συνάντησα στο Badland δεν είναι άλλος από την αγαπημένη μας βαρύτητα. Πριν εισβάλλει στο δάσος ο Clony πρέπει να είχε κάνει επιδρομή σε ζαχαροπλαστείο γιατί δείχνει υπέρβαρος για το μέγεθος του με συνέπεια να σκουντουφλά συνέχεια σε οτιδήποτε βρίσκεται στην πορεία του, πέφτοντας εύκολα στις διάφορες παγίδες. Μόλις έμαθα να χτυπάω τα φτερά ρυθμικά υπολογίζοντας το τέμπο τους ανάλογα με τα εμπόδια, ο Clony άρχισε να διασχίζει γρήγορα το τοπίο, οδεύοντας προς την πολυπόθητη έξοδο.

Ο αρχικός κίνδυνος που αντιμετωπίζει ο Clony είναι η κίνηση της οθόνης προς τα εμπρός σε πολλές πίστες, σαν ένας αόρατος καμεραμάν να προσπαθεί να τον στοχεύσει με την κάμερα του. Το γεγονός αυτό προσθέτει έναν αέρα άγχους στον μικρό μας φίλο διότι, αν καθυστερήσει για οποιοδήποτε λόγο και η οθόνη τον περάσει, ο Clony βγαίνει εκτός πίστας και έχουμε επανεκκίνηση της πορείας του από το κοντινότερο checkpoint. Επειδή ο θάνατος είναι πολύ συχνός επισκέπτης στην ζωή του ήρωα μας, τα checkpoints είναι πολύ συχνά έτσι δεν θα χρειαστεί ποτέ να ξαναπεράσετε 500 θανατηφόρες παγίδες επειδή κάνατε ένα λάθος υπολογισμό και χάσατε. Υπάρχει βέβαια και η εξαίρεση στον κανόνα δηλαδή σχετικά μικρού μεγέθους επίπεδα που πρέπει να τα περάσετε από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς σταματημό και αν χάσετε, το checkpoint είναι η αρχή τους.

Ο Πόλεμος των Κλώνων
Παράλληλα με τον επικίνδυνο χαρακτήρα της, η επιτάχυνση της κίνησης της οθόνης προσφέρει και μερικές από τις συναρπαστικότερες στιγμές στο Badland. Σε ένα επίπεδο τσίμπησα ένα bonus αυξάνοντας ραγδαία την ταχύτητα του μικρού μου ήρωα. Άρπαξα στο δρόμο και ένα τσούρμο από κλώνους του και ξαφνικά βρέθηκα να κατευθύνω ένα σμήνος μαύρα πλάσματα που πετούσαν φρενιασμένα προς την πλησιέστερη έξοδο. Το θέαμα που ακολούθησε ήταν ανεκδιήγητο: με την φόρα που είχε πάρει το σμήνος μου άλλοι κλώνοι έπεφταν πάνω σε γιγάντιες λεπίδες και γίνονταν φέτες, άλλοι πέφτανε σε βόμβες και προκαλούσαν τοπικές εκρήξεις και όλο το σμήνος ριχνόταν σαν πολιορκητικός κριός πάνω σε μετακινήσιμα εμπόδια της πίστας παρασέρνοντάς τα στο διάβα τους. Θα βιώσετε πολλές φορές την φοβερή έξαψη της επέλασης του Clony και της παρέας του νοιώθοντας σαν να βρίσκεστε σε τρενάκι του Λούνα Παρκ που μόλις μπήκε στην κατηφόρα.

Οι κλώνοι του… Clony έχουν την μορφή ειδικών bonuses που θα βρείτε μπροστά σας σε όλα τα επίπεδα του Badland. Έχετε την επιλογή να τους μαζέψετε ή να τους αφήσετε εκεί που βρίσκονται, επιλογή που ισχύει για όλα τα bonuses. Οι κλώνοι δεν υφίστανται στο παιχνίδι μόνο για να δημιουργούν μπούγιο στην οθόνη αλλά είναι απαραίτητοι για την επίλυση γρίφων που ανοίγουν κλειστές διόδους στην πίστα. Παράλληλα, όσο περισσότερους σώσετε θα ξεκλειδώσετε και τα ανάλογα achievements στο format που παίζετε το Badland. Η τελευταία χρησιμότητα των κλώνων είναι ότι λειτουργούν σαν έξτρα ζωές για λογαριασμό του Clony. Όταν περνάτε από μια στενωπό γεμάτη θανατηφόρες παγίδες και έχετε δέκα κλώνους στην ομάδα σας είναι καλό αν ξέρετε ότι έστω και αν ψοφήσουν οι εννιά, η περιπέτεια θα συνεχιστεί με τον δέκατο που επέζησε.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κι ευχάριστα indie games.

Το φανταστικό τοπίο που διασχίζει ο Clony ξεχειλίζει από παγίδες που αρκεί να τις ακουμπήσει για να τον μετατρέψουν σε ένα σύννεφο από μαύρα πούπουλα. Οι πιο θανάσιμες και ανατριχιαστικές κατασκευές που συνάντησα είναι οι τεράστιοι ανεμιστήρες με λεπίδες που θερίζουν ότι αγγίξουν και τα οδοντωτά γρανάζια που μετέτρεψαν άπειρους κλώνους μου σε κομφετί. Το πρόβλημα με αυτούς τους μηχανισμούς αλλά και τις περισσότερες παγίδες είναι ότι αφήνουν πολύ μικρό χώρο για να περάσουν οι κλώνοι ανάμεσα τους έτσι τα achievements που σχετίζονται με τον θάνατο ενός Χ αριθμού κλώνων από λεπίδες, βαριά αντικείμενα κ.τ.λ. κατακτώνται για πλάκα.

No turning back!
Εκτός από την μεγάλη επιδεξιότητα που θα αποκτήσετε αναγκαστικά για να προχωρήσετε το Badland θα χρειαστείτε και μια γερή δόση παρατηρητικότητας και σχεδιασμού για την επίλυση γρίφων που ανοίγουν νέους δρόμους όταν βρίσκεστε μπροστά σε αδιέξοδα. Για παράδειγμα, συνάντησα διακλαδώσεις τριών μονοπατιών όπου έπρεπε να στείλω κλώνους σε όλα τα μονοπάτια, πιέζοντας διακόπτες στα δύο για να ανοίξει η πόρτα στο τρίτο και να περάσω στην επόμενη οθόνη. Σε άλλο συμβάν έπρεπε να έχω συγκεκριμένο αριθμό κλώνων ώστε με το βάρος τους να πιέσω σωλήνες για να σπάσουν και να καθαρίσει έτσι ο δρόμος.

Στα καλύτερα στιγμιότυπα του Badland τοποθετώ και το τέχνασμα που χρησιμοποίησα για να περάσω μια συστοιχία θανατηφόρων λέιζερ. O Clony μου είχε αποκτήσει σώμα κάμπιας που ήταν άτρωτο αλλά τα λέιζερ χτυπούσαν πάντα τον ίδιο όσες μανούβρες και αν έκανα. Όταν του έδωσα ένα μπόνους που τον περιέστρεφε συνέχεια ο Clony κινήθηκε σαν κουλουριασμένο φίδι, προστατεύοντας μόνιμα το κεφάλι του με το σώμα της κάμπιας και έτσι πέρασα την δοκιμασία.

Διάφοροι γρίφοι εκτυλίσσονται τμηματικά και η δυσκολία τους με ικανοποίησε απόλυτα. Ένας τέτοιος γρίφος είναι η μετακίνηση ενός βράχου από κλειστό σημείο της πίστας, η αντιμετώπιση στην πορεία πλήθος άλλων δοκιμασιών ενώ παράλληλα σπρώχνετε και τον βράχο, το σπάσιμο ενός σημείου του φόντου για να μπορεί να περάσει η πέτρα και η τοποθέτηση της πάνω σε έναν μοχλό που ανοίγει την αποκλεισμένη έξοδο στην επόμενη οθόνη. Ένας ακόμα καλύτερος ήταν όταν κινητοποίησα μια πολύποδη μηχανή σαν τανκ με κανόνι λέιζερ, την ανάγκασα να καταστρέψει ένα τσούρμο παγίδες στην πορεία και στο τέλος έστρεψα το κανόνι της σε αφύσικη γωνία για να μην πέφτει πάνω στην τροχιά πτήσης που χάραξα, ένα κατόρθωμα δυσκολότερο απ’ ότι φαντάζεστε γιατί οι ακτίνες λέιζερ αναπηδούν όταν βρουν σε στέρεο σημείο και αντανακλώνται σε όλη σχεδόν την οθόνη.

Πέρα από κλώνους και μηχανήματα θανάτου, τα επίπεδα περιέχουν μεγάλο αριθμό από «δωράκια» (bonuses) που μεταμορφώνουν εντελώς τον Clony και το gameplay συνάμα. Ένα bonus γιγαντώνει το κορμί του Clony και των κλώνων του που αντιδρούν πάντα σαν μαριονέτες του, τουτέστιν πετάνε όταν πετάει, μένουν ακίνητοι όταν δεν κινείται και επηρεάζονται το ίδιο από τα bonuses. Με τον Clony τεράστιο σπάζουν εύκολα πολλοί σωλήνες και εμπόδια αλλά ταυτόχρονα γίνεται εύκολο θύμα των διαβολικών μηχανών. Το bonus που τον κάνει μικροσκοπικό μου επέτρεψε να τρυπώσω σε μέρη που δεν μπορούσε κανονικά, προχωρώντας έτσι την πίστα. Το πιο διασκεδαστικό bonus είναι εκείνο που τον κάνει τετράγωνο και άτρωτο στις παγίδες ενώ έπεσε πολύ γέλιο με το bonus που τον καταντάει κολλώδη και προσκολλάται σαν βεντούζα σε κάθε επιφάνεια!

Ασχολούμενος με το Badland ξαναθυμήθηκα μια αστεία χριστιανική έκφραση που μας διαβεβαιώνει ότι ο «Θεός» ποτέ δεν σε φορτώνει με περισσότερα βάσανα από όσα μπορείς να αντέξεις. Έτσι ακριβώς αισθάνθηκα με το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού, ότι όλες οι προκλήσεις που αντιμετώπισα ποτέ δεν ήταν δυσβάστακτες, καθυστερώντας με ελάχιστα κατά καιρούς αλλά επιτρέποντας μου να συνεχίσω την τρελή μου περιπέτεια. Εκεί που τα πράγματα αρχίζουν να σκουραίνουν πολύ είναι στα τμήματα Doomsday και Daydream. Στο δεύτερο διένυσα μια σουρεαλιστική μορφή των επιπέδων που πέρασα στο κυρίως παιχνίδι και στο πρώτο βρέθηκα μπροστά σε εμπόδια που χρειάζονται τεράστια μαεστρία και μπόλικη τύχη για να ξεπεραστούν.

Η παρέα των Clony μεγαλώνει
Αν ο στόχος σας στο Badland είναι να περάσετε όλα τα επίπεδα όσο πιο γρήγορα μπορείτε σαν βιαστικός τουρίστας ετοιμαστείτε για επτά περίπου ώρες συνεχούς δράσης. Το επόμενο βήμα σας μπορεί να περιλαμβάνει την απόκτηση των δεκάδων achievements που σχετίζονται κυρίως με τον συνολικό αριθμό των κλώνων που σώσατε ή την ολοκλήρωση των missions που κρύβονται σε κάθε επίπεδο. Προσθέτοντας το multiplayer κομμάτι στα παραπάνω ανοίγεται μπροστά σας η προοπτική αρκετών επιπλέον ωρών διασκέδασης.

Διαπιστώνοντας ότι το Badland διαθέτει μόνο Co-Op mode στο multiplayer του, απογοητεύτηκα. Γεγονός είναι ότι η υποστήριξη 2-4 παικτών είναι ευπρόσδεκτη για τέτοιου είδους games, αλλά θα πρέπει να διαθέτετε ισάριθμα χειριστήρια πέραν του keyboard για να παίξετε με φίλους. Η μη ύπαρξη online είναι μεγάλο μειονέκτημα αλλά ας μπούμε στην ουσία του Co-op mode που έχει άπειρο χαβαλέ.

Υπάρχουν δύο τρόποι να αγωνιστείτε με τους φίλους σας που και οι δύο επιβάλλουν την συνεργασία μεταξύ σας. Συνεργαζόμενοι στα 100 επίπεδα του single-player level θα βιώσετε ομαδικά την ένταση της κάθε στιγμής και θα ξεπεράσετε με μεγαλύτερη ευκολία τα διάφορα εμπόδια εφόσον οι συμπολεμιστές σας τα γνωρίζουν ή τα μάθουν από εσάς. Στην ανταγωνιστική του μορφή, το multiplayer τοποθετεί και τους τέσσερις παίκτες στην αρχή της πίστας αλλά σε διαφορετικές γραμμές σαν να είναι δρομείς και σας βάζει να τρέξετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε στην έξοδο με την σειρά κατάταξης να καθορίζει ποιος θα πάρει περισσότερους βαθμούς.


Χρώμα και φως
Όταν μιλάμε για μηχανήματα νέας γενιάς οι απαιτήσεις στο κομμάτι της αναπαράστασης είναι κολοσσιαίες και ένα παιχνίδι από ανεξάρτητη εταιρεία δεν έχει τα μέσα για να τις ικανοποιήσει στο έπακρο. Το Badland κατορθώνει να παρουσιάσει τον παράξενο κόσμο του Clony όσο καλύτερα μπορεί, μεταχειριζόμενο τον φωτισμό για να υποδηλώσει την στιγμή της ημέρας αλλά και να φτιάξει ατμόσφαιρα. Το φόντο παίζει τεράστιο ρόλο στην απορρόφηση μας στο Badland και συνιστώ προσεκτικό κοίταγμα του όταν το επιτρέπει η φρενήρης δράση. Τα απόκοσμα πλάσματα που παραμονεύουν στο background θα σας προξενήσουν ρίγη με την παγωμένη τους ματιά που παρατηρεί με ενδιαφέρον την πορεία του Clony όπως ένα άγριο ζώο παρατηρεί το θήραμα του.

Το animation είναι θεσπέσιο αφού όλο το gameplay βασίζεται στα physics. Η κίνηση του Clony, ρευστή και ρεαλιστική, αντιδρά ομαλά με όλα τα αντικείμενα στο παραφορτωμένο περιβάλλον του, τινάζοντας νάρκες που τον εκσφενδονίζουν εκτός οθόνης, σπάζοντας ή μετακινώντας σωλήνες και εμπόδια με το βάρος του, αποφεύγοντας πληθώρα παγίδων και κατασκευών που ενεργοποιούνται αυτόματα κ.ο.κ.

Οι νόμοι της Φυσικής τηρούνται με τόση αυθεντικότητα ώστε σε πολλές περιπτώσεις σχεδόν ένιωθα την επιτάχυνση και την συνολική αίσθηση του Clony σαν να επρόκειτο για πραγματικό αντικείμενο. Το φουκαριάρικο ζωάκι μου δεν έχει στόμα έτσι δεν υφίσταται ούτε μισή αράδα διαλόγου στο Badland. Αυτό που υφίσταται είναι μια μεγάλη γκάμα από περιβαλλοντικούς ήχους και ηχητικά εφέ και μια απαλή, συγκινητική μουσική που δίνει ονειρική διάσταση στην αλλόκοτη εμπειρία του παιχνιδιού.

Badland ή μήπως…Goodland;
Τα καλά Action-Adventures τα εκτιμώ αφάνταστα διότι βασίζονται αποκλειστικά στο gameplay και την φαντασία του δημιουργού για να μας μαγέψουν και να μας συναρπάσουν. Το Badland πετυχαίνει απόλυτα τον στόχο του καθώς με απορρόφησε από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή που ασχολήθηκα μαζί του, σπρώχνοντας με διαρκώς να περάσω ένα ακόμα επίπεδο και να σώσω μερικούς ακόμα κλώνους. Η τιμή του που μόλις ξεπερνά τα 10 ευρώ στο Xbox Store αποτελεί πρόσθετο κίνητρο για να προσθέσετε στην συλλογή σας έναν από τους καλύτερους τίτλους στο είδος του.

Θετικά:
- Μοναδική ατμόσφαιρα, πανέμορφοι χαρακτήρες και τα καλύτερα physics που θα συναντήσετε σε παιχνίδι του είδους του
- Έξυπνοι γρίφοι και σωστά ρυθμισμένο επίπεδο δυσκολίας
- Αδιάκοπη δράση που δεν σταματά ποτέ, στέλνοντας σας από την μια πίστα στην άλλη για να διατηρείται αμείωτη η αδρεναλίνη
- Multiplayer mode ιδανικό για παρεϊστικες βραδιές
- Διασκεδαστικό Co-Op

Αρνητικά:
- Διάρκεια που δεν σας επιτρέπει να το ευχαριστηθείτε όσο θέλετε
- Το multiplayer θα ήταν πολύ καλύτερο αν παιζόταν online
- Η μετριότητα κυριαρχεί στον ηχητικό τομέα

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 6.5
Gameplay: 8.5 
Αντοχή: 6
Γενικά: 7.5

Πανέμορφο, απλό και διασκεδαστικό, απευθύνεται σε όλους τους gamers.

Γιάννης Μοσχονάς  

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 LimeBone (Level16) 22/09/2015 14:24
Μου θυμίζει έντονα το World of Goo κι αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι.
Score  7.5
7.28 User Score
(9  votes)
User Reviews 0
Genre: Action-Adventure
Developer: Frogmind
Publisher: Frogmind
Διάθεση: Frogmind
Players: 1-4
Requirements: 1GB RAM, Επεξεργαστής Dual Core στα 2Ghz, Κάρτα γραφικών 256MB, Χώρος στο σκληρό δίσκο 300MB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2015-07-30
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (7.5)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
9.
User levels   (10.0)
10.
User levels   (10.0)