Είχα ένα πρόβλημα με το καινούριο laptop. Δεν μπορούσα να κάνω βιντεοκλήση. Ρε τι γίνεται, ρε τι τρέχει, το πάω σήμερα στο e-shop. Το κοιτάζει εκεί το παιδί, το βλέπει και στον υπολογιστή και μου λέει "Λογικό να μη δουλεύει. Δεν έχει webcam". Εγώ τρελάθηκα. Μου δείχνει την οθόνη του και όντως δεν έγραφε στα τεχνικά χαρακτηριστικά να έχει κάμερα ενσωματωμένη. Και του είπα πως αυτό δεν ήταν δυνατόν και πήγα και του έδειξα το προϊόν στο φυλλάδιο που έχουν για την περίοδο αυτή.
Πήρε στα κεντρικά τους και μιλούσαν αρκετή ώρα, ώσπου τελικά το έκλεισαν και μου είπε ο άνθρωπος ότι έχει γίνει λάθος στην εκτύπωση του φυλλαδίου. Τέλος πάντων, με τούτα και με κείνα και για να μην πολυλογώ, μου πρότεινε 3 κάμερες εξωτερικές, για τις οποίες δεν πλήρωσα τίποτα και αυτή που διάλεξα είναι τρομερό εργαλείο, με ανάλυση 800x600. Στο τέλος μου εξήγησε ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει η υποδοχή για webcam, αλλά δεν υπάρχει η webcam.
Στο τέλος δεν με ενόχλησε τόσο η ανυπαρξία της webcam ούτε το λάθος του φυλλαδίου. Πήρα την εξωτερική και καθάρισα. Και είναι και καλύτερη απ' ότι θα ήταν μια ενσωματωμένη. Μετά είδα και ένα headset με μικρόφωνο σε προσφορά με 8,9 ευρώ από 16 και το πήρα και αυτό. Για σένα ρε Αφεντικό, που δεν με ακούς στο skype!!