TheReaper wrote: "Ξέρετε κύριε Χαραλάμπους...η εγχείρηση απέτυχε. Τον χάσαμε τον ασθενή..." και εσύ μένεις μ*****ς και με το στόμα ανοιχτό. Οπότε πιο φθηνό θα σου ερχόταν απλά να το πετάξεις... 
Καταρχην εγω πρωτα ρωταω και μετα πληρωνω. Δεύτερον δεν παταω το ποδι μου ΠΟΤΕ στο πλαίσιο για service, μονο σε τοπικα καταστηματα. Τρίτον, στο ειπαμε πως αν ηταν χαλασμενος ο δισκος θα εβγαινε μηνυμα αρα φταις κι εσυ.
Τουλαχιστον αλλη φορα ξερεις... οχι πλαισιο (ουτε και e-shop)
TheReaper wrote: Με 500 ευρώ παίρνω 2 PS3 δηλαδή.
Χμμ και τι θα τα κανεις 2 PS3? Συλογή σαν αυτον;
[youtube:2ubiec15]
[/youtube:2ubiec15]