TheReaper wrote: [center:cy87qnum]EINAI ΟΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!![/center:cy87qnum]
Γνωρίζετε όλοι το πρόβλημα που είχα με το laptop μου(αιωνία του η μνήμη). Σας είχα πει και τη διάγνωση που μου κάνανε στο Πλαίσιο. Μάλιστα πριν το παραλάβω από το service μίλησα με τον τεχνικό, ο οποίος το εξέτασε και όταν τον ρώτησα για τον δίσκο και σε τι κατάσταση βρίσκεται μου είπε απλά "Ακούγεται ότι χτυπάει".
Αυτήν τη στιγμή μου έρχεται εμένα να πάω και να τον χτυπήσω τον άχρηστο, γιατί πάλι καλά που ο Θεός μου έδωσε μυαλό και πέταξα ολόκληρο το laptop εκτός από τον σκληρό, τον οποίο έβαλα στο laptop της αδερφής μου, αφού αυτό που είχα είναι το ίδιο ακριβώς μοντέλο με το δικό της. Και, ω τι έκπληξη, ο δίσκος δολεύει μια χαρά!
Και όλα μου τα δεδομένα μέσα είναι και οι ρυθμίσεις που είχα από το προηγούμενο σύστημα επίσης. Τα περνάω αυτή τη στιγμή στον εξωτερικό που αγόρασα πριν πάθω τον ντουρβουτζά με το laptop. Φιλικά σας συμβουλεύω παιδιά και με όση ειλικρίνεια διαθέτω: προσέχτε που πάτε και τι σας λένε. Προσέχτε γιατί μπορεί να σας πουν τίποτα που να μην ισχύει και μετά να τραβάτε τα μαλλιά σας.... Εγώ σχεδόν σώθηκα. Τώρα θέλω ένα καινούριο μηχάνημα μόνο και είμαι ΟΚ.
Ρε τους άσχετους. Ακόμη κι εγώ να ήμουν, αν ήθελα να λέω πως έκανα διάγνωση σε κάτι, πρώτα θα το άνοιγα για να το ψάξω σωστά!
Συμφωνώ για το "Είναι όλοι άχρηστοι". Εκεί μπορείς να πας έναν υπολογιστή που έχει ένα πρόβλημα και αυτοί να σου δημιουργήσουν δέκα προβλήματα. Ένας φίλος μου είχε πάει το laptop του για επιδιόρθωση και αυτοί του αλλάξανε την μητρική (η οποία λειτουργούσε μια χαρά) με κάποια άλλη, ίδιο μοντέλο αλλά μισο-χαλασμένη. Τι να πεις, δίνεις τα ευρώ σου για να σου χαλάσουν τον υπολογιστή. Για αυτό εγώ πηγαίνω τον υπολογιστή μου μόνο σε μικρά μαγαζάκια της γειτονιάς, έτσι και τους ενισχύω και ξέρω ότι η δουλειά μου θα γίνει.