mordred wrote: Πραγματικά με το τι έχω διαβάσει σε αυτό το θρέντ δε προλαβαίνω να απαντήσω...
Μία ερώτηση. Γιατί να κάνεις βίδες όλο το laptop για να βγάλεις ένα σκληρό.. Και από που και ως που να φταίει ο σκληρός όταν δεν κάνει post ένα μηχάνημα;
Λοιπόν, mordred, δεν ξέρω κατά πόσο διάβασες ολόκληρο το θέμα, αλλά θα σου απαντήσω.
Το έκανα βίδες το laptop γιατί μου είχαν πει στο Πλαίσιο πως έχει πρόβλημα και η μητρική και ο σκληρός και ότι δε φτιαχνόταν. Οπότε το άνοιξα για να δω κατά πόσο πραγματικά είχε βλάβη το μηχάνημα και που. Όπως είπα έπειτα, ο σκληρός δεν είχε κανένα πρόβλημα και πρέπει κάποια μέρα να πάω στο Πλαίσιο να πω στον τεχνικό εκείνο να πάει να ελέγξει ξανά το πτυχίο του μήπως έγινε κάνα λάθος και πήρε λάθος ειδικότητα. Τον σκληρό τον έβγαζα ανοίγοντας μόνο ένα καπάκι. Το υπόλοιπο το άνοιξα για να κάνω τη δική μου διάγνωση(ή για την κ**λα πες το όπως θες). Το θέμα βλέπεις δεν ήταν ότι δεν έκανε post(δεν μπορώ να καταλάβω καν που κολλάει αυτό), αλλά το ότι δεν έκανε boot ή αλλιώς δεν άνοιγε.
mordred wrote: Tα mac OS είναι για ειδική χρήση. Και κάποιος που δεν την ξέρη αυτή παίρνει μηχανάκι με win7 που θα του είναι και πιο εύχρηστο και πιο οικονομικό. Και το 1000 φορές πιο σταθερά είναι τελείως ασαφές και αναληθές... Για το antivirus δε θα αναφερθώ...
Τι δουλειά έχει το dual boot με το πόσο δυνατό είναι το μηχάνημα, εφόσον τα λειτουργικά δεν τρέχουν παράλληλα;
Εδώ σε χάνω λίγο έως πολύ :-k
@rafor: Το πήρα το καινούριο laptop, τώρα το έχω να φορτίζει. Λογικά το βράδυ αυτό θα χρησιμοποιήσω. Εκ πρώτης όψεως είναι φοβερό, με ασημί χρώμα, λίγο μεγαλύτερη οθόνη από το προηγούμενο που είχα και πιο λεπτό. Α, είναι και λίγο πιο "κιβωτισμένο", δηλαδή δεν έχει διάφορες εξοχές στο πλάι. Είναι ένα κουτί και το χέρι περνάει από πάνω χωρίς εμπόδια. Η μπαταρία μου φάνηκε κάπως επειδή δεν μπορούσα να την τοποθετήσω στην αρχή, αλλά τη βρήκα την άκρη.