ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΠΕ
Πρόβλημα στην μητρική και τον σκληρό. Γαμώτο, τώρα τι κάνω; Τους είχα ρωτήσει για μεταφορά δεδομένων πριν τη διάγνωση και μου είπαν 80 ΕΥΡΩ ΤΑ 4.7 GIGA! Τι στο διάλο είχα μέσα στο laptop που θα στοίχηζε τόσο; Χρυσάφι; Αέρα θα μετέφεραν! Και θα πλήρωνα 80 ευρώ για αέρα; Μετά τη διάγνωση που τους ρώτησα αν γίνεται τίποτα, μου είπαν πως πρέπει να πάω σε ειδική εταιρία, αλλά θα πήγαινε από 500+ η τιμή

8O Θα τρελαθώ ρε παιδιά. Τώρα σίγουρα έχασα τα αρχεία μου...
PS: τώρα είμαι σε internet cafe οπότε μην περιμένετε να απαντήσω σε όλα τα topics. Θα ανεβάσω κάποια στιγμή στο μέλλον μια φώτο με το laptop ου όπως ήταν και όπως το έκανα εχθές κατά τη διάρκεια της εκπομπής.
PS2: Μιας και δεν έχω laptop σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο. Τι λέτε για αυτό που διαφημίζει το Media Markt με τα 399 ευρώ; Αξίζει να το αγοράσω; Δεν θέλω κάτι ιδιαίτερο έτσι κι αλλιώς, περισσότερο για να μπαίνω στο internet και να βλέπω καμιά ταινία. Άντε να φτιάχνω και κάνα βιντεάκι. Να το πάρω;;
Alcatraz wrote: Για πες μου Ανέστη, το εργαλείο δουλεύει; Γιατί και το δικό μου είχε πάθει ένα πρόβλημα παλιά.
Όχι, τώρα σίγουρα δεν δουλεύει, έτσι όπως το έκανα... Εγχείρηση ανοιχτού laptop έκανα εχθές!