Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
14 Dec 2024 12:29 #280545 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hermen Hulst: "Το AI μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming, αλλά μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους"



Θεωρεί πολύ σημαντικό τον ανθρώπινο παράγοντα.Σύμφωνα με τον Herman Hulst, CEO του PlayStation, το AI μπορεί να επαναπροσδιορίσει το gaming, όμως μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους.Ο Hulst δήλωσε: "Το να βρούμε την ισορροπία μεταξύ του να χρησιμοποιούμε το ΑΙ και να διατηρήσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα θα είναι πολύ σημαντικό. Στη συνέχεια είπε ότι η βιομηχανία θα έχει μία διπλή απαίτηση, ζητώντας πρωτοποριακές εμπειρίες, αλλά και χειροποίητο σκεπτικό περιεχόμενο"
ο Christoph Hartmann, στέλεχος του Amazon Gaming θεωρεί ότι ο AI μπορεί να αντικαταστήσει τα βαρετά σημεία στις δουλειές στα video games, όπως είναι το localization. Ο ίδιος πιστεύει όμως ότι "οι τεχνολογίες του ΑΙ θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίες που θα εξισορροπήσουν όσες πιθανώς χαθούν."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:10 #280659 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ευχαριστήριο βίντεο της Sony για την 30η επέτειο του PlayStation



Στο οποίο συμμετείχαν χαρακτήρες από δημοφιλείς σειρές της κονσόλας.Η Sony κυκλοφόρησε ένα βίντεο γεμάτο νοσταλγία για να γιορτάσει την 30η επέτειο του PlayStation.Το βίντεο της Sony περιλαμβάνει ένα μοντάζ από κλασικά games του παρελθόντος και του παρόντος που είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην κληρονομιά του PlayStation, ξεκινώντας με τα Horizon: Forbidden West, Death Stranding και The Last of Us Part 2, ενώ ακούγεται μια απαλή διασκευή του Dreams από τους Cranberries. Τα God of War, Uncharted, Shadow of the Colossus, Marvel's Spider-Man και πολλά άλλα συμπεριλαμβάνονται, ενώ όπως και το ίδιο το PlayStation, το βίντεο περιλαμβάνει τόσο επιτυχίες τρίτων δημιουργών όσο και games από την PlayStation Studios.
Sony έγραψε στην περιγραφή του βίντεο: "Για τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μοιραστήκαμε ένα απίστευτο ταξίδι, δημιουργώντας ιστορίες και διαμορφώνοντας εμπειρίες μαζί. Στην πορεία, βρήκαμε περιπέτειες, γέλιο και αναμνήσεις που ξεπερνούν κάθε στιγμή. Δημιουργήσαμε νέες φιλίες και επαναπροσδιορίσαμε τι σημαίνει το gaming. Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος αυτού του ταξιδιού, δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς εσάς".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:11 #280667 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hermen Hulst: "Το AI μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming, αλλά μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους"



Θεωρεί πολύ σημαντικό τον ανθρώπινο παράγοντα.Σύμφωνα με τον Herman Hulst, CEO του PlayStation, το AI μπορεί να επαναπροσδιορίσει το gaming, όμως μόνο ως εργαλείο για τους ανθρώπους.Ο Hulst δήλωσε: "Το να βρούμε την ισορροπία μεταξύ του να χρησιμοποιούμε το ΑΙ και να διατηρήσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα θα είναι πολύ σημαντικό. Στη συνέχεια είπε ότι η βιομηχανία θα έχει μία διπλή απαίτηση, ζητώντας πρωτοποριακές εμπειρίες, αλλά και χειροποίητο σκεπτικό περιεχόμενο"
ο Christoph Hartmann, στέλεχος του Amazon Gaming θεωρεί ότι ο AI μπορεί να αντικαταστήσει τα βαρετά σημεία στις δουλειές στα video games, όπως είναι το localization. Ο ίδιος πιστεύει όμως ότι "οι τεχνολογίες του ΑΙ θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίες που θα εξισορροπήσουν όσες πιθανώς χαθούν."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Apr 2025 13:45 #284950 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony κατοχύρωσε πατέντα με σκοπό την μείωση του input lag μέσω AI



Δύο νέες πατέντες της Sony εντοπίστηκαν , οι οποίες θα επέτρεπαν την χρήση του DualSense σαν όπλο, ενώ το AI θα προέβλεπε τις εντολές των παικτών.

Η πρώτη πατέντα αφορά ένα πρόσθετο σκανδάλης για το χειριστήριο DualSense, που θα προσέθετε ρεαλισμό στη χρήση όπλων in-game. Θεωρητικά, θα κρατούσατε το χειριστήριο στο πλάι με το ένα χέρι, χρησιμοποιώντας το χώρο ανάμεσα στα κουμπιά R1 και R2 ως σκοπευτικό. Επιπλέον, αυτό το σύστημα θα μπορούσε να συνδυαστεί με άλλο εξοπλισμό ή αξεσουάρ, όπως ένα VR headset. Ωστόσο, δεδομένου ότι τα Sense controllers του PS VR2 υπάρχουν ήδη, δεν είναι ξεκάθαρο γιατί θα ήταν απαραίτητο αυτό. Επιπλέον, οι βραχίονες του χειριστηρίου φαίνονται πολύ μικροί για να χωρέσουν τα χέρια του παίκτη και ένα σύστημα σκανδάλης, ενώ το βάρος του χειριστηρίου πιθανώς θα ήταν άνισα κατανεμημένο, καθιστώντας δύσκολη τη χρήση του για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
[img]images/stories/consoles/sony-dulasense-controller-gun-attachment-accessory-fig-14-15.jpg[/img]

Η δεύτερη πατέντα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει το input lag στα online games, χρησιμοποιώντας AI για να προβλέπει τις εντολές των παικτών. Η πατέντα περιλαμβάνει τη χρήση μιας κάμερας για να παρακολουθεί τον παίκτη και το χειριστήριο, να καταγράφει ενέργειες και να επιτρέπει στο AI να προβλέπει ποια κουμπιά θα πατηθούν στη συνέχεια. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιεί ημιτελείς ενέργειες του χειριστηρίου για να μαντεύει τις προθέσεις του παίκτη. Ουσιαστικά, αυτό θα βοηθούσε στη μείωση του input latency, της χρονικής υστέρησης μεταξύ της εντολής του παίκτη και της αντίδρασης του video game, το οποίο μπορεί να είναι σοβαρό πρόβλημα στα online games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2025 12:30 #285015 by Νίκος Γεωργόπουλος
Shuhei Yoshida: "Η Sony πρέπει να σταματήσει να επικεντρώνεται στα υπερρεαλιστικά γραφικά"



Ο Shuhei Yoshida, πρώην πρόεδρος του PlayStation, θεωρεί ότι η Sony πρέπει να σταματήσει να επικεντρώνεται στα υπερρεαλιστικά γραφικά ως να μπορέσει να πιάσει ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Συγκεκριμένα ο Yoshida δήλωσε : "Μέχρι τώρα το DNA του PlayStation είχε αξίες, όπως τα πιο προηγμένα γραφικά, οι οποίες έχουν συνεχίσει από τον καιρό του Kutaragi-san. Οι χρήστες αυτό περιμένουν από τα games του PlayStation. Παρόλα αυτά έχει φτάσει η στιγμή να το ξανασκεφτούμε. Φυσικά θεωρώ ότι πρέπει να παρέχουμε τα καλύτερα γραφικά σε αυτούς που το θέλουν. Όμως για να συνεχίσουμε να είμαστε δημοφιλείς με την ευρεία έννοια, πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας."

Ο Yoshida αποχώρησε από την Sony τον Ιανουάριο και από τότε έχει δώσει αρκετές ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 21:00 #285106 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Sony ετοιμάζει ταινίες Horizon Zero Dawn και Helldivers 2



Κατά τη διάρκεια του CES 2025 η Sony Pictures ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ταινία Helldivers 2 και η Columbia Pictures βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο παραγωγής ταινίας Horizon Zero Dawn.

Μετά την ακύρωση της σειράς του Netflix, η σειρά Horizon θα αφηγείται την ιστορία της Aloy και το πώς ο κόσμος έφτασε στην κατάσταση που βρίσκεται, την ιστορία δηλαδή του Horizon Zero Dawn. Οι Crunchyroll και Aniplex θα συνεργαστούν για την δημιουργία μίας anime σειράς, βασισμένης στο Ghost of Tsushima.

Θυμίζουμε ότι η Sony έχει ήδη κυκλοφορήσει μεταφορές των Gran Turismo, Twisted Metal, Uncharted και The Last of Us (του οποίου περιμένουμε σύντομα την Season 2).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 01:30 #285117 by Νίκος Γεωργόπουλος
Μελλοντική τεχνολογία της Sony θα σας επιτρέπει να μυρίζετε τους εχθρούς



Κατά τη διάρκεια του CES 2025 η Sony παρουσίασε μία νέα τεχνολογία η οποία θα σας επιτρέπει να μυρίζετε τους εχθρούς.

Σύμφωνα με την Sony, το συγκεκριμένο concept θα συνδυάζει Crystal LED panels, ήχο, haptics, μυρωδιά σε video games, όπως το The Last of Us για να κάνει την εμπειρία ακόμα πιο διαδραστική.

Φυσικά η τεχνολογία ακόμα παραμένει σε πολύ πρώιμο στάδιο και πιθανότατα δεν είναι κάτι που θα δούμε στο κοντινό μέλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 19:30 #285157 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Shuhei Yoshida έκλεισε τον πρώτο του ρόλο ως voice actor στο Promise Mascot Agency



Λίγο μετά την αποχώρησή από το PlayStation, ο Shuhei Yoshida έκλεισε τον πρώτο του ρόλο ως voice actor στο επερχόμενο Promise Mascot Agency.

Εταιρεία ανάπτυξής του είναι η Kaizen Game Works, γνωστή για το Paradise Killer. Ο ρόλος του Yoshida θα είναι "μία μασκότ που μοιάζει με πτηνό, με την ονομασία MonouGe, του οποίου του αρέσουν πολύ τα games". Στο υπόλοιπο cast θα περιλαμβάνονται οι Takaya Kuroda (Kazuma Kiryu από τη σειρά Yakuza) και Ayano Shiduya (Purah στο The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom).

Ο Yoshida αποχώρησε από την Sony και το PlayStation μετά από 31 χρόνια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 00:00 #285166 by Νίκος Γεωργόπουλος
Shuhei Yoshida: "Το PS Vita είχε παρόμοιες δυνατότητες με το Nintendo Switch"



Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shuhei Yoshida, εξήγησε γιατί η φορητή κονσόλα PS Vita δεν πούλησε καλά, δηλώνοντας ότι η Sony δεν είχε τους πόρους να μοιραστεί μεταξύ δύο πλατφορμών, αν και αρχικά είχε παρόμοιες δυνατότητες με το Nintendo Switch.

Από την κυκλοφορία του το 2011, εκτιμάται ότι το PS Vita έχει πουλήσει 10-15 εκατομμύρια μονάδες , πολύ λιγότερες από τις 80 εκατομμύρια πωλήσεις του προκατόχου του, PSP, και λιγότερες από το Wii U ή το GameCube. Σε συνέντευξή του, ο Yoshida ανέφερε τους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι οι πωλήσεις του Vita δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες: "Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το Vita δεν πέτυχε Απέδωσε στο γεγονός ότι οι άνθρωποι λάτρευαν να παίζουν games, ειδικά indie, στο PS Vita. Ήταν μια εξαιρετική κονσόλα. Κάποιες τεχνικές επιλογές που κάναμε ως εταιρεία δεν ήταν καλές. Μία από αυτές ήταν οι ιδιόκτητες κάρτες μνήμης. Αυτό ήταν ένα λάθος, οι άνθρωποι έπρεπε να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για να αγοράσουν τις κάρτες μνήμης."

Επιπλέον, παραδέχτηκε ότι το πίσω touchpad "δεν ήταν απαραίτητο". Συνέχισε δηλώνοντας: "Μερικές φορές η ομάδα δημιουργούσε καταπληκτικά πρωτότυπα που ένιωθαν υπέροχα και αυτό παραπλάνησε όλους τους εμπλεκόμενους", τονίζοντας ότι αύξησε το κόστος παραγωγής. Παρομοίως, η OLED οθόνη αύξησε το κόστος παραγωγής κάθε μονάδας. Ο Yoshida κατέληξε λέγοντας: "Νομίζω ότι ο μεγαλύτερος λόγος που το Vita δεν τα πήγε τόσο καλά όσο ελπίζαμε ήταν ότι έπρεπε να διανείμουμε τους πόρους μας σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες. Και δεν είχαμε αυτούς τους πόρους."

Πρόσθεσε ότι η Sony δεν είχε αρκετό ανθρώπινο δυναμικό στις εταιρείες ανάπτυξής της για να υποστηρίξει τόσο τις οικιακές κονσόλες της (PS3 και PS4) όσο και τη φορητή κονσόλα Vita. Καθώς οι κονσόλες ήταν πιο δημοφιλείς, δόθηκε προτεραιότητα σε αυτές. Ο Yoshida πιστεύει ότι αυτός είναι ο λόγος που η Nintendo πέτυχε, καθώς η αντίπαλη εταιρεία συγκέντρωσε τους πόρους της σε μία πλατφόρμα με διπλές δυνατότητες. Αστειεύτηκε μάλιστα ότι το Switch είναι το Vita 2. Παράλληλα, ο Yoshida σημείωσε ότι η κληρονομιά του PlayStation είναι η παροχή τεχνολογίας αιχμής σε προσιτές τιμές, γι' αυτό και δεν υπήρξε ποτέ συζήτηση για συνδυασμό των προσπαθειών σε μία συσκευή όπως έκανε η Nintendo.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Yoshida μίλησε για τις φιλοδοξίες της Sony σχετικά με τα live-service games και δήλωσε ότι πιθανώς θα αντιστεκόταν στη στροφή προς αυτά τα games αν ήταν στη θέση του Hermen Hulst ως διευθύνοντα συμβούλου της Sony Interactive Entertainment. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Διαχειριζόμουν έναν ετήσιο προϋπολογισμό, οπότε ήμουν υπεύθυνος για την κατανομή χρημάτων στα games που θα φτιάχναμε. Αν η εταιρεία σκεφτόταν τη στροφή στα live-service games, πιθανώς δεν θα είχε νόημα να σταματήσουμε την ανάπτυξη ενός άλλου God of War ή single-player video game και να επενδύσουμε όλα τα χρήματα σε αυτά τα games."

Πρόσθεσε ότι η Sony, υπό τον Hulst, αύξησε τους πόρους της αντί να σταματήσει την ανάπτυξη single-player games: "Είπαν: ‘Αυτά τα games είναι υπέροχα, συνεχίστε να τα φτιάχνετε, και θα σας δώσουμε επιπλέον πόρους για να δουλέψετε στα παιχνίδια υπηρεσιών και να το δοκιμάσετε’. Είμαι σίγουρος ότι ήξεραν πως είναι ριψοκίνδυνο. Η πιθανότητα ένα video game να γίνει επιτυχημένο σε αυτό το εξαιρετικά ανταγωνιστικό genre είναι μικρή. Ωστόσο, η εταιρεία, γνωρίζοντας τον κίνδυνο, έδωσε στον Hermen τους πόρους και την ευκαιρία να το δοκιμάσει. Αυτό είναι υπέροχο κατά τη γνώμη μου."

Ο Yoshida αστειεύτηκε ότι ήταν τυχερός που το Helldivers 2 είχε μεγάλη επιτυχία, προσθέτοντας: "Δεν μπορείς να προγραμματίσεις την επιτυχία σε αυτή τη βιομηχανία, αυτό είναι το πιο διασκεδαστικό μέρος της δουλειάς. Ελπίζω αυτή η στρατηγική να αποδώσει στο τέλος." Κατέληξε λέγοντας: "Αν ήμουν στη θέση του Hermen, πιθανώς θα είχα προσπαθήσει να αντισταθώ σε αυτή την κατεύθυνση. Ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους που με απομάκρυναν από το τμήμα πρώτου μέρους, επειδή ήξεραν ότι δεν θα το έκανα!"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 09:30 #285185 by Νίκος Γεωργόπουλος
"Σας ετοιμάζουμε εντυπωσιακά πράγματα."



Ένας developer της Bend Studio απάντησε στην είδηση για το ακυρωμένο live-service της, ευχαριστώντας τους fans για την υποστήριξή τους και επιβεβαιώνοντας ότι η ομάδα εξακολουθεί να θέλει να δημιουργεί "εντυπωσιακά πράγματα".

I’ll keep this short.

Thanks for the love and support everyone, especially to those that have reached out.

P.S. We still plan on creating cool shit.

— Kevin McAllister (@vikingdad278) January 17, 2025

Ο community manager, Kevin McAllister δήλωσε: "Θα το κρατήσω σύντομο. Ευχαριστούμε για την αγάπη και την υποστήριξη, ιδιαίτερα όσους επικοινώνησαν μαζί μας. Υ.Γ. Σκοπεύουμε ακόμα να δημιουργούμε εντυπωσιακά πράγματα." Η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της Bend Studio ήταν το Days Gone το 2019, το οποίο είναι απίθανο να αποκτήσει sequel. Τον Ιούνιο του 2024, η Bend είχε ανακοινώσει ότι εργαζόταν πάνω σε ένα νέο IP, το οποίο ίσως ήταν το ακυρωμένο live-service. Πέραν αυτού, αντί για sequel του Days Gone, βρίσκεται υπό ανάπτυξη μια ταινία με θέμα τη ζωή των μηχανόβιων του Action-Adventure.

Please Log in or Create an account to join the conversation.