FarmVille (PC)

Hot
GameWorld
REVIEWED ON PC   iPhone   

FarmVille
Η ψηφιακή φάρμα που κέρδισε 82 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα σε ένα χρόνο!


Game: Play



Αν έχετε ασχοληθεί με ένα και μόνο παιχνίδι στο Facebook, το πιθανότερο είναι να πρόκειται για το FarmVille της Zynga. Το FarmVille προέκυψε όταν η εταιρεία προσπάθησε να αντιγράψει ένα δημοφιλές παιχνίδι του περυσινού καλοκαιριού, το FarmTown. Πριν λανσαριστεί το FarmVille, το πιο γνωστό παιχνίδι της Zynga ήταν το Mafia Wars. Προϊόντα της είναι επίσης τα Treasure Island, Texas Poker Hold’Em, Coffee World και άλλα τα οποία αποτελούν αγαπημένα στέκια των χρηστών του Facebook.

Το FarmVille ήταν μια από τις περιπτώσεις όπου το αντίγραφο αποδείχθηκε καλύτερο (ή πιο επιτυχημένο) από το πρωτότυπο. Toν Μάιο είχε περισσότερους από 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Για να καταλάβετε το μέγεθος αυτού του αριθμού αρκεί να σκεφτείτε ότι αντιστοιχεί στο 20% των χρηστών του Facebook, όπως επίσης και στο 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Σήμερα οι ψηφιακοί αγρότες είναι λιγότεροι κι έπεσαν στα 63 περίπου εκατομμύρια τον τελευταίο μήνα. Σε κάθε περίπτωση, η Zynga θεωρεί ότι το FarmVille είναι ακόμα σε έκδοση beta.



Πολλοί έχουν προσπαθήσει να μιμηθούν το FarmVille για να αποκτήσουν μερίδιο στην «πίτα» των επίδοξων καλλιεργητών. Ανάμεσα στους πιο γνωστούς «κλώνους» θα βρείτε τα Pot Farm, Happy Farm, Farm Country, Country Life, Tiki Farm, (Lil) Farm Life, Sunshine Ranch, Country Story και άλλα πολλά.

Επ’ ώμου …τσάπα!
Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε με την ψηφιακή σας φάρμα, θα σας ζητηθεί να διαλέξετε το χαρακτήρα που θα ελέγχετε. Σε πρώτη φάση δεν έχετε άλλη επιλογή πέρα από αυτή του φύλου. Στη συνέχεια, κλικάροντας πάνω του θα μπορείτε να αλλάξετε τη μορφή, τα ρούχα ή και το φύλο του. Στο FarmVille δεν μπορείτε να δώσετε όνομα στο χαρακτήρα σας.

Μετά την επιλογή σας, βρίσκεστε για πρώτη φορά στο χωράφι σας, ένα κομμάτι γης όπου θα βρείτε φυτά είτε έτοιμα για συγκομιδή, είτε προς ωρίμανση. Δεν θα έχετε πόντους εμπειρίας, ούτε νομίσματα. Γι’ αυτό και η πρώτη σας αποστολή είναι να θερίσετε τους έτοιμους καρπούς. Όταν κάνετε κλικ πάνω τους, λαμβάνετε χρήματα και εμπειρία που θα προστεθούν στα στατιστικά σας, στο πάνω μέρος της οθόνης. Στη συνέχεια, θα πρέπει να σκάψετε τα συγκεκριμένα κομμάτια γης και να φυτέψετε ξανά.

Τα χωράφια μετριούνται σε «τετράγωνα» (plots) και σε κάθε τέτοιο τετράγωνο μπορείτε να καλλιεργείτε ένα είδος σπόρου. Το πρώτο κομμάτι γης που θα έχετε στην κατοχή σας θα έχει μέγεθος 12x12 «τετράγωνα», ενώ καθώς αποκτάτε περισσότερη εμπειρία και ανεβαίνετε επίπεδα θα μπορείτε να αγοράσετε περισσότερη γη, η οποία θα προστίθεται στο αρχικό σας χωράφι. Το μεγαλύτερο οικόπεδο που πωλείται μέχρι στιγμής έχει μέγεθος 24x24.

Το χωράφι σας, αλλά και οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε, θα το αποκτήσετε στην «αγορά» (market) του παιχνιδιού. Εκεί θα βρείτε καρπούς και δέντρα για να φυτέψετε, ζώα για να εκθρέψετε, κτήρια, οχήματα, ακόμα και διακοσμητικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα λίμνες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δύο ειδών νομίσματα για τις αγορές σας. Υπάρχουν τα «κέρματα» (FarmCoins) τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε από τις συναλλαγές σας μέσα στο παιχνίδι, αλλά και τα «μετρητά» (FarmCash) τα οποία αποκτάτε μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Επίσης, κάθε φορά που κερδίζετε ένα επίπεδο εμπειρίας το παιχνίδι σας επιβραβεύει με μια μονάδα «μετρητών» και με ένα ποσό «κερμάτων».

Πρώτη φορά …αγρότης!
Η καθημερινότητα στη φάρμα είναι απλή, αλλά και χρονοβόρα, όπως και στην πραγματικότητα. Πρέπει να φυτέψετε το σπόρο της επιλογής σας, να περιμένετε τα φυτά σας να μεγαλώσουν, να θερίσετε όταν είναι έτοιμα, να σκάψετε για να προετοιμάσετε τη γη για την επόμενη σπορά. Ως εκ τούτου, ο κύκλος αυτός επαναλαμβάνεται διαρκώς.



Ξεκινώντας το παιχνίδι θα βρεθείτε μπροστά σε έξι «τετράγωνα» καλλιεργήσιμης γης. Από αυτά, τα δύο θα είναι έτοιμα για θερισμό, δίνοντας σας χρήματα (για τις επόμενες κινήσεις σας) και εμπειρία. Από κει και πέρα, είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε πως θα κινηθείτε. Αν θέλετε μπορείτε να σκάψετε περισσότερα κομμάτια γης, για να φυτέψετε περισσότερο χρησιμοποιώντας πιο φθηνό σπόρο ή διαφορετικά, να προετοιμάσετε λιγότερα «τετράγωνα», ώστε να σας μείνουν νομίσματα για να ασχοληθείτε με πιο ακριβά προϊόντα. Μπορείτε επίσης αν θέλετε να αγοράσετε με αυτά τα χρήματα δέντρα ή ζώα, τα οποία δε χρειάζονται καθόλου φροντίδα, αλλά δεν αποδίδουν καθόλου εμπειρία, παρά μόνο «κέρματα» σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα.

Αυτές οι επιλογές εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο συχνά έχετε τη δυνατότητα να ασχολείστε με τα σπαρτά σας. Η αγορά έχει τέτοιες τιμές ώστε (κατά κανόνα) τα φυτά που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ωριμάσουν, να αποδίδουν περισσότερα κέρματα, ενώ αυτά που είναι έτοιμα σύντομα, (υποχρεώνοντάς σας να επιστρέψετε για το θερισμό) να αποδίδουν περισσότερη εμπειρία. Το στυλ που θα διαλέξετε εξαρτάται αποκλειστικά από σας.

Σε κάθε περίπτωση, κάθε καρπός θα σας περιμένει άθικτος για τόσο χρόνο, όσο το διπλάσιο του διαστήματος που χρειάστηκε για να ωριμάσει. Για παράδειγμα, οι φράουλες χρειάζονται τέσσερις ώρες για να μεγαλώσουν. Αν δεν τις μαζέψετε μέχρι και οκτώ ώρες μετά την ωρίμανσή τους, θα μαραθούν. Όταν έχει αρχίσει η αποσύνθεση, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να σκάψετε για να φυτέψετε ξανά ή να χρησιμοποιήσετε ένα ειδικό προϊόν που «ξαναζωντανεύει» τη σοδειά, αλλά είναι ιδιαίτερα ακριβό σε «μετρητά» και δεν πωλείται σε «νομίσματα».

Καλλιέργεια και αλληλεπιδράσεις
Όπως τα περισσότερα παιχνίδια της Zynga, έτσι και το FarmVille στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αλληλεπίδρασή σας με τους φίλους σας. Πρώτα απ’ όλα, σας παροτρύνει, παραχωρώντας προνόμια, να προσκαλέσετε τους φίλους και γνωστούς σας να γίνουν γείτονές σας, δημιουργώντας τη δική τους φάρμα. Στη συνέχεια, θα μπορείτε τους επισκεφθείτε μια φορά την ημέρα, να λιπάνετε έως πέντε τετράγωνα από τις καλλιέργειές τους, κερδίζοντας έτσι εμπειρία, να ταΐσετε τις κότες τους, αλλά και να τους αφήσετε μηνύματα ή να τους στείλετε δώρα.

Όμως, η συνεργασία μεταξύ των φίλων αγροτών δεν σταματά στην ανταλλαγή επισκέψεων, όπως συμβαίνει συνήθως, αλλά συνεχίζεται με συνεργασία στην πώληση των προϊόντων τους («Co-op Farming»). Βέβαια, για να συμμετάσχετε σε αυτή τη δραστηριότητα θα πρέπει να είστε τουλάχιστον στο 20ο επίπεδο. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι αρκετά απλός. Θέτει ένα στόχο τον οποίο μια ομάδα παικτών (όσων δηλώσουν ενδιαφέρον) προσπαθεί να πετύχει. Για παράδειγμα, στόχος είναι η πώληση χιλίων σταφυλιών σε δύο μέρες και συμμετέχουν τρεις παίκτες. Θα πρέπει ο καθένας στο χωράφι του να καλλιεργήσει σταφύλια, προκειμένου μέσα σε τρεις μέρες να μαζευτεί ο απαιτούμενος αριθμός απ’ όλους. Οι ομάδες που κερδίζουν επιβραβεύονται με εμπειρία, νομίσματα ή μοναδικά αντικείμενα, ενώ κάθε παίκτης μπορεί να έχει ένα και μόνο στόχο κάθε φορά.



Ένα άλλο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι οι «κορδέλες» (ribbons) τις οποίες κερδίζετε όταν καταφέρετε να πιάσετε συγκεκριμένους ποσοτικούς στόχους, όπως για παράδειγμα να κάνετε 150 επισκέψεις σε γείτονες, να διακοσμήσετε τη φάρμα σας με 50 στολίδια και άλλα παρόμοια. Κάθε απόκτηση κορδέλας σας αποφέρει κέρματα, εμπειρία και σε ορισμένες περιπτώσεις ιδιαίτερα αντικείμενα. Συνολικά υπάρχουν 132 κορδέλες που μπορείτε να κερδίσετε, όμως καθεμία από αυτές μπορεί να αποκτηθεί μόνο μια φορά.

Μετά την ολοκλήρωση του ενάτου επιπέδου εμπειρίας, μπορείτε να ξεκινήσετε τις «συλλογές» αντικειμένων που θα βρίσκετε κάνοντας δουλειές είτε στη φάρμα σας, είτε στους γείτονές σας. Υπάρχουν ακόμη ορισμένα αντικείμενα που θα πρέπει να τα λάβετε σαν δώρο και δεν μπορείτε να τα βρείτε τυχαία. Μέχρι στιγμής οι διαθέσιμες συλλογές είναι έξι και καθεμία αποτελείται από ισάριθμα αντικείμενα που πρέπει να μαζέψετε. Σημειώστε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε κάθε συλλογή όσες φορές θέλετε. Ολοκληρώνοντας μια συλλογή κερδίζετε κέρματα, εμπειρία καθώς και βενζίνη για τα οχήματά σας.

Τα διαθέσιμα οχήματα είναι τριών ειδών. Αυτά που σκάβουν, αυτά που σπέρνουν και αυτά που θερίζουν τον καρπό. Θα τα χρειαστείτε, όταν το χωράφι σας θα είναι πια τόσο μεγάλο που θα βαρεθείτε το συνεχόμενο κλικ σε κάθε τετράγωνο προκειμένου να κάνετε την οποιαδήποτε εργασία. Αυτό που κάνουν τα οχήματα είναι ότι «ασχολούνται» με τέσσερα ή έξι τετράγωνα γης ταυτόχρονα, σώζοντας το χρόνο, αλλά και τα νεύρα σας. Το κακό είναι ότι χρειάζονται σε κάθε τους κίνηση υπερβολικά μεγάλη ποσότητα βενζίνης, την οποία αν δεν κερδίσετε, θα πρέπει να αγοράσετε με «μετρητά».

Τέλος, η πιο πρόσφατη προσθήκη στο FarmVille έγινε στο τέλος του Μαΐου και είναι η «αγορά του αγρότη». Είναι διαθέσιμη σε όσους έχουν ξεπεράσει το 15ο επίπεδο. Μέσα από αυτή τη νέα διαδικασία, κάθε φορά που θερίζετε, θα παίρνετε έναν αριθμό «μπούσελ» του προϊόντος σας (bushel, μονάδα μέτρησης ίση με περίπου 36 λίτρα). Στη συνέχεια, όσα θερίσετε, θα τα τοποθετείτε σε έναν ειδικό πάγκο στο αγρόκτημά σας,και χρησιμοποιώντας τα θα μπορείτε στη συνέχεια να κερδίσετε τριών ειδών προνόμια: πόντους εμπειρίας, πόντους δεξιοτεχνίας στην καλλιέργεια του συγκεκριμένου είδους ή την προσωρινή άδεια να καλλιεργήσετε έναν καρπό που δεν σας επιτρέπεται ακόμα να αγοράσετε λόγω της μικρής εμπειρίας σας. Θα επωφεληθούν επίσης οι γείτονές σας, παίρνοντας μονάδες «μπούσελ» από τους πάγκους σας και εσείς με τις σειρά σας επιβραβεύεστε που τις δώσατε, με κέρματα, βενζίνη ή εμπειρία.

Το FarmVille θεωρείται σήμερα ο βασιλιάς των παιχνιδιών του Facebook με πάνω από 60 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.



Σε ειδικές περιπτώσεις
Από τον Δεκέμβριο, η Zynga ξεκίνησε να εισάγει ειδικές αποστολές στη διάρκεια ιδιαίτερων γεγονότων. Συνήθως οι αποστολές ξεκινούν λίγο πριν το γεγονός (πχ. μια παγκόσμια γιορτή, όπως η Πρωτοχρονιά) και τελειώνουν λίγο μετά από αυτό. Στην πρώτη τέτοια αποστολή που εμφανίστηκε, έπρεπε να τοποθετήσετε ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο στη φάρμα σας και στη συνέχεια να το «γεμίσετε» με τα ειδικά δώρα που θα σας έστελναν οι φίλοι σας, για μια συγκεκριμένη περίοδο. Μετά την 1η Ιανουαρίου, είχατε την ευκαιρία να ανοίξετε τα πακέτα και να κρατήσετε το περιεχόμενο. Άλλες τέτοιες αποστολές -με μικρές παραλλαγές- έκαναν την εμφάνισή τους λίγο πριν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την Ημέρα της Μητέρας και το Πάσχα.

Επίσης, τους τελευταίους μήνες έχει γίνει δυνατή η απόκτηση λειτουργικών κτιρίων, δηλαδή χώρων που δεν είναι απλά διακοσμητικοί, αλλά έχουν και πρακτική αξία. Τέτοια κτήρια είναι το κοτέτσι, οι στάβλοι και οι αποθήκες. Για να χτίσετε ένα τέτοιο χώρο, θα πρέπει να έχετε τη βοήθεια και την υποστήριξη των φίλων σας. Αυτό γιατί θα χρειαστείτε συγκεκριμένες ποσότητες από υλικά (πχ. καρφιά, σανίδες κτλ) τα οποία θα πρέπει, είτε να σας τα στείλουν οι φίλοι σας, είτε να τα αγοράσετε χρησιμοποιώντας «μετρητά».



Οι καινοτομίες του τελευταίου εξαμήνου έχουν ανανεώσει το ενδιαφέρον των παίικτών και ευθύνονται σε μεγάλο ίσως βαθμό για την διατήρηση της ενεργητικότητάς τους στο παιχνίδι. Παρόλα αυτά, η επανάληψη από ένα σημείο και μετά κουράζει, αφού βρίσκεστε να παρακαλάτε συνεχώς τους φίλους σας για άλλο ένα δώρο ή άλλο ένα τούβλο.

Αγρότες και στο κινητό
Πριν από μερικές ημέρες, το Farmville έκανε την εμφάνιση του στις οθόνες των iPhone και έγινε ένα από τα ελάχιστα παιχνίδια στο Facebook που δεν ξέφυγαν μόνο από το κοινό της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και από τους υπολογιστές και πέρασαν σε άλλες συσκευές. Μέχρι στιγμής, η Zynga δεν έχει κάνει ιδιαίτερες αλλαγές στην έκδοση για το iPhone, όμως αξίζει να σημειωθούν μερικές από αυτές.

Αν βρεθείτε να προσπαθείτε να ξυπνήσετε τον ψηφιακό σας αγρότη χρησιμοποιώντας ένα iPhone, το πρώτο που θα παρατηρήσετε είναι ότι …ο αγρότης δεν υπάρχει πια. Ο κινούμενος χαρακτήρας έχει αφαιρεθεί, καθώς θα έκανε το παιχνίδι πιο «βαρύ» και «αργό», αλλά θα καταλάμβανε και το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης. Επίσης, θα ήταν πολύ δύσκολη η καθοδήγησή του με το δάκτυλο. Σε γενικές γραμμές, αυτή η έκδοση έχει αφαιρέσει περισσότερα πράγματα απ’ όσα προσέθεσε. Για παράδειγμα, δεν υπάρχουν κουμπιά σχετικά με τον ήχο, δεν υπάρχουν σύνδεσμοι για να αγοράσετε μετρητά και κέρματα από τη Zynga και θα σας λείψουν τα περισσότερα από τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα στην τυπική οθόνη του FarmVille στο Facebook.

Μια από τις πολύ σημαντικές αλλαγές είναι τα καλύτερα γραφικά και η λεπτομερέστερη υφή των υλικών στην έκδοση του iPhone. Το μεγάλο της μειονέκτημα είναι βέβαια η πολύ μικρή οθόνη που δεν σας επιτρέπει να το απολαύσετε όπως θέλετε.

Γραφικά
Τουλάχιστον υπάρχουν! Τα γραφικά του FarmVille δεν είναι παράδειγμα εξαιρετικής δουλειάς σε browser game, έστω και με αυτή την «καρτουνίστικη» αισθητική που διαθέτουν. Έχουν μάλλον τραχιά αίσθηση και είναι αρκετά κουραστικά όταν κάποιες φορές το μάτι δεν βλέπει παρά αποχρώσεις του πράσινου (στο γρασίδι, στην καλλιέργεια, στα δέντρα). Η διαβάθμιση έχει τα λάθη της (με την αποθήκη σιτηρών για παράδειγμα να χάνεται μπροστά στο μέγεθος της αποθήκης εργαλείων) αλλά δεν ξεφεύγει υπερβολικά από τη ρεαλιστική αναπαράσταση. Το θετικό των γραφικών είναι το χιούμορ των ανθρώπων της Zynga. Χαρακτηριστικά, εμφάνισαν γουρούνια με καπέλα γενεθλίων για την επέτειο του FarmVille, αγελάδες με χαβανέζικα πουκάμισα για να γιορτάσουν το καλοκαίρι και πρόβατα με καρδούλες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.


Ήχος
Στα πρώτα σας βήματα στον κόσμο της αγροτιάς, πιθανότατα θα τα ευχαριστηθείτε, καθώς κάθε φορά που αγοράζετε ένα ζώο και το τοποθετείτε στη φάρμα σας θα αρχίζετε και να το ακούτε. Το αρνητικό του ήχου είναι το μικρό σε διάρκεια βασικό μουσικό θέμα, που επαναλαμβάνεται πολύ συχνά και δεν αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Το πιθανότερο είναι ότι ακόμα και αν επιλέξετε να κρατήσετε τα εφέ για λίγο, θα αποζητήσετε το mute πολύ σύντομα!

Επίλογος
Είτε το λατρεύετε, είτε το μισείτε, πρέπει να παραδεχτείτε ότι το FarmVille έγραψε και γράφει τη δική του ιστορία στο Facebook και τα social games γενικότερα. Αν δεν το έχετε δοκιμάσει ποτέ μέχρι σήμερα, τότε βιαστείτε. Μπορεί να μην σας προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις, όμως το πιθανότερο είναι να σας κρατήσει, έστω και για λίγο. Εξάλλου, έχει κλείσει περισσότερα σπίτια από πολλά πρωτοκλασάτα video games.

Θετικά:
- Συχνές προσθήκες αποστολών και άλλων χαρακτηριστικών που κρατάνε το ενδιαφέρον
- Μικρές απαιτήσεις από τον υπολογιστή σας
- Έντονη αίσθηση ανταγωνισμού και επιτεύγματος
- Δεν έχει υποχρεωτική χρέωση

Αρνητικά:
- Από ένα σημείο και μετά χάνεται η αίσθηση της καινοτομίας και του επιτεύγματος
- Κουραστικός ήχος και γραφικά
- Εξαρτάστε πολύ από τους φίλους σας
- Ίσως μπείτε στον πειρασμό να χρεώσετε την πιστωτική σας κάρτα για κάποιες έξτρα υπηρεσίες

Βαθμολογία
Γραφικά: 4
Ήχος: 4
Gameplay: 6
Αντοχή: 5
Γενικά: 6

Το FarmVille έκλεισε ένα χρόνο πολύ επιτυχημένης ζωής και σίγουρα είναι εδώ για να μείνει ακόμα περισσότερο. Παρά τα στραβά του, αξίζει να το δοκιμάσετε, τουλάχιστον για χάρη της εμπειρίας.

Μαρία Ρογδάκη

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 christos13 (Level16) 23/07/2010 00:38
οταν αρχισα να το παιζω μπορω να πω οτι ειχα κολησει αλλα μετα απο κανα μηνα το βαρεθηκα και ουτε που το εχω ξαναγγιξει
#2 laroula (Level4) 11/02/2011 17:03
θα συμφωνησω με τον CHRISTO 13...οταν το ξεκινησα κολήσα..μετα το θαρεθηκα..παιχνιδι χωρις ουσια
#3 manosadam (Level4) 11/02/2011 17:03
Είναι μεγάλο κόλλημα στην αρχή, αλλααά..δεν αργεί να έρθει ο κορεσμός στο τελος το βαριέσε
#4 redmits (Level3) 11/02/2011 17:03
Κολλας στην αρχη και μετα το βαριεσαι
#5 billstamaniac (Level9) 21/05/2011 20:24
θα συμφωνησω με το προηγουμενος οτι μετα κατανταει βαρετο αν και τωρα εχει βαλει καποια quests που καπω σπανε την μονοτονια
#6 scorch62 (Level3) 25/09/2011 09:55
Δεν Έχει Απολύτως Κανένα Νόημα...Το Παίζουν Μόνο Αυτοί Που Έχουν Κόλλημα Στα Καινούργια παιχνίδια και Στο Φέισμπουκ!
#7 Sotiris (Level29) 14/03/2014 00:23
Με είχα φλομώσει στα αιτήματα στο facebook με αυτό το game και το είχα κάνει block :P
Score  6
4.77 User Score
(18  votes)
User Reviews 0
Genre: RPG
Developer: Zynga
Publisher: Zynga
Διάθεση:
Players:
Requirements: Σύνδεση στο Internet
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2009-06-19
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν
Κανένας
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
EA Sports FC 26   (7.5)
3.
User levels   (7.5)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (10.0)
7.
User levels   (10.0)
8.
User levels   (9.5)