Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

More
28 Jul 2025 17:00 #289800 by Νίκος Γεωργόπουλος
Τα State of Decay 3 και Gears of War: E-Day έρχονται στο PS5, σύμφωνα με φήμες



Δύο ακόμη τίτλοι που δημοσιεύονται από την Xbox, τα State of Decay 3 και Gears of War: E-Day, ενδέχεται να καταφθάσουν στο PlayStation 5 . Η αναφορά βασίζεται σε developers που εργάζονται σε καθέναν από τους δύο τίτλους, με τα έγγραφα να αναφέρουν το PS5 ως μία από τις target πλατφόρμες για τα εν λόγω games.

Η Microsoft, μέσω του Xbox, έχει ήδη ξεκινήσει από πέρυσι να μεταφέρει σταδιακά τους τίτλους της σε επιπλέον πλατφόρμες. Η αρχή έγινε με την ανακοίνωση της διάθεσης τεσσάρων πρώην αποκλειστικών τίτλων για PlayStation 5 και Switch, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν περισσότερα ports. Συγκεκριμένα, τα Grounded, Sea of Thieves και Hi-Fi Rush κυκλοφόρησαν επιτυχώς σε PS5 και άλλες πλατφόρμες, ενώ ακολούθησαν και τα Forza Horizon 5 και Indiana Jones and the Great Circle. Αξιοσημείωτο είναι ότι η πρωτότυπη έκδοση του Gears of War έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως θα κυκλοφορήσει στο PlayStation αργότερα μέσα στο 2025, ως μέρος του Gears of War: Reloaded, μιας ανανεωμένης έκδοσης του αρχικού τίτλου. Συνεπώς, δεν θα ήταν καθόλου παράξενο να δούμε και το Gears of War: E-Day να κάνει το ντεμπούτο του στο PS5, έστω και όχι ως day-one κυκλοφορία.

Το Gears of War: E-Day αποτελεί prequel και διαδραματίζεται 14 χρόνια πριν τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού της σειράς. Η People Can Fly είναι co-developer, ενώ έχει επιβεβαιωθεί πως οι John DiMiaggio και Carlos Ferro θα επιστρέψουν στους ρόλους των Marcus Fenix και Dominic Santiago αντίστοιχα. Όσο για το State of Decay 3, η είδηση γεννά ερωτήματα για το εάν τα δύο πρώτα games της σειράς θα κάνουν κι αυτά την εμφάνισή τους στο PlayStation. Το παιχνίδι ανακοινώθηκε για πρώτη φορά κατά το Xbox Showcase του 2020, αλλά στη συνέχεια επικράτησε σιγή. Το 2022, μάλιστα, κυκλοφόρησαν αναφορές για σεξιστική κουλτούρα και κακοδιαχείριση στην εταιρεία ανάπτυξης, Undead Labs. Το State of Decay 3 έκανε την επιστροφή του το 2023, με ένα νέο trailer.

Ο studio head, Philip Holt, μίλησε τότε για μερικά βασικά στοιχεία του gameplay: «Το πρώτο πράγμα που ελπίζω ότι θα παρατηρήσει ο κόσμος, από το trailer, είναι οι τέσσερις playable χαρακτήρες που παρουσιάζουμε. Οι τρεις από αυτούς ξεκινούν από διαφορετικά σημεία στον κόσμο, κάτι που υπονοεί την ιδέα ενός shared world και όχι απλά ενός ride-along συστήματος. Τα όρια ελευθερίας θα είναι πολύ πιο μεγάλα σε σχέση με το State of Decay 2». Μένει να δούμε αν οι πληροφορίες θα επιβεβαιωθούν και πότε θα έχουμε επίσημες ανακοινώσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2025 21:30 #290534 by Νίκος Γεωργόπουλος
Phil Spencer: "Το Xbox χρησιμοποιεί AI κυρίως για ασφάλεια"



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, ρωτήθηκε πρόσφατα για τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης από το Xbox και ανέφερε ότι προς το παρόν χρησιμοποιείται κυρίως για λειτουργικούς σκοπούς.

"Οι εφαρμογές AI σήμερα αφορούν κυρίως την ασφάλεια και την προστασία των δικτύων μας", δήλωσε ο Spencer κατά την εμφάνισή του στο Paley International Council Summit. «Τώρα είναι σε μια κλίμακα όπου δεν μπορείς πραγματικά να ελέγξεις την ασφάλεια μόνο με εργαζόμεους. Ο όγκος είναι πολύ υψηλός. Έτσι, έχουμε Τεχνητή Νοημοσύνη που χρησιμοποιούμε για να διασφαλίσουμε ότι η συζήτηση και τα θέματα που συμβαίνουν, και για τους προστατευόμενους λογαριασμούς παιδιών και άλλα πράγματα και για το ποιος μπορεί να μιλήσει σε αυτούς τους λογαριασμούς με αυτά τα άτομα, είναι κλειδωμένα από γονείς ή κηδεμόνες που ορίζουν αυτούς τους ελέγχους. Αυτή είναι η κύρια χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης εντός του οργανισμού μας σήμερα, η οποία ίσως δεν είναι η πιο λαμπερή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, αλλά είναι κάτι στο οποίο πιστεύω θεμελιωδώς».

Ως εταιρεία, η Microsoft επενδύει πλήρως στο AI και τους φωνητικούς ελέγχους με μια πρόσφατα αποκαλυφθείσα καμπάνια για την πλήρη ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας σε Windows 11. Στη βιομηχανία των games, οι Hideo Kojima και Glen Schofield πιστεύουν ότι τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης πρέπει να υιοθετηθούν στη δημιουργία των games. Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι πάνω από το 50% των Ιαπώνων εκδοτών παιχνιδιών χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη με κάποιο τρόπο.

Ο Spencer αναφέρθηκε στο εάν η Microsoft ενθαρρύνει τους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη στη δημιουργική διαδικασία και σημείωσε ότι προτιμά να αφήνει τους προγραμματιστές να πάρουν αυτή την απόφαση.

«Έχω διαπιστώσει ότι οι δημιουργικές ομάδες χρησιμοποιούν εργαλεία που διευκολύνουν τη δουλειά τους, όταν αυτό τους διευκολύνει», δήλωσε ο Spencer. «Οποιαδήποτε εντολή από πάνω προς τα κάτω ότι «πρέπει να χρησιμοποιείς ένα συγκεκριμένο εργαλείο»... δεν είναι στην πραγματικότητα μια πορεία προς την επιτυχία. Εξετάζω τις ομάδες, και εμείς διαθέτουμε εργαλεία, αλλά αφήνω τις ομάδες ανάπτυξης να δρουν αυτόνομα».

Please Log in or Create an account to join the conversation.