Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Hideo Kojima: Γενική συζήτηση

More
04 Apr 2025 15:00 #285145 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Hideo Kojima δήλωσε ότι το νέο του video game βρίσκεται σε περίοδο crunch



Ο Hideo Kojima όντας δημιουργός αρκετών αξιοπρόσεκτων και αναμενόμενων games και συνειδητοποιημένος του ψυχικού και σωματικού κόστους δημιουργίας ενός video game, προέβη σε δηλώσεις.

Στο X/Twitter, ο Kojima εξήγησε ότι θα ήθελε να παραμείνει δημιουργικός για το υπόλοιπο της ζωής του, αλλά καθώς πλησιάζει η περίοδος crunch (crunch time) σε ένα από τα games του, δεν είναι σίγουρος πόσο ακόμα θα μπορέσει να συνεχίσει. Όπως εξήγησε, όλη η δουλειά που σχετίζεται με την παραγωγή ενός video game, σε συνδυασμό με "ένα αναπόφευκτο σωρό άλλων υποχρεώσεων," μπορεί να έχει πνευματικό και σωματικό κόστος για κάποιον.

The most demanding period of game development—both physically and mentally—commonly known as “crunch time.” On top of mixing and Japanese voice recording, there’s an inevitable pile of other tasks: writing comments, explanations, essays, interviews, discussions, and… t.co/FrXRgaS748

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) January 10, 2025

Ο Kojima συνέκρινε επίσης τον εαυτό του με τον βετεράνο σκηνοθέτη του Hollywood, Ridley Scott, ο οποίος συνεχίζει να εργάζεται σε ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού, όπως η περσινή συνέχεια του Gladiator. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Ακόμα και τώρα, στα 87 του, ο Ridley Scott παραμένει ενεργός. Και όταν είχε περάσει τα 60, την τωρινή μου ηλικία, δημιούργησε το αριστούργημα Gladiator." Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Kojima στοχάζεται για τη σωματική του υγεία. Το 2021, όταν έγινε 58 ετών, υποσχέθηκε να παραμείνει δημιουργικός όσο είναι σωματικά ικανός να το κάνει.

At this age, I can’t help but think about how much longer I’ll be able to stay “creative.” I want to keep going for the rest of my life, but is it 10 more years? 20? Every day feels like I’m racing against the clock. Even now, at 87, Ridley Scott is still active. And back when he… t.co/HivXYY4PHC

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) January 13, 2025

Πιο συγκεκριμένα είχε δηλώσει τότε: "Αν και το σώμα μου με προδίδει, η δημιουργικότητά μου δεν έχει εξασθενήσει ακόμα. Μέχρι να χάσει ο εγκέφαλός μου τη δημιουργική του δύναμη, θα συνεχίσω να προσπαθώ να δημιουργώ. Αυτό είναι το ένστικτό μου και αυτό είναι που αγαπώ να κάνω." Αυτή τη στιγμή, ο Kojima έχει πολλά στο πρόγραμμά του. Η επόμενη κυκλοφορία του αναμένεται να είναι το Death Stranding 2: On The Beach, έχει συνεργαστεί με τη Microsoft και τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Jordan Peele για το "τολμηρό" OD, ενώ το Physint εμπνεύστηκε από τους fans που συνεχώς του ζητούσαν να φτιάξει άλλο ένα Metal Gear. Πέρα από όλα αυτά, υπάρχει και η κινηματογραφική διασκευή του Death Stranding, που θα συμπαραχθεί από την A24, ένα project που ο Kojima ελπίζει να ξεχωρίσει σε σχέση με άλλες ταινίες βασισμένες σε games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 May 2025 12:30 #289028 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Kojima έχει μία ιδέα για το Death Stranding 3 αλλά δεν σκοπεύει να το φτιάξει ο ίδιος



Ο Hideo Kojima έχει μία ιδέα για το Death Stranding 3 αλλά δεν σκοπεύει να το φτιάξει ο ίδιος.

Ο Ιάπωνας δημιουργός έκανε την δήλωση σε ένα Q&A για το επερχόμενο Death Stranding 2: On the Beach, όπου αποκαλύφθηκε, μεταξύ άλλων, ότι το sequel θα διαδραματίζεται στην Αυστραλία: "Η Αμερική βρίσκεται ήδη στο δίκτυο της UCA, οπότε για το sequel σκεφτόμουν αν έπρεπε να χρησιμοποιήσω το ίδιο σκηνικό ή όχι. Η αρχική ιδέα ήταν να πηγαίνετε πίσω και να αποσυνδέετε ότι είχατε συνδέσει επειδή μάθατε ότι η σύνδεση ήταν μεγάλο λάθος. Όμως αυτό δεν έδειχνε σωστό επειδή θα ξαναχρησιμοποιούσε το ίδιο περιβάλλον. Ήθελα μία περιοχή που θα ξεκινούσε από ανατολικά για δυτικά όπως η Αμερική και θα είχε ωκεανό νότια και βόρεια. Σε αυτή την περίπτωση η Ευρασία ή η Αφρική ήταν πολύ μεγάλες, αλλά σε μέγεθος και κλίμακα η Αυστραλία ήταν καλή περίπτωση."

Στην συνέχεια το ήρθε η ιδέα για το Plate Gate, ένα portal που επιτρέπει την μεταφορά του πρωταγωνιστή Sam Porter Bridges σε νέα περιβάλλοντα: "Αν χρησιμοποιήσω την ιδέα του Plate Gate θα μπορούσα να φτιάξω αμέτρητα sequels! Φυσικά δεν έχω σκοπό να το κάνω, όμως ήδη έχω μία ιδέα για ακόμα ένα sequel. Δεν θα φτιάξω ο ίδιος αλλά αν το έδινα σε κάποιον άλλον ίσως μπορούσαν να το φτιάξουν."

Το Death Stranding 2: On the Beach θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουνίου για PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2025 18:00 #289064 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Kojima θέλει να φτιάξει video game όπου ο πρωταγωνιστής θα ξεχνάει τα skills του, αν έχετε καιρό να παίξετε



Ο Hideo Kojima δήλωσε ότι θέλει να φτιάξει ένα video game όπου ο πρωταγωνιστής θα ξεχνάει τα skills του, αν έχετε καιρό να παίξετε.

Συγκεκριμένα, αν δεν παίζετε κάθε μέρα, ο χαρακτήρας θα ξεχνάει πώς να πυροβολεί ή ποιος είναι σκοπός του. Αν περάσει ακόμα περισσότερο καιρός, θα ξεχνάει και πώς να κουνηθεί. Μία άλλη ιδέα που είχε ήταν ο χαρακτήρας να γεννιέται στην αρχή του παιχνιδιού και σταδιακά να μεγαλώνει και να φτάσει 70 ή 80 χρονών. Όταν είναι έφηβος θα τρέχει πιο γρήγορα, ενώ όσο φτάνει στα 60 πιο αργά. Παρόλα αυτά ο Kojima θεωρεί ότι κανένας δεν θα αγόραζε κάτι τέτοιο.

Ένα από τα σχέδια που είχε για το Death Stranding 2 ήταν τα γένια του Sam να μεγαλώνουν σταδιακά και να πρέπει να θυμόμαστε να τον ξυρίζουμε. Διαφορετικά ο Sam θα κατέληγε να δείχνει απεριποίητος. Τελικά όμως εγκατέλειψε αυτή την ιδέα επειδή ο ηθοποιός που παίζει τον Sam, ο Norman Reedus είναι διάσημος και "δεν ήθελε να τον κάνει να μην δείχνει cool."

Το Death Stranding 2: On the Beach θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουνίου για PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2025 01:00 #289073 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima: "Έχω ένα USB stick γεμάτο με σενάρια για video games για όταν πεθάνω"



Ο παγκοσμίου φήμης game designer Hideo Kojima, δημιουργός των Metal Gear Solid και Death Stranding, δήλωσε ότι έχει ένα USB stick γεμάτο με ιδέες για games, το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι developers του στην Kojima Productions, αφού πεθάνει!

Σε μια συνέντευξη στο Edge Magazine, ο Kojima είπε ότι το να αρρωστήσει σοβαρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας τον ενέπνευσε να επαναξιολογήσει τις φιλοδοξίες της καριέρας του και τον χρόνο που του απομένει ως δημιουργός. Μετά την ανάρρωσή του, ο director του Death Stranding 2 πήρε την απόφαση να δώσει ένα "USB stick με όλες τις ιδέες μου" στον προσωπικό του βοηθό ως έναν τρόπο να διασφαλίσει ότι το στούντιο έχει νέες ιδέες για να δημιουργήσει όταν θα φύγει από την ζωή. Ο Kojima παρομοίασε το USB stick ως ένα είδος «διαθήκης».

"Ίσως θα μπορούσαν να συνεχίσουν να κάνουν πράγματα αφού φύγω από την Kojima Productions... Αυτός είναι ένας φόβος για μένα: Τι συμβαίνει με την Kojima Productions αφού φύγω; Δεν θέλω να διαχειρίζονται απλώς τια υπάρχουσες σειρές μας", είπε ο Kojima.

Ο Ιάπωνας game designer, ο οποίος γίνεται 62 ετών αυτόν τον Αύγουστο - είπε ότι η πανδημία ήταν τελικά περισσότερο ένα σημείο καμπής για εκείνον από το να μπει στα 60 του. Αφού αρρώστησε και υποβλήθηκε σε επέμβαση στα μάτια, δεν μπορούσε για ένα διάστημα να «δημιουργήσει τίποτα». Ταυτόχρονα, δήλωσε: "Πολλοί γνωστοί μου πέθαναν. Μέχρι την πανδημία δεν πίστευα ότι ήμουν μεγάλος. Απλώς δεν ένιωθα την ηλικία μου και πίστευα ότι θα μπορούσα να δημιουργώ για όσο ζω. Αλλά μετά αρρώστησα και δεν μπορούσα να δημιουργήσω τίποτα. Και είδα πολλούς ανθρώπους γύρω μου να πεθαίνουν εκείνη την εποχή. Ήμουν αντιμέτωπος με τον θάνατο. Φυσικά, ανάρρωσα, αλλά τώρα σκεφτόμουν. Περίμενε, πόσα χρόνια έχω να κάνω ένα παιχνίδι ή μια ταινία; Ίσως έχω 10 χρόνια;"

Ο Kojima πρόσθεσε, ωστόσο, ότι έκτοτε άφησε στην άκρη τις φιλοδοξίες του να σκηνοθετήσει μια ταινία. Θεωρεί τους σκηνοθέτες Guillermo del Toro και Nicolas Winding Refn - και οι δύο εμφανίζονται στη σειρά Death Stranding - για αυτήν την απόφαση, καθώς και οι δύο τον ενθάρρυναν να παραμείνει στα games.

Το επόμενο παιχνίδι της Kojima Productions, Death Stranding 2: On The Beach, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PlayStation 5 στις 26 Ιουνίου, αν και οι παίκτες που παραγγείλουν τις Συλλεκτικές και Digital Deluxe Editions των παιχνιδιών θα αποκτήσουν πρόσβαση από τις 24 Ιουνίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2025 13:00 #289149 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima: "Το Physint αποτελεί την επιστροφή μου στα Action Espionage"



Εκτός από το Death Stranding 2: On the Beach, ο Hideo Kojima έχει ήδη καθορίσει τα επόμενα χρόνια της δημιουργικής του πορείας με δύο επιπλέον video games: το OD, ένα Horror game, και το Physint, ένα επερχόμενο Action Espionage που θα επισκεφθεί ξανά το genre που τον καθιέρωσε με τη σειρά Metal Gear Solid.

Πλέον, ο Kojima αποκάλυψε ότι η ιδέα για την επιστροφή του στα Action espionage γεννήθηκε κατά τη διάρκεια ενός προβλήματος της υγείας του. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Φυσικά, έχω πολλές νέες ιδέες που θέλω να υλοποιήσω, αλλά όταν αρρώστησα κατά την πανδημία, συνειδητοποίησα ότι πολλοί άνθρωποι ήθελαν να φτιάξω κάτι σαν το Metal Gear. Τότε ήταν που μου ήρθε η ιδέα για ένα νέο Action Espionage. Στοχάστηκα, και σκέφτηκα ότι η ιδέα ήταν καλή."

Όπως και τα Death Stranding, το Physint θα κυκλοφορήσει από τη Sony, ενώ το OD από τη Microsoft. Νωρίτερα φέτος, ο Kojima ανέφερε ότι και τα δύο games έχουν επηρεαστεί από την συνεχιζόμενη απεργία των voice actors. Ωστόσο, ακόμη και χωρίς αυτή την καθυστέρηση, ο Kojima τόνισε ότι το Physint απέχει τουλάχιστον "πέντε με έξι χρόνια" από την κυκλοφορία του, κάτι που πιθανώς το τοποθετεί εκτός της τρέχουσας γενιάς κονσολών.

Ο Kojima δεν έχει αποκαλύψει ακόμα λεπτομέρειες για την πλοκή του Physint, αλλά έχει υποδείξει ότι θα χρησιμοποιεί εξελιγμένη τεχνολογία για να δημιουργήσει μια υβριδική εμπειρία μεταξύ video game και ταινίας. Ένας τίτλος που σίγουρα δεν σκοπεύει να δημιουργήσει ο ίδιος είναι το Death Stranding 3, αν και έχει μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να είναι η συνέχεια και επιθυμεί να το αναλάβει κάποιος άλλος. Τέλος, ο Kojima αποκάλυψε ότι διαθέτει ένα USB stick γεμάτο με ιδέες για μελλοντικά games, ώστε να χρησιμοποιηθούν ακόμη και στην περίπτωση του θανάτου του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jun 2025 12:30 #289351 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima doenst want his company to imitate him after his death



Ο Hideo Kojima δεν έχει κρύψει πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 ήταν σοβαρά άρρωστος, και ανησυχούσε ότι δεν θα προλάβαινε να ολοκληρώσει κάποιο άλλο project.

Ακόμα και μετά την ανάρρωσή του, ο Kojima συνεχίζει να σκέφτεται τη θνητότητα. Ωστόσο, δεν πιστεύει πως η Kojima Productions θα μπορούσε να επιβιώσει αν άφηνε εντολή στους διαδόχους του να συνεχίσουν να δημιουργούν ακριβώς όπως ο ίδιος. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε : "Δεν πρόκειται να παραδώσω τη σκυτάλη σε κανέναν. Θα προτιμούσα να την σπάσω...Δεν χρειάζεται να δώσω τον 'Hideo Kojima' σε κανέναν. Αν παραδώσω τη σκυτάλη στην ομάδα μου και τους πω να φτιάχνουν τα πράγματα όπως εγώ, η εταιρεία δεν θα πετύχει και θα κλείσει". Όταν του ζητήθηκε να εξηγήσει τη δήλωσή του, ο Kojima ανέφερε ότι οι δημιουργοί που έχουν εμπνευστεί από αυτόν “πήραν τη μικρή μου φωτιά” και δεν προσπαθούν να γίνουν ακριβώς σαν αυτόν. Είναι χαρούμενος που έχει επηρεάσει τόσο πολλούς, αλλά δεν επιθυμεί να δει κάποιον να τον αντιγράφει κατά γράμμα.

Νωρίτερα φέτος, ο Kojima αποκάλυψε ότι έχει αποθηκεύσει τις ιδέες του για μελλοντικά παιχνίδια σε ένα USB stick, το οποίο χαρακτήρισε ως "διαθήκη" του, και δήλωσε ότι προτιμά η Kojima Productions να συνεχίσει να δημιουργεί νέα παιχνίδια και νέες ιδέες αντί να επαναλαμβάνει όσα έχει ήδη κάνει εκείνος. Το επόμενο vidoe game του, Death Stranding 2: On the Beach, κυκλοφορεί στις 26 Ιουνίου για PS5. Άλλοι τίτλοι σε εξέλιξη είναι το OD (αποκλειστικότητα για Xbox) και το Physint, ένα Action Espionage. Ο Kojima συμμετέχει επίσης στην παραγωγή της ταινίας Death Stranding με την A24, ενώ έχει εκφράσει ενδιαφέρον να σκηνοθετήσει τη δική του αυθεντική κινηματογραφική ταινία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jun 2025 13:00 #289353 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima: "Δεν θέλω η εταιρεία μου να ακολουθήσει τα βήματά μου μετά τον θάνατό μου"



Ο Hideo Kojima δεν έχει κρύψει πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 ήταν σοβαρά άρρωστος, και ανησυχούσε ότι δεν θα προλάβαινε να ολοκληρώσει κάποιο άλλο project.

Ακόμα και μετά την ανάρρωσή του, ο Kojima συνεχίζει να σκέφτεται τη θνητότητα. Ωστόσο, δεν πιστεύει πως η Kojima Productions θα μπορούσε να επιβιώσει αν άφηνε εντολή στους διαδόχους του να συνεχίσουν να δημιουργούν ακριβώς όπως ο ίδιος. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε : "Δεν πρόκειται να παραδώσω τη σκυτάλη σε κανέναν. Θα προτιμούσα να την σπάσω...Δεν χρειάζεται να δώσω τον 'Hideo Kojima' σε κανέναν. Αν παραδώσω τη σκυτάλη στην ομάδα μου και τους πω να φτιάχνουν τα πράγματα όπως εγώ, η εταιρεία δεν θα πετύχει και θα κλείσει". Όταν του ζητήθηκε να εξηγήσει τη δήλωσή του, ο Kojima ανέφερε ότι οι δημιουργοί που έχουν εμπνευστεί από αυτόν “πήραν τη μικρή μου φωτιά” και δεν προσπαθούν να γίνουν ακριβώς σαν αυτόν. Είναι χαρούμενος που έχει επηρεάσει τόσο πολλούς, αλλά δεν επιθυμεί να δει κάποιον να τον αντιγράφει κατά γράμμα.

Νωρίτερα φέτος, ο Kojima αποκάλυψε ότι έχει αποθηκεύσει τις ιδέες του για μελλοντικά παιχνίδια σε ένα USB stick, το οποίο χαρακτήρισε ως "διαθήκη" του, και δήλωσε ότι προτιμά η Kojima Productions να συνεχίσει να δημιουργεί νέα παιχνίδια και νέες ιδέες αντί να επαναλαμβάνει όσα έχει ήδη κάνει εκείνος. Το επόμενο vidoe game του, Death Stranding 2: On the Beach, κυκλοφορεί στις 26 Ιουνίου για PS5. Άλλοι τίτλοι σε εξέλιξη είναι το OD (αποκλειστικότητα για Xbox) και το Physint, ένα Action Espionage. Ο Kojima συμμετέχει επίσης στην παραγωγή της ταινίας Death Stranding με την A24, ενώ έχει εκφράσει ενδιαφέρον να σκηνοθετήσει τη δική του αυθεντική κινηματογραφική ταινία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jun 2025 17:30 #289435 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima: «Η ομάδα του Clair Obscur: Expedition 33 έχει το ιδανικό μέγεθος»



Ο Hideo Kojima δήλωσε ότι θαύμασε την ομάδα ανάπτυξης του Clair Obscur: Expedition 33, όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά και για το πώς αυτό επιτεύχθηκε: με έναν πολύ μικρό πυρήνα μόλις 33 ατόμων και έναν σκύλο.

Σε συνέντευξή του στην Αυστραλία (μέσω Dexerto), ο δημιουργός του Death Stranding εξήγησε πως όταν ξεκίνησε την Kojima Productions, η ομάδα του αποτελούνταν από έξι άτομα και μπορούσε να αναλάβει τα πάντα μόνος του. Με την επέκταση του στούντιο έγινε απαραίτητη η ανάθεση ευθυνών, κάτι που όμως -όπως παραδέχθηκε– συχνά αλλοιώνει την αρχική ιδέα ενός project. Αντιθέτως, το γεγονός ότι η Sandfall Interactive δημιούργησε ένα ποιοτικό RPG σε μικρή κλίμακα, αποτελεί για τον Kojima πρότυπο. Παρά το γεγονός ότι το στούντιο διαθέτει όντως περίπου 30 εργαζόμενους, οι συνολικοί συντελεστές του παιχνιδιού φτάνουν τους 412 σύμφωνα με το MobyGames, συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνεργατών, ηθοποιών φωνής και λοιπών freelancers.

Όπως σημειώνεται και από τον ίδιο τον Kojima, η μικρή βασική ομάδα είναι αυτή που έχει σημασία στο καθημερινό workflow και την εσωτερική ατμόσφαιρα του στούντιο, και αυτήν προτιμά. Ο Kojima αποκάλυψε ότι όταν ίδρυσε την Kojima Productions, είχε θέσει ως στόχο να διατηρεί την ομάδα του κάτω από 150 άτομα, στόχο τον οποίο είχε εγκρίνει και ο σκηνοθέτης George Miller με τον οποίο διατηρούν φιλικές σχέσεις. Ωστόσο, κατά την περίοδο της πανδημίας το προσωπικό ξεπέρασε τα 200 άτομα, κάτι που ο Kojima είπε αστειευόμενος πως "δεν μπορούσε να πει στον George".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2025 20:00 #289544 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Hideo Kojima θέλει να γίνει ο πρώτος developer που θα φτιάξει video game στο διάστημα



Ο Hideo Kojima έχει μια τολμηρή ιδέα για το επόμενο του βήμα: να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα δημιουργήσει ένα video game στο διάστημα.

Σε συνέντευξή του ο δημιουργός του Death Stranding δήλωσε πως θέλει να "εκπαιδευτεί κατάλληλα" και να "μάθει πώς να κάνει docking" για ένα ταξίδι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (International Space Station – ISS). Ο Kojima είπε ότι θα ήθελε να παραμείνει εκεί για μερικούς μήνες και ότι "πιθανότατα θα φτιάξει games στο διάστημα". Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι θέλει να είναι ο πρώτος, προσθέτοντας ότι πιστεύει πως είναι εφικτό να πάει στο διάστημα σε αυτή την ηλικία (61 ετών), επειδή "υπάρχουν πολλοί αστροναύτες άνω των 60". Σημείωσε επίσης ότι δεν θέλει απλώς να πάει στο διάστημα για να πει ότι το έκανε, όπως κάνουν μερικοί διάσημοι ή πλούσιοι, λέγοντας πως: "Αυτό δεν είναι διάστημα".

Αυτό που επιδιώκει ο Kojima είναι να κυνηγήσει κάτι επικίνδυνο που θα τον κάνει να αισθανθεί ζωντανός. Κλείνοντας δήλωσε: "Είναι σαν την ασθένεια του Tom Cruise. Ο Tom Cruise βρίσκει το νόημα της ζωής του όταν διακινδυνεύει πραγματικά τη ζωή του." Ο Tom Cruise έχει σχέδια για το διάστημα, αφού υπήρξαν πλάνα στο παρελθόν να γυρίσει σκηνές για ταινία στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Όσο για τον Kojima, το νέο του παιχνίδι Death Stranding 2: On the Beach κυκλοφορεί ήδη για PS5. Εκτός από το όνειρό του για το διάστημα, στη Γη, ο Kojima και η ομάδα του εργάζονται επίσης σε πολλά νέα επερχόμενα games, όπως τα OD και Physint.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2025 20:30 #289545 by Νίκος Γεωργόπουλος
Hideo Kojima: "Η εργασία εξ αποστάσεως δεν είναι ιδανική στην δημιουργία games"



Ο Hideo Kojima, σχολίασε πρόσφατα την τάση της εργασίας από το σπίτι στον χώρο του gaming, δηλώνοντας πως μπορεί να μην είναι ο ιδανικός τρόπος εργασίας, αλλά από την άλλη, δεν είναι σωστό να εξαναγκάζονται οι άνθρωποι να επιστρέψουν στο γραφείο.

Σε συνέντευξή του, ο Kojima παρομοίασε την εργασία από το σπίτι με ένα fast food: "Οι άνθρωποι επικεντρώνονται μόνο σε ένα πράγμα, αντί για ολόκληρο το video game". Επιπλέον, ο Kojima πιστεύει πως η εργασία εξ αποστάσεως, σε σύγκριση με τη φυσική παρουσία στο γραφείο μπορεί να είναι αναποτελεσματική για διάφορους λόγους, κυρίως λόγω της έλλειψης καθημερινής αλληλεπίδρασης μεταξύ συναδέλφων. Συνέχισε λέγοντας: "Μόνο το 1% του εαυτού σου φαίνεται στις διαδικτυακές συναντήσεις. Αυτό δεν είναι χτίσιμο ομάδας. Σκέψου το σαν το ποδόσφαιρο: προσλαμβάνεις έναν παίκτη, μπαίνει στην ομάδα σου, αλλά δεν μπορείτε να παίξετε μαζί εξ αποστάσεως. Έτσι, ο παίκτης συνεχίζει να παίζει όπως έπαιζε πριν, δεν ενσωματώνεται πραγματικά."

Παρόλα αυτά, αναγνωρίζει πως δεν μπορείς να εξαναγκάσεις τους ανθρώπους να επιστρέψουν στο γραφείο, λέγοντας: "Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τους πείσεις".

Όσον αφορά τη δική του εταιρεία, την Kojima Productions, είπε ότι δεν επέστρεψαν όλοι στο γραφείο για την ανάπτυξη του Death Stranding 2: On the Beach, αλλά οι βασικά μέλη το έκαναν. Ο Kojima ανέφερε και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε με το καστ του παιχνιδιού: Ήταν "αρκετά δύσκολο" να επικοινωνήσει στους ηθοποιούς πώς να ερμηνεύσουν συγκεκριμένες σκηνές και σημείωσε ότι αυτό ήταν “σχεδόν αδύνατο να γίνει μέσω Zoom". Ο Kojima είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι το αρχικό Death Stranding (2019) βασίστηκε στη θεματική: "Είμαστε σε κίνδυνο να απομονωθούμε και να διαχωριστούμε, οπότε ας συνδεθούμε".

Μετά όμως την πανδημία του COVID το 2020, δήλωσε ότι άλλαξε ο τρόπος που αντιλαμβάνεται την έννοια της σύνδεσης: "Αφού το έζησα πραγματικά, ένιωσα ότι ίσως δεν είναι τόσο καλό να συνδεόμαστε τόσο πολύ. Αυτό το συναίσθημα προμηνύεται σε πολλές σκηνές και τοποθεσίες στο Death Stranding 2. Πιστεύω πως υπάρχουν στοιχεία που οι παίκτες θα κατανοήσουν μόνο όταν φτάσουν στο τέλος του παιχνιδιού. Όσα ένιωσα κατά την πανδημία αποτυπώνονται έντονα σε αυτόν τον τίτλο".

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλές εταιρείες ανάπτυξης υιοθέτησαν την εργασία εξ αποστάσεως, και μερικές τη χρησιμοποίησαν ως κίνητρο για προσλήψεις. Πλέον όμως, αρκετές εταιρείες προσπαθούν να επαναφέρουν τους εργαζομένους στο γραφείο. αν όχι πλήρως, τότε τουλάχιστον μερικώς. Για παράδειγμα, η EA ουσιαστικά τερμάτισε την εργασία εξ αποστάσεως, προκαλώντας αντιδράσεις από τους εργαζόμενους. Η Rockstar Games απαίτησε επίσης την επιστροφή στο γραφείο για την ολοκλήρωση του GTA 6, κάτι που προκάλεσε αρνητικό κλίμα και εσωτερικές αντιδράσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.