Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
02 Jul 2025 19:30 #289564 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft έκανε 9.000 απολύσεις στο τμήμα Xbox gaming



Η Microsoft προχωράει σε νέες απολύσεις και φημολογείται ότι θα επηρεαστούν η Zenimax και η King.

Σύμφωνα με το Bloomberg , το τμήμα King της Microsoft με έδρα τη Βαρκελώνη θα χάσει το 10% του προσωπικού του, δηλαδή περίπου 200 άτομα. Το προσωπικό στα ευρωπαϊκά γραφεία της Zenimax έχει επίσης ενημερωθεί για απολύσεις, αν και ο αριθμός των εργαζομένων που θα απολυθούν παραμένει προς το παρόν άγνωστος. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το Windows Central , στις περικοπές περιλαμβάνονται τόσο η ομάδα μάρκετινγκ της Zenimax με έδρα το Λονδίνο όσο και εργαζόμενοι στο Rockville του Maryland. Παράλληλα, σύμφωνα με το IGN, παρατηρήθηκε να έχει σταλεί από τον Phil Spencer ένα σημείωμα στο τμήμα gaming του Xbox, επιβεβαιώνοντας απολύσεις εντός της εταιρείας. Το σημείωμα έγραφε συγκεκριμένα: “Σήμερα μοιραζόμαστε αποφάσεις που θα επηρεάσουν συναδέλφους σε ολόκληρο τον οργανισμό μας. Για να τοποθετήσουμε το Gaming σε τροχιά διαρκούς επιτυχίας και να μας επιτραπεί να εστιάσουμε σε στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης, θα τερματίσουμε ή θα μειώσουμε την εργασία μας σε συγκεκριμένα τμήματα της επιχείρησης και θα ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Microsoft, απομακρύνοντας κάποιες θέσεις στην διαχείρηση, ώστε να αυξηθεί η ευελιξία και η αποτελεσματικότητα. Από σεβασμό προς όσους επηρεάζονται σήμερα, οι λεπτομέρειες των σημερινών ειδοποιήσεων και των οργανωτικών αλλαγών θα κοινοποιηθούν τις επόμενες μέρες από τους υπεύθυνους των ομάδων σας.

Η συνέχεια του σημειώματος: “Αναγνωρίζω ότι αυτές οι αλλαγές έρχονται σε μια περίοδο όπου έχουμε περισσότερους παίκτες, περισσότερα παιχνίδια και περισσότερες ώρες gaming από ποτέ. Η πλατφόρμα μας, το hardware και ο προγραμματισμός μας για παιχνίδια δεν έχουν υπάρξει ποτέ ισχυρότερα. Η επιτυχία που βλέπουμε τώρα βασίζεται σε δύσκολες αποφάσεις που πήραμε στο παρελθόν. Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις τώρα για να διατηρήσουμε την επιτυχία μας και για τα επόμενα χρόνια και βασικό μέρος αυτής της στρατηγικής είναι η πειθαρχία που απαιτείται στο να δίνουμε προτεραιότητα στις ισχυρότερες ευκαιρίες. Θα προστατεύσουμε ό,τι πηγαίνει καλά και θα συγκεντρώσουμε την προσπάθειά μας σε τομείς με τη μεγαλύτερη προοπτική, ενώ ταυτόχρονα θα ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες της εταιρείας για την επιχείρησή μας. Αυτή η εστιασμένη προσέγγιση σημαίνει ότι μπορούμε να προσφέρουμε εξαιρετικά παιχνίδια και εμπειρίες στους παίκτες για τις επόμενες γενιές. Το να δίνουμε προτεραιότητα στις ευκαιρίες μας είναι απαραίτητο, αλλά αυτό δεν μειώνει τη σημασία αυτής της στιγμής. Με απλά λόγια, δεν θα βρισκόμασταν εδώ χωρίς τον χρόνο, την ενέργεια και τη δημιουργικότητα όσων επηρεάζονται. Αυτές οι αποφάσεις δεν αντικατοπτρίζουν το ταλέντο, τη δημιουργικότητα ή την αφοσίωση των ανθρώπων που εμπλέκονται. Η δυναμική μας δεν είναι τυχαία, είναι το αποτέλεσμα της αφοσιωμένης προσπάθειας από τις ομάδες μας εδώ και χρόνια. Το τμήμα HR συνεργάζεται απευθείας με τους επηρεαζόμενους εργαζομένους για να προσφέρει πακέτα αποζημίωσης, συμπεριλαμβανομένων μισθών, ασφαλιστικής κάλυψης και πόρων εύρεσης εργασίας για τη στήριξή τους στην συγκεκριμένη μετάβαση. Οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργούνται ενθαρρύνονται να εξετάσουν τις ανοιχτές θέσεις της Microsoft Gaming, όπου οι αιτήσεις τους θα εξεταστούν πρώτες.”

Κλείνοντας, ο Phil έγραψε: “Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαμόρφωσαν την κουλτούρα μας, τα προϊόντα μας και την κοινότητά μας. Θα συνεχίσουμε με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό για όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό το ταξίδι. Σε επόμενη δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Eurogamer, ένας εκπρόσωπος της Microsoft ανέφερε: “Συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε οργανωτικές και εργατικές αλλαγές που είναι απαραίτητες για να τοποθετήσουμε την εταιρεία και τις ομάδες μας σε τροχιά επιτυχίας μέσα σε μια δυναμική αγορά.” Αυτές οι απολύσεις αποτελούν μέρος εκτεταμένων αλλαγών της Microsoft, με το CNBC να αναφέρει ότι περίπου 9.000 εργαζόμενοι έχουν απομακρυνθεί από όλο τον οργανισμό. Αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 4% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Το CNBC ανέφερε επίσης ότι η Microsoft ανακοίνωσε καθαρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2025, σχεδόν 2,6 δισ. δολάρια με τζίρο 70 δισ. Έτσι, η Microsoft εξακολουθεί να κατατάσσεται στις πιο κερδοφόρες εταιρείες, σύμφωνα με τα δεδομένα της FactSet.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jul 2025 00:30 #289570 by Νίκος Γεωργόπουλος
Σύμφωνα με φήμη, το Adventure της Rare ακυρώθηκε



Η Microsoft ανακοίνωσε έναν ακόμα γύρο απολύσεων στο gaming τμήμα της, και σύμφωνα με φήμες, η Rare θα επηρεαστεί σημαντικά από τις αλλαγές στην εταιρεία.

Σημαντικό μέρος του προσωπικού της θα μειωθεί και το Adventure της, Everwild, φημολογείται πως ακυρώθηκε. Το Everwild σταμάτησε να αναπτύσσεται μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια ανάπτυξης. Το Adventure παρουσιάστηκε επίσημα για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2019, αλλά πέρα από ένα trailer το 2020, δεν υπήρξε ουσιαστική ενημέρωση. Ανώνυμοι developers δήλωσαν ότι η Rare δεν κατάφερε ποτέ να βρει τη σωστή κατεύθυνση για το Everwild, ακόμα και μετά από επανεκκίνηση της ανάπτυξης.

BREAKING: As part of today's cuts, Xbox has canceled the troubled Rare game Everwild, according to people familiar. News on the job cuts is coming in drips — not sure why Xbox didn't announce it all at once — but I'll report what I can as I confirm it.

— Jason Schreier ( @jasonschreier.bsky.social ) 2 Ιουλίου 2025 στις 5:04 μ.μ.

Τον Φεβρουάριο, ο διευθύνων σύμβουλος του Xbox, Phil Spencer, είχε δηλώσει ότι το Everwild “προχωράει καλά” και ότι η Rare σημείωνε "πρόοδο". Ωστόσο, η Microsoft δεν έχει επιβεβαιώσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τις απολύσεις ακόμα, αλλά είναι γνωστό ότι λιγότερο από το 4% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της (συμπεριλαμβανομένου του Xbox) θα απολυθεί. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 9.000 άτομα. Επιπλέον, έχει επιβεβαιωθεί ότι η King, η mobile εταιρεία ανάπτυξης με έδρα τη Βαρκελώνη, θα χάσει το 10% του προσωπικού της. Σε εσωτερικό υπόμνημα προς το προσωπικό, ο Spencer δήλωσε ότι οι απολύσεις ήταν αναγκαίες για να μπορέσει το Xbox να εξασφαλίσει "διαρκή επιτυχία", παρά το γεγονός ότι η gaming δραστηριότητα της Microsoft παρουσιάζει θετικά αποτελέσματα και ότι έχει ανακοινωθεί η ανάπτυξη νέων κονσολών επόμενης γενιάς.

Ακυρώθηκε και ένα MMO από την εταιρεία ανάπτυξης του The Elder Scrolls

Το Xbox ακύρωσε ένα νέο MMORPG από την εταιρεία ανάπτυξης του Elder Scrolls Online. Βρισκόταν σε ανάπτυξη εδώ και 7 χρόνια από την ZeniMax Online Studios.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του Bloomberg, Jason Schreier, η Microsoft ακύρωσε το "Blackbird", την κωδική ονομασία για το νέο MMO από τους δημιουργούς του The Elder Scrolls Online. Ο Schreier είπε ότι το παιχνίδι βρισκόταν σε ανάπτυξη από το 2018. Δεν αποκαλύφθηκαν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το έργο.

«Ως ένα παράδειγμα του πόσο πρόχειρη και χαοτική ήταν η σημερινή μαζική απόλυση στο Xbox, ορισμένοι υπάλληλοι της Zenimax Online Studios βλέπουν τώρα τους λογαριασμούς τους στο Slack να κλειδώνονται απότομα. Κανένα μήνυμα από το τμήμα HR, καμία πληροφορία για το αν εξακολουθούν να έχουν δουλειά, απλώς μια δυσοίωνη απενεργοποίηση του Slack», πρόσθεσε ο Schreier. Ο πρόεδρος της ZeniMax Online Studios, Matt Firor, αποχωρεί από την εταιρεία μετά από 18 χρόνια, όπως ανακοίνωσε στα social media.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jul 2025 12:30 #289575 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμες για συνταξιοδότηση του Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox



Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησαν φήμες περί επικείμενης αποχώρησης του Phil Spencer από την ηγεσία της gaming ομάδας της Microsoft. Ωστόσο, η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει τα σενάρια και να επιβεβαιώσει ότι ο Spencer παραμένει κανονικά στη θέση του CEO του Microsoft Gaming.

Οι φήμες ξεκίνησαν από τον GhostofHope, γνωστό για διαρροές σχετικές με το Call of Duty, ο οποίος ανέφερε πως ο Phil Spencer σχεδιάζει να αποχωρήσει από την ηγεσία του Xbox μετά την κυκλοφορία της επόμενης γενιάς κονσολών, αφήνοντας τη θέση του στην Sarah Bond, νυν πρόεδρο του Xbox. Η φήμη κυκλοφόρησε ευρέως στα social media, μέχρι που η Kari Perez, υπεύθυνη επικοινωνίας του Xbox, δήλωσε στο The Verge πως «ο Phil δεν πρόκειται να αποχωρήσει σύντομα.» Παράλληλα, ο Frank Shaw, επικεφαλής επικοινωνίας της Microsoft, χαρακτήρισε τη φήμη «κατασκευασμένη». Η αναστάτωση αυτή προκλήθηκε στον απόηχο ενός νέου κύματος μαζικών απολύσεων στη Microsoft, το οποίο επηρέασε χιλιάδες εργαζομένους, όχι μόνο στον τομέα του gaming. Ανάμεσα στις ακυρωμένες παραγωγές συγκαταλέγεται το Perfect Dark, το οποίο αναπτυσσόταν από την The Initiative, η οποία οδηγήθηκε σε κλείσιμο. Επίσης, ακυρώθηκαν το Everwild της Rare και ένα MMORPG από την ομάδα του The Elder Scrolls Online.

Σε σχετική δήλωσή του προς το προσωπικό, ο Spencer εξήγησε πως οι περικοπές έγιναν στο πλαίσιο ενός πλάνου μελλοντικής σταθερότητας για τη Microsoft: «Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις σήμερα, ώστε να εξασφαλίσουμε την επιτυχία των επόμενων ετών. Θα προστατεύσουμε ό,τι ήδη ευδοκιμεί και θα επικεντρωθούμε στις ισχυρότερες ευκαιρίες, προσφέροντας εξαιρετικά games και εμπειρίες για τις επόμενες γενιές παικτών.» Παρότι οι απολύσεις επηρέασαν ολόκληρη την εταιρεία, αναφορές από το εσωτερικό της Microsoft αναφέρουν ότι όλα τα games που παρουσιάστηκαν στο περσινό Microsoft Showcase παραμένουν "ασφαλή" και θα κυκλοφορήσουν κανονικά, χωρίς αλλαγές στα πλάνα τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jul 2025 19:30 #289581 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft ακύρωσε την χρηματοδότηση του νέου FPS του John Romero



Η Romero Games, εταιρεία ανάπτυξης που διευθύνεται από τον John και την Brenda Romero, ανακοίνωσε ότι ένας μη κατονομαζόμενος publisher ακύρωσε τη χρηματοδότηση για το νέο της FPS και πιστεύεται πως πρόκειται για τη Microsoft.

Σε post της, η Brenda Romero δήλωσε: "Ο publisher μας ακύρωσε τη χρηματοδότηση για το FPS μας, μαζί με αρκετά άλλα αδημοσίευτα video games σε άλλες εταιρείες ανάπτυξης. Ήταν μια στρατηγική απόφαση που πάρθηκε σε πολύ υψηλό επίπεδο εντός του publisher, πέρα από τη δική μας εμβέλεια ή έλεγχο". Η διατύπωση και το χρονικό σημείο παραπέμπουν στο ότι η Microsoft ήταν ο publisher του νέου παιχνιδιού, δεδομένου ότι η Microsoft μόλις επιβεβαίωσε την ακύρωση πολλών αδημοσίευτων games.

pic.twitter.com/GM2KA6FkAd

— Romero Games Ltd. (@romerogamesltd) July 3, 2025

Η Romero Games είχε δηλώσει πριν χρόνια, όταν ανακοινώθηκε το νέο FPS, ότι συνεργάζεται με έναν “μεγάλο” publisher, και η Microsoft θα ταίριαζε σε αυτήν την περιγραφή. Ένα μέλος της ομάδας της Romero Games που επηρεάστηκε από την απόφαση δήλωσε ευθέως στα social media: "Δυστυχώς, λόγω των πρόσφατων απολύσεων στη Microsoft/Xbox, έχασα τη θέση μου στη Romero Games".

Η Romero Games πρόσθεσε: "Ευχόμασταν βαθιά να υπήρχε κάτι, οτιδήποτε, που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει για να αποτρέψουμε αυτό το αποτέλεσμα". Επισήμανε πως η Romero Games "έπιασε όλα τα ορόσημα στην ώρα τους, κάθε φορά, έλαβε συνεχώς θετικά σχόλια και πέρασε με ευκολία όλα τα εσωτερικά στάδια έγκρισης". Συνέχισε αναφέροντας: "Είμαστε απίστευτα περήφανοι για τη δουλειά που έγινε και για την ταλαντούχα ομάδα πίσω από αυτήν” Η Romero Games είπε ότι εταιρεία τώρα “αξιολογεί τα επόμενα βήματα και εργάζεται γρήγορα για να υποστηρίξει την ομάδα μας". Σύμφωνα με άλλο επηρεασμένο μέλος της ομάδας, "ολόκληρη η εταιρεία" απολύεται.

Unfortunately, due to the recent Xbox layoffs, I’ve lost my position at Romero Games.

I’m now actively looking for new opportunities as a Prop Artist, Hard Surface Artist, or 3D Artist.

I'm open to both in-house and remote roles and excited to bring my skills to a new team. t.co/7vhj4bZ10b

— Christoph Redl (@christophredl94) July 3, 2025

Το 2022, ο John Romero κυκλοφόρησε ένα νέο επίπεδο για το Doom II, με όλα τα έσοδα να διατίθενται για την υποστήριξη του ουκρανικού λαού. Αν πράγματι το νέο FPS της Romero Games ακυρώθηκε από τη Microsoft, τότε προστίθεται στη λίστα μαζί με games όπως το Everwild και το Perfect Dark, που επίσης ακυρώθηκαν ως μέρος των πρόσφατων ανακατατάξεων της Microsoft. Αναφέρθηκε επίσης ότι η Microsoft ακύρωσε ένα νέο MMORPG από τα ZeniMax Online Studios. Πέρα από τις ακυρώσεις games, η Microsoft έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης The Initiative (που ανέπτυσσε το Perfect Dark) και απέλυσε μεγάλο αριθμό εργαζομένων σε διάφορα τμήματά της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2025 02:30 #289582 by Νίκος Γεωργόπουλος
Περικοπές και στα Halo Studios, Raven Software και Turn 10



Οι εκτεταμένες απολύσεις στο Xbox επηρέασαν και τα Halo Studios, την εταιρεία ανάπτυξης που ήταν παλαιότερα γνωστή ως 343 Industries και εργάζεται σε πολλούς επερχόμενους τίτλους της σειράς Halo.

Σύμφωνα με το Engadget , τουλάχιστον πέντε άτομα απολύθηκαν από την ομάδα, ενώ στην εταιρεία αναμένεται να παραμείνουν μεταξύ 200 και 300 εργαζόμενοι. Ένας ανώνυμος developer εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο που ο διευθύνων σύμβουλος του Microsoft Gaming, Phil Spencer, μίλησε για την "υγεία και ευημερία" του Xbox στο ίδιο υπόμνημα που ανακοίνωνε τις μαζικές περικοπές.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Δεν ήμουν σίγουρος για ποιο σημείο έπρεπε να αισθανθώ περήφανος". Τα Halo Studios έχουν στα σκαριά πολλαπλά νέα Halo games, αλλά φαίνεται πως δεν εξελίσσονται όλα ομαλά. Ένας developer δήλωσε: "Δεν νομίζω πως κανείς είναι πραγματικά ικανοποιημένος με την ποιότητα του προϊόντος αυτή τη στιγμή. Υπάρχει πολλή ένταση και συνεχείς προσπάθειες ενθάρρυνσης για να πειστούν οι άνθρωποι να το φέρουν εις πέρας".

Η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το μέλλον του Halo τον Οκτώβριο, και όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην εταιρεία μετά το Halo Infinite. Η Microsoft έχει ήδη προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στην ομάδα του Halo, περιλαμβανομένης της μετονομασίας της σε Halo Studios, της εγκατάστασης νέας ηγετικής ομάδας και της μετάβασης της ανάπτυξης στην Unreal Engine 5.

Οι εταιρείες ανάπτυξης Raven Software (δημιουργοί του Call of Duty) και Turn 10 (δημιουργοί του Forza Motorsport) επηρεάστηκαν και αυτές από τις απολύσεις.

Αυτές οι απολύσεις προστίθενται σε όσες έγιναν ήδη στην Rare (Sea of Thieves), King (Candy Crush) και ZeniMax Online Studios (The Elder Scrolls Online). Σύμφωνα με το Bloomberg, "πολλοί" από τους developers που ανήκουν στη Microsoft Xbox αντιμετωπίζουν απολύσεις, ως μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της εταιρείας να περικόψει το 4% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού. Οι περικοπές στην Turn 10 θεωρούνται ιδιαίτερα σοβαρές, καθώς αναφέρεται πως σχεδόν το 50% του προσωπικού επηρεάστηκε.

Many of Xbox's subsidiaries are getting hit by the layoffs this morning, including Call of Duty studios such as Raven. Big cuts at Forza Motorsport developer Turn 10 - nearly 50% of staff, per source.

— Jason Schreier ( @jasonschreier.bsky.social ) 2 Ιουλίου 2025 στις 7:43 μ.μ.

Η Raven Software είναι ο βασικός συνεργάτης της Treyarch για το επερχόμενο Call of Duty: Black Ops 7 και επίσης εργάζεται πάνω στο Call of Duty: Warzone. Από την άλλη, η Turn 10 Studios είναι γνωστή για τη σειρά Forza Motorsport, με το πιο πρόσφατο Racing της να κυκλοφορεί το 2023 για PC και Xbox Series X/S.

Δεν επηρεάστηκαν όμως τα games που παρουσιάστηκαν στο Xbox Showcase

Σύμφωνα με μια φήμη , η Microsoft εξακολουθεί να έχει πάνω από 40 games σε εξέλιξη, και πλέον φημολογείται ότι όλα όσα παρουσιάστηκαν στο Xbox Games Showcase του Ιουνίου παραμένουν σε ανάπτυξη.

Σύμφωνα με το Windows Central , "όλα" όσα εμφανίστηκαν σε εκείνο το Showcase θεωρούνται «ασφαλή». Μερικά από τα games που παρουσιάστηκαν ήταν τα Call of Duty: Black Ops 7, The Outer Worlds 2, Grounded 2, Keeper, Gears of War: Reloaded, και Clockwork Revolution. Επιπλέον, games που δεν εμφανίστηκαν στην εκδήλωση, όπως το State of Decay 3, εξακολουθούν να βρίσκονται σε ανάπτυξη, σύμφωνα με την φήμη. Ξεχωριστά, μια πηγή δήλωσε στο Variety ότι "κάθε video game" που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση του Ιουνίου "συνεχίζει κανονικά".

Ο Matt Booty υποστήριξε ότι η στρατηγική του Xbox παραμένει αμετάβλητη, και συνεχίζει να στοχεύει στη δημιουργία εξαιρετικών games γεμάτων καινούριες ιστορίες, κόσμους και χαρακτήρες. Συγκεκριμένα, η Microsoft έχει 40 τουλάχιστον games σε ενεργή ανάπτυξη και προανήγγειλε μια δυνατή σειρά κυκλοφοριών για το 2026, η οποία περιλαμβάνει το νέο Fable, το Gears of War: E-Day, το επόμενο Forza, και ενδεχομένως ένα νέο Halo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2025 19:00 #289592 by Νίκος Γεωργόπουλος
Blackbird: Η Microsoft ακύρωσε ένα Shooter "Διασταύρωση Destiny 2 με Blade Runner" για το οποίο οι επικεφαλής του Xbox υπερηφανεύονταν



Η ομάδα του Elder Scrolls Online από την ZeniMax Online Studios ετοίμαζε ένα MMORPG με το κωδικό όνομα Blackbird. Πρόκειται για ένα project που έπληξαν οι πρόσφατες μαζικές περικοπές της Microsoft, αν και γνωστοποιήθηκε δημόσια μετά την ακύρωση του. Ο chief executive officer της Microsoft Gaming, ο Phil Spencer, φαινόταν να είχε αγαπήσει τον τίτλο, όταν του τον παρουσίασαν, τον Μάρτιο του 2025.

Υπάρχει μεγάλος σάλος αυτή την εβδομάδα στο Xbox, αφού η Microsoft απέλυσε πάνω από 9000 εργαζόμενους σε όλα της τα τμήματα. Άνθρωποι έχασαν την δουλειά τους και κάποια από τα projects της Xbox Game Studios πάγωσαν. Μεταξύ αυτών, και τίτλοι υψηλού κύρους όπως το reboot του The Perfect Dark και το νέο Action-Adventure της Rare, με τίτλο Everwild. Όμως στα projects αυτά περιλαμβάνονταν κι ένα για το οποίο δεν είχε ακουστεί τίποτα ως την στιγμή που ακυρώθηκε. Η ομάδα του The Elder Scrolls Online στην ZeniMax Online Studios δούλευε σε ένα νέο MMORPG με το κωδικό όνομα Blackbird, κάτι που γνωστοποιήθηκε στο κοινό μετά την ακύρωση του.



Φαίνεται πως ο Phil Spencer, πραγματικά απόλαυσε το Blackbird όταν το έπαιξε νωρίτερα μέσα στο 2025, και πως λάτρεψε τόσο τον τίτλο που ο επικεφαλής του Xbox, Matt Booty, έπρεπε να του πάρει το χειριστήριο από τα χέρια για να συνεχίσει το meeting. Όλη αυτή η θετική απόκριση από πλευράς του προκάλεσε σοκ για την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου, όταν ξαφνικά το project ακυρώθηκε.

Ενώ δεν είναι σαφές αν θα παρουσιαστεί ποτέ στο κοινό πλέον, το Blackbird περιγράφεται ως Third-Person Looter Shooter σαν το Destiny, αλλά σε ένα σύμπαν με sci-fi, noir αισθητική, παρόμοιο με αυτό του Blade Runner. Φαίνεται επίσης πως έδινε έμφαση στην κάθετη κίνηση με πολλές movement abilities όπως air-dashing, χρήση grappling hook, και wall-climbing για την αναρρίχηση κτηρίων. Οι ομάδες του Xbox, έχουν υποφέρει από τις πρόσφατες περικοπές, όπως κι ορισμένοι από τους εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2025 12:00 #289599 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην developer των Forza, δήλωσε πως τα Forza Motorsport δεν θα συνεχιστούν εξαιτίας των απολύσεων της Microsoft



Ο Fred Russell, πρώην content coordinator των Forza, δήλωσε στο Facebook σύμφωνα με το Eurogamer , πως η σειρά Forza Motorsport έφτασε στο τέλος της, εξαιτίας των πρόσφατων μαζικών απολύσεων της Microsoft.

Στη δημοσίευση του ωστόσο, επισήμανε πως δεν θα σταματήσουν να κυκλοφορούν νέα Forza Horizon. Ο Fred Russell, αποχώρησε το 2016 από την εταιρεία ανάπτυξης των Forza, Turn 10, διατηρώντας όμως μέχρι και σήμερα, επαφές με κάποια μέλη που παραμένουν σε εκείνη. Ο ίδιος έγραψε συγκεκριμένα: “Η Turn 10 Studios διέκοψε την ανάπτυξη των Forza Motorsport και η ομάδα διαλύθηκε. Μια πολύ στενάχωρη μέρα για ένα από τα καλύτερα Racing videogames. Απόλαυσα τον χρόνο μου δουλεύοντας εκεί.” Παράλληλα απαντώντας σε ερώτηση για το αν η Turn 10 θα αποσυρόταν τελείως από την ανάπτυξη games, ο Russell έγραψε: “Τα Forza Horizon θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν.”

Η αναστολή μιας βασικής σειράς όπως τα Forza Motorsport, ενώ μια άλλη συνεχίζει, συμβαδίζει με αναφορές που έχουν γίνει, για το πώς επηρεάστηκε η Turn 10 από τις απολύσεις. Ο Jason Schreier από το Bloomberg, δημοσίευσε στο Bluesky ότι έως και το 50% του προσωπικού της Turn 10 απομακρύνθηκε από την εταιρεία. Το Forza Motorsport ήταν η αρχική ενσάρκωση της σειράς, προσφέροντας μια κλασική εμπειρία η οποία μεταβάλλεται σε κάθε πίστα και λειτουργούσε ως απάντηση της Microsoft στο Gran Turismo του PlayStation. Το Forza Horizon έκανε την εμφάνιση του, το 2012 ως ένα Open world spinoff και φαίνεται πως έχει ξεπεράσει σε δημοτικότητα τον πρόγονό του. Οι πιο πρόσφατες κυκλοφορίες από κάθε σειρά είναι το Forza Motorsport του 2023 και το Forza Horizon 5 του 2021.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2025 13:30 #289601 by Νίκος Γεωργόπουλος
"Το AI δεν είναι πλέον προαιρετικό": Η Microsoft ωθεί τους εργαζόμενους στη χρήση AI εργαλείων, ως μέρος της αξιολόγησής τους



Σύμφωνα με το Business Insider , η Julia Liuson, αντιπρόεδρος του τμήματος ανάπτυξης της Microsoft, ζήτησε από τους διευθυντές να αξιολογούν πλέον τους υπαλλήλους με βάση τη ικανότητά τους να χρησιμοποιούν το AI. Ταυτόχρονα, εξετάζεται η καθιέρωση ενός δείκτη αξιολόγησης των εργαζομένων που θα μετρά τη χρήση AI.

Η Liuson είπε συγκεκριμένα: “Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον βασικό κομμάτι του τρόπου που εργαζόμαστε. Όπως η συνεργασία, η σκέψη με βάση τα δεδομένα και η αποτελεσματική επικοινωνία, η χρήση AI δεν είναι πλέον προαιρετική αλλά είναι θεμελιώδης για κάθε θέση και κάθε επίπεδο.” Μπορεί να θεωρηθεί ότι η Microsoft θέλει οι εργαζόμενοι να έχουν μια εικόνα για το πως είναι η εμπειρία των χρηστών σε σχέση με τα AI εργαλεία της. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολύ πιθανό αυτή η μέθοδος αξιολόγησης να αποτελεί έναν τρόπο επιβολής της χρήσης των εργαλείων αυτών ειδικά τη στιγμή που η υιοθέτησή τους από τον μέσο χρήστη παραμένει χαμηλή. Μάλιστα, Microsoft έχει δεχτεί έντονη κριτική για τη λειτουργία Recall του Copilot, τις ανακρίβειες και τις ψευδαισθήσεις των AI μοντέλων.

Το Recall χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να διατηρεί στη μνήμη του τη δραστηριότητά σας στον υπολογιστή, τραβώντας screenshots κάθε λίγα δευτερόλεπτα, ώστε να μπορείτε μέσω του Copilot να αναζητάτε ιστοσελίδες ή αρχεία που είχατε ανοίξει στο παρελθόν. Η Microsoft αναγκάστηκε να ανακαλέσει τη συγκεκριμένη λειτουργία, έπειτα από σφοδρές αντιδράσεις για ζητήματα ασφάλειας. Παρότι η εταιρεία προσπάθησε καθησυχάσει τους χρήστες καθώς πλησίαζε η beta έκδοση του Recall, εξακολουθεί να είναι στιγματισμένο από τις ανασφάλειες του καθενός. Έτσι, είναι πιο δύσκολο να εμπιστευτείτε απόλυτα τις υποσχέσεις της Microsoft περί συμπαγούς ασφάλειας και offline λειτουργίας του Copilot. Ένα μεγάλο μέρος της αδιαφορίας για το συγκεκριμένο AI μοντέλο, οφείλεται στην απογοήτευση που προκαλεί το γεγονός ότι το πρόγραμμα εγκαθίσταται από μόνο του στα Windows 11, δημιουργώντας την αίσθηση ότι η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλεται χωρίς επιλογή. Το Copilot έχει 33 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, σε σχέση με τους 400 εκατομμύρια χρήστες του ChatGPT.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2025 20:00 #289604 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο ιδρυτής της Arkane Studios δήλωσε: “ Το Game Pass είναι μη βιώσιμο μοντέλο"



Το Game Pass – η συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft σε Xbox και PC που προσφέρει σε μέλη έναν κατάλογο από games κι άλλα οφέλη- κρίθηκε μη βιώσιμη και ζημιογόνα για την βιομηχανία.

Ο ιδρυτής της Arkane Studios Raphael Colantonio, χαρακτήρισε το Game Pass ελέφαντα στο δωμάτιο. Ο δημιουργός των Dishonored και Prey, έγραψε στα social media: “ Νομίζω ότι το Game Pass καταστρέφει την βιομηχανία για μια δεκαετία, επιδοτούμενο από τα ‘άπειρα λεφτά’ [της Microsoft], αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δούμε την πραγματικότητα. Δεν νομίζω ότι[ το Game Pass] μπορεί να συνυπάρξει με άλλα μοντέλα, είτε θα εξολοθρεύσει όλα τα άλλα, είτε θα πρέπει να παραιτηθεί.”



Τις παρατηρήσεις του Colantonio επεσήμανε ο director of publishing, Michael Douse, και δήλωσε: “ Η πιο έντονη ανησυχία από μέσα από το δίκτυό μου, ήταν τι συμβαίνει όταν τα λεφτά ξεμείνουν. Αυτός ήταν ένας από τους κύρους οικονομικούς λόγους που πολλοί γνωστοί μου δεν στράφηκαν σε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς όλη η ιδέα περί άπειρων χρημάτων δεν έβγαζε νόημα.” Ο Colantonio απάντησε: “ Συμφωνώ. Κουράστηκα με τις βλακείες που μας ταΐζαν αρχικά, όπως’ μην ανησυχείτε, δεν επηρεάζει τις πωλήσεις’, μόνο για να παραδεχτούν χρόνια αργότερα ότι σαφέστατα τις επηρεάζει.”

Οι δύο έκαναν λόγο για “κανιβαλισμό” των πωλήσεων, κι ο Douse δήλωσε: “ Αναγνωρίζω ότι για “ μικρότερες ομάδες με καινούριους ή υψηλού ρίσκου” τίτλους, το να μπει η κυκλοφορία τους στο Game Passμειώνει σε έναν βαθμό το ρίσκο. Παρόλα αυτά, προσωπικά προτιμώ την ισόβια διαχείριση της Sony.” Ο Colantonio συμπλήρωσε: “ Ναι, ο μόνος τρόπος που μπορεί [το Game Pass] να συνυπάρξει χωρίς να ζημιώσει κανέναν είναι για τις παλιότερες κυκλοφορίες.” Σε ξεχωριστή συζήτηση μετά την αρχική ανάρτηση, ο Colantonio είπε: “ Μπορώ να εκτιμήσω γιατί οι gamers αγαπούν το μοντέλο συνδρομής της Microsoft, αποκαλώντας το ‘σπουδαία συμφωνία’ για τους καταναλωτές. Παρόλα αυτά, τα μαθηματικά δεν δουλεύουν υπέρ του[ Game Pass], το σύστημα λειτουργεί μόνο επειδή [η Microsoft] ρίχνει δισεκατομμύρια σε αυτό, για να το κάνει επικερδής συμφωνία για τους παίκτες, για την ώρα. Αυτή είναι μόνο η άποψή μου. Δείχνω σεβασμό, να απαντήσετε με σεβασμό.”

[img]images/stories/others/game-pass.jpg[/img]

Την προηγούμενη εβδομάδα, η Microsoft απέλυσε πάνω από 9000 εργαζόμενους των διαφόρων τμημάτων της εταιρείας, με την ομάδα ανάπτυξης του Perfect Dark, The Initiative να κλείνει, και games όπως το Everwild της Rare να ακυρώνονται. Από τότε, η ηθοποιός της Joanna Dark, Alix Wilton Regan, ζητάει από τους fans να υψώσουν τις φωνές τους για να σώσουν το Perfect Dark.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2025 21:30 #289606 by Νίκος Γεωργόπουλος
Modder έβαλε Windows 95 σε ένα PS2



Έχουμε δει αναρίθμητες απόπειρες ανθρώπων να προσπαθούν να τρέξουν παλιότερα console games σε PC , είτε κάνοντας reverse engineering στον κώδικα, είτε με emulators, αλλά ένας τολμηρός modder του hardware αποφάσισε ότι είχε έρθει ο καιρός για να γίνει το αντίστροφο: μια κονσόλα παλιών games να γίνει PC τρέχοντας Windows.

Το λειτουργικό σύστημα που επιλέχτηκε δεν είναι πρόσφατο, αφού ήταν τα Windows 95, αλλά αν ληφθεί υπόψη ότι το hardware που επιλέχθηκε για την δοκιμή ήταν ένα PlayStation 2, η επιλογή αυτού του λογισμικού γίνεται κάπως πιο κατανοητή. Όπως και να έχει, ο γενναίος modder που ανέλαβε το έργο ήταν το κανάλι για modding στο YouTube MetraByte. Το λεπτομερές βίντεο αναλύει τα στάδια που απαιτούνται για να κάνετε μια παλιά κονσόλα είκοσι πέντε ετών να τρέξει Windows, και δεν πάει πολύ καλά.

Αρχικά, τα Windows 95 είναι σχεδιασμένα για να τρέχουν σε πλατφόρμα με επεξεργαστή x86, αλλά το δεύτερης γενιάς PlayStation της Sony δεν έχει τέτοιους επεξεργαστές. Η κύρια CPU του είναι βασισμένη σε MIPS αρχιτεκτονική, οπότε η πρώτη δουλειά του MetraByte ήταν να εγκαταστήσει έναν κατάλληλο emulator x86. Η συσκευή πλέον έτρεχε τα Windows 95, όμως ούτε τα επόμενα στάδια της διαδικασίας ήταν εύκολα, καθώς χρειάστηκε πολύ προσπάθεια για να αναγνωριστούν οι διάφορες προσθήκες από την συσκευή.



Για παράδειγμα, πολλές απόπειρες για να αναγνωριστεί ένα mouse από την τροποποιημένη μηχανή απέτυχαν, αλλά ήταν εφικτή η σύνδεση με ένα keyboard- gamepad. Ο βασικός στόχος του MetraByte δεν ήταν απλά να κάνει το PS2 να τρέξει τα Windows 95, όμως, αλλά να παίξει Doom. Το θέμα είναι πως ενώ το Doom μπορεί να παιχτεί με keyboard, χρειάζεται και mouse για να είναι διασκεδαστικό. Στο τέλος το θέμα με το mouse, όμως, ήταν το μικρότερο των προβλημάτων, καθώς το Doom απλά δεν έλεγε να λειτουργήσει σωστά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει απόπειρα κάποιου να κάνει μια παλιά κονσόλα να τρέξει τα Windows 95, καθώς το 2024 έγινε αντίστοιχη προσπάθεια με το Nintendo DS. Κι εκείνο το εγχείρημα δεν πήγε πολύ καλά. Πάντως έχει ενδιαφέρον που κάπου, κάποιος κοιτάει ένα παλιό hardware και σκέφτεται αν θα έτρεχε τα Windows. Κάτι τέτοιο κάνει κι η Microsoft, με το παραμύθι της ότι όλα είναι Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.