Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
11 Apr 2025 03:00 #285474 by Νίκος Γεωργόπουλος
Copilot for Gaming: Το AI της Microsoft που θα καθοδηγεί τους gamers σε πραγματικό χρόνο



Η Microsoft, στην προσπάθειά της να εξελιχθεί στον τομέα του AI, αναπτύσσει το Copilot for Gaming, το οποίο θα σας δίνει συμβουλές και τακτικές στα video games σε πραγματικό χρόνο.

Η αντιπρόεδρος του Xbox Gaming AI, Fatima Kardar, παρουσίασε το Copilot for Gaming στο τελευταίο επεισόδιο του The Official Xbox Podcast. Ο στόχος της Microsoft είναι να βοηθήσει τους παίκτες να ξεπεράσουν πιο δύσκολα σημεία στα games και να τους παρέχει καθοδήγηση όταν το χρειάζονται. Η Kardar έδειξε πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το σύστημα σε games όπως το Overwatch 2 και το Minecraft. Ωστόσο, η Microsoft διευκρίνισε ότι αυτά τα παραδείγματα είναι «σχεδιαστικές ιδέες» και όχι πλήρως ανεπτυγμένα προϊόντα.

Στο Overwatch 2, το Copilot for Gaming ανέλυσε τον λόγο που πέθανε ο παίκτης και του πρότεινε τρόπους να αντιμετωπίσει αυτή την τακτική, αλλάζοντας χαρακτήρα και προσαρμόζοντας τη στρατηγική του. Στο Minecraft, το Copilot for Gaming βοήθησε τον παίκτη να κατανοήσει τις βασικές λειτουργίες της κατασκευής αντικειμένων για να ξεκινήσει να παίζει. Σύμφωνα με την Kardar, το Copilot for Gaming δεν θα είναι συνεχώς παρόν στα games, αλλά θα εμφανίζεται μόνο όταν οι παίκτες το χρειάζονται.

H αντιπρόεδρος εξήγησε: «Δεν πρόκειται απλώς για το AI που εμφανίζεται για να σας βοηθήσει. Πρέπει να εμφανίζεται τη σωστή στιγμή. Η εμπειρία που δημιουργούμε δεν μπορεί να είναι παρεμβατική. Δεν μπορεί να εμφανίζεται στη μέση του παιχνιδιού. Είναι λίγο «ας αφήσουμε τους ανθρώπους να το δοκιμάσουν». Το gaming είναι η μοναδική μορφή ψυχαγωγίας όπου μπορείς να κολλήσεις, οπότε… εκεί είναι που θέλεις κάτι να εμφανιστεί και να σου πει «αυτό είναι που πρέπει να κάνεις για να προχωρήσεις»».

Το Copilot for Gaming θα είναι αρχικά διαθέσιμο στους Xbox Insiders μέσω της εφαρμογής Xbox για κινητά στο μέλλον, αν και η Microsoft δεν έδωσε συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Ωστόσο, ανακοίνωσε ότι πλέον υπάρχουν πάνω από 1.000 διαθέσιμα παιχνίδια στο πρόγραμμα Xbox Play Anywhere Games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2025 11:30 #285992 by Νίκος Γεωργόπουλος
Phil Spencer: "Δεν χρειάζεται κάθε video game να γίνει ταινία ή σειρά"



Ο Phil Spencer θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητο για κάθε video game να έχει ταινία ή σειρά.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Microsoft Gaming δήλωσε: "Τα video games είναι ήδη μία επιτυχημένη επιχείρηση από μόνη της. Δεν χρειάζεται αυτό το μέσο. Ας μην το μετατρέψουμε σε κάτι όπου θα είναι απαραίτητο να γίνει, κάθε σειρά θα πρέπει να έχει μία ταινία ή σειρά". Φυσικά οι πρόσφατες προσπάθειες της Microsoft ήταν αρκετά επιτυχημένες με την ταινία Minecraft να έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και να έχει σχεδόν επιβεβαιωθεί το sequel και μία τηλεοπτική σειρά στο Netflix. Επιπλέον η σειρά Fallout ήταν αρκετά επιτυχημένη στο Amazon Prime Video και αναμένεται η δεύτερη σεζόν της.

Έτσι παρόλο που ο Spencer δήλωσε ότι δεν χρειάζεται να γίνεται κάτι αντίστοιχο με κάθε gaming σειρά, υπονόησε ότι θα υπάρξουν περισσότερα projects βασισμένα σε σειρές της Microsoft: "Μάθαμε κάνοντας το Halo, μάθαμε κάνοντας το Fallout. Όλα αυτά χτίζονται και προφανώς θα έχουμε κάποια που δεν πετυχαίνουν, αλλά αυτό είναι απλά μέρος της διαδικασίας. Όμως αυτό που θα ήθελα να πω στην κοινότητα που της αρέσει αυτή η δουλειά, είναι ότι θα δείτε περισσότερα, επειδή αποκτούμε αυτοπεποίθηση και μαθαίνουμε. Για αυτό μου είναι δύσκολο να κάνω tease για κάτι συγκεκριμένο επειδή παρόλο που ξέρω όλα όσα βρίσκονται στην διαδικασία δημιουργίας, θέλω να τους δώσω χρόνο χωρίς περισσότερη πίεση. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τα παραδοσιακά μέσα και αυτό μας χαροποιεί."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2025 15:30 #286696 by Νίκος Γεωργόπουλος
Phil Spencer: «Πρέπει να στηρίξουμε την Nintendo φέρνοτας Xbox games στο Switch 2»



Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, επανέλαβε τη δέσμευση της Microsoft να υποστηρίξει το Switch 2, χαρακτηρίζοντας τη Nintendo ως "καλό συνεργάτη".

Το Switch 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 5 Ιουνίου, και σύμφωνα με πληροφορίες, πολλά games της Microsoft όπως το Flight Simulator και το Halo: The Master Chief Collection θα φτάσουν στην κονσόλα μέσα στο 2025. Η δήλωση του Spencer έγινε σε συνέντευξή του στο Variety , όπου επεσήμανε πως οι κονσόλες της Nintendo αποτελούν "έναν μοναδικό τρόπο να προσεγγίσουμε παίκτες που δεν παίζουν σε PC ή Xbox".

Συγκεκριμένα, ο Spencer δήλωσε: "Μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε την κοινότητά μας με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα franchises μας. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να επενδύουμε στα games μας". Είπε επίσης πως η υποστήριξη προς τη Nintendo και η αποδοχή των games της Microsoft στις κονσόλες της αποτελεί σημαντικό μέρος της μελλοντικής στρατηγικής του Xbox.

Η συγκεκριμένη δήλωση έρχεται να προστεθεί σε παλαιότερες δηλώσεις του Spencer από τον Νοέμβριο του 2023, όπου είχε αναφέρει ότι τίποτα δεν εμποδίζει την κυκλοφορία των games της Microsoft σε κονσόλες της Nintendo ή της Sony. Τον Ιανουάριο, είχε επιβεβαιώσει πως είχε ανταλλάξει μηνύματα με τον πρόεδρο της Nintendo, Shuntaro Furukawa, μετά το πρώτο teaser του Switch 2.

Όσον αφορά τις φήμες για νέα κονσόλα Xbox ή φορητή συσκευή, ο Spencer δήλωσε πως δεν νιώθει πίεση από την αποκάλυψη του Switch 2 και πως η Microsoft παραμένει προσηλωμένη στα δικά της σχέδια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2025 23:00 #289004 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft θέλει να καταργήσει εντελώς τους κωδικούς πρόσβασης για όλους τους νέους λογαριασμούς.



Η Microsoft ανακοίνωσε ότι από εδώ και στο εξής, οι νέοι λογαριασμοί Microsoft θα είναι εξ ορισμού χωρίς κωδικό πρόσβασης.

Στην πραγματικότητα, δεν θα χρειαστεί καν να δημιουργήσετε κωδικό. Η Microsoft διαβεβαιώνει ότι δεν αφήνει τους νέους λογαριασμούς τελείως εκτεθειμένους. Αντίθετα, όπως δήλωσε: "οι νέοι χρήστες θα έχουν διάφορες επιλογές σύνδεσης χωρίς κωδικό πρόσβασης. Αντί να σας δείχνουμε όλες τις διαθέσιμες μεθόδους σύνδεσης, εντοπίζουμε αυτόματα την καλύτερη διαθέσιμη μέθοδο για τον λογαριασμό σας και την ορίζουμε ως προεπιλεγμένη". Οι επιλογές περιλαμβάνουν αναγνώριση προσώπου μέσω Windows Hello, σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων και PIN, τα οποία συνολικά αποκαλούνται passkeys και όχι passwords. Παρόλα αυτά, η Microsoft παρουσιάζει αυτή την αλλαγή ως ένα ακόμα βήμα προς τον απόλυτο στόχο: την πλήρη κατάργηση των κωδικών πρόσβασης. Συνέχισε δηλώνοντας: "Καθώς περισσότεροι χρήστες ενεργοποιούν τα passkeys, ο αριθμός των πιστοποιήσεων με χρήση κωδικού θα συνεχίσει να μειώνεται, μέχρι που τελικά θα μπορούμε να αφαιρέσουμε εντελώς την υποστήριξη για κωδικούς".

[img]images/stories/others/microsoft-wants-new-accounts-to-be-passwordless.jpg[/img]

Η βασική αιτία πίσω από αυτή την κίνηση είναι η έμφυτη ανασφάλεια των κωδικών πρόσβασης. Μόλις ένας κωδικός παραβιαστεί και αποτελεί το μοναδικό μέσο προστασίας, τότε οποιοσδήποτε στον κόσμο μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε έναν λογαριασμό απλά πληκτρολογώντας τον. Η Αμερικανική εταιρεία συνέχισε δηλώνοντας: "Οι κακόβουλοι χρήστες γνωρίζουν ότι η εποχή των κωδικών τελειώνει και ότι οι λογαριασμοί που είναι εύκολα παραβιάσιμοι μειώνονται. Ως απάντηση, επενδύουν σημαντικούς πόρους στην αυτοματοποίηση επιθέσεων brute force και phishing σε ό,τι έχει απομείνει από τους κωδικούς".

Το 2024, η εταιρεία κατέγραψε 7.000 επιθέσεις σε κωδικούς το δευτερόλεπτο, διπλάσιες από το 2023. Καθώς τα passkeys γίνονται το νέο πρότυπο, η πίεση των cyberattacks θα στραφεί σε ό,τι παραμένει προστατευμένο μόνο με password ή άλλες μεθόδους που μπορούν να εξαπατηθούν. Αν και οι βιομετρικές μέθοδοι (όπως η αναγνώριση προσώπου ή τα δακτυλικά αποτυπώματα) δεν είναι απολύτως αλάνθαστες, είναι ουσιαστικά πιο ασφαλείς. Επιπλέον, οι μέθοδοι με passkeys είναι όχι μόνο πιο ασφαλείς, αλλά και πιο γρήγορες και πιο εύκολες στη χρήση. Τέλος η Microsoft δήλωσε: "Οι χρήστες που συνδέονται με passkeys είναι τρεις φορές πιο επιτυχημένοι στο να μπουν στον λογαριασμό τους σε σχέση με όσους χρησιμοποιούν κωδικό (περίπου 98% έναντι 32%). Και η διαδικασία είναι οκτώ φορές ταχύτερη από έναν παραδοσιακό κωδικό ή έλεγχο πολλαπλών βημάτων (MFA)".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2025 16:00 #289037 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Bill Gates θα δωρίσει το 99% της περιουσίας του μέχρι το 2045



Ο Bill Gates, ιδρυτής της Microsoft, δήλωσε ότι θα δωρίσει το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας του (99%) μέχρι το 2045.

Οι δωρεές θα επιταχυνθούν καθώς θα δοθούν αρχικά στο Bill & Melida Gates Foundation, το οποίο σκοπεύει να κλείσει επίσης το 2045. Ο Gates δήλωσε: "Οι άνθρωποι θα πουν πολλά για μένα ήταν θα πεθάνω, αλλά είμαι αποφασισμένος το ότι η φράση "Πέθανε πλούσιος" δεν θα ειπωθεί".

Το ίδρυμά του έχει δωρίσει 100 δις δολάρια σε projects που αφορούν την υγεία και την ανάπτυξη (σ.σ. μεταξύ των οποίων και προγράμματα ανάπτυξης των εμβολίων του κορωνοϊού), ενώ αναμένεται να ξοδέψει άλλα 200 δις σε διάφορους βιομηχανικούς τομείς και στην καταπολέμηση του πληθωρισμού, στις δύο δεκαετίες που θα ακολουθήσουν.

Πάντως αρχικά, ο ίδιος και η πρώην (πλέον) σύζυγός του, Melinda Gates, είχαν ως στόχο το ίδρυμά τους να συνεχίσει για δεκαετίες.

Ο Bill Gates ίδρυσε την Microsoft το 1975, πριν από 40 χρόνια δηλαδή, όταν ήταν 29 ετών.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 May 2025 23:30 #289052 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft έκανε 7.000 απολύσεις



Η Microsoft απέλυσε 7.000 άτομα σε έναν ακόμη γύρο μαζικών περικοπών.

Η Αμερικάνικη εταιρεία δήλωσε στο CNBC ότι απολύει 7.000 άτομα ή περίπου το 3% του εργατικού δυναμικού της. Η εταιρεία απασχολούσε 228.000 άτομα τον Ιούνιο του 2024.

Οι απολύσεις επηρεάζουν τους εργαζόμενους «σε όλα τα επίπεδα, ομάδες και σε όλες τις χώρες», δήλωσε η Microsoft στο CNBC. Ένας εκπρόσωπος της Microsoft είπε ότι οι απολύσεις ήταν απαραίτητες "για την καλύτερη θέση της εταιρείας για επιτυχία σε μια δυναμική αγορά".

Η Microsoft κάνει αυτή την κίνηση αμέσως μετά την ανακοίνωση ότι είχε έσοδα 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 25,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες. Η μετοχή της ανέβηκε την Παρασκευή από τα 438 στα 446 δολάρια.

Το 2023, η Microsoft περιέκοψε 10.000 θέσεις εργασίας, με επηρεασμό των εργαζομένων στο Xbox και στην Bethesda. Το 2024, η Microsoft έκλεισε πολλές εταιρείες ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της Tango Gameworks και απέλυσε προσωπικό σε έναν ακόμη γύρο απώλειας θέσεων εργασίας. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας της Microsoft για την αγορά της Activision Blizzard, απέλυσε περίπου 1.900 υπαλλήλους. Τον Σεπτέμβριο του 2024, η Microsoft έδιωξε επιπλέον 650 άτομα από την ομάδα του Xbox. Πλέον όμως, οι 7.000 απολύσεις στην δεύτερη σε κεφαλαιοποίηση εταιρεία στον κόσμο (σ.σ. μετά την Apple) είναι σίγουρα ανησυχητική.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, δήλωσε ότι η εταιρεία έπρεπε να περικόψει το προσωπικό λόγω του καπιταλισμού και της εντολής του να «διοικήσει μια βιώσιμη επιχείρηση». Η πρόεδρος του Xbox, Sarah Bond, έδωσε μια πιο σκληρή απάντηση: "Για να έχετε μια «υγιή επιχείρηση», μερικές φορές απαιτούνται σκληρές αποφάσεις".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2025 13:00 #289121 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft αποκάλυψε ότι έδωσε ΑΙ τεχνολογίες στο Υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ



Η Microsoft αποκάλυψε ότι έδωσε ΑΙ τεχνολογίες στο Υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ, όμως τόνισε ότι δεν βρήκε αποδείξεις ότι χρησιμοποιήθηκαν στην Γάζα.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι "παρείχε software, επαγγελματικές υπηρεσίες, cloud services Azure, Azure AI και γλωσσικές μεταφράσεις. Όπως και με πολλές κυβερνήσεις στον κόσμο, δουλεύουμε και με την κυβέρνηση του Ισραήλ για να προστατέψουμε τον εθνικό της κυβερνοχώρο από εξωτερικές απειλές." Η δήλωση αυτή ήρθε μετά από ρεπορτάζ ότι το Ισραήλ χρησιμοποίησε ΑΙ στην διαμάχη του με την Γάζα, πράγμα που είχε αποτέλεσμα χιλιάδες θανάτους. Σύμφωνα με το The Guardian , ο στρατός του Ισραήλ χρησιμοποίησε το δικό του σύστημα ΑΙ, με την ονομασία Lavender και σύμφωνα με πληροφορίες επέτρεψε τον θάνατο πολλών πολιτών της Παλαιστίνης.

Όπως δήλωσε η Microsoft υπήρχαν ανησυχίες από τους εργαζόμενούς της και το κοινό για την χρήση του Azure και των ΑΙ τεχνολογιών του στο στρατό του Ισραήλ. Η ίδια έκανε μία εσωτερική έρευνα, μαζί με μία εξωτερική εταιρεία και δήλωσε: "Με βάση αυτές τις έρευνες, συμπεριλαμβανομένων δεκάδων συνεντεύξεων εργαζομένων και ανάλυσης αρχείων, δεν βρήκαμε αποδείξεις ότι το Azure και οι τεχνολογίες ΑΙ της Microsoft χρησιμοποιήθηκαν για να στοχοποιήσουν ή να βλάψουν ανθρώπους στην διαμάχη στην Γάζα. Η σχέση μας με το Υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ έχει την δομή μίας κοινής εμπορική σχέσης. Όπως όλοι οι πελάτες μας, Το Υπουργείο είναι δεσμευμένο από τους όρους χρήσης της Microsοft. Αυτοί απαγορεύουν στους πελάτες μας να χρησιμοποιήσουν το ΑΙ με τρόπους που βλάπτουν ανθρώπους ή οργανισμούς ή επηρεάζουν ανθρώπους με κάποιο τρόπο που δεν επιτρέπεται από τον νόμο."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2025 14:00 #289166 by Νίκος Γεωργόπουλος
Διαθέσιμη η beta έκδοση του για κινητά



Η Microsoft ανακοίνωσε ότι κυκλοφορεί τη beta έκδοση του Copilot for Gaming για mobile.

Οι testers σε iOS και Android μπορούν πλέον να δοκιμάσουν την πρώτη προσπάθεια της Microsoft να ενσωματώσει ένα AI βοηθό στην πλατφόρμα Xbox. Σε σχετικό post στο blog της, η Microsoft ανέφερε ότι οι χρήστες της beta έκδοσης της εφαρμογής Xbox για mobile μπορούν πλέον να δοκιμάσουν το chatbot του Copilot for Gaming. Το AI βοηθός έχει σχεδιαστεί για να συνδέεται με τον Xbox λογαριασμό σας και να μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με το ιστορικό σας στο Xbox, την τρέχουσα πρόοδο στα games, γενικές πληροφορίες για games, αλλά και άλλα συναφή θέματα.

Η Microsoft υποστηρίζει ότι το Copilot θα μπορεί να απαντά σε ιδιαίτερα συγκεκριμένες ή ευαίσθητες ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα συμβουλές για συγκεκριμένα σημεία σε games, καθοδήγηση για να αυξήσετε το Gamerscore σας ή πληροφορίες για σπάνια Achievements. Αυτή τη στιγμή, το Copilot συνδυάζει δεδομένα από το Xbox profile σας με πληροφορίες που προέρχονται από αναζητήσεις στο Bing, ωστόσο η Microsoft δηλώνει ότι βαθύτερη προσωποποίηση είναι υπό ανάπτυξη. Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο πόσο συχνά και με ποιον τρόπο το Copilot θα συλλέγει πληροφορίες από τα profiles των χρηστών, ενώ η Microsoft δεν έχει διευκρινίσει ακόμη πώς θα παραθέτει τις πηγές των απαντήσεών του όταν χρησιμοποιεί το Bing.
[img]images/stories/others/microsoft-launches-ai-assisstant-that-read-your-xbox-profile.jpg[/img]

Το Copilot προς το παρόν είναι αντιδραστικό, δηλαδή περιμένει από εσάς να του κάνετε κάποια ερώτηση. Η Microsoft δήλωσε ότι στο μέλλον θα προστεθεί και προληπτική καθοδήγηση κατά τη διάρκεια του video game. Η beta έκδοση του Copilot for Gaming είναι διαθέσιμη σε αρκετές χώρες (όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς), αλλά δεν έχει λανσαριστεί ακόμη στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη. Η εταιρεία εργάζεται για να το φέρει και σε περισσότερες περιοχές στο μέλλον.

Η Microsoft δείχνει ιδιαίτερα ενεργή όσον αφορά την ενσωμάτωση AI στο gaming. Νωρίτερα τον Μάιο, για παράδειγμα, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ενσωματώσει το Copilot απευθείας στο Minecraft. Επιπλέον, έχει εκφράσει την πρόθεσή της να χρησιμοποιεί AI για τη δημιουργία περιεχομένου στα games, όπως η δημιουργία ενός επιπέδου στο Quake II μέσω AI μοντέλου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jun 2025 13:30 #289187 by Νίκος Γεωργόπουλος
Διαμαρτυρίες στο Microsoft Build 2025 για τη συνεργασία της εταιρείας με τον ισραηλινό στρατό



Κατά τη διάρκεια του Microsoft Build 2025, η εταιρεία ήρθε ξανά αντιμέτωπη με διαμαρτυρίες σχετικά με τη συνεργασία της με τον ισραηλινό στρατό. Όπως αναφέρει το The Verge, η εναρκτήρια παρουσίαση του CEO Satya Nadella διακόπηκε δύο φορές από διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης.

Ο Joe Lopez, firmware engineer και μέλος της ομάδας No Azure for Apartheid, διέκοψε τον Nadella στις 19 Μαΐου λέγοντας: «Δείξτε τους πώς η Microsoft σκοτώνει Παλαιστίνιους. Πώς τα εγκλήματα πολέμου του Ισραήλ υποστηρίζονται από το Azure;» Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, πρώην εργαζόμενος της Google παρενέβη επίσης, δηλώνοντας: «Όλοι οι εργαζόμενοι στην τεχνολογία πρέπει να γνωρίζουν ότι η Big Tech είναι συνένοχη στη γενοκτονία των Παλαιστινίων.»

Στις 20 Μαΐου, ένας Παλαιστίνιος τεχνικός εργαζόμενος διέκοψε την ομιλία του Jay Parikh, επικεφαλής του CoreAI, φωνάζοντας: «Ο λαός μου υποφέρει. Κανένα Azure για το απαρτχάιντ. Λευτεριά στην Παλαιστίνη!» Οι εργαζόμενοι της Microsoft που υποστηρίζουν το κίνημα No Azure for Apartheid επιβεβαίωσαν ότι στήριξαν τις παρεμβάσεις εντός και εκτός του συνεδρίου.

BREAKING! No Azure for Apartheid disrupts Satya's keynote during Microsoft Build!

SHUT DOWN MICROSOFT BUILD FOR PALESTINE! #IOFOffAzure #MSBuild #SHUTDOWNMSBUILD #SHUTDOWNMICROSOFTBUILD #NoAzureForApartheid pic.twitter.com/AC7ERt57Cx

— No Azure for Apartheid (@NoAz4Apartheid) May 19, 2025


Μετά τα περιστατικά, ο Lopez έστειλε email σε όλους τους υπαλλήλους της εταιρείας κατηγορώντας τη διοίκηση ότι ψεύδεται: «Η ηγεσία απορρίπτει τον ισχυρισμό ότι το Azure χρησιμοποιείται για να βλάψει αμάχους στη Γάζα, αλλά όσοι παρακολουθούμε ξέρουμε ότι αυτό είναι ένα χονδροειδές ψέμα.» Η Microsoft είχε εκδώσει προηγουμένως ανακοίνωση με την οποία αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή σε επιθέσεις: «Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι το Azure ή άλλες τεχνολογίες μας έχουν χρησιμοποιηθεί για να βλάψουν ανθρώπους ή ότι το Υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ έχει παραβεί τους όρους χρήσης ή τον Κώδικα Δεοντολογίας AI.»Ωστόσο, η ίδια η εταιρεία παραδέχεται ότι δεν έχει εικόνα για τη χρήση των τεχνολογιών της σε on-premise servers ή σε υπηρεσίες τρίτων παρόχων cloud. Οι διαμαρτυρίες έρχονται λιγότερο από δύο μήνες μετά την απόλυση των Ibtihal Aboussad και Vaniya Agrawal, πρώην υπαλλήλων της Microsoft, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν για την παροχή cloud και AI τεχνολογιών προς το ισραηλινό Υπουργείο Άμυνας.

Το κίνημα BDS (Boycott, Divestment, and Sanctions) υποστηρίζει ότι η Microsoft «παρέχει τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σε παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εγκλήματα πολέμου και γενοκτονία». Έρευνες από το The Guardian και το περιοδικό +972 Magazine δείχνουν ότι το ισραηλινό στρατιωτικό cloud βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Azure. Η Microsoft δεν έχει ακόμη απαντήσει επίσημα για τα περιστατικά του Build, αλλά οι προηγούμενες απολύσεις δημιουργούν ερωτήματα για το πώς θα αντιμετωπίσει τα νέα περιστατικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jun 2025 17:00 #289356 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Alex Hutchinson προειδοποιεί για τους κινδύνους της κυκλοφορίας παιχνιδιών στο Game Pass



Ο Alex Hutchinson, επικεφαλής της καναδικής εταιρείας ανάπτυξης Raccoon Logic και δημιουργός του Revenge of the Savage Planet, εξέφρασε δημόσια τις ανησυχίες του σχετικά με την κυκλοφορία νέων games day-one στο Xbox Game Pass, χαρακτηρίζοντας την πρακτική αυτή ως ζημιογόνα για τη βιομηχανία.

Σε συνέντευξή του στο Gamer Social Club, ο Hutchinson ανέφερε πως «το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας» για το παιχνίδι προήλθε από το Game Pass, ενώ οι πωλήσεις ήταν μεν «καλές», αλλά η στρατηγική κυκλοφορίας δεν οδήγησε σε επιπλέον έσοδα από DLC ή πρόσθετες πωλήσεις, όπως είχε ελπίσει η ομάδα του. Παρότι αποδέχθηκε συμφωνία με τη Microsoft για day-one διάθεση, υποστηρίζει ότι το μοντέλο αυτό «υποτιμά το περιεχόμενο» και μακροπρόθεσμα «θα οδηγήσει σε λιγότερα games και πολλά στούντιο που θα κλείσουν». Πρότεινε, μάλιστα, μια εναλλακτική προσέγγιση: τα games να προστίθενται σε συνδρομητικές υπηρεσίες μόνο ένα χρόνο μετά την αρχική κυκλοφορία τους, όπως συμβαίνει με τις ταινίες που πρώτα προβάλλονται στους κινηματογράφους και μετά έρχονται σε streaming.

Σε σχετική ανάρτηση του στα social media, ο Hutchinson σχολίασε ότι «όλοι εκτός από τη Nintendo βρίσκονται σε μια κούρσα να μηδενίσουν την αξία του περιεχομένου, κάτι που θα καταλήξει σε δάκρυα». Αν και αναγνωρίζει πως παλαιότερα οι οικονομικές απολαβές από τέτοιες συμφωνίες ήταν σημαντικές, σήμερα, όπως λέει, «αν δεν έχεις ένα πολύ μικρό game ή τεράστιο brand, δεν αξίζει». Παρόλα αυτά, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Microsoft υπήρξε εξαιρετική. Ο Hutchinson είχε στο παρελθόν εργαστεί στη Ubisoft, σκηνοθετώντας τα Assassin’s Creed III και Far Cry 4, ενώ αργότερα ίδρυσε την Typhoon Studios που δημιούργησε το Journey to the Savage Planet. Μετά την εξαγορά της Typhoon από τη Google και το κλείσιμο του Stadia, προχώρησε στην ίδρυση της Raccoon Logic.

Please Log in or Create an account to join the conversation.