Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
15 Dec 2024 23:14 #280681 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πώς η Microsoft αποφασίζει πότε τα Xbox games θα κυκλοφορήσουν στο PlayStation



Matt Booty, πρόεδρος των Xbox Studios: " Εξαρτάται από τα χρονοδιαγράμματα παραγωγής ".Ο πρόεδρος των Xbox Studios, Matt Booty, εξήγησε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων της Microsoft σχετικά με τη διάθεση των games της σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες.Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Λαμβάνουμε αποφάσεις για το exclusivity και τα χρονικά περιθώρια κυκλοφορίας σε κάθε video game ξεχωριστά " , επαναλαμβάνοντας σχόλια που έχει κάνει ο ίδιος και άλλα στελέχη του Xbox στο παρελθόν. Ο Booty συνέχισε λέγοντας ότι κάθε μια από τις πολυάριθμες εταιρείες ανάπτυξης της Microsoft βρίσκεται σε  "μια λίγο διαφορετική θέση " χωρίς να επεκταθεί σχετικά με το πώς αυτό επηρεάζει το exclusivity. Επιπλέον πρόσθεσε ότι η απόφαση για τη  "χρονοκαθυστέρηση" κυκλοφορίας ενός video game σε ανταγωνιστική πλατφόρμα μετά το Xbox εξαρτάται επίσης από τα χρονοδιαγράμματα παραγωγής.Συνέχισε δηλώνοντας: "Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες του Xbox θα έχουν μια εξαιρετική εμπειρία, και στη συνέχεια το διάστημα μεταξύ της κυκλοφορίας στο PlayStation εξαρτάται τόσο από την παραγωγή όσο και από άλλους παράγοντες. Το Indiana Jones and the Great Circle πρόκειται για ένα Action-Adventure που ήταν ήδη σε παραγωγή πριν αποκτήσουμε τη Bethesda".Η Microsoft ανακοίνωσε την εξαγορά της ZeniMax, της μητρικής εταιρείας της Machine Games, που ανήκει στη Bethesda, το 2020. Η συμφωνία ολοκληρώθηκε επίσημα το 2021. Μετά την εξαγορά της ZeniMax από τη Microsoft, η εταιρεία παραδέχθηκε ότι το να κάνει ορισμένα games της Bethesda Xbox exclusives, όπως το Starfield και το Indiana Jones and The Great Circle, θα οδηγούσε σε εκατομμύρια χαμένες πωλήσεις. Τότε, η Microsoft δήλωσε ότι στόχος της ήταν να αναπληρώσει αυτό το κενό με εγγραφές στο Game Pass και πωλήσεις hardware.Τον Φεβρουάριο του 2024, η Microsoft αποκάλυψε ότι το Game Pass είχε φτάσει τους 34 εκατομμύρια συνδρομητές, αλλά από τότε δεν έχει ανακοινώσει νέα στοιχεία. Η κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 6 οδήγησε σε αύξηση των συνδρομητών. Όσον αφορά τις πωλήσεις Xbox, η Αμερικανική εταιρεία έρευνας της gaming βιομηχανίας Circana ανέφερε ότι οι πωλήσεις Xbox Series X|S μειώθηκαν κατά 18% τον Οκτώβριο του 2024 σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2023.Το Indiana Jones and The Great Circle θα κυκλοφορήσει στο PS5 την Άνοιξη του 2025, αλλά η Microsoft δεν έχει αποκαλύψει ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας ή άλλες λεπτομέρειες για την έκδοση του Action-Adventure για το PlayStation. Ορισμένα άλλα games της Microsoft που κυκλοφόρησαν στο PlayStation (και σε ορισμένες περιπτώσεις στο Switch) περιλαμβάνουν τα Sea of Thieves, Grounded, Pentiment, και Hi-Fi Rush. Παράλληλα, η σειρά Minecraft της Microsoft βρίσκεται εδώ και χρόνια στο PlayStation και το Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 15:30 #285094 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft μπορεί να φέρει περισσότερα Xbox games στο PS5 το 2025, σύμφωνα με αναλυτή



Σύμφωνα με έναν έμπειρο αναλυτή της gaming βιομηχανίας, το 2025 ίσως είναι η χρονιά που η Microsoft θα αποφασίσει να διαθέσει περισσότερα Xbox Series X/S και Xbox One games σε άλλες πλατφόρμες, όπως το PlayStation 5.

Η Microsoft έχει ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορεί κάποια games της σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, αλλά ο Serkan Toto της Kantan Games πιστεύει ότι η εταιρεία θα επενδύσει ακόμα περισσότερο σε αυτήν την προσέγγιση φέτος. Ο Toto δήλωσε ότι η Microsoft ενδέχεται να πάρει αυτή την απόφαση για διάφορους λόγους, όπως η ανάγκη να καλύψει το κόστος εξαγοράς της Activision Blizzard ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων και το "τεράστιο προβάδισμα" του PlayStation στην αγορά.

Συγκεκριμένα, ο Toto ανέφερε: "Το 2025 μπορεί να είναι η χρονιά που θα επενδύσουν πλήρως σε αυτό. Η εξαγορά της Activision Blizzard, τα αυξανόμενα κόστη, η δύναμη των games-φαινομένων και το προβάδισμα της Sony πιθανότατα θα αφήσουν τη Microsoft χωρίς άλλη επιλογή, πέρα από το να φέρει μεγάλα games της, όπως τα Gears of War: E-Day και Perfect Dark στο PS5".

Στις αρχές του 2024, η Microsoft προκάλεσε έκπληξη ανακοινώνοντας ότι μερικά από τα βασικά games της, όπως τα Sea of Thieves, Grounded, Hi-Fi Rush και Pentiment, θα κυκλοφορήσουν και σε άλλες πλατφόρμες. Ακόμη και πριν από αυτό, η Microsoft ήταν ήδη ένας από τους μεγαλύτερους publishers στο PlayStation και το Switch, χάρη στο Minecraft. Επιπλέον, το Call of Duty, που πλέον ανήκει στη Microsoft, συνεχίζει να κυκλοφορεί στις κονσόλες της Sony.

Ένα από τα επόμενα μεγάλα games του Xbox που θα κυκλοφορήσει φέτος στο PlayStation είναι το Indiana Jones and the Great Circle, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2025 για το PS5. Επίσης, φημολογείται ότι ένα remaster του Halo: Combat Evolved βρίσκεται υπό ανάπτυξη και ίσως κυκλοφορήσει στο PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 19:00 #285101 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft πιστεύει ότι το AI θα οδηγήσει σε απώλειες θέσεων εργασίας και επενδύει 80 δισεκατομμύρια δολάρια στην τεχνολογία



Η Microsoft ενισχύει τη δέσμευσή της να επενδύσει 80 δισεκατομμύρια δολάρια στις τεχνολογίες AI το 2025, ενώ ταυτόχρονα παραδέχεται ότι οι εξελίξεις στην τεχνολογία αυτή θα οδηγήσουν σε απώλειες θέσεων εργασίας.

Αυτό ήταν πάντα αναμενόμενο σε ορισμένους τομείς, αλλά η Microsoft τώρα το δηλώνει ανοιχτά. Σε post του στο blog, ο πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, δήλωσε: "Το AI, όπως κάθε νέα τεχνολογία, θα διαταράξει την οικονομία και θα εξαλείψει κάποιες θέσεις εργασίας." Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, έχει πει το ίδιο πράγμα. Ο Smith, όπως και ο Wilson πριν από αυτόν, δήλωσε ότι, αν και το AI μπορεί να αφαιρέσει κάποιες θέσεις εργασίας, θα δημιουργήσει νέες, και ότι οι "ευκαιρίες" από το AI "υπερτερούν πολλών από τις προκλήσεις που έρχονται".

Πιο συγκεκριμένα ο Smith δήλωσε: "Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, το AI θα βοηθήσει στη μείωση των εμποδίων εισόδου σε πολλά επαγγέλματα, θα αντικαταστήσει τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και θα δημιουργήσει μια βάση για ανθρώπινη δημιουργικότητα που θα βασίζεται στα εργαλεία του AI. Επιπλέον θα δημιουργήσει νέες οικονομικές ευκαιρίες, επιτρέποντας στους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν νέες επιχειρήσεις και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας. Στην πορεία, το AI μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα σε κάθε τομέα της οικονομίας, προσφέροντας στη χώρα ευκαιρίες για οικονομική ανάπτυξη."

Η Microsoft έχει προχωρήσει σε σημαντικές απολύσεις τα τελευταία χρόνια, επηρεάζοντας και τη μονάδα Xbox. Μετά την εξαγορά της Activision Blizzard, η Microsoft απέλυσε πάνω από 2.500 υπαλλήλους του Xbox. Δεν είναι γνωστό αν κάποιες από αυτές τις απολύσεις οφείλονταν στο AI. Ωστόσο, είναι προφανές ότι η στρατηγική της Microsoft για το AI ισχύει και για το Xbox. Στην πραγματικότητα, η Microsoft έχει δηλώσει ότι το AI θα ενσωματωθεί σε κάθε προϊόν της, συμπεριλαμβανομένου του Xbox.

Η Microsoft δαπανά τεράστια ποσά για να υλοποιήσει αυτά τα σχέδια, με τον Smith να σημειώνει ότι η εταιρεία παραμένει σε τροχιά να επενδύσει περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία κέντρων δεδομένων με AI για την εκπαίδευση μοντέλων AI και την κυκλοφορία λογισμικών που βασίζονται σε AI και cloud παγκοσμίως. Η Microsoft δήλωσε ότι "περισσότερο από το μισό" αυτής της επένδυσης θα γίνει στις ΗΠΑ. Ο Smith σχολίασε ότι αυτό αντανακλά τη "δέσμευση της Microsoft προς αυτή τη χώρα και την εμπιστοσύνη της στην Αμερικανική οικονομία".

Ο Smith ανέφερε επίσης ότι οι εξελίξεις στο AI θα μπορούσαν να αποτελέσουν την επόμενη μεγάλη επανάσταση, παρόμοια με το πώς η ατμομηχανή πυροδότησε τη βιομηχανική επανάσταση τον 18ο αιώνα, και η ηλεκτρική ενέργεια τη βιομηχανική άνθηση του 19ου αιώνα. Στη δεκαετία του 1990 υπήρξε μια τεχνολογική επανάσταση με τα PC και το λογισμικό, και το AI θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη επανάσταση. Ο Tim Stuart, οικονομικός διευθυντής του Xbox, μίλησε το 2023 για το πώς αναμένει το AI να επηρεάσει το μέλλον του gaming στο Xbox και βλέπει ένα λαμπρό μέλλον. Όπως και άλλοι επικεφαλής του Xbox πριν από αυτόν, δεν συζήτησε πιθανές αρνητικές συνέπειες του AI, όπως η απώλεια θέσεων εργασίας.

Τότε ο Stuart είχε δηλώσει στη Σύνοδο Κορυφής TMT της Wells Fargo: "Ποτέ δεν ήμουν πιο ενθουσιασμένος για μια τεχνολογική αλλαγή στον χώρο του gaming. Η τελευταία μεγάλη αλλαγή ήταν όταν περάσαμε από τα δισκάκια στις κονσόλες σε online games και games-as-a-service, όπως το Fortnite και το Minecraft, που πραγματικά άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι παίζουν. Τα mobile games ήταν ένα άλλο παράδειγμα. Πιστεύω ότι το AI είναι ένα από αυτά τα σημεία καμπής." Για τους developers, ο Stuart είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης δαπανούν εκατομμύρια δολάρια για τοπικές προσαρμογές, scripting και άλλες εργασίες, και πιστεύει ότι "το AI μπορεί να αναλάβει όλα αυτά."

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Μπορείς να πεις, 'Χρειάζομαι ένας παίκτης να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.' Και αντί να γράψεις χίλιες γραμμές κώδικα ή script, απλώς αφήνεις το AI να σε πάει από το Α στο Β", προσθέτοντας ότι το AI μπορεί να βοηθήσει με την τοπική προσαρμογή και τις δοκιμές games. Επιπλέον μπορεί να βοηθήσει τη Microsoft να βρει τρόπους να κερδίσει ακόμη περισσότερα χρήματα. Έδωσε ως παράδειγμα το πώς ένα video game όπως το Minecraft μπορεί να χρησιμοποιήσει το AI για να μάθει πού οι παίκτες κολλάνε, αλλά πιο σημαντικό για την οικονομική απόδοση της εταιρείας, πού ξοδεύουν χρήματα. Εκτίμησε ότι υπάρχουν περίπου 100.000 game developers στον κόσμο, αλλά με το AI, ο αριθμός των δυνητικών game developers θα μπορούσε να φτάσει στα εκατομμύρια, σημείωσε.

Κλείνοντας δήλωσε: "Οποιοσδήποτε σε αυτή την αίθουσα μπορεί να γίνει game developer. Ο barista στο τοπικό σας Starbucks έχει μια καταπληκτική ιδέα για ένα video game, μπορεί να χρησιμοποιήσει το AI για να δημιουργήσει μια εξαιρετική mobile εμπειρία." Συνέχισε λέγοντας ότι κάποια AI-generated mobile games θα σημειώσουν επιτυχία και άλλα όχι, αλλά συνολικά, αναμένει ότι θα υπάρξει ένα νέο κύμα δημιουργών games χάρη στο AI στο μέλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 12:00 #285138 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft μπορεί να φέρει Xbox games και στο Nintendo Switch 2 το 2025, σύμφωνα με φήμες



Η Microsoft σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τα Halo: The Master Chief Collection και Microsoft Flight Simulator 2024 για PlayStation 5 και Nintendo Switch 2 το 2025, σύμφωνα με πρόσφατη είδηση.

Ο podcaster NateTheHate αποκάλυψε την είδηση στο podcast του, προσθέτοντας ότι το Final Fantasy VII remake θα έρθει επίσης στο Xbox το 2025. Ο δημοσιογράφος του Windows Central , Jez Corden, επιβεβαίωσε την είδηση και δήλωσε πως «η Microsoft δεν σταματά εκεί». Σύμφωνα με τον ίδιο, τα Senua's Saga: Hellblade II, Age of Mythology και Gears of War Ultimate Edition είναι προγραμματισμένα να κυκλοφορήσουν για PS5 μέσα στο 2025. Ωστόσο, δεν αναφέρθηκε αν αυτά τα games θα κυκλοφορήσουν και για το Nintendo Switch 2. Ο Tom Warren από το The Verge είναι σίγουρος πως η Microsoft θα έχει κάποια Xbox games έτοιμα για το Switch 2.

Φυσικά, τα σχέδια μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή και για διάφορους λόγους. Παρότι αυτή η είδηση φαίνεται να βασίζονται σε αξιόπιστες πληροφορίες, τίποτα δεν είναι οριστικό. Η είδηση αυτή έρχεται λίγο μετά από τη δήλωση ενός αναλυτή που προέβλεψε ότι το 2025 θα είναι η χρονιά όπου η Microsoft θα αρχίσει να φέρνει «όλα τα μεγάλα games της» στο PS5. Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, καθώς ο CEO του Microsoft Gaming, Phil Spencer, έχει δηλώσει πως οποιοδήποτε Xbox game θα μπορούσε να έρθει στο PS5.

Ένα από τα επόμενα μεγάλα Xbox games που θα κυκλοφορήσουν στο PlayStation 5 είναι το Indiana Jones and the Great Circle, που αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος την άνοιξη. Επίσης, κυκλοφορούν φήμες για ένα remaster του Halo: Combat Evolved που ίσως κυκλοφορήσει στο PS5. Στο μέλλον, η αλλαγή της μηχανής γραφικών της σειράς Halo σε Unreal μπορεί να διευκολύνει την κυκλοφορία της σειράς στο PlayStation, σύμφωνα με ειδικούς.

Σε άλλα νέα για την Microsoft, το επόμενο Xbox Developer Direct θα πραγματοποιηθεί στις 23 Ιανουαρίου. Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει την αποκάλυψη ενός «εντελώς νέου» video game.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 18:00 #285152 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft εξέταζε το ενδεχόμενο να κλείσει το Xbox, πριν εξαγοράσει τις Bethesda και Activision Blizzard



Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ , η Microsoft εξέταζε το ενδεχόμενο να κλείσει το Xbox, πριν το 2021, όπου ξεκίνησε τις μεγάλες εξαγορές.

Συγκεκριμένα ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, είχε την επιλογή του να κλείσει το Xbox ή να εξαγοράσει περισσότερες εταιρίες ανάπτυξης για να μεγαλώσει τον αριθμό συνδρομών του Game Pass. Τελικά επέλεξε το δεύτερο και το 2021 η Microsoft εξαγόρασε την Zenimax για 7 δισεκατομμύρια δολάρια και το 2023 την Activision Blizzard, για 68 δισεκατομμύρια.

Ο εσωτερικός στόχος της Microsoft ήταν να φτάσει τους 100 εκατομμύρια συνδρομητές στο Game Pass μέχρι το 2030, δηλαδή να τριπλασιάσει τον τωρινό αριθμό μέσα σε 5 χρόνια. Τα τελευταία 2 χρόνια ο αριθμός δεν έχει ανέβει όσο αναμενόταν. Επιπλέον η Microsoft ήλπιζε να νοικιάζει τους Azure servers της σε άλλες εταιρίες ανάπτυξης, παρόλο που η Activision χρησιμοποιεί Google Cloud και Amazon Web Services.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 00:30 #285167 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Νέο "μικρό" κύμα απολύσεων στην Microsoft στον τομέα του gaming



Η Microsoft φέρεται να προχώρησε σε νέο γύρο απολύσεων, επηρεάζοντας αυτή τη φορά έναν "μικρό" αριθμό εργαζομένων στους τομείς της ασφάλειας, εμπειριών και συσκευών, πωλήσεων και gaming.

Οι επηρεαζόμενοι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν για τις απολύσεις την Τρίτη. Εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε στην ανακοίνωση ότι ένας "μικρός" αριθμός απολύσεων πραγματοποιήθηκε, χωρίς να διευκρινιστεί ο ακριβής αριθμός. Επίσης, ανέφερε ότι η κίνηση αυτή δεν σχετίζεται με τις πρόσφατες απολύσεις που στόχευαν μη αποδοτικούς εργαζομένους. Η είδηση έρχεται μετά από αρκετούς γύρους απολύσεων στη Microsoft κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους. Τον Ιανουάριο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 1900 θέσεις εργασίας στον τομέα του gaming, ενώ άλλες 650 περικοπές έγιναν τον Σεπτέμβριο. Οι τελευταίες απολύσεις της Microsoft επηρέασαν έναν μικρό αριθμό εργαζομένων στον τομέα του gaming, αλλά ο συγκεκριμένος τομέας δεν αποτελούσε κεντρικό στόχο.

Εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε: "Οι οργανωτικές και εργασιακές προσαρμογές είναι ένα απαραίτητο και τακτικό μέρος της διαχείρισης της επιχείρησής μας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε προτεραιότητα και να επενδύουμε σε στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης για το μέλλον μας και προς υποστήριξη των πελατών και συνεργατών μας". Οι τελευταίες απολύσεις της Microsoft έρχονται μετά από ένα καταστροφικό 2024 για τη gaming βιομηχανία, κατά το οποίο εκτιμάται ότι περίπου 13.000 εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους. Οι απολύσεις συνεχίζονται και τη νέα χρονιά, με αρκετές περικοπές θέσεων εργασίας να έχουν ήδη αναφερθεί, καθώς και κλείσιμο εταιρειών ανάπτυξης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Apr 2025 07:00 #285229 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft και η OpenAI κατηγορούν την DeepSeek AI ότι τους έκλεψε δεδομένα



Οι Microsoft και OpenAI ερευνούν εάν δεδομένα που παράγονται από την τεχνολογία της OpenAI αποκτήθηκαν με μη εξουσιοδοτημένο τρόπο από μια ομάδα που συνδέεται με την Kινεζική startup AI DeepSeek.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι ερευνητές ασφαλείας της Microsoft παρατήρησαν το Φθινόπωρο ότι άτομα που θεωρούν πως συνδέονται με τη DeepSeek εξήγαγαν μεγάλο όγκο δεδομένων χρησιμοποιώντας το API (application programming interface) της OpenAI. Το API της OpenAI είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο οι software developers και επιχειρηματικοί πελάτες αγοράζουν τις υπηρεσίες της OpenAI. Η Microsoft, ο μεγαλύτερος επενδυτής της OpenAI, ειδοποίησε την εταιρεία για ύποπτη δραστηριότητα.

Η χαμηλού κόστους Κινεζική startup AI DeepSeek, που αποτελεί εναλλακτική στις Αμερικανικές ανταγωνίστριες εταιρείες, προκάλεσε πτώση στις τεχνολογικές μετοχές τη , καθώς το δωρεάν AI βοηθός της ξεπέρασε το ChatGPT της OpenAI στο App Store της Apple στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο David Sacks, επικεφαλής της Αμερικανικής κυβέρνησης για το Ai και τα κρυπτονομίσματα, δήλωσε ότι είναι "πιθανό" η DeepSeek να έκλεψε πνευματική ιδιοκτησία από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Υπάρχουν σημαντικά στοιχεία ότι η DeepSeek εξήγαγε τη γνώση από τα μοντέλα της OpenAI".

Ένας εκπρόσωπος της OpenAI επιβεβαίωσε τη δήλωση του Sacks, σημειώνοντας ότι εταιρείες με έδρα την Κίνα και άλλες χώρες προσπαθούν συνεχώς να αναπαράγουν τα μοντέλα των κορυφαίων Αμερικανικών AI εταιρειών, χωρίς ωστόσο να κατονομάσει συγκεκριμένα τη DeepSeek ή κάποια άλλη εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Εφαρμόζουμε μέτρα για την προστασία της πνευματικής μας ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεκτικής διαδικασίας επιλογής των προηγμένων δυνατοτήτων που ενσωματώνονται στα μοντέλα που κυκλοφορούν. Πιστεύουμε ότι είναι κρίσιμης σημασίας να συνεργαζόμαστε στενά με την κυβέρνηση των ΗΠΑ για να προστατεύσουμε τα πιο ισχυρά μοντέλα από τις προσπάθειες αντιπάλων και ανταγωνιστών να αποκτήσουν Αμερικανική τεχνολογία."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 03:00 #285270 by Νίκος Γεωργόπουλος
Τα Age of Mythology: Retold και Age of Empires II: Definitive Edition έρχονται στο PS5



Η εταιρεία ανάπτυξης World’s Edge ανακοίνωσε ότι τα Age of Mythology: Retold και Age of Empires II: Definitive Edition έρχονται και αυτά στο PS5 μέσα στη χρονιά.

Το Age of Mythology: Retold θα κυκλοφορήσει στις 4 Μαρτίου με όλο περιεχόμενο που έχουν ήδη οι εκδόσεις των PC και Xbox. Στην έκδοση του PS5 θα υπάρχει κανονικά cross-play και όλα τα μελλοντικά updates θα μπαίνουν ταυτόχρονα σε όλες τις εκδόσεις. Επιπλέον θα υπάρχει διαθέσιμη και η Premium Edition η οποία θα σας δίνει early access 5 ημερών, από τις 27 Φεβρουαρίου.

Το Age of Empires II: Definitive Edition θα κυκλοφορήσει και αυτό στο PS5 μέσα στην άνοιξη του 2025, χωρίς ακόμα να έχουμε συγκεκριμένη ημερομηνία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 23:30 #285368 by Νίκος Γεωργόπουλος
Microsoft: "Το gaming αποτελεί σημαντικό μέρος της εταιρείας"



Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella μιλά ανοιχτά για τη δέσμευση της Microsoft στο gaming.

Σε συνέντευξή του δήλωσε ότι δεν είναι αλήθεια πως οι επενδύσεις της Microsoft στο gaming αποτελούν ένα "μέσο για κάποιον άλλο σκοπό". Ο Nadella επισήμανε ότι η Microsoft έχει μακρά ιστορία στη στήριξη του gaming, αναφέροντας ως παράδειγμα ότι το Microsoft Flight Simulator ήταν προϊόν της εταιρείας πριν καν κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση των Windows. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Το gaming έχει μια μακρά ιστορία στην εταιρεία, και θέλουμε να είμαστε στον χώρο του gaming για το ίδιο το gaming. Πάντα ξεκινώ λέγοντας ότι δεν μου αρέσει να βρίσκομαι σε επιχειρήσεις όπου είναι απλώς ένα μέσο για κάποιον άλλο σκοπό. Πρέπει να είναι αυτοσκοπός."

Τα σχόλια του Nadella ήρθαν ως απάντηση σε ερώτηση σχετικά με το αν είχε κάποια "προαίσθηση" για το πώς το gaming θα μπορούσε να συμβάλει στην προώθηση του AI από τη Microsoft, χρησιμοποιώντας games για να εκπαιδεύσει τα μοντέλα της. Συνέχισε δηλώνοντας: "Είμαστε μια εταιρεία όπου πρέπει να συνδυάζουμε όλα αυτά τα assets και να γίνουμε καλύτεροι ιδιοκτήτες προσθέτοντας αξία. Για παράδειγμα, το cloud gaming είναι κάτι φυσικό για εμάς να επενδύσουμε, γιατί θα επεκτείνει το TAM (Total Addressable Market) και θα διευρύνει τη δυνατότητα των ανθρώπων να παίζουν games παντού".

Ο Nadella συνέχισε λέγοντας ότι οι νέες επενδύσεις της Microsoft στο AI που εστιάζει στο gaming, με την τεχνολογία Muse, μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες της Microsoft να δημιουργούν games πιο γρήγορα και αποδοτικά. Πρόσθεσε: "Ως εταιρεία ανάπτυξης, αυτό θα είναι χρήσιμο. Αλλά ταυτόχρονα, πρέπει να δημιουργούμε games υψηλής ποιότητας. Δεν μπορείς να είσαι εταιρεία ανάπτυξης χωρίς πρώτα και κύρια να επικεντρώνεσαι σε αυτό".

Η νέα τεχνολογία Muse της Microsoft, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι το πρώτο "μοντέλο παγκόσμιας και ανθρώπινης δράσης" στον κόσμο, το οποίο αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται πάνω στο Bleeding Edge της Ninja Theory. Η Ninja Theory έχει δηλώσει ότι το Muse δεν θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία games, αλλά για να δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εργάζονται πιο γρήγορα. Κλείνοντας ο Nadella δήλωσε: "Σκέφτομαι τα δεδομένα του gaming σαν κάτι αντίστοιχο με το YouTube για τη Google και είμαι αρκετά ενθουσιασμένος για αυτό".

Το AI αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο θέμα στον χώρο του gaming και σε πολλούς άλλους τομείς. Πρόσφατη έρευνα της GDC έδειξε ότι η πλειοψηφία των game studios παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη generative AI, παρά τις ανησυχίες για την τεχνολογία. Η ίδια η Microsoft έχει δηλώσει ότι οι εξελίξεις στο AI θα οδηγήσουν σε απώλειες θέσεων εργασίας βραχυπρόθεσμα, αλλά ενδέχεται να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες μακροπρόθεσμα. Η εταιρεία απέλυσε πάνω από 2.500 άτομα στον τομέα του gaming τον τελευταίο χρόνο, αν και δεν είναι γνωστό αν αυτές οι περικοπές σχετίζονται με το AI. Παράλληλα, οι voice actors έχουν προχωρήσει σε απεργία λόγω ανησυχιών για το AI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 21:00 #285413 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Microsoft ετοιμάζει ένα Xbox Generative AI που λέγεται "Muse"



Η Microsoft παρουσίασε το Muse, ένα νέο μοντέλο generative AI που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Ninja Theory, την εταιρεία ανάπτυξης των Hellblade.

Σύμφωνα με την Ninja Theory, το Muse είναι ένα «μοντέλο κόσμου και ανθρώπινης δράσης» (WHAM), το οποίο κατανοεί το 3D περιβάλλον ενός video game, τους κανόνες φυσικής και την αντίδραση του video game στις ενέργειες του παίκτη.

Χρήση στην ανάπτυξη των games

Η Microsoft δηλώνει ότι το Muse μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να επιταχύνουν τη διαδικασία ανάπτυξης και να διευκολύνει τη δημιουργική σκέψη. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δοκιμές στο gameplay, επιτρέποντας στους developers να δοκιμάζουν νέες ιδέες πιο γρήγορα. Ωστόσο, η Microsoft τόνισε ότι το AI εργαλείο δεν προορίζεται να αντικαταστήσει τους developers αλλά να τους ενισχύσει, επιτρέποντας πιο γρήγορη και αποδοτική παραγωγή content. Ο επικεφαλής της Ninja Theory, Dom Matthews, εξήγησε ότι το Muse δεν χρησιμοποιήθηκε στη δημιουργία των games τους και δεν σκοπεύουν να το χρησιμοποιήσουν για τη δημιουργία content, αλλά για τη βελτίωση της διαδικασίας ανάπτυξης.

Δυνατότητες στη διατήρηση κλασικών games

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η πιθανή χρήση του Muse στη διατήρηση παλιών games. Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, ανέφερε ότι τα παλιά games που εξαρτώνται από ξεπερασμένο hardware και γίνονται σταδιακά μη προσβάσιμα, αλλά το Muse θα μπορούσε να τα μεταφέρει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, ακόμα κι αν το αρχικό τους hardware δεν είναι διαθέσιμο.

Ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Dr. Michael Cook, αμφισβήτησαν την ικανότητα του Muse να διατηρεί games, σημειώνοντας ότι η αναπαραγωγή δεδομένων του gameplay δεν αντικαθιστά την ανάγκη για τη διατήρηση του αυθεντικού κώδικα και της μηχανής του video game.

Η Microsoft και το AI στον χώρο του gaming

Η Microsoft τονίζει ότι οι AI τεχνολογίες της δεν στοχεύουν στην πλήρη αυτοματοποίηση της ανάπτυξης των video games, αλλά στην υποστήριξη των developers. Επίσης, ανακοίνωσε ότι στο μέλλον θα υπάρξουν περισσότερες αποκαλύψεις σχετικά με το πώς το AI μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των παικτών σε όλες τις πλατφόρμες.

Το AI στο gaming εξελίσσεται, αλλά απέχουμε ακόμα από ένα σημείο όπου μια μηχανή θα μπορεί να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο video game από το μηδέν. Παρόλα αυτά, η Microsoft ποντάρει στο AI ως εργαλείο που θα μπορούσε να επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης και να βοηθήσει στην αναβίωση κλασικών games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.