Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ubisoft: Γενική συζήτηση

More
26 Aug 2025 15:52 #290066 by Apostolis
Ελπίζω ότι οι νέες πολιτικές για την προστασία των εργαζομένων και η μηδενική ανοχή στην παρενόχληση θα λειτουργήσουν στην πράξη και δεν θα μείνουν μόνο στα χαρτιά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Aug 2025 17:27 #290084 by Kostas_M
Ελπίζω ότι οι δικαστικές διαδικασίες και οι νέες εσωτερικές πολιτικές θα δημιουργήσουν ένα ασφαλέστερο εργασιακό περιβάλλον και θα αλλάξουν την εταιρική κουλτούρα στην Ubisoft. Είναι σημαντικό οι αλλαγές αυτές να εφαρμοστούν στην πράξη και να μην μείνουν απλώς στα χαρτιά. Αν γίνουν σωστά, μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινότητα των εργαζομένων και να εμπνεύσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Sep 2025 11:30 #290196 by Νίκος Γεωργόπουλος
Far Cry: Η Ubisoft δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο multiplayer



Η Ubisoft σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στα multiplayer στοιχεία της σειράς Far Cry στο μέλλον. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα το Far Cry 7, ο CEO Yves Guillemot ανέφερε σε δηλώσεις του ότι ο στόχος είναι να ενισχυθεί το multiplayer, ώστε οι παίκτες να παραμένουν περισσότερο ενεργοί στη σειρά.

Σύμφωνα με αναφορά του Game File, ο Guillemot μίλησε στο New Global Sport Conference στη Σαουδική Αραβία, όπου επισήμανε ότι το multiplayer θα βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της εμπειρίας του Far Cry. Παράλληλα, πρόσφατες φήμες αναφέρουν πως η Ubisoft εργάζεται σε δύο projects: το Far Cry 7, καθώς και σε ένα αυτόνομο extraction shooter με Alaskan setting, στο οποίο οι παίκτες θα πρέπει να επιβιώσουν απέναντι σε άγρια φύση, στρατιώτες και άλλους παίκτες.

Αναφορές θέλουν το Far Cry 7 να περιλαμβάνει σενάριο διάσωσης οικογένειας από cult, με χρονικό περιορισμό 24 πραγματικών ωρών, που αντιστοιχούν σε τρεις ημέρες in-game. Παράλληλα, η Ubisoft συνεχίζει να επενδύει σε open-world και live-service τίτλους, ακόμη και μετά το κλείσιμο του XDefiant.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2025 20:00 #290363 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ubisoft ανακοίνωσε την ίδρυση της νέας θυγατρικής εταιρείας Vantage Studios



Η Ubisoft ανακοίνωσε την ίδρυση της Vantage Studios, η οποία θα λειτουργήσει ως ένα “δημιουργικό τμήμα” που θα αναλάβει την ανάπτυξη των επόμενων Assassin’s Creed, Far Cry και Rainbow Six.

Ο Charlie Guillemot ο οποίος είναι ο γιος του CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, θα αναλάβει την ηγεσία της Vantage Studios και θα έχει στο πλευρό του, τον Christophe Derennes. Η Ubisoft είπε τα εξής για την νέα της θυγατρική εταιρεία : “Η Vantage Studios θα συνεχίσει την ανάπτυξη και την επέκταση αυτών των brands, ενώ παράλληλα θα χτίσει πάνω στα θεμέλια της εμπειρίας και των γνώσεων της Ubisoft, τις υπηρεσίες διανομής και τους τεχνικούς της πόρους. Παράλληλα με όλα αυτά, οι developers θα έχουν αμεσότερο έλεγχο στα games τα οποία φτιάχνουν.” Ακόμη, πρόσθεσε ότι η Vantage Studios αποτελεί το πρώτη βήμα της εταιρείας για μια ριζική της μεταμόρφωση. Πέρα από όλα αυτά, υπάρχουν σχέδια για ακόμη περισσότερες παρόμοιες θυγατρικές εταιρείες και για ομαδοποίηση των brands με βάση το “κοινό τους DNA και τις αναπτυξιακές του απαιτήσεις.”

Ο ρόλος των νέων αυτών εταιρειών θα είναι “να χτίσουν ισχυρότερες και βαθύτερες σχέσεις μεταξύ των developers και των παικτών.” Αναφορικά με τον σκοπό αυτών των παραρτημάτων η Ubisoft δήλωσε: “Αυτή η βελτιστοποιημένη προσέγγιση επιτρέπει τόσο στους developers να έχουν μεγαλύτερη αυτονομία, όσο και την ταχύτερη περισυλλογή και εφαρμογή του feedback των παικτών. Όλα αυτά θα συμβαίνουν με την ίδιες παροχές που προσφέρει η Ubisoft, όπως την γνώση, τις υπηρεσίες, τα εργαλεία και την τεχνολογία.” Η Vantage Studios θα έχει διάσπαρτες ομάδες στο Montreal, στο Quebec, στο Sherbrooke, στο Saguenay, στην Βαρκελώνη και στην Σόφια. Τέλος, η Ubisoft προτρέπει τους υποστηρικτές της “να έχετε τα μάτια σας ανοικτά για μελλοντικές ανακοινώσεις.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Oct 2025 11:30 #290441 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ubisoft ακύρωσε ένα Assassin’s Creed με φόντο τον Αμερικανικό Εμφύλιο



Σύμφωνα με νέα αναφορά του Game File, η Ubisoft ακύρωσε πέρυσι ένα νέο κεφάλαιο της σειράς Assassin’s Creed, το οποίο θα διαδραματιζόταν κατά τη διάρκεια του Αμερικανικού Εμφυλίου Πολέμου και της περιόδου Ανασυγκρότησης (1860–1870).

Το project σταμάτησε σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, καθώς η εταιρεία έκρινε ότι το concept θα προκαλούσε έντονες αντιδράσεις. Το σενάριο ήθελε έναν μαύρο πρωταγωνιστή που δραπετεύει από τη σκλαβιά, ξεκινά νέα ζωή μακριά από τον Νότο, και στη συνέχεια στρατολογείται από τους Assassins για να επιστρέψει και να αντιμετωπίσει ρατσιστικές οργανώσεις όπως η Ku Klux Klan.

Όπως αναφέρει η πηγή, η Ubisoft έλαβε την απόφαση ύστερα από διαδικτυακή κατακραυγή που ξέσπασε όταν αποκαλύφθηκε ο Yasuke, ο μαύρος σαμουράι και πρωταγωνιστής του Assassin’s Creed Shadows, καθώς και λόγω του τεταμένου πολιτικού κλίματος στις ΗΠΑ. Πηγές μέσα στην εταιρεία φέρονται να δήλωσαν απογοητευμένες, θεωρώντας πως η Ubisoft “υπέκυψε στην πίεση του κοινού”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά έχει ήδη εξερευνήσει στο παρελθόν ιστορικές περιόδους της Βόρειας Αμερικής. Το Assassin’s Creed III διαδραματιζόταν κατά τη διάρκεια της Αμερικανικής Επανάστασης, ακολουθώντας μεταξύ άλλων και έναν μισό-Ινδιάνο Assassin που επιζητεί εκδίκηση για τον θάνατο της μητέρας του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2025 13:00 #290469 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο επικεφαλής του Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, αποχωρεί από την Ubisoft



Ο Marc-Alexis Côté, επικεφαλής της σειράς Assassin’s Creed, αποχώρησε από την Ubisoft, λίγο μετά τη δημιουργία της Vantage Studios, μιας νέας θυγατρικής που σχηματίστηκε από κοινού με την Tencent και θα αναλάβει την ανάπτυξη μελλοντικών τίτλων του franchise.

Η είδηση προήλθε από εσωτερικά emails που κυκλοφόρησαν εντός της εταιρείας. Ο Côté φέρεται να αρνήθηκε πρόταση να αναλάβει νέο ρόλο στη Vantage Studios, επιλέγοντας αντ’ αυτού να αποχωρήσει από την Ubisoft. Σε εσωτερικό υπόμνημα, ο CEO της Vantage Studios, Christophe Derennes, εξέφρασε τη λύπη του για την αποχώρηση του Côté, σημειώνοντας ότι ο πρώην επικεφαλής είχε «δικές του προσδοκίες και προτεραιότητες σχετικά με τη δημιουργία και το μέλλον της Vantage Studios».

Εκπρόσωπος της Ubisoft ανέφερε: «Μετά την οργανωτική αναδιάρθρωση που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2025, ο Marc-Alexis Côté επέλεξε να ακολουθήσει νέα πορεία εκτός Ubisoft. Αν και λυπούμαστε για την αποχώρησή του, έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στις ταλαντούχες ομάδες μας που θα συνεχίσουν να χτίζουν πάνω στα θεμέλια που εκείνος δημιούργησε. Είμαστε βαθιά ευγνώμονες για την επίδρασή του όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά στη διαμόρφωση του brand Assassin’s Creed όπως το γνωρίζουμε σήμερα».

Η Vantage Studios ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις πριν από δύο εβδομάδες και έχει αναλάβει, εκτός από το Assassin’s Creed, τις σειρές Rainbow Six Siege και Far Cry. Το στούντιο λειτουργεί με λιγότερο συγκεντρωτικό μοντέλο, δίνοντας περισσότερη αυτονομία στις ομάδες ανάπτυξης κάθε σειράς. Η δημιουργία του ήρθε ύστερα από μια δύσκολη περίοδο για την Ubisoft, με την Tencent να επενδύει 1,16 δισ. ευρώ στο νέο εγχείρημα. Για τον Côté, αυτή η αποχώρηση σηματοδοτεί το τέλος μιας καριέρας σχεδόν είκοσι ετών στην Ubisoft. Ξεκίνησε ως software engineer και σύντομα εντάχθηκε στην ομάδα του Assassin’s Creed: Brotherhood, ενώ αργότερα ανέλαβε καθοριστικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό της σειράς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2025 13:30 #290637 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ubisoft: Η καθυστέρηση του Assassin’s Creed Shadows οφειλόταν στις αντιδράσεις για τον Yasuke



Ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, μίλησε ανοιχτά για τις αντιδράσεις που προκάλεσε το Assassin’s Creed Shadows, τονίζοντας ότι η καθυστέρησή του οφείλεται στη μετατόπιση της συζήτησης «από το gameplay στην ιδεολογία».

Σύμφωνα με αναφορά του Game File, κατά τη διάρκεια του Paris Games Week 2025, ο Guillemot παρουσίασε ένα εσωτερικό video διάρκειας 184 δευτερολέπτων που περιέγραφε πώς η Ubisoft διαχειρίστηκε το κύμα αρνητικών σχολίων μετά την αποκάλυψη του παιχνιδιού το 2024. Ο αφηγητής ανέφερε πως η εταιρεία αποφάσισε να «σταματήσει να εστιάζει σε όσους τη μισούν και να ενεργοποιήσει τους συμμάχους της», κάτι που οδήγησε στην καθυστέρηση του τίτλου.

«Κάναμε το τελευταίο πράγμα που θα μας συμβούλευε κανείς: καθυστερήσαμε το παιχνίδι», ανέφερε το video. «Ο επιπλέον χρόνος επέτρεψε στους developers να βελτιστοποιήσουν και να επαναφέρουν τα βασικά στοιχεία του Assassin’s Creed – περισσότερη κουκούλα, περισσότερη μυστικότητα, περισσότερο lore.»

Ο Guillemot εξήγησε πως η Ubisoft «έπρεπε να αποδείξει ότι το Shadows είναι περισσότερο video game παρά μήνυμα», αναγνωρίζοντας ότι η αντιπαράθεση προήλθε από τη σύγκρουση μεταξύ «παιχνιδιού και πολιτιστικού μηνύματος». Το Assassin’s Creed Shadows είχε δεχθεί σφοδρή κριτική για τη συμπερίληψη του Yasuke, ενός μαύρου σαμουράι που υπήρξε υπηρέτης του Oda Nobunaga, με ορισμένους να κατηγορούν την Ubisoft για «woke προπαγάνδα» και ιστορικές ανακρίβειες. Παρά το κύμα αντιδράσεων, το παιχνίδι έφτασε τα πέντε εκατομμύρια παίκτες μέσα σε πέντε μήνες από την κυκλοφορία του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2025 14:00 #290906 by Νίκος Γεωργόπουλος
Στατιστικά PS5: Ποια είναι τα most playable single-player και multiplayer games



Με αφορμή την πέμπτη επέτειο του PS5, η Sony δημοσίευσε μια σειρά από στατιστικά για τη δραστηριότητα των χρηστών στην πλατφόρμα, αποκαλύπτοντας τα πιο playable games, τόσο στο multiplayer όσο και στο single-player. Όπως αναμενόταν, το Battle Royale Fortnite παραμένει στην κορυφή του PS5 στο multiplayer, ενώ στην πρώτη θέση των single-player συναντάμε το Assassin’s Creed Valhalla του 2020.

[img]images/stories/consoles/ps5-anniversary-stats-1.jpg[/img]

Η Sony ανέφερε ότι οι χρήστες του PS5 έχουν καταγράψει συνολικά 100 δισεκατομμύρια ώρες gameplay, μέσα από μία βιβλιοθήκη που πλέον ξεπερνά τους 7.500 διαθέσιμους τίτλους. Στην κατηγορία multiplayer, μετά το Fortnite ακολουθεί το Grand Theft Auto V, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται το Call of Duty: Modern Warfare II του 2022, ξεπερνώντας πέντε ακόμη COD τίτλους στο PS5.

[img]images/stories/consoles/ps5-anniversary-stats-2.jpg[/img]

Στην πλευρά των single-player, το Assassin’s Creed Valhalla, ένας από τους σημαντικότερους τίτλους third-party όταν κυκλοφόρησε η κονσόλα το 2020, κρατά την πρώτη θέση. Δεύτερο βρίσκεται το God of War Ragnarok του 2022, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνει το Hogwarts Legacy του 2023, ο νεότερος τίτλος στη λίστα.

[img]images/stories/consoles/ps5-anniversary-stats-3.jpg[/img]

Το επετειακό blog της Sony ανέδειξε και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για την πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, ένας στους τέσσερις χρήστες PS5 έχει ενεργοποιήσει τουλάχιστον μία από τις 20 διαθέσιμες ρυθμίσεις προσβασιμότητας. Η κονσόλα έχει δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην προσβασιμότητα σε σχέση με τους προκατόχους της, συμπεριλαμβανομένου και του Access Controller που κυκλοφόρησε το 2023.

[img]images/stories/consoles/ps5-anniversary-stats-4.jpg[/img]

Η Sony ενημέρωσε επίσης τον συνολικό αριθμό πωλήσεων: 84,2 εκατομμύρια PS5 έχουν διατεθεί παγκοσμίως, αύξηση από τα 80 εκατομμύρια που είχαν αναφερθεί στο προηγούμενο οικονομικό δελτίο. Το PS5 πλέον βρίσκεται στην 9η θέση των πιο επιτυχημένων κονσολών όλων των εποχών, ξεπερνώντας το Xbox 360, την πιο επιτυχημένη κονσόλα της Microsoft. Ωστόσο, εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από κάθε προηγούμενη γενιά PlayStation.

[img]images/stories/consoles/ps5-anniversary-stats-5.jpg[/img]
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2025 14:00 #291062 by Νίκος Γεωργόπουλος
H Ubisoft ετοιμάζει ένα video game με Generative AI!



Κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε επενδυτές, η Ubisoft αποκάλυψε το Teammates, μια νέα R&D εμπειρία που αξιοποιεί Generative AI και επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει το τρόπο λειτουργίας των NPCs και της αλληλεπίδρασης παίκτη-παιχνιδιού. Ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, χαρακτήρισε την έλευση της γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης ως «επανάσταση» αντίστοιχη με τη μετάβαση στο 3D gaming.

«Η Generative AI αποτελεί μια τόσο μεγάλη επανάσταση για τα παιχνίδια όσο και η μετάβαση στο 3D», δήλωσε ο Guillemot μέσω του Game File , σημειώνοντας πως η Ubisoft κάνει «μεγάλα βήματα» στην εφαρμογή της τεχνολογίας σε χρήσεις υψηλής αξίας που θα φέρουν πραγματικά οφέλη στους παίκτες και τις ομάδες ανάπτυξης. Όπως τόνισε, η Ubisoft διαθέτει όλα τα στοιχεία για να ηγηθεί σε αυτό το νέο μέτωπο.

Το Teammates αναπτύχθηκε από την ίδια ομάδα πίσω από το Neo NPC, με στόχο να επιδείξει πώς το gameplay που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει μια νέα γενιά πιο διαδραστικών και ελκυστικών παιχνιδιών.

Προς το παρόν, το πρωτότυπο δοκιμάζεται από περιορισμένο αριθμό παικτών. Το Teammates είναι ένα first-person shooter, στο οποίο οι AI-driven μηχανισμοί επιτρέπουν στο παιχνίδι να ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές του παίκτη. Οι NPC μπορούν να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας μια πιο φυσική και απρόβλεπτη εμπειρία.

Η narrative director, Virginie Mosser, εξηγεί πως στόχος είναι να αξιοποιηθεί η Τεχνητή Νοημοσύνη χωρίς να χαθεί το ανθρώπινο στοιχείο:

«Πειραματιζόμαστε με εντελώς νέους τρόπους δημιουργίας διαδραστικών ιστοριών. Ο ρόλος μας είναι να δώσουμε νόημα στην AI, διασφαλίζοντας ότι η λογική δεν αντικαθιστά την ψυχή. Θέλουμε μια ισορροπία ανάμεσα στο συναίσθημα και το απρόβλεπτο».

Ένα από τα κεντρικά στοιχεία του Teammates είναι ο NPC συνοδός Jaspar, ο οποίος μπορεί να προσφέρει στρατηγικές, να βοηθά στην επίλυση εμποδίων και να ανταποκρίνεται άμεσα στον παίκτη. Η διαφορά του Jaspar από τυπικούς NPCs είναι η ικανότητά του να «κατανοεί», να αναλύει και να αντιδρά σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας πιο ζωντανές συνεργασίες μέσα στο παιχνίδι.

Οι developers εξηγούν ότι το σύστημα λειτουργεί μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου API. Το API περιλαμβάνει προστατευτικά φίλτρα για αποφυγή AI hallucinations και εργάζεται ώστε η τεχνολογία να παραμένει «στην υπηρεσία της ανθρώπινης δημιουργικότητας και του παιχνιδιού». Το Teammates λειτουργεί τόσο ως playable prototype όσο και ως πλατφόρμα δοκιμών για την ανάπτυξη της υποκείμενης τεχνολογίας.

Η Ubisoft αναμένεται να παρουσιάσει το νέο λειτουργικό μοντέλο Creative Houses τον Ιανουάριο του 2026. Σημειώνεται πως η εταιρεία πρόσφατα ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες για τη χρήση AI-generated art στο Anno 117: Pax Romana, καθώς κάποια από τα visuals εμφάνιζαν προβλήματα όπως παραμορφωμένα πρόσωπα και λάθος λεπτομέρειες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2025 17:05 #291074 by Απόστολος Μητσακούλης
Το valhalla ήταν πολυ καλό. Το είχα λιώσει. Λογικό ειναι να βρήσκετε στην πρώτη θέση των single-player.

Please Log in or Create an account to join the conversation.