Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ubisoft: Γενική συζήτηση

More
09 Jul 2025 12:30 #289619 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ubisoft έχει απολύσει 19 εργαζόμενους από την Red Storm Entertainment



Η Ubisoft έχει απολύσει έναν αριθμό εργαζομένων από την ομάδα ανάπτυξης της Red Storm Entertainment, που πιο πρόσφατα εστίαζε σε έναν αριθμό VR πρωτοβουλιών για τον publisher, ενώ είχε υποστηρικτικό ρόλο και στην ανάπτυξη games όπως το XDefiant.

Η Red Storm, ιδρύθηκε το 1996 και δημιούργησε δυνατά franchises, με την σφραγίδα του Tom Clancy, όπως τις σειρές Rainbow Six και Ghost Recon. Η Ubisoft φαίνεται να έχει κλείσει δεκαεννιά θέσεις εργασίας στην Red Storm, παραθέτοντας την ανάγκη συνεχούς αναδιάταξης και τις προσπάθειες μείωσης του κόστους σε παγκόσμιο επίπεδο ως λόγους. Η Ubisoft, ειδικότερα σε αναλυτική δήλωση που εξέδωσε, ανέφερε: “ Σήμερα, η Ubisoft πήρε την απόφαση να κλείσει δεκαεννιά θέσεις στην Red Storm Entertainment. Αυτό το βήμα είναι μέρος της συνεχούς, και εστιασμένης μας ανασυγκρότησης, και των προσπαθειών μας για μείωση εξόδων σε παγκόσμιο επίπεδο, κι αντανακλά τις ανάγκες των projects της ομάδας. Ενώ δεν ήταν εύκολη απόφαση, ήταν απαραίτητη δεδομένων των λειτουργικών μας προτεραιοτήτων. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην υποστήριξη όσων επηρεάστηκαν με σημαντικά πακέτα αποζημίωσης, εκτενή οφέλη περίθαλψης, και βοήθεια στην μετάβαση καριέρας. Εκτιμούμε βαθιά την σκληρή τους δουλειά και την επίδραση που είχαν στην Ubisoft.”



Παραμένει ακόμα ασαφές πόσο μεγάλες ήταν οι περικοπές στην Red Storm, που έχει γίνει ομάδα ανάπτυξης VR αλλά και υποστήριξης τα τελευταία χρόνια, και πόσο θα επηρεάσουν τα επερχόμενα projects της. Ο PR της Ubisoft επιβεβαίωσε: “ Αυτή η ανασυγκρότηση δεν είναι ενδεικτική μεγαλύτερων περικοπών που θα γίνουν στον γαλλικό publisher ή σε άλλες ομάδες ανάπτυξής του.” Πιο πρόσφατα η Red Storm κυκλοφόρησε το Assassin’s Creed Nexus VR, που είναι αποκλειστικά διαθέσιμο για Meta Quest 2 και πάνω. Πέρα από αυτή την κυκλοφορία, που σηματοδοτεί την είσοδο της ομάδας σε virtual reality πλατφόρμες, η Red Storm πέρασε τα τελευταία χρόνια υποστηρίζοντας και games όπως το XDefiant, που εγκαταλείφθηκε νωρίτερα μέσα στο 2025. Δούλευε επίσης σε projects που ακυρώθηκαν, έναν τίτλο Splinter Cell για VR κι ένα δωρεάν spin-off στην σειρά Division, με τον υπότιτλο Heartland. Το πρώτο ακυρώθηκε ήδη από το 2022, ενώ το δεύτερο άντεξε περισσότερο – έφτασε ναι παιχτεί σε alpha tests περιορισμένου κύκλου- ώσπου αναβλήθηκε επ’ αόριστο και μπήκε στο ράφι το 2024, ανάμεσα σε γενικότερες περικοπές και σε μια δύσκολη περίοδο για τον publisher. Ο publisher πρόσφατα ξεκίνησε συνεργασία με την Tencent.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jul 2025 12:00 #289690 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο γιος του CEO της Ubisoft αναλαμβάνει τη διεύθυνση της νέας θυγατρικής της εταιρείας



Από την ίδρυσή της πριν σχεδόν 40 χρόνια, η Ubisoft ήταν πάντα οικογενειακή υπόθεση, με τα αδέρφια Guillemot να ηγούνται του γαλλικού γίγαντα του gaming. Αυτή η παράδοση συνεχίζεται με τη νέα θυγατρική της εταιρείας – η οποία χρηματοδοτείται εν μέρει από την Tencent – και στην οποία αναλαμβάνει τη θέση του συν-CEO ο γιος του CEO Yves Guillemot της Ubisoft, Charlie Guillemot, μαζί με τον βετεράνο της Ubisoft Montreal, Christophe Derennes.

Οι δύο άνδρες θα ηγηθούν της νέας θυγατρικής, με στόχο να «επιταχύνει την ανάπτυξη» των βασικών σειρών της Ubisoft: Assassin's Creed, Rainbow Six και Far Cry. Ο Charlie Guillemot ξεκίνησε την πορεία του στο gaming το 2014 στην Owlient, μια εταιρεία που εξαγοράστηκε αργότερα από την Ubisoft. Εγκατέλειψε την εταιρεία το 2021 και επέστρεψε φέτος, λίγο πριν την ανάληψη του νέου του ρόλου ως συν-CEO. Ο Christophe Derennes, από την άλλη, ήταν συνιδρυτής της Ubisoft Montreal το 1997 και πρόσφατα υπήρξε γενικός διευθυντής για τη Βόρεια Αμερική.

Σε συνέντευξή του στο Variety, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο νεποτισμού, ο Charlie Guillemot απάντησε: «Ναι, είμαι ο γιος του Yves. Δεν το κρύβω αυτό. Όμως ο διορισμός μου δεν βασίζεται μόνο σε οικογενειακούς δεσμούς, αλλά σε αυτό που χρειάζεται η Ubisoft αυτή τη στιγμή». Ο Charlie θα είναι υπεύθυνος για την «κατεύθυνση, το όραμα, την ανάπτυξη περιεχομένου και το marketing» των κύριων σειρών της Ubisoft, ενώ ο Derennes θα επιβλέπει την παραγωγή, τη συν-ανάπτυξη και την τεχνολογία.

Κοιτώντας προς το μέλλον, ο Charlie δήλωσε πως αναμένει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και το cloud gaming θα «επαναστατήσουν» την ανάπτυξη παιχνιδιών και την εμπειρία των παικτών. «Κάποιες φορές αυτό σημαίνει πιο σύντομο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις νέες γενιές που καταναλώνουν περιεχόμενο με διαφορετικό τρόπο. Είμαι πεπεισμένος ότι η βιομηχανία θα αντιμετωπίσει νέες τεχνολογικές ανατροπές που ακόμα δεν μπορούμε να προβλέψουμε. Και η Ubisoft σκοπεύει να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος».

Η τοποθέτησή του για την τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, δεδομένων των ανησυχιών που έχουν εκφράσει εργαζόμενοι της βιομηχανίας σχετικά με την AI και τον κίνδυνο απώλειας θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με αναφορά νωρίτερα φέτος, η πλειοψηφία των developers παγκοσμίως ήδη χρησιμοποιούν AI, παρά τις ανησυχίες των ίδιων των εργαζομένων. Μάλιστα, μόλις αυτή την εβδομάδα, απολυμένοι developers από τη Microsoft που εργάζονταν στο Candy Crush δήλωσαν πως τα εργαλεία AI που οι ίδιοι ανέπτυξαν, τώρα τους αντικαθιστούν.

Η Ubisoft πάντως έχει επενδύσει σημαντικά στην τεχνητή νοημοσύνη εδώ και χρόνια. Ο Derennes, από την πλευρά του, σημείωσε πως οι σειρές video games δεν είναι πλέον απλά παιχνίδια, αλλά ολόκληρα «σύμπαντα» και βασικά «μέρη της ποπ κουλτούρας». Στη συνέντευξή του στο Variety, ανέφερε ότι τα Far Cry, Assassin's Creed και Rainbow Six έχουν εξελιχθεί σε «πλήρως ανεπτυγμένα σύμπαντα και θέλουμε να επεκτείνουμε την εμβέλειά τους, τον πολιτισμικό τους αντίκτυπο και τη σημασία τους σε νέο κοινό».

Η ανακοίνωση των Charlie Guillemot και Christophe Derennes ως νέων συν-CEO αποτελεί την πρώτη φάση μιας σειράς εξελίξεων για τη νέα θυγατρική. «Μαζί με τον Charlie, θα δουλέψουμε για τη συγκρότηση της ηγετικής ομάδας της νέας δομής, καθορίζοντας ρόλους και μοντέλα διοίκησης. Η αλλαγή είναι σε εξέλιξη και πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια. Αν και χαιρόμαστε που μπορούμε να μοιραστούμε αυτό το ορόσημο σήμερα, έχουμε ακόμη δουλειά πριν η νέα οργάνωση γίνει πλήρως λειτουργική», δήλωσε ο Derennes.

Η Ubisoft είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο τη δημιουργία της νέας αυτής θυγατρικής, με επίκεντρο τις σειρές Assassin's Creed, Far Cry και Rainbow Six, και με την Tencent να επενδύει πάνω από 1 δισ. δολάρια για την απόκτηση μεριδίου. Τα υπόλοιπα τμήματα της Ubisoft, όπως τα The Division και Ghost Recon, αλλά και η ανάπτυξη νέων IP, θα συνεχίσουν να λειτουργούν παράλληλα. Η Tencent αναδείχθηκε τελικά ως «νικητής» σε μια ανταγωνιστική διαδικασία, όπου η Ubisoft εξέτασε διάφορες στρατηγικές επιλογές. Είχε προηγηθεί αναφορά ότι Microsoft και EA βρίσκονταν επίσης στο τραπέζι. Το τελευταίο έτος ήταν ήδη ταραχώδες για την Ubisoft, με απολύσεις, κλείσιμο στούντιο και ακύρωση τίτλων όπως το XDefiant, στο πλαίσιο μέτρων περιστολής κόστους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jul 2025 13:30 #289717 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ubisoft επιβεβαιώνει σιωπηλά την ανάπτυξη νέου παιχνιδιού Ghost Recon



Η Ubisoft επιβεβαίωσε σιωπηλά ότι εργάζεται πάνω σε νέο παιχνίδι της μακρόχρονης σειράς Ghost Recon, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της εταιρείας Yves Guillemot σε πρόσφατη συνάντηση με μετόχους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το νέο Ghost Recon θα είναι First Person Shooter, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή για τη σειρά, η οποία έχει βασιστεί σε διαφορετικό τρόπο παρουσίασης από το 2006. Η επιβεβαίωση ήρθε μετά από ερώτηση σχετικά με τα live-service παιχνίδια της Ubisoft, όπου ο Guillemot τόνισε ότι η εταιρεία θέλει να προχωρήσει δυναμικά σε αυτό το αναπτυσσόμενο τμήμα, με τίτλους όπως το The Division και το Ghost Recon.

Ο CFO της Ubisoft, Frederick Duguet, ανέφερε συγκεκριμένα το επερχόμενο Ghost Recon ως ένα από τα “First Person Shooter τύπου games”, ενισχύοντας την πληροφορία για αλλαγή στην οπτική του παιχνιδιού. Παρότι ορισμένα παιχνίδια της σειράς είχαν προσφέρει τέτοια εμπειρία, αυτή η επιβεβαίωση δείχνει ανανέωση της σειράς. Η Ubisoft έχει ήδη εμπειρία με live-service Ghost Recon τίτλους, με το Wildlands του 2017 να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο, ενώ το 2019 το Breakpoint είχε χειρότερη υποδοχή, παρά τη συνεχή υποστήριξη μετά την κυκλοφορία. Μάλιστα, το Breakpoint είχε προκαλέσει αντιδράσεις με την εισαγωγή NFTs το 2021.

Παρότι η ύπαρξη του νέου Ghost Recon επιβεβαιώθηκε, δεν δόθηκε κάποιο χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας, κάτι που δείχνει ότι το παιχνίδι βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Εν τω μεταξύ, η Ubisoft προωθεί την επέκταση πολλών βασικών της σειρών σε νέα τμήματα, υπό την ηγεσία του γιου του Guillemot, και προετοιμάζει τη σειρά Assassin’s Creed για Netflix.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jul 2025 13:00 #289723 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Ubisoft υποστηρίζει ότι οι μικροσυναλλαγές κάνουν πιο διασκεδαστική την εμπειριά των παικτών



Στην εκτενή ετήσια οικονομική αναφορά της Ubisoft που δημοσιεύτηκε στις 19 Ιουλίου, αναφέρονται στις πρώτες δέκα σελίδες, βασικοί πυλώνες της εταιρείας, όπως το επιχειρηματικό της μοντέλο και η στρατηγική της. Μέρος αυτών αποτελεί το περαιτέρω monetization ενός τίτλου έπειτα από την αγορά του.

Σύμφωνα με το MP1st , η αναφορά περιλαμβάνει ένα βασικό σημείο σχετικά με την υιοθέτηση πολιτικών monetization και αλληλεπίδρασης που σέβονται την εμπειρία του παίκτη και είναι βιώσιμες μακροπρόθεσμα. Το σημείο αυτό περιέχει δύο αντιφατικές δηλώσεις: “Στην Ubisoft, ο χρυσός κανόνας κατά την ανάπτυξη αποκλειστικών παιχνιδιών είναι να μπορούν οι παίκτες να τα απολαμβάνουν πλήρως χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα. Το monetization που προσφέρουμε εντός των αποκλειστικών παιχνιδιών κάνει την εμπειρία του παίκτη πιο διασκεδαστική, επιτρέποντάς του να εξατομικεύει το avatar του ή να προοδεύει πιο γρήγορα, ωστόσο αυτό παραμένει πάντοτε προαιρετικό.”

Οι μικροσυναλλαγές είναι κάτι σύνηθες σε δωρεάν games, ειδικά όταν αφορούν μόνο χαρακτηριστικά που δεν προσφέρουν κάποιο προβάδισμα στους παίκτες, όπως τα cosmetic items. Ωστόσο, όταν υπάρχει ένας πιο ποιοτικός ή αποκλειστικός τίτλος ο οποίος απαιτεί από τον κάθε παίκτη να πληρώσει από την αρχή για να τον αποκτήσει, η ύπαρξη μικροσυναλλαγών γίνεται πιο δύσκολα αποδεκτή εκτός και αν αφορά κάποιο DLC. Ουσιαστικά η Ubisoft υποστηρίζει πως οι μικροσυναλλαγές στις μεγάλες της κυκλοφορίες, υπάρχουν κυρίως για το δικό μας καλό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jul 2025 19:30 #289731 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft απαντά στην αίτηση Stop Killing Games: “ Ο publisher δουλεύει στο να βελτιώσει την προσέγγισή του στην υποστήριξη τέλους ζωής, αλλά τίποτα δεν είναι αιώνιο”



Η Stop Killing Games είναι μια κίνηση καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο που απευθύνεται σε developers και publishers αμφισβητώντας την νομιμότητα της απόσυρσης ήδη αγορασμένων games, όταν τελειώνει η υποστήριξη τους.

Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft, ο Yves Guillemot, έδωσε την δική του απάντηση στην συγκεκριμένη εκστρατεία, και δήλωσε: “ Η υποστήριξη τέλους ζωής για παλιά online games είναι ένα θέμα στο οποίο ο publisher δουλεύει, αλλά τίποτα δεν είναι αιώνιο όταν αφορά υπηρεσίες για games.” Ο Guillemot ρωτήθηκε για την κίνηση Stop Killing Games στην ετήσια συνάντηση μετόχων της Ubisoft. Η ερώτηση τέθηκε στα πλαίσια αναφορών στο online racer The Crew, η απόσυρση του οποίου έγινε ο καταλύτης για της πρωτοβουλία Stop Killing Games. Πιο αναλυτικά, η ερώτηση που τέθηκε ήταν: “ Υποστηρίζετε την αίτηση; Ανήκουν στους παίκτες τα games της Ubisoft όταν τα αγοράζουν; Και πώς η Ubisoft σκοπεύει να βεβαιωθεί ότι τα games της θα παραμείνουν playable μετά την διακοπή της υποστήριξης;”.

[img]images/stories/racing/the-crew-2.jpg[/img]

Ο Guillemot, υπερασπιζόμενος τον βαθμό υποστήριξης που παρέχει η Ubisoft για τα games της, απάντησε: “ Σχετικά με την αίτηση, λειτουργούμε σε μια αγορά. Κι όποτε κυκλοφορούμε έναν τίτλο, παρέχουμε υποστήριξη για αυτόν. Επίσης παρέχουμε πολλές υπηρεσίες για να βεβαιωνόμαστε ότι ο τίτλος παραμένει διαθέσιμος και playable συνεχόμενα. Οι παίκτες και οι αγοραστές προειδοποιούνται όταν πρόκειται να αποσυρθεί κάποιος τίτλος της Ubisoft. Και για να αντισταθμίσει την απόσυρση του The Crew, συγκεκριμένα, η Ubisoft πρόσφερε τον διάδοχό του, το The Crew 2, σε έκπτωση με μόλις ένα ευρώ, δυο εβδομάδες πριν την απόσυρση του πρωτότυπου. Με μόνο ένα ευρώ μπορούσαν να αγοράσουν την επόμενη έκδοση. Ένα ευρώ δεν είναι πολλά χρήματα για να συνεχίσετε να παίζετε έναν τίτλο.”Δεν είναι ξεκάθαρο κατά πόσο δικαιολογείται η προώθηση του The Crew 2 ως sequel κι άμεση συνέχεια του πρωτότυπου, από την στιγμή που είναι δυο διακριτά games. Είναι εφικτό ένας τίτλος να είναι και τα δύο, όπως απέδειξε η Valve όταν αντικατέστησε το Counter- Strike: Global Offensive με το Counter- Strike 2. Αλλά εκείνη ήταν μια άμεση αντικατάσταση που παρέχονταν δωρεάν, ενώ μπορείτε ακόμα να παίξετε το CS:GO κάνοντας reverse σε παλιότερο build και χρησιμοποιώντας community servers. Επιπλέον, αν το ζητούμενο της έκπτωσης της Ubisoft ήταν πράγματι να επιτρέψει στους παίκτες του The Crew 1 μια άμεση αντικατάσταση, τότε κάτι τέτοιο δεν έγινε σαφές από την ίδια την Ubisoft έγκαιρα.

Ο Guillemot επισημαίνει: “ Όλοι οι game publishers έρχονται αντιμέτωποι με το θέμα της αλλαγής ή του τερματισμού υπηρεσίας υποστήριξης. Παρέχετε μια υπηρεσία, αλλά τίποτα δεν είναι γραμμένο σε πέτρα και σε κάποιο σημείο η υπηρεσία πρέπει να τερματιστεί. Τίποτα δεν είναι αιώνιο. Και κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να βεβαιωθούμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για όλους τους παίκτες και αγοραστές, επειδή προφανώς η υποστήριξη για όλα τα games δεν μπορεί να διαρκέσει για πάντα.” Πρέπει να διευκρινιστεί ότι η Stop Killing Games δεν απαιτεί αδιάλειπτη υποστήριξη για τα games από τους publishers. Στο FAQ της ιστοσελίδας της, η Stop Killing Games υποστηρίζει: “ Είμαστε υπέρ του οι publishers να τερματίζουν υποστήριξη για μια κυκλοφορία όποτε επιλέξου. Αυτό που ζητάμε είναι να εφαρμόζουν ένα σχέδιο τέλους υποστήριξης και κάνουν modding ή patches στα games, ώστε να μπορούν να τρέξουν στα συστήματα των πελατών χωρίς να είναι αναγκαία πια η υποστήριξη από την εταιρεία.”



Η Ubisoft έχει δηλώσει: “ Στο The Crew 2 έχουν τοποθετηθεί τέτοιες δικλείδες ασφαλείας.” Παρομοίως, ο Guillemot επεσήμανε: “ Ανακοινώσαμε ότι το The Crew 2 θα ήταν διαθέσιμο offline στο μέλλον ώστε οι παίκτες να μπορούν να συνεχίσουν να το παίζουν. Οπότε αυτό είναι ένα θέμα που έχουμε λάβει υπόψη. Το software έχει έναν κύκλο ζωής, όποτε υπάρχει το στοιχείο της υπηρεσίας υποστήριξης, καθώς τέτοιες υπηρεσίες ενδέχεται να τερματιστούν, επειδή και το software θα ξεχαστεί με τον καιρό. Πολλά εργαλεία έχουν ξεχαστεί μετά από χρήση δέκα ή δεκαπέντε ετών. Δεν είναι πια διαθέσιμα. Και για αυτό κυκλοφορούμε νέα έκδοση. Κι έτσι έχουμε την έκδοση δύο και την έκδοση τρία. Αλλά σαφέστατα, αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα και δουλεύουμε πάνω σε αυτό.” Όσο για την Stop Killing Games, νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο του 2025 ξεπέρασε τις 1 εκατομμύριο υπογραφές για να γίνει Πρωτοβουλία των Πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σημαίνει ότι μπορεί να συζητηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Παρόλα αυτά, υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την εγκυρότητα κάποιων υπογραφών, με τον οργανωτή της Stop Killing Games Ross Scott να ανησυχεί ότι το νούμερο περιλαμβάνει και μη ισχύουσες υπογραφές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2025 12:08 #289735 by Bradly
Ας είμαστε ειλικρινείς — το The Crew 2 είναι εντελώς διαφορετικό παιχνίδι και δεν μπορεί να θεωρηθεί άμεση συνέχεια ή αντικατάσταση του πρώτου. Ακόμα κι αν η Ubisoft το προσέφερε για 1€ ως κάποιου είδους "αποζημίωση", αυτό δεν καλύπτει τον κακό χειρισμό στην επικοινωνία γύρω από την απόσυρση του αρχικού τίτλου. Οι παίκτες έπρεπε να έχουν ενημερωθεί ξεκάθαρα και εγκαίρως για το τι πρόκειται να συμβεί και για ποιο λόγο. Δεν μπορείς απλώς να "κατεβάζεις τον διακόπτη" ενός παιχνιδιού που οι άλλοι έχουν πληρώσει, και να περιμένεις πως μια έκπτωση σε διαφορετικό τίτλο θα λύσει το θέμα. Είναι δύο ξεχωριστές εμπειρίες, και το να τις αντιμετωπίζεις ως εναλλάξιμες δείχνει έλλειψη σεβασμού προς την κοινότητα του αρχικού παιχνιδιού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Aug 2025 13:30 #289862 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ηθοποιός του Assassin’s Creed: Black Flag λέει ότι η Ubisoft τον απείλησε με μήνυση για υπαινιγμό remaster του παιχνιδιού



Ο Matt Ryan, ο ηθοποιός που ενσάρκωσε τον Edward Kenway στο Assassin’s Creed: Black Flag, αποκάλυψε πρόσφατα ότι η Ubisoft τον απείλησε με νομικές ενέργειες, επειδή υπαινίχθηκε την ύπαρξη remaster του παιχνιδιού.

Το περιστατικό σημειώθηκε σε υπογραφή αυτόγραφων στο Comic Con Manchester, όταν ο Ryan είπε σε έναν fan ότι ίσως υπάρχει λόγος να ξαναπαίξει το δημοφιλές πειρατικό Action-Adventure της Ubisoft. Ο ηθοποιός, γνωστός και για τον ρόλο του ως John Constantine, εξήγησε ότι εκείνη τη στιγμή δεν γνώριζε πως η συνομιλία του καταγραφόταν σε βίντεο, το οποίο αργότερα αναρτήθηκε στο TikTok.

Όταν το υλικό έγινε viral, η Ubisoft φέρεται να αντέδρασε έντονα, με τον Ryan να δηλώνει: «Το θέμα είναι ότι, όταν συνέβη αυτό, κάποιος με βιντεοσκοπούσε κι εγώ μιλούσα πολύ ελεύθερα και ανοιχτά, χωρίς να ξέρω ότι κατέγραφαν με το κινητό τους. Μετά η εταιρεία με απείλησε με μήνυση. Οπότε… δεν λέω τίποτα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εμπειρία αυτή τον ανάγκασε να κρατήσει σιγή για οποιοδήποτε ενδεχόμενο remaster ή remake του Black Flag. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της κουβέντας με τον fan, έδειξε την κάμερα, υπονοώντας ότι αυτήν τη φορά γνωρίζει καλά πως καταγράφεται. Ο Ryan δεν έχει επιστρέψει στο franchise Assassin’s Creed από την κυκλοφορία του Black Flag το 2013, αλλά έχει ασχοληθεί εκτενώς με τον ρόλο του Constantine σε τηλεοπτικές και animated παραγωγές της DC.

Το Assassin’s Creed IV: Black Flag κυκλοφόρησε αρχικά το 2013 και θεωρείται από πολλούς fans ένα από τα καλύτερα της σειράς, χάρη στην πειρατική θεματολογία του και τον ανοιχτό κόσμο που συνδύαζε ναυμαχίες και stealth αποστολές. Παρά τις φήμες για remake ή remaster, η Ubisoft δεν έχει ανακοινώσει επισήμως κάποιο σχετικό project.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2025 11:11 - 11 Aug 2025 10:21 #289865 by Ioannis3

 
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εμπειρία αυτή τον ανάγκασε να κρατήσει σιγή για οποιοδήποτε ενδεχόμενο remaster ή remake του Black Flag. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της κουβέντας με τον fan, έδειξε την κάμερα, υπονοώντας ότι αυτήν τη φορά γνωρίζει καλά πως καταγράφεται. Ο Ryan δεν έχει επιστρέψει στο franchise Assassin’s Creed από την κυκλοφορία του Black Flag το 2013, αλλά έχει ασχοληθεί εκτενώς με τον ρόλο του Constantine σε τηλεοπτικές και animated παραγωγές της DC.  Για περισσότερα νέα και εξελίξεις γύρω από τον κόσμο του gaming, επισκεφθείτε το Quickwin .

 
Αν δεν είναι φήμες και όντως ετοιμάζεται κάτι, ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει την ψυχή του original
Last edit: 11 Aug 2025 10:21 by Ioannis3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2025 17:09 #289923 by Apostolis
Είναι ενδιαφέρον, άρα οι φήμες για το remaster δεν είναι τελικά αβάσιμες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Aug 2025 14:30 #290063 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο CEO της Ubisoft κλήθηκε να καταθέσει στο γαλλικό δικαστήριο για την υπόθεση παρενόχλησης



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ubisoft, Yves Guillemot, κλήθηκε να εμφανιστεί ενώπιον γαλλικού δικαστηρίου, έπειτα από δίκη που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο, στην οποία τρεις πρώην ανώτερα στελέχη της εταιρείας κρίθηκαν ένοχοι για παρενόχληση στον χώρο εργασίας.

Στη δίκη αυτή, οι Serge Hascoët, Tommy François και Guillaume Patrux καταδικάστηκαν σε χρηματικά πρόστιμα και ποινές με αναστολή από 12 μήνες έως 3 χρόνια, μετά από κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση, bullying και συστημικό ρατσισμό. Και οι τρεις παραιτήθηκαν ή απολύθηκαν από την Ubisoft το 2020, έπειτα από σχετικές αποκαλύψεις. Το συνδικάτο Solidaires Informatique και τέσσερα ακόμη άτομα που συμμετείχαν στη δίκη, κατέθεσαν κλήτευση προς τον Guillemot, ώστε να εμφανιστεί στο Πρωτοδικείο του Bobigny την 1η Οκτωβρίου. Η Ubisoft επιβεβαίωσε την κλήτευση, διευκρινίζοντας ότι "προέρχεται από τα ίδια πολιτικά μέρη και βασίζεται στα ίδια γεγονότα με εκείνα που εξετάστηκαν στη δίκη του Ιουνίου, μετά από έρευνα της Εισαγγελίας. Μετά την έρευνα, και αντίθετα με τα αιτήματα των πολιτικών μερών, η Εισαγγελία αποφάσισε ότι δεν υπάρχουν βάσεις για ποινική δίωξη κατά της Ubisoft ή της διοίκησής της, απόφαση που επιβεβαίωσε κατά την αγόρευσή της στο δικαστήριο".

Ο Hascoët, πρώην chief creative officer, καταδικάστηκε σε 18 μήνες με αναστολή και πρόστιμο 40.000€, κρίθηκε ένοχος για "ψυχολογική παρενόχληση και συνέργεια σε σεξουαλική παρενόχληση". Υπάλληλοι είχαν καταγγείλει ρατσιστικές προσβολές και ισλαμοφοβικά "αστεία" στο γραφείο του. Ο François κρίθηκε ένοχος για σεξουαλική παρενόχληση και απόπειρα σεξουαλικής επίθεσης, καθώς φέρεται να προσπάθησε να φιλήσει με τη βία μια υπάλληλο σε χριστουγεννιάτικο πάρτι. Καταδικάστηκε σε τριετή ποινή με αναστολή και πρόστιμο 30.000€. Ο Patrux, πρώην game director, έλαβε 12μηνη ποινή με αναστολή και πρόστιμο 10.000€, με την καταδίκη να περιγράφει το bullying του ως "μικρότερης κλίμακας αλλά ιδιαίτερα έντονο". Τον Μάιο είχε αναφερθεί ότι ο Guillemot και η διευθύντρια HR της Ubisoft, Marie Derain, θα καλούνταν να καταθέσουν στη δίκη, όμως η εταιρεία τότε το είχε αρνηθεί, λέγοντας ότι "ούτε η Ubisoft, ούτε ο Yves, ούτε κανείς από το HR είναι μέρη στη διαδικασία".

Σε νέα τοποθέτηση, η εκτελεστική αντιπρόεδρος της Ubisoft, Cecile Russeil, τόνισε: "Προτεραιότητά μας είναι η απόλυτη προστασία της σωματικής και ψυχολογικής ακεραιότητας των εργαζομένων μας, μέσω πολιτικής πρόληψης και μηδενικής ανοχής απέναντι στη σεξουαλική ή ηθική παρενόχληση, τον σεξισμό, την επίθεση, την προσβολή ή κάθε μορφής διάκριση".

Please Log in or Create an account to join the conversation.