Ο γιος του CEO της Ubisoft αναλαμβάνει τη διεύθυνση της νέας θυγατρικής της εταιρείας
Από την ίδρυσή της πριν σχεδόν 40 χρόνια, η Ubisoft ήταν πάντα οικογενειακή υπόθεση, με τα αδέρφια Guillemot να ηγούνται του γαλλικού γίγαντα του gaming. Αυτή η παράδοση συνεχίζεται με τη νέα θυγατρική της εταιρείας – η οποία χρηματοδοτείται εν μέρει από την Tencent – και στην οποία
αναλαμβάνει
τη θέση του συν-CEO ο γιος του CEO Yves Guillemot της Ubisoft, Charlie Guillemot, μαζί με τον βετεράνο της Ubisoft Montreal, Christophe Derennes.
Οι δύο άνδρες θα ηγηθούν της νέας θυγατρικής, με στόχο να «επιταχύνει την ανάπτυξη» των βασικών σειρών της Ubisoft: Assassin's Creed, Rainbow Six και Far Cry. Ο Charlie Guillemot ξεκίνησε την πορεία του στο gaming το 2014 στην Owlient, μια εταιρεία που εξαγοράστηκε αργότερα από την Ubisoft. Εγκατέλειψε την εταιρεία το 2021 και επέστρεψε φέτος, λίγο πριν την ανάληψη του νέου του ρόλου ως συν-CEO. Ο Christophe Derennes, από την άλλη, ήταν συνιδρυτής της Ubisoft Montreal το 1997 και πρόσφατα υπήρξε γενικός διευθυντής για τη Βόρεια Αμερική.
Σε συνέντευξή του στο Variety, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο νεποτισμού, ο Charlie Guillemot απάντησε: «Ναι, είμαι ο γιος του Yves. Δεν το κρύβω αυτό. Όμως ο διορισμός μου δεν βασίζεται μόνο σε οικογενειακούς δεσμούς, αλλά σε αυτό που χρειάζεται η Ubisoft αυτή τη στιγμή». Ο Charlie θα είναι υπεύθυνος για την «κατεύθυνση, το όραμα, την ανάπτυξη περιεχομένου και το marketing» των κύριων σειρών της Ubisoft, ενώ ο Derennes θα επιβλέπει την παραγωγή, τη συν-ανάπτυξη και την τεχνολογία.
Κοιτώντας προς το μέλλον, ο Charlie δήλωσε πως αναμένει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και το cloud gaming θα «επαναστατήσουν» την ανάπτυξη παιχνιδιών και την εμπειρία των παικτών. «Κάποιες φορές αυτό σημαίνει πιο σύντομο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις νέες γενιές που καταναλώνουν περιεχόμενο με διαφορετικό τρόπο. Είμαι πεπεισμένος ότι η βιομηχανία θα αντιμετωπίσει νέες τεχνολογικές ανατροπές που ακόμα δεν μπορούμε να προβλέψουμε. Και η Ubisoft σκοπεύει να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος».
Η τοποθέτησή του για την τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, δεδομένων των ανησυχιών που έχουν εκφράσει εργαζόμενοι της βιομηχανίας σχετικά με την AI και τον κίνδυνο απώλειας θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με αναφορά νωρίτερα φέτος, η πλειοψηφία των developers παγκοσμίως ήδη χρησιμοποιούν AI, παρά τις ανησυχίες των ίδιων των εργαζομένων. Μάλιστα, μόλις αυτή την εβδομάδα, απολυμένοι developers από τη Microsoft που εργάζονταν στο Candy Crush δήλωσαν πως τα εργαλεία AI που οι ίδιοι ανέπτυξαν, τώρα τους αντικαθιστούν.
Η Ubisoft πάντως έχει επενδύσει σημαντικά στην τεχνητή νοημοσύνη εδώ και χρόνια. Ο Derennes, από την πλευρά του, σημείωσε πως οι σειρές video games δεν είναι πλέον απλά παιχνίδια, αλλά ολόκληρα «σύμπαντα» και βασικά «μέρη της ποπ κουλτούρας». Στη συνέντευξή του στο Variety, ανέφερε ότι τα Far Cry, Assassin's Creed και Rainbow Six έχουν εξελιχθεί σε «πλήρως ανεπτυγμένα σύμπαντα και θέλουμε να επεκτείνουμε την εμβέλειά τους, τον πολιτισμικό τους αντίκτυπο και τη σημασία τους σε νέο κοινό».
Η ανακοίνωση των Charlie Guillemot και Christophe Derennes ως νέων συν-CEO αποτελεί την πρώτη φάση μιας σειράς εξελίξεων για τη νέα θυγατρική. «Μαζί με τον Charlie, θα δουλέψουμε για τη συγκρότηση της ηγετικής ομάδας της νέας δομής, καθορίζοντας ρόλους και μοντέλα διοίκησης. Η αλλαγή είναι σε εξέλιξη και πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια. Αν και χαιρόμαστε που μπορούμε να μοιραστούμε αυτό το ορόσημο σήμερα, έχουμε ακόμη δουλειά πριν η νέα οργάνωση γίνει πλήρως λειτουργική», δήλωσε ο Derennes.
Η Ubisoft είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο τη δημιουργία της νέας αυτής θυγατρικής, με επίκεντρο τις σειρές Assassin's Creed, Far Cry και Rainbow Six, και με την Tencent να επενδύει πάνω από 1 δισ. δολάρια για την απόκτηση μεριδίου. Τα υπόλοιπα τμήματα της Ubisoft, όπως τα The Division και Ghost Recon, αλλά και η ανάπτυξη νέων IP, θα συνεχίσουν να λειτουργούν παράλληλα. Η Tencent αναδείχθηκε τελικά ως «νικητής» σε μια ανταγωνιστική διαδικασία, όπου η Ubisoft εξέτασε διάφορες στρατηγικές επιλογές. Είχε προηγηθεί αναφορά ότι Microsoft και EA βρίσκονταν επίσης στο τραπέζι. Το τελευταίο έτος ήταν ήδη ταραχώδες για την Ubisoft, με απολύσεις, κλείσιμο στούντιο και ακύρωση τίτλων όπως το XDefiant, στο πλαίσιο μέτρων περιστολής κόστους.