Έρευνα: Οι Έλληνες (Millennials, Gen Z και Gen X) ξοδεύουν δεκάδες ώρες κάθε εβδομάδα στα social media
Τα Social Media καταλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο χρόνο στην καθημερινότητά μας και αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται και στις έρευνες.
Στο 22ο Advertising, Marketing, Social Media and Communication Conference που πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία, η Marketing Specialist Χριστίνα Κόκκαλη, παρουσίασε την έρευνα για το πόσο χρόνο ξοδεύουμε οι Έλληνες στα social media και μάλιστα έγινε σύγκριση σε σχέση με το 2023. Οι ώρες ανέρχονται σε δεκάδες κάθε εβδομάδα και τα λεπτά σε εκατοντάδες κάθε ημέρα.
Η GenZ (γεννημένοι 1997 - 2012) ξόδευαν στα social media 234 λεπτά την ημέρα το 2023 και το 2025 ξοδεύουν 249 λεπτά.
Οι Millenials (γεννημένοι 1981 - 1996) ξόδευαν 144 λεπτά την ημέρα το 2023 και το 2025 ξοδεύουν 150 λεπτά.
Η Generation X (γεννημένοι 1965 - 1980) ξόδευε 84 λεπτά την ημέρα το 2023 και τώρα ξοδεύει 103 λεπτά.
Επιπλέον στατιστικά για την GenZ (1997 - 2012):
- Από τα λεπτά αυτά, τα 99 λεπτά ήταν προβολή βίντεο το 2023 και τώρα ανέβηκαν στα 106 λεπτά.
- To 98% έχουν Instagram και ξοδεύουν 145 λεπτά σε αυτό, 13 περισσότερα από το 2023.
- 8 στους 10 της GenZ έχουν TikTok και ξοδεύουν 164 λεπτά την ημέρα, περισσότερα από όλα τα άλλα social media.
- Το 76% έχει ενεργό λογαριασμό στο Facebook, ενώ το 2023 είχαν το 93% εξ αυτών. Ξοδεύουν μόλις 38 λεπτά την ημέρα.
- Podcasts: 72 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 57 λεπτά
- Live Radio: 73 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 84 λεπτά
- Συνδρομητικές υπηρεσίες: Ξοδεύουν 89 λεπτά την εβδομάδα ενώ το 2023 ξόδευαν 102 λεπτά
Επιπλέον στατιστικά για τους Millenials (1981 - 1996):
- Από τα λεπτά αυτά, τα 84 λεπτά ήταν προβολή βίντεο το 2023 και τώρα ανέβηκαν στα 92 λεπτά.
- Το 87% εξ αυτών έχουν λογαριασμό στο Instagram και ξοδεύουν 75 λεπτά την ημέρα.
- Το 44% εξ αυτών έχουν λογαριασμό στο TikTok και ξοδεύουν 74 λεπτά την ημέρα.
- To 82% εξ αυτών έχουν λογαριασμό στο Facebook και ξοδεύουν 53 λεπτά την ημέρα, ενώ το 2023 ξόδευαν 73 λεπτά.
- Podcasts: 63 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 45 λεπτά
- Live Radio: 113 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 102 λεπτά
- Συνδρομητικές υπηρεσίες: Ξοδεύουν 77 λεπτά την εβδομάδα ενώ το 2023 ξόδευαν 84 λεπτά
Επιπλέον στατιστικά για την Generation X (1965 - 1980):
- Από τα λεπτά αυτά, τα 75 λεπτά ήταν προβολή βίντεο το 2023 και τώρα ανέβηκαν στα 85 λεπτά.
- Το 54% έχουν λογαριασμό στο Instagram και ξοδεύουν 39 λεπτά την ημέρα.
- Το 32% έχουν λογαριασμό στο TikTok, αλλά ξοδέουν 45 λεπτά την ημέρα, περισσότερα από το Instagram.
- Το 82% έχουν λογαριασμό στο Facebook
- Podcasts: 49 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 45 λεπτά
- Live Radio: 128 λεπτά την εβδομάδα, ενώ το 2023 ήταν 112 λεπτά
- Συνδρομητικές υπηρεσίες: Ξοδεύουν 93 λεπτά την εβδομάδα ενώ το 2023 ξόδευαν 98 λεπτά
Καταναλωτικές συνήθειες:
- Μόδα: Αγοράζουν 9 στις 10 από τα Social media
- Ταξίδια: Επηρεάζονται και ταξιδεύουν 7 στις 10 από τα Social media
- Horeca: 9 στις 10 από τα Social media