Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
01 Jul 2025 21:00 #289546 by Νίκος Γεωργόπουλος
Έρευνα: Νέοι Αμερικανοί μείωσαν τις gaming αγορές τους κατά 25% για το 2025



Οι νέοι στις Ηνωμένες Πολιτείες περικόπτουν σημαντικά τις δαπάνες τους για games σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, πιθανώς ως αντίδραση στην οικονομική αβεβαιότητα και στις περιορισμένες επαγγελματικές προοπτικές,.

Αν και οι ηλικίες 18 έως 24 αγοράζουν λιγότερο σε διάφορες κατηγορίες, οι μεγαλύτερες απώλειες εντοπίζονται στα games. Σύμφωνα με νέα δεδομένα που δημοσίευσε η εταιρεία έρευνας αγοράς Circana και αναφέρει το Wall Street Journal (WSJ), οι νέοι ενήλικες ξόδεψαν σχεδόν 25% λιγότερα σε games μέσα σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων τον Απρίλιο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι. Άλλες κατηγορίες γνώρισαν επίσης σημαντική μείωση:

• Αξεσουάρ: -18%

• Τεχνολογία: -14%

• Έπιπλα: -12%
[img]images/stories/others/weekly-spending-for-select-industries-2025.jpg[/img]

Συνολικά, οι ηλικίες 18-24 ξόδεψαν περίπου 13% λιγότερα σε σχέση με πέρσι. Αντίθετα, οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες δεν εμφάνισαν ανάλογες μειώσεις, καθώς η κατανάλωση τους παρέμεινε ως επί το πλείστον σταθερή από έτος σε έτος. Η WSJ επισημαίνει ότι το οικονομικό πλαίσιο ίσως ωθεί τους νέους ενήλικες σε πιο συγκρατημένες αγορές:

• πιο σφιχτή αγορά εργασίας,

• αυξημένη οικονομική αβεβαιότητα,

• και επανεκκίνηση των αποπληρωμών φοιτητικών δανείων

είναι πιθανόν παράγοντες που δημιουργούν ένα δυσμενές περιβάλλον για τις καταναλωτικές συνήθειες των 18-24.

Αυτό ενδέχεται να είναι προειδοποιητικό σημάδι για την gaming βιομηχανία, η οποία ήδη αντιμετωπίζει διαδοχικά κύματα απολύσεων και μείωση στον ρυθμό αύξησης εσόδων (παρά τα συχνά ρεκόρ κερδών). Αν οι περικοπές αυτές αποκτήσουν μεγαλύτερη έκταση, κάποια genres θα επηρεαστούν δυσανάλογα· για παράδειγμα, τα Free-to-play όπως το Roblox συνεχίζουν να σημειώνουν επιτυχία, ενώ οι παραδοσιακοί developers αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Sep 2025 14:30 #290104 by Νίκος Γεωργόπουλος
Νέα έκθεση δείχνει ότι το 90% των gaming εσόδων στην Ευρώπη το 2024 προήλθε από ψηφιακές αγορές, αλλά μόλις το 15% ήταν σε PC



Νέα στοιχεία δείχνουν ότι η αγορά videogames στην Ευρώπη έχει στραφεί σχεδόν εξ ολοκλήρου στις ψηφιακές αγορές, με το mobile gaming να κατέχει την πρωτοκαθεδρία. Η έκθεση All About Video Games 2024 από τον οργανισμό Video Games Europe καταγράφει αργή ανάπτυξη του PC gaming και συνεχιζόμενη πτώση των φυσικών πωλήσεων των games.

Το 2024 τα έσοδα από το gaming αυξήθηκαν 4%, με το 90% να προέρχεται από ψηφιακές πωλήσεις (άνοδος 5% από το 2023) και μόλις 10% από φυσικές εκδόσεις. Για σύγκριση, το 2020 το ποσοστό των φυσικών αγορών ήταν 20%, δείχνοντας ότι η αγορά φυσικών games μειώθηκε στο μισό μέσα σε τέσσερα χρόνια. Eπίσης, παρατηρείτε η μετατόπιση προτιμήσεων ανά πλατφόρμα:

• Mobile gaming: 44% των συνολικών εσόδων

• Κονσόλες: 38%

• PC: 15% (+1% από το 2023)

Το υπόλοιπο 4% αφορά υπηρεσίες streaming/on-demand. Η αργή ανάπτυξη του PC gaming ίσως σχετίζεται με την πτώση 3% των PC gamers (43% το 2024, από 46% το 2023). Αντίθετα, περισσότεροι δηλώνουν ότι παίζουν σε κονσόλες (+3%), αλλά τα έσοδα από κονσόλες έχουν πτωτική πορεία, κάτι που πιθανόν επηρεάζει και τις φυσικές πωλήσεις. Η έκθεση καταγράφει και τα πιο εμπορικά παιχνίδια του 2024 στην Ευρώπη: Helldivers 2, Call of Duty: Black Ops 6, Command and Conquer Generals, GTA V, EA FC 25, The Crew 2, Red Dead Redemption 2, Hogwarts Legacy, EA FC 24 και Command and Conquer (Bundle). Τα Helldivers 2 και Black Ops 6 βρέθηκαν επίσης στις κορυφαίες πωλήσεις του Steam.

Please Log in or Create an account to join the conversation.