Έρευνα: Νέοι Αμερικανοί μείωσαν τις gaming αγορές τους κατά 25% για το 2025
Οι νέοι στις Ηνωμένες Πολιτείες
περικόπτουν
σημαντικά τις δαπάνες τους για games σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, πιθανώς ως αντίδραση στην οικονομική αβεβαιότητα και στις περιορισμένες επαγγελματικές προοπτικές,.
Αν και οι ηλικίες 18 έως 24 αγοράζουν λιγότερο σε διάφορες κατηγορίες, οι μεγαλύτερες απώλειες εντοπίζονται στα games. Σύμφωνα με νέα δεδομένα που δημοσίευσε η εταιρεία έρευνας αγοράς Circana και αναφέρει το
Wall Street Journal
(WSJ), οι νέοι ενήλικες ξόδεψαν σχεδόν 25% λιγότερα σε games μέσα σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων τον Απρίλιο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι. Άλλες κατηγορίες γνώρισαν επίσης σημαντική μείωση:
• Αξεσουάρ: -18%
• Τεχνολογία: -14%
• Έπιπλα: -12%
[img]images/stories/others/weekly-spending-for-select-industries-2025.jpg[/img]
Συνολικά, οι ηλικίες 18-24 ξόδεψαν περίπου 13% λιγότερα σε σχέση με πέρσι. Αντίθετα, οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες δεν εμφάνισαν ανάλογες μειώσεις, καθώς η κατανάλωση τους παρέμεινε ως επί το πλείστον σταθερή από έτος σε έτος. Η WSJ επισημαίνει ότι το οικονομικό πλαίσιο ίσως ωθεί τους νέους ενήλικες σε πιο συγκρατημένες αγορές:
• πιο σφιχτή αγορά εργασίας,
• αυξημένη οικονομική αβεβαιότητα,
• και επανεκκίνηση των αποπληρωμών φοιτητικών δανείων
είναι πιθανόν παράγοντες που δημιουργούν ένα δυσμενές περιβάλλον για τις καταναλωτικές συνήθειες των 18-24.
Αυτό ενδέχεται να είναι προειδοποιητικό σημάδι για την gaming βιομηχανία, η οποία ήδη αντιμετωπίζει διαδοχικά κύματα απολύσεων και μείωση στον ρυθμό αύξησης εσόδων (παρά τα συχνά ρεκόρ κερδών). Αν οι περικοπές αυτές αποκτήσουν μεγαλύτερη έκταση, κάποια genres θα επηρεαστούν δυσανάλογα· για παράδειγμα, τα Free-to-play όπως το Roblox συνεχίζουν να σημειώνουν επιτυχία, ενώ οι παραδοσιακοί developers αντιμετωπίζουν δυσκολίες.