Το 30% του περιεχομένου του The Order: 1886 κόπηκε πριν την κυκλοφορία
Ο συνιδρυτής της Ready at Dawn, Ru Weerasuriya,
αποκάλυψε
ότι περίπου το 30% του περιεχομένου του The Order: 1886 αφαιρέθηκε λίγους μήνες πριν από την κυκλοφορία του, προκειμένου το παιχνίδι να κυκλοφορήσει εγκαίρως.
Σε νέα συνέντευξή του στο The Game Business, ο Weerasuriya παραδέχθηκε ότι το στούντιο ήθελε περισσότερο χρόνο ανάπτυξης για να ολοκληρώσει πλήρως την αρχική του οπτική. «Κόψαμε... θέλω να πω το 30% του παιχνιδιού λίγους μήνες πριν από την κυκλοφορία του. Αποφασίσαμε ότι έπρεπε να βγει μέσα στο καθορισμένο διάστημα. Αν το κάναμε ξανά, θα προσπαθούσα να βρω έναν τρόπο να παρατείνω την ανάπτυξη», είπε χαρακτηριστικά.
Το παιχνίδι, που κυκλοφόρησε αποκλειστικά για PS4 τον Φεβρουάριο του 2015, είχε επικριθεί για τη διάρκεια του campaign, η οποία σύμφωνα με ορισμένα playthroughs δεν ξεπερνούσε τις 5 ώρες. Η Ready at Dawn αρνήθηκε τότε τις φήμες, ισχυριζόμενη ότι η διάρκεια ήταν 8 με 10 ώρες.
Ο Weerasuriya αναφέρθηκε επίσης στο multiplayer που αρχικά υπήρχε σε λειτουργική μορφή κατά το πρώτο έτος ανάπτυξης, αλλά εγκαταλείφθηκε λόγω περιορισμένου budget και χρόνου, με σκοπό να επανέλθει σε κάποιο πιθανό sequel. «Είχαμε μία λειτουργική έκδοση του multiplayer. Ήταν διασκεδαστικό», πρόσθεσε. Δυστυχώς, τα sequel που είχε στο μυαλό του ο δημιουργός δεν υλοποιήθηκαν ποτέ, παρότι είχε ήδη γράψει το σενάριο για δεύτερο και τρίτο μέρος. Η Ready at Dawn εξαγοράστηκε από το Facebook το 2020, ενώ το στούντιο έκλεισε οριστικά το 2024.