Εντάξει, συμφωνώ με τα παραδείγματα απλά δεν το θεωρώ βασικό χαρακτηριστικό του είδους, αλλάζει ανάλογα με το τι ήθελαν να πετύχουν οι δημιουργοί του εκάστοτε παιχνιδιού. Άλλα παιχνίδια περιπέτειας έχουν συνοχή και έναν κόσμο που λειτουργεί, άλλα όχι, ενώ και κάποια παιχνίδια άλλου είδους ίσως δεν έχουν καμία λογική και βασίζονται στο gameplay και μόνο (π.χ. τρελά παιχνίδια arcade ή puzzle πολλές φορές δεν χρειάζεται να έχουν καμία λογική όσον αφορά τον κόσμο τους ακριβώς επειδή η ιστορία είναι δευτερεύουσα, αν υπάρχει).
Το ερασιτεχνικό μου blog στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.