Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
17 Nov 2024 18:16 #279041 by Νίκος Γεωργόπουλος
H Blizzard ετοιμάζει ένα open world Shooter




Ίσως έχει σχέση με το StarCraft Shooter.

Η Blizzard θέλει να προσλάβει άτομo για ένα επερχόμενο open-world Shooter που δεν έχει ανακοινωθεί.

Η αγγελία εργασίας ζητάει έναν Associate Design Director που «έχει οράματα και κατέχει σημαντικές στρατηγικές καινοτομίες» για το επερχόμενο «open-world Shooter». Το άτομο που θα προσληφθεί σε αυτή τη θέση θα πρέπει να φέρει στρατηγικές που «έχουν δυνατότητες, αλλά δεν έχουν εφαρμοστεί στον τομέα των AAA games». Ο υποψήφιος που θα καταφέρει να μπει σε αυτή τη δουλειά θα δουλέψει με τις ομάδες για το engineering, το art και τον ήχο. Σίγουρα από αυτό καταλαβαίνουμε ότι το νέο project μπορεί να βρίσκεται σε early development . Ο ετήσιος μισθός βρίσκεται στα 124.400 δολάρια, ενώ μπορεί να φτάσει και στα 230.300 δολάρια.

Οι πληροφορίες είναι λίγες για να γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι αυτό το νέο «open-world Shooter» που ετοιμάζει η Blizzard. Υπάρχουν μερικές πιθανότητες η αγγελία να συνδέεται με το StarCraft Shooter (για το οποίο έχουν κυκλοφορήσει φήμες). Υπάρχει όμως και η περίπτωση να μην φτάσει ποτέ στην κυκλοφορία. Πολλά από τα νέα projects που ξεκινά η Blizzard ακυρώνονται.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 22:30 #285110 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Activision αποκάλυψε τα κόστη ανάπτυξης και τις πωλήσεις των Call of Duty



Ο Patrick Kelly, Creative Director της σειράς Call of Duty, αποκάλυψε τα κόστη ανάπτυξης και τις πωλήσεις για ορισμένα από τα FPS.

Το Black Ops 3, που κυκλοφόρησε το 2015, κόστισε το εξωφρενικό ποσό των 430 εκατομμυρίων δολαρίων. Το FPS πούλησε 43 εκατομμύρια αντίτυπα. Το Modern Warfare (2019), που αναζωογόνησε τη σειρά και έφερε το Warzone, κόστισε 640 εκατομμύρια δολάρια και πούλησε 41 εκατομμύρια αντίτυπα. Τέλος, το Black Ops Cold War, που κυκλοφόρησε το 2020, κόστισε 700 εκατομμύρια δολάρια, αλλά πούλησε "μόνο" 30 εκατομμύρια αντίτυπα. Παρά τα αστρονομικά ποσά, τα FPS καταφέρνουν όχι μόνο να καλύψουν τα έξοδά τους αλλά και να δημιουργήσουν τεράστιο κέρδος για την Activision.

Εκτός από τις άμεσες πωλήσεις του FPS, που κοστίζει 70 δολάρια, η εταιρεία κερδίζει εκατομμύρια από την πώληση skins και CoD Points.Τα τελευταία χρόνια, το Season Pass έχει ενισχυθεί με το Blackcell, λειτουργώντας ως κίνητρο για τους παίκτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, το Call of Duty: Black Ops Cold War καταλαμβάνει πλέον τη θέση του πιο ακριβού FPS που δημιουργήθηκε ποτέ. Φυσικά, αυτά τα στοιχεία αφορούν τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα στο κοινό. Πιο πρόσφατοι τίτλοι, όπως το Black Ops 6, πιθανότατα κόστισαν ακόμα περισσότερο για να αναπτυχθούν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2025 11:00 #285136 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Activision Blizzard κατηγορείται ότι «εκπαίδευσε» school shooter που σκότωσε 21 άτομα σε σχολείο στις ΗΠΑ



Η Activision Blizzard απαντά με έγγραφα υπεράσπισης, συνολικά 150 σελίδων, στις αγωγές που κατατέθηκαν πέρυσι από τις οικογένειες των θυμάτων του school shooting στο Robb Elementary το 2022 στο Uvalde του Τέξας.

Στην επίθεση σκοτώθηκαν 19 παιδιά και δύο δάσκαλοι, ενώ τραυματίστηκαν 17 ακόμη άτομα. Οι οικογένειες των θυμάτων κατέθεσαν αγωγές στο Τέξας και την Καλιφόρνια κατά της Activision, της Meta και την εταιρεία κατασκευής όπλων Daniel Defense, μετά την αποκάλυψη ότι ο δράστης είχε παίξει το Call of Duty.

Η αγωγή περιγράφει τις τρεις εταιρείες ως «ένα τρικέφαλο τέρας που εξέθεσε τον δράστη στο όπλο, τον εκπαίδευσε να το βλέπει ως εργαλείο επίλυσης προβλημάτων και τον προετοίμασε για τη χρήση του». Τον Μάιο του 2023, η Activision χαρακτήρισε την επίθεση «φρικτή και τραγική», αλλά τόνισε πως «εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παίζουν video games χωρίς να προβαίνουν σε φρικιαστικές πράξεις».

Σε έγγραφα που κατατέθηκαν τον Δεκέμβριο, η Activision αρνήθηκε «όλες και κάθε μία από τις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στην αγωγή», υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει αιτιακή σχέση μεταξύ του Call of Duty και της επίθεσης. Επιπλέον, ζήτησε από το δικαστήριο να απορρίψει την αγωγή με βάση τους anti-SLAPP νόμους της Καλιφόρνιας, που αποσκοπούν στην προστασία της ελευθερίας του λόγου από κατάχρηση του νομικού συστήματος.

Σε ξεχωριστό έγγραφο 35 σελίδων, η Activision υποστηρίζει ότι το Call of Duty είναι «εκφραστικό και πλήρως προστατευμένο από το First Amendment». Η εταιρεία σημειώνει ότι οι κατηγορίες για «επικίνδυνο υπερ-ρεαλιστικό περιεχόμενο» στο video game «συγκρούονται με βασικές συνταγματικές αρχές».

Η υπεράσπιση της Activision περιλαμβάνει δήλωση 35 σελίδων του καθηγητή μέσων ενημέρωσης Matthew Thomas Payne, ο οποίος υποστηρίζει ότι το Call of Duty ανήκει στην ίδια παράδοση στρατιωτικού ρεαλισμού που εξετάζεται σε πολεμικές ταινίες και σειρές, και δεν αποτελεί «εκπαιδευτικό χώρο για μαζικούς δολοφόνους».

Δείτε τις έρευνες που παρουσίασε ο Μάνος Γρυπάρης για την βία στα games (σ.σ. ξεκινάει από το πέμπτο λεπτό):

Επίσης, ο επικεφαλής δημιουργός του Call of Duty, Patrick Kelly, παρουσίασε 38 σελίδες που αναλύουν τη διαδικασία σχεδιασμού της σειράς. Ένα σημείο της κατηγορίας αναφέρει ότι ο δράστης έμαθε για το όπλο που χρησιμοποίησε μέσω του loading screen του Call of Duty: Modern Warfare (2019). Ο Kelly επισημαίνει δύο στοιχεία:

1. Το assault rifle στην οθόνη είχε ανώνυμα χαρακτηριστικά, χωρίς σύνδεση με συγκεκριμένη εταιρεία κατασκευής όπλων.

2. Μέχρι να παίξει ο δράστης το συγκεκριμένο video game τον Νοέμβριο του 2021, το loading screen είχε ήδη αλλάξει, άρα πιθανότατα δεν το είδε.

Η υπόθεση περιλαμβάνει μεγάλο νομικό υλικό, με την Activision να βασίζεται σε συνταγματικές και δημιουργικές ελευθερίες. Οι οικογένειες έχουν προθεσμία έως τα τέλη Φεβρουαρίου για να απαντήσουν, ενώ η Activision θα καταθέσει νέα έγγραφα τον Απρίλιο. Αν τελικά η υπόθεση φτάσει σε δίκη, αυτό δεν αναμένεται σύντομα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 21:00 #285310 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Bobby Kotick θεωρεί την ταινία World of Warcraft ως μία από τις χειρότερες ταινίες που έχει δει



Ο Bobby Kotick θεωρεί την ταινία World of Warcraft του 2016 ως μία από τις χειρότερες ταινίες που έχει δει.

Επιπλέον θεωρεί ότι η ταινία ήταν και ένας από τους λόγους που ο Chris Metzen, ένας από τους βασικούς designers του World of Warcraft έφυγε από την Blizzard το 2016. Μιλώντας στο podcast Grit ο Kotick δήλωσε ότι ο Metzen κουράστηκε υπερβολικά κατά τη διάρκεια της παραγωγής της ταινίας. Ο ίδιος θεωρούσε την ταινία πολύ κακή ιδέα, όμως η συμφωνία είχε γίνει πριν η Blizzard εξαγοραστεί από την Activision.

Επίσης αποσυντόνισε πολύ την εταιρεία από τα games: "Πήρε πολλούς πόρους και αποσυντόνισε την Blizzard. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που η δουλειά τους είναι να φτιάχνουν video games ξαφνικά βοηθούν στο casting και βρίσκονται στο πλατό. Τα expansions μας αργούσαν, τα patches δεν γίνονταν εγκαίρως και ήταν μία από τις χειρότερες ταινίες που έχω δει ποτέ."

Ο Kotick αργότερα παρακάλεσε τον Metzen να επιστρέψει στην Blizzard, πράγμα που έγινε το 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 04:00 #285324 by Νίκος Γεωργόπουλος
Bobby Kotick: «Ο πρώην CEO της EA ήταν ο χειρότερος Gaming CEO»



Ο Bobby Kotick, πρώην CEO της Activision Blizzard, χαρακτήρισε τον John Riccitiello ως τον χειρότερο CEO στη βιομηχανία των video games.

Ο Riccitiello παραιτήθηκε από τη θέση του CEO της EA το 2013, έπειτα από έξι ταραχώδη χρόνια όπου η σειρά Call of Duty της Activision ξεπέρασε σε δημοτικότητα το Battlefield, ενώ δεν βοήθησε το γεγονός ότι είχε αστειευτεί πως οι παίκτες του Battlefield θα έπρεπε να πληρώνουν για να κάνουν reload στα όπλα τους.

Σε συνέντευξή του στο Grit, μαζί με τον Bing Gordon (πρώην Chief Creative Officer της EA), ο Kotick αποκάλυψε ότι η Activision φοβόταν ότι ο Gordon θα αναλάμβανε την EA και θα αποδεικνυόταν ικανός ηγέτης για την εταιρεία. Ο Kotick ανέφερε: "Δεν το λέω επειδή (ο Gordon) είναι εδώ. Πάντα φοβόμασταν ότι ο Bing θα έτρεχε (την EA). Και θα πληρώναμε για να μείνει ο Riccitiello CEO για πάντα... γιατί νομίζαμε ότι ήταν ο χειρότερος CEO στα video games". Ο Gordon πρόσθεσε ότι ο Riccitiello ίσως επιτάχυνε ο ίδιος την αποχώρησή του από την EA.

Παρά τις απόψεις του για τον Riccitiello, ο Kotick αποκάλυψε ότι στο παρελθόν έγιναν πολλές προσπάθειες για συγχώνευση της EA με την Activision λέγοντας: "(Η EA) προσπάθησε να μας εξαγοράσει πολλές φορές. Είχαμε συζητήσεις για συγχώνευση". Αργότερα στο podcast, ο Kotick παραδέχτηκε ότι η Activision θεωρούσε πως το επιχειρηματικό μοντέλο της EA ήταν καλύτερο σε πολλούς τομείς, ενώ ο Gordon επισήμανε ότι το μοντέλο της Blizzard ήταν ακόμα καλύτερο από της EA.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Gordon αποκάλυψε ότι η EA είχε την ευκαιρία να αγοράσει τα Guitar Hero, Call of Duty και την Activision Blizzard, αλλά δεν το έκανε. Τέλος, ο Kotick χαρακτήρισε την ταινία Warcraft ως μία από τις χειρότερες που έχει δει και εξήγησε γιατί θεωρεί πως ήταν λάθος της Blizzard να αφιερώσει τόσο μεγάλη προσοχή στο project.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 23:30 #285418 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Activision μάλλον χρησιμοποιεί AI γραφικά στα mobile games της



Η Activision μάλλον χρησιμοποιεί AI γραφικά στις διαφημίσεις των mobile games της.

Συγκεκριμένα πρόσφατα άρχισε να δημοσιεύει διαφημιστικά artworks στα Facebook και Instagram για τα Guitar Hero Mobile, Call Of Duty: Sniper, Call Of Duty: Zombies Defender και Crash Bandicoot Brawl, τα οποία όμως ακόμα δεν έχει ανακοινώσει επίσημα. Όλα έχουν links προς ερωτηματολόγια που ζητούν τις απόψεις του κόσμου, παρόλο που… κανείς δεν τα έχει παίξει ως τώρα.


Εκτός των δύο social media δεν υπάρχει καθόλου υλικό για τα συγκεκριμένα games, όπως trailers. Αρκετός κόσμος πιστεύει ότι πρόκειται για εικόνες δημιουργημένες με ΑΙ, καθώς ειδικά στο Guitar Hero Mobile οι κιθαρίστες είναι περίεργα σχεδιασμένοι, τα χέρια ορισμένων δεν φαίνονται, ενώ και οι ίδιες οι κιθάρες δείχνουν κακοφτιαγμένες.

Η ίδια η Activision δεν έχει κάνει ακόμα κάποια επίσημη δήλωση για το θέμα, όμως πρόσφατα παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιεί ΑΙ σε ορισμένα assets του Call of Duty.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2025 09:30 #285487 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Bobby Kotick έκανε μήνυση στα Kotaku και Gizmodo για δυσφήμιση



Ο Bobby Kotick, πρώην CEO της Activision Blizzard έκανε μήνυση στην G/O Media και στα sites της Kotaku και Gizmodo, για δυσφήμιση.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι τα δύο sites κάνουν ότι μπορούν για να αμαυρώσουν το όνομά του, αναφέροντας λανθασμένες ή αποσυρμένες κατηγορίες διακρίσεων και παρενοχλήσεων στο εργασιακό περιβάλλον. Σύμφωνα με τον ίδιο τα άρθρα γράφτηκαν με κακόβουλο σκοπό να γίνει ακόμα περισσότερη ζημιά στο όνομά του, το οποίο είχε ήδη δεχτεί αρκετή.

Η μήνυση έγινε στο Delaware της Αμερικής στις 13 Μαρτίου και αναγράφει: Κανένα από τα δύο άρθρα δεν αφορούσε την Activision. Και τα δύο αφορούσαν τις φήμες ότι ο Kotick ενδιαφερόταν να αγοράσει το TikTok. Παρόλα αυτά τα Kotaku και Gizmodo έκαναν ότι μπορούσαν για να συμπεριλάβουν αποσυρμένες και λανθασμένες κατηγορίες σχετικά με το εργασιακό περιβάλλον, οι οποίες, όπως γνωρίζει η G/O Media, έχουν διαψευστεί από πολλαπλές έρευνες. Ο σκοπός των άρθρων ήταν να προκαλέσουν περισσότερη ζημιά στον Kotick.

Το Δικαστήριο τόνισε ότι μετά την μήνυση τα Kotaku και Gizmodo έχουν κάνει updates στα άρθρα τους και έχουν αφαιρέσει την αρνητική ορολογία, όμως ο Kotick επιμένει ότι, κατά κανόνα, τον παρουσιάζουν λανθασμένα και ζητάει αποζημιώσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 May 2025 00:30 #289023 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η έφεση απορρίφθηκε



Η έφεση της FTC απορρίφθηκε οριστικά από το 9ο Circuit Court της Αμερικής σήμερα, καθώς η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου είχε κάνει μία τελευταία προσπάθεια να μπλοκάρει την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft. Η κατασκευάστρια εταιρεία του Xbox απέδειξε ότι όλα της τα Activision Blizzard games κυκλοφόρησαν ή θα κυκλοφορήσουν στο PS5 και έτσι η έφεση απορρίφθηκε λόγω μη επαρκών στοιχείων.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής: "Η επιτροπή έκρινε ότι το περιφερειακό δικαστήριο εφάρμοσε τα σωστά νομικά πρότυπα και δεν έκανε κατάχρηση της διακριτικής του ευχέρειας ή δεν βασίστηκε σε εμφανώς εσφαλμένα ευρήματα, κρίνοντας ότι η FTC απέτυχε να υποβάλει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν την απαιτούμενη πιθανότητα επιτυχίας επί της ουσίας της αξίωσής της", ανέφερε το εφετείο. «Έτσι, η FTC δεν είχε εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το εάν η προτεινόμενη συγχώνευση ήταν πιθανό να μειώσει σημαντικά τον ανταγωνισμό στις σχετικές αγορές»".

Επιπλέον, η επιτροπή προσφυγών επικύρωσε την απόφαση του περιφερειακού δικαστηρίου ότι η FTC απέτυχε να αποδείξει επαρκώς ότι η Microsoft θα έκανε το Call of Duty αποκλειστικά για το Xbox ή θα κυκλοφορούσε μια "κατώτερη" έκδοση στο PlayStation. Το εφετείο κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι τα παιχνίδια Activision που κυκλοφορούν στο Game Pass - μια αποκλειστική συνδρομητική υπηρεσία Xbox - δεν θα "μειώνουν ουσιαστικά τον ανταγωνισμό".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 May 2025 12:00 #289027 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Activision μίλησε για το πόσο αποτελεσματικές ήταν οι πρόσφατοι μέθοδοί της ενάντια στους cheaters στο Call of Duty



Η Activision μίλησε για το πόσο αποτελεσματικές ήταν οι πρόσφατοι μέθοδοι της ενάντια στους cheaters.

Αρχικά δήλωσε ότι κλείνει cheat makers από την αρχική κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 6. Από την κυκλοφορία της Season 3 τον Μάρτιο έκλεισε άλλους πέντε. Συγκεκριμένα στοχεύει third-party hardware που έχουν scripts για cheat και στέλνει εξώδικα: "Έχουμε δει συνεργασία από κάποιες από τις εταιρίες με τις οποίες ήρθαμε σε επαφή. Παρόλα αυτά θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε άλλους δημιουργούς συσκευών στην αγορά, παγκοσμίως, αλλά και ανθρώπους που δημιουργούν scripts που αλλάζουν τον κώδικά του Call of Duty". Επιπλέον τονίστηκε ότι οποιοσδήποτε λογαριασμός χρησιμοποιεί αυτές τις συσκευές για cheating θα δέχεται μόνιμο ban.

Μία ακόμα μέθοδος προστασίας, σύμφωνα με την Activision είναι το Account Linking, το οποίο απαιτεί από τους παίκτες να επιβεβαιώσουν ότι έχουν τον έλεγχο του λογαριασμού όταν προσπαθούν να συνδέουν ένα νέο λογαριασμό PC με ένα Activision ID. Η μέθοδος αυτή έχει προστατέψει πάνω από 10.000 λογαριασμούς από ύποπτα links. Το Season 3 Reloaded update έφερε ακόμα περισσότερες βελτιώσεις στο anti-cheating. Συγκεκριμένα το Death Widget UI έλαβε αναβαθμίσεις, καθώς παρέχει στους παίκτες ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το πώς πέθαναν σε κάθε death.

Η ομάδα του Ricochetβελτίωσε και την τεχνολογία video replay για να εντοπίζονται πιο εύκολα οι wallhackers. Το Replay Investigation Tool, είναι ένα νέο tool το οποίο θα παρακολουθεί ολόκληρα τα matches και θα αποφασίζει αν το gameplay είναι ύποπτο. Αν τελικά κριθεί ύποπτο, τότε θα ελέγχεται και από άνθρωπο. Περισσότερο χρησιμοποιείται στα Ranked Play modes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2025 13:30 #289796 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η χρήση ΑΙ για την προώθηση του Diablo Immortal x Hearthstone event από την Blizzard ξεσήκωσε τους fans



Οι αρνητικές αντιδράσεις των παικτών για τη χρήση AI σε games συνεχίζονται και αυτή τη φορά σχετίζονται με το crossover event των Diablo Immortal και Hearthstone της Blizzard.

Σύμφωνα με το PC Gamer , έχει δημιουργηθεί ένα thread στο Reddit στο οποίο ο χρήστης lpyreable θεωρεί ότι εντόπισε μια εικόνα που φανερώνει τη χρήση generative AI. Πάνω από 4.400 άτομα έχουν κάνει upvote τη συγκεκριμένη δημοσίευση. Στην επίσημη σελίδα του Diablo Immortal εμφανίζεται ένας άνθρωπος ο οποίος στο ένα του αυτί έχει τρεις κόγχες και αυτό δεν φαίνεται να έχει προκύψει σκόπιμα. Ταυτόχρονα, εμφανίζονται ένα χέρι το οποίο εξαφανίζεται μέσα σε έναν τοίχο και κάρτες οι οποίες είναι αντεστραμμένες. Ο ίδιος χρήστης σχολίασε γελώντας: “Μάλλον τα pets των 158 δολαρίων δεν είναι αρκετά ώστε να πληρώσουν έναν γραφίστα να ζωγραφίσει την εικόνα για την συνεργασία τους.”

Find a seat if you can. Diablo Immortal x @PlayHearthstone . Coming Soon. pic.twitter.com/NWbzEujMRy

— Diablo Immortal (@DiabloImmortal) July 21, 2025


Η συγκεκριμένη αναφορά του χρήστη για τα 158 δολάρια σχετίζεται με το πρώτο cosmetic pet του Hearthstone με όνομα King Krush, το οποίο στηρίζεται σε μηχανισμούς τζόγου και απαιτεί την χρήση των αληθινών χρημάτων των παικτών. Οι αντιδράσεις συνεχίστηκαν με έναν άλλον χρήστη να γράφει: “Ας συνεχίσουμε να τους ξεμπροστιάζουμε για αυτές τις βλακείες. Αν δεν σκοπεύουν να πληρώνουν γραφίστες, οι χρήστες θα συνεχίσουν να παραπονιούνται. Έτσι πρόκειται να είναι από εδώ και πέρα.” Ένας άλλος απάντησε : “Λιγότερα παράπονα και περισσότερη έμφαση στο να σταματήσουμε να αγοράζουμε πράγματα με αληθινά χρήματα. Μπορούν να γίνουν και τα δύο μαζί, αλλά το δεύτερο είναι αυτό που αναφέρεται μόνο στις ετήσιες συναντήσεις των καλικάντζαρων του χρήματος.”

Άλλος χρήστης εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του: “Η στενάχωρη πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες είτε δεν θα το παρατηρήσουν ή δεν θα τους νοιάξει. Είναι προτιμότερο να υποστηρίζουμε εταιρείες και δημιουργούς που φτιάχνουν τα δικά τους πράγματα. Είναι ευκολότερο να ενθουσιαστεί ο κόσμος με κάτι καινούργιο παρά να ελαττώσουμε τη σύνδεση που έχουν με κάτι γνώριμο.” Η Activision Blizzard δεν έχει σχολιάσει ακόμα τις αντιδράσεις και η συγκεκριμένη εικόνα παραμένει διαθέσιμη στην επίσημη σελίδα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.