Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Roblox

More
26 Nov 2025 21:30 #291092 by Νίκος Γεωργόπουλος
CEO του Roblox: "Το πρόβλημα με τους παιδεραστές το βλέπουμε και ως ευκαιρία"



Ο CEO του Roblox χαρακτήρισε το ζήτημα των παιδεραστών στην πλατφόρμα ως “ευκαιρία”, ενώ παράλληλα η εταιρεία προβαίνει σε ενημερώσεις για τα μέτρα ασφαλείας της με age verification ελέγχους.

Όπως ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο, το Roblox έχει επεκτείνει την τεχνολογία εκτίμησης ηλικίας σε όλους τους χρήστες που θέλουν να επικοινωνούν με άλλους. Τον Ιούλιο εισήγαγε μια AI τεχνολογία που εκτιμά την ηλικία ενός χρήστη μέσω video selfies, κυρίως εξαιτίας των νόμων του Ηνωμένου Βασιλείου. Πλέον ωστόσο απαιτείται από όλους τους χρήστες. Το Roblox χρησιμοποιείται κυρίως από παιδιά και εφήβους, αλλά έχει δεχθεί κριτική για αμφισβητήσιμα μέτρα ασφαλείας. Μια περσινή αναφορά ισχυρίστηκε ότι το Roblox οδήγησε σε 13.316 περιστατικά παιδικής εκμετάλλευσης. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία κάνει βήματα για να βελτιώσει την ασφάλεια των παιδιών, με το AI να βρίσκεται στον πυρήνα λόγω της μεγάλης κλίμακας της πλατφόρμας. Το καλοκαίρι για παράδειγμα, το δημοφιλές game, Steal a Brainrot, είχε πάνω από 25 εκατομμύρια ταυτόχρονους χρήστες.

Ωστόσο, φέτος τρεις πολιτείες των ΗΠΑ έχουν καταθέσει αγωγές κατά του Roblox για ζητήματα παιδικής ασφάλειας και συγκεκριμένα η Louisiana, το Κεντάκι και το Τέξας. Επιπλέον, υπάρχουν πάνω από 20 φετινές αγωγές που κατηγορούν την εταιρεία ότι επιτρέπει την σεξουαλική εκμετάλλευση και έχουν κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ. Σχετικά με αυτό λοιπόν, ο CEO του Roblox, David Baszucki, εμφανίστηκε στο podcast Hard Fork του New York Times , όπου οι παρουσιαστές Casey Newton και Kevin Roose τον ρώτησαν κατευθείαν για τις σκέψεις του σχετικά με “το πρόβλημα των παιδεραστών στο Roblox”. Εκείνος απάντησε λέγοντας: “Δεν το βλέπουμε απαραίτητα μόνο ως πρόβλημα, αλλά και ως ευκαιρία. Πώς επιτρέπουμε σε νέους ανθρώπους να δημιουργούν, να επικοινωνούν και να περνούν χρόνο μαζί; Πώς χτίζουμε το μέλλον της επικοινωνίας ταυτόχρονα; Στην κλίμακα που βρισκόμαστε, 150 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες, 11 δισεκατομμύρια ώρες τον μήνα, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να το συνεχίσουμε αυτό;”.

Σε όλη την συνέντευξη ο Baszucki φαίνεται να επικεντρώνεται περισσότερο στην προώθηση των τεχνολογικών εξελίξεων και στην ανάδειξη του τεράστιου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, παρά στην σημασία της παιδικής ασφάλειας. Έπειτα από συζήτηση για την χρήση AI φίλτρων και την εκτίμηση ηλικίας, ο Baszucki ρωτήθηκε πόσο σίγουρος είναι ότι αυτά τα μέτρα λειτουργούν, καθώς φαίνεται ότι οι παιδεραστές στο παρελθόν αντιμετώπισαν ελάχιστη δυσκολία για να τα παρακάμψουν. Εκείνος απάντησε: “Δεν θέλω να το σχολιάσω. Είναι από τα βασικά πράγματα που κάνουμε, να προσπαθούμε να κρατάμε τους ανθρώπους στην πλατφόρμα μας. Είναι μια ενδιαφέρουσα κατάσταση της βιομηχανίας. Θα έλεγα, δεν περιμένουμε την υπόλοιπη βιομηχανία. Προσπαθούμε πάντα να είμαστε μπροστά”.

Στην συνέχεια, ο Baszucki ρωτήθηκε ευθέως: “Δεν πιστεύετε ότι έχετε πρόβλημα με παιδεραστές στην πλατφόρμα;”. Με την σειρά του είπε: “Πιστεύω ότι κάνουμε φοβερή δουλειά στο να καινοτομούμε, σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων στην πλατφόρμα μας και τις ώρες, διαμορφώνοντας το μέλλον του πώς αυτό θα λειτουργεί”. Ο ίδιος επίσης υποστήριξε τα οφέλη της ανοιχτής γραπτής επικοινωνίας στο Roblox, παρά τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας: “Υπάρχουν πολλά παιδιά που βρίσκουν τους φίλους τους στο Roblox. Υπάρχουν πολλά παιδιά που όταν είναι μόνα ή απομονωμένα – δεν το χρησιμοποιώ ως δικαιολογία – αλλά λαμβάνω πολλές κλήσεις από διάσημους γονείς που λένε: “Κοίτα, το παιδί μου θα ήταν νεκρό αν δεν υπήρχε μια κοινότητα σε μια πλατφόρμα όπως το Roblox για να παραμείνει προσκολλημένο””.

Αφού ο Baszucki ανέφερε την τεράστια κλίμακα της πλατφόρμας, οι παρουσιαστές έφεραν στην διαφάνεια μια αναφορά από την Hindenburg Research που έλεγε ότι το Roblox “υποβαθμίζει την παιδική ασφάλεια με σκοπό να φέρει ανάπτυξη στους επενδυτές”. Ο Baszucki απέρριψε την κατηγορία λέγοντας: “Διασκεδαστικό. Ας το συνεχίσουμε αυτό. Πρώτα απ’ όλα, η Hindenburg δεν υπάρχει πια, σωστά; Άρα, πρέπει να το αναφέρετε αυτό. Έκλεισαν για κάποιο λόγο”. Έπειτα, για να αποφύγει περαιτέρω ερωτήσεις, ο Baszucki προσπάθησε να χειριστεί τους παρουσιαστές ώστε να συμφωνήσουν με τις απόψεις του για την επιτυχία του AI, και αστειεύτηκε: “Αυτή είναι μια αθόρυβη συνέντευξη όπου στην πραγματικότητα αγαπάτε όλα όσα κάνουμε και είστε εδώ για να τα υποστηρίξετε κρυφά; Νόμιζα ότι θα μιλούσαμε για διασκεδαστικά, αστεία πράγματα στην βιομηχανία και όλα αυτά.”

Τελικά η συζήτηση μεταφέρθηκε στο Polymarket, μια πλατφόρμα πρόβλεψης των crypto όπου οι χρήστες στοιχηματίζουν σε μελλοντικά γεγονότα μέσω ενός blockchain δικτύου. Ο Baszucki φαίνεται να είναι υποστηρικτής αυτής της πλατφόρμας. Όταν ρωτήθηκε μάλιστα αστειευόμενα αν θα έβαζε μια πλατφόρμα πρόβλεψης στο Roblox είπε :“Θα το κάναμε”, αλλά σημείωσε την ανάγκη να ληφθεί υπόψιν η διαφορετική νομοθεσία ανά τον κόσμο. Όταν οι παρουσιαστές είπαν ότι αυτό είναι “τρομερή ιδέα”, ο Baszucki απάντησε: “Λοιπόν, στην πραγματικότητα πιστεύω ότι είναι ιδιοφυής ιδέα αν μπορεί να γίνει με εκπαιδευτικό τρόπο που να είναι νόμιμος. Και λοιπόν, φανταστείτε όχι δωρεάν Robux, όχι δωρεάν δώρα και απλώς ένα game που να λέγεται Dress to Impress Predictor, όπου δεν πρόκειται να πάρει χρήματα από παιδιά ούτε τίποτα τέτοιο. Θα ήμουν μεγάλος υποστηρικτής αυτού”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Dec 2025 00:30 #291137 by Νίκος Γεωργόπουλος
CEO του Roblox: "Σκεφτόμαστε να βάλουμε στοίχημα στο παιχνίδι"



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Roblox θέλει να βάλει στοίχημα στο παιχνίδι , αλλά χωρίς πραγματικά χρήματα ή robux (το νόμισμα του παιχνιδιού) καθώς δήλωσε: «Πιστεύω πραγματικά ότι είναι μια λαμπρή ιδέα αν μπορεί να υλοποιηθεί με έναν εκπαιδευτικό και νόμιμο τρόπο».

Οι αγορές προβλέψεων είναι δημοφιλείς εδώ και χρόνια (με το Polymarket να είναι πολύ δημοφιλές στην Αμερική, ειδικά σε περιόδους εκλογών) και τώρα η Roblox σκέφτεται σοβαρά να εισάγει κάτι τέτοιο στο παιχνίδι της.

Ο CEO της εταιρείας, Dave Baszucki είπε στην εφημερίδα The New York Times, «Θα το κάναμε. Νομίζω ότι πρέπει να το κάνουμε». Όμως δεν είναι τόσο απλό, καθώς ο Baszucki ανέφερε ότι κάθε χώρα έχει διαφορετική νομοθεσία που αφορά «τα loot boxes και τον παιδικό τζόγο» οπότε υπάρχουν ρυθμιστικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν.

Ο Baszucki βλέπει θετικά την ιδέα, ακόμα κι αν μπορεί να πάρει χρόνο μέχρι να υλοποιηθεί. Όσο για το σχόλιο του δημοσιογράφου και παρουσιαστή που γέλασαν με την ιδέα των αγορών προβλέψεων στη Roblox, εκείνος εξήγησε: «Πιστεύω πράγματι ότι είναι μια λαμπρή ιδέα αν μπορεί να γίνει με έναν εκπαιδευτικό και νόμιμο τρόπο. Οπότε φανταστείτε κανένα δωρεάν Robux, κανένα δωρεάν βραβείο, απλά ένα παιχνίδι που θα ονομάζεται Dress to Impress Predictor, όπου δεν προσπαθείς να πάρεις χρήματα από τα παιδιά ή κάτι τέτοιο. Θα ήμουν μεγάλος οπαδός αυτού».



Οι πλατφόρμες αγορών προβλέψεων όπως οι Polymarket και Kalshi είναι peer-to-peer πλατφόρμες όπου οι άνθρωποι μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν συμβόλαια συνδεδεμένα με διάφορα γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων επαγγελματικών αθλημάτων και πολιτιστικών γεγονότων όπως ποια ταινία θα κερδίσει Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Διαφέρουν από τις παραδοσιακές πλατφόρμες αθλητικών στοιχημάτων επειδή δεν υπάρχει το «καζίνο» που ορίζει τις αποδόσεις.

Στις ΗΠΑ οι αγορές προβλέψεων ρυθμίζονται από την Επιτροπή Εμπορευμάτων Μελλοντικών Συμβολαίων (Commodities Futures Trading Commission), μια ομοσπονδιακή υπηρεσία που πρόσφατα έδωσε έγκριση στην Polymarket να λειτουργεί στη χώρα. Ο κύριος αντίπαλός της, η Kalshi, είχε πάρει την έγκριση χρόνια πριν. Πρόσφατα, η Kalshi έκλεισε συμφωνία με το CNN για να εμφανίζονται οι αγορές της στο δελτίο ειδήσεων του CNN, μια απόφαση που προκάλεσε πολλές συζητήσεις και αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Οι αγορές προβλέψεων, όπως και ο παραδοσιακός στοιχηματισμός στα αθλήματα, είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα, με πολλούς να τις θεωρούν κακές και επικίνδυνες για διάφορους λόγους.

Μετά από αυτό τι άλλο να ευχηθούμε; Να κάνει το Roblox...online καζίνο με φρουτάκια;

Προς το παρόν, η Kalshi έχει αρκετές ανοιχτές αγορές για παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένης μιας αγοράς για το Παιχνίδι της Χρονιάς στα The Game Awards. Έχουν ανταλλαχθεί πάνω από 2,3 εκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την αγορά, με το Clair Obscur: Expedition 33 να είναι μακράν το πιο πιθανό φαβορί. Ο Baszucki βρέθηκε πρόσφατα στην επικαιρότητα όταν ρωτήθηκε στην ίδια συνέντευξη για τις ανησυχίες σχετικά με παιδεραστές στη Roblox. Δήλωσε ότι "το πρόβλημα αυτό το βλέπουμε ως ευκαιρία!"

Please Log in or Create an account to join the conversation.