Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
30 Sep 2024 02:15 #277784 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το The Simpsons: Tapped Out της EA κλείνει μετά από 12 χρόνια λειτουργίας




Τελευταίο update και αφαίρεση των microtransactions .

Το The Simpsons: Tapped Out, το μακροχρόνιο και εξαιρετικά επιτυχημένο δωρεάν city builder της EA, κλείνει μετά από 12 χρόνια λειτουργίας.

Το The Simpsons: Tapped Out κυκλοφόρησε για iOS και Android το 2012, βάζοντας τους παίκτες να ξαναχτίσουν το Springfield μετά από μια πυρηνική καταστροφή που προκάλεσε ο Homer Simpson. Μέχρι το 2014, το The Simpsons: Tapped Out είχε αποφέρει πάνω από 130 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και συνέχισε να λαμβάνει updates από τότε.

Ωστόσο, 12 χρόνια μετά, η ανάπτυξη του The Simpsons: Tapped Out ολοκληρώνεται επίσημα - μια απόφαση που η EA χαρακτήρισε «συναισθηματική» σε δήλωση που μοιράστηκε στη σελίδα του παιχνιδιού στο Facebook . Η EA δήλωσε: «Ήταν ένα αξιοσημείωτο ταξίδι και είμαστε ευγνώμονες που καταφέραμε να προσφέρουμε 308 updates, 831 χαρακτήρες, και με το σημερινό αποχαιρετιστήριο update, 1.463 questlines. Καθώς το ταξίδι μας φτάνει στο τέλος, προσφέρουμε τις πιο ειλικρινείς μας ευχαριστίες σε εσάς, τους παίκτες, που κάνατε όλα αυτά δυνατά». Η EA, σε μια επόμενη ανάρτηση έγραψε: «Είμαστε ενήμεροι για ένα ζήτημα με τη μετατροπή του in-game νομίσματος σε ντόνατς και το διερευνούμε»

Μετά τη σημερινή ανακοίνωση, όλα τα microtransactions έχουν απενεργοποιηθεί και το The Simpsons: Tapped Out θα αφαιρεθεί από τα καταστήματα εφαρμογών στις 31 Οκτωβρίου αυτού του έτους. Η EA θα κρατήσει τους servers ενεργούς για λίγο ακόμα και θα κλείσουν οριστικά στις 24 Ιανουαρίου του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Apr 2025 14:01 #284953 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η EA κλείνει το Origin App



Το Origin, το store και launcher της EA για PC, που κυκλοφόρησε το 2011, πρόκειται να κλείσει φέτος, στις 17 Απριλίου.

Η EA, έχει εδώ και καιρό αντικαταστήσει το Origin με το EA App, το οποίο, σύμφωνα με τους χρήστες, δεν είναι και πολύ καλύτερο. Από τα μέσα Απριλίου, όσοι χρήστες PC εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε το Origin θα πρέπει να κάνετε τη μετάβαση στο νέο πρόγραμμα για να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στη βιβλιοθήκη των games σας και στα δεδομένα του gameplay σας. Σε ανακοίνωσή της στο support site, η EA αναφέρει ότι κλείνει το Origin επειδή "η Microsoft σταμάτησε να υποστηρίζει 32-bit software. Αν χρησιμοποιείτε το Origin, πρέπει να κάνετε upgrade στο EA app, το οποίο απαιτεί μια 64-bit έκδοση των Windows".

Αν διαθέτετε ένα σχετικά νέο PC με 64-bit έκδοση των Windows, το να κατεβάσετε τώρα τo EA App και να βεβαιωθείτε ότι έχουν μεταφερθεί τα saves των games σας είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε Τα cloud saves θα μεταφερθούν αυτόματα, αλλά για games που δεν υποστηρίζουν cloud, θα χρειαστεί να γίνει χειροκίνητη μεταφορά των saves. Για όσους δεν έχετε τέτοιο PC, τότε σύμφωνα με την EA θα πρέπει: "Να διαθέτετε έναν επεξεργαστή που υποστηρίζει 64-bit. Αν το PC σας δεν έχει έναν τέτοιο επεξεργαστή, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε έναν νεότερο υπολογιστή για να παίξετε τα games σας στo EA app". Η EA συνήθως κυκλοφορεί πλέον τα PC games της και στο Steam, συμπεριλαμβανομένων του περσινού Dragon Age: The Veilguard και του EA Sports FC 25.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Apr 2025 14:04 #284955 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η EA πληρώνει παίκτες Αμερικανικού Ποδοσφαίρου 1500 δολάρια για να τους βάλει στο EA Sports College Football 26



Η EA πληρώνει παίκτες Αμερικανικού Ποδοσφαίρου 1500 δολάρια για να τους βάλει στο EA Sports College Football 26.

Πέρυσι έδινε 600 δολάρια στον κάθε παίκτη, όμως φέτος δίνει πάνω από το διπλάσιο, με δώρο την Deluxe Edition του. Ορισμένη παίκτες θα εμφανιστούν ως brand ambassadors. Εκπρόσωπος της EA δήλωσε: "Τα College sports μεγαλώνουν και αλλάζουν και ο σκοπός μας στην EA Sports είναι να συνεχίσουμε να βάζουμε πρώτους τους αθλητές όσο τους φέρνουμε στο παιχνίδι, στο College Football 26 και μετά". Στο College Football 25 εμφανίστηκαν περισσότεροι από 11.000 αθλητές, πράγμα που κόστισε 6 εκατομμύρια δολάρια στην ΕΑ, ενώ φέτος θα ξοδέψει πάνω από 16.5 εκατομμύρια.

Το συγκεκριμένο ποσό δεν περιλαμβάνει οποιαδήποτε παραπάνω πληρωμή για συγκεκριμένους παίκτες ως ambassadors, οπότε ενδέχεται να ανέβει περισσότερο. Το College Football 25 ήταν το δεύτερο καλύτερο σε πωλήσεις video game του 2024 στις ΗΠΑ και μόνο το Call of Duty: Black Ops 6 το ξεπέρασε. Επιπλέον ήταν το πιο εισπρακτικό Sports game στις ΗΠΑ όλων των εποχών από θέμα εσόδων.

Το College Football 26 θα βρίσκεται σε ανάπτυξη και θα κυκλοφορήσει τον Ιούλιο του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2025 15:30 #285197 by Νίκος Γεωργόπουλος
EA: "Τα FC 25 και Dragon Age: The Veilguard είχαν λιγότερους παίκτες απ' το αναμενόμενο"



Η Electronic Arts επιβεβαίωσε ότι το Dragon Age: The Veilguard και το EA Sports FC 25 είχαν χαμηλότερες πωλήσεις, με το Dragon Age συγκεκριμένα να υπολείπεται κατά 50% από τις προσδοκίες.

Η EA επιβεβαίωσε την κακή απόδοση του Action RPG, αλλά και του FC 25, ενώ έκανε share τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους της που λήγει τον Δεκέμβριο του 2024. Ως αποτέλεσμα, η EA αναμένει τώρα μια πτώση στα έσοδά της, που θα ειναι όμως μονοψήφια (δηλαδή από 9% και κάτω) για το τρίμηνό της σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό. Το Dragon Age: The Veilguard «προσέλκυσε περίπου 1,5 εκατομμύριο παίκτες κατά τη διάρκεια του τριμήνου, μειωμένος σχεδόν κατά 50% από τις προσδοκίες της εταιρείας».

Αυτό σημαίνει ότι η EA περίμενε περίπου 3 εκατομμύρια πωλήσεις για το Dragon Age: The Veilguard μέχρι το τέλος του 2024. Ενώ η ανεπαρκής απόδοση του Dragon Age: The Veilguard απογοήτευσε την εταιρεία, η EA ισχυρίζεται ότι η "πλειονότητα της αλλαγής" στις καθαρές κρατήσεις προέρχεται από το FC 25, καθώς ούτε αυτό έπιασε τον στόχο πωλήσεων. Εδώ η EA δεν ανακοίνωσε τον αριθμό πωλήσεων, αλλά δήλωσε απλώς ότι είχε χαμηλότερη απόδοση μετά από δύο χρόνια ανάπτυξης της σειράς.

Στις 4 Φεβρουαρίου η Electronic Arts θα πραγματοποιήσει το καθιερωμένο conference call για να παρουσιάσει τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2024.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 20:30 #285309 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Electronic Arts είχε απορρίψει τα Call of Duty, Guitar Hero και την εξαγορά της Blizzard



Η Electronic Arts είχε απορρίψει τα Call of Duty, Guitar Hero και την εξαγορά της Blizzard, σύμφωνα με τον πρώην CCO της, Bing Gordon.

Συγκεκριμένα ο Gordon δήλωσε σε συνέντευξή του: "Call of Duty, Guitar Hero και Blizzard, η ΕΑ τα είδε όλα πρώτη και τα απέρριψε όλα." Στην ίδια συνέντευξη βρισκόταν και ο πρώην CEO της Activision Blizzard, Bobby Kotick, στον οποίο ο Gordon έδωσε συγχαρητήρια που κράτησε το μεγαλύτερο μέρος της Blizzard ακέραιο μετά την εξαγορά της.

Δήλωσε ότι έχει διπλό σεβασμό για τον Kotick επειδή αναγνώρισε από νωρίς την αξία αυτών των ονομάτων αλλά και επειδή κράτησε τις ομάδες: "Είμαι σίγουρος πως οι δημιουργικοί ηγέτες δεν θα έμεναν σε άλλη εταιρεία. Οπότε έκανες ένα θαύμα που τους κράτησε παραγωγικούς για μεγάλα διαστήματα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 20:30 #285412 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η EA δημοσίευσε το source code των κλασικών Command & Conquer



Η EA κυκλοφόρησε το source code για τέσσερα κλασικά games της σειράς, ενώ πρόσθεσε υποστήριξη για το Steam Workshop και νέα εργαλεία modding για επιπλέον games.

Σε συνεργασία με τον δημιουργό της κοινότητας Luke "CCHyper" Feenan, η EA ανέκτησε και διέθεσε το πλήρες source code για τα εξής games:

- Command & Conquer (Tiberian Dawn)

- C&C Red Alert

- C&C Renegade

- C&C Generals & Zero Hour

To source code είναι διαθέσιμο στο GitHub της EA υπό άδεια GPL, επιτρέποντας στους χρήστες να εκτελέσουν, να μελετήσουν, να μοιραστούν ή να τροποποιήσουν το software. Ο CCHyper χαρακτήρισε αυτή την κίνηση ως μεγάλη νίκη για τη διατήρηση των video games, καθώς δίνει στις κοινότητες τη δυνατότητα να συνεχίσουν να υποστηρίζουν τα games και να τα κρατήσουν ζωντανά για τις μελλοντικές γενιές.

Εκτός από το source code, η EA κυκλοφόρησε επίσης επιπλέον εργαλεία για modders και πρόσθεσε υποστήριξη για το Steam Workshop για πολλά games της σειράς C&C, συμπεριλαμβανομένων των:

- C&C Renegade

- C&C Generals & Zero Hour

- C&C 3 Tiberium Wars & Kane’s Wrath

- C&C Red Alert 3 & Uprising

- C&C 4 Tiberian Twilight

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν maps απευθείας στο Steam Workshop μέσω των Mission Editor και World Builder. Επιπλέον, η EA διέθεσε ένα C&C Modding Support Pack, το οποίο περιλαμβάνει αρχεία Xml, Schema, Script, Shader και Map για όλους τα games που χρησιμοποιούν τη μηχανή γραφικών SAGE. Ως επιπλέον δώρο για τους φανατικούς της σειράς, η EA δημοσίευσε 30 λεπτά αρχειακού υλικού από την ανάπτυξη των Renegade και Generals, με tech demos και βίντεο concept από αυτά τα κλασικά games.

Αυτή η κίνηση θεωρείται τεράστια για την κοινότητα του C&C, καθώς ενισχύει τη δημιουργία mods και βοηθά στη διατήρηση της ιστορικής κληρονομιάς της σειράς.

Tον περσινό Μάιο, η EA είχε δώσει Command & Conquer, Dungeon Keeper και άλλα κλασικά games της στο Steam. Αργότερα είχε δηλώσει ότι Θα ακολουθήσουν κι άλλες συλλογές για το Command & Conquer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Apr 2025 11:30 #288941 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Electronic Arts έκανε 300 νέες απολύσεις



Η Electronic Arts έκανε 300 νέες απολύσεις μετά τις περυσινές 670.

Πρόκειται για μία σειρά επιλεκτικών αλλαγών ενώ ακυρώθηκαν και ορισμένα games σε ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένου και ενός νέου Titanfall. Σύμφωνα με το Bloomberg οι απολύσεις κυμαίνονται ανάμεσα σε 300 και 400 και οι 100 έγιναν από την Respawn Entertainment των Apex Legends και Star Wars Jedi. Εκπρόσωπος της EA δήλωσε: Ως μέρος της επικέντρωσής μας σε μακροχρόνιες στρατηγικές προτεραιότητες κάναμε συγκεκριμένες αλλαγές στον οργανισμό μας που επικεντρώνουν περισσότερο ομάδες και πόρους για την βοήθεια της μελλοντικής μας ανάπτυξης.

pic.twitter.com/zZ3cWwjRVI

— Respawn (@Respawn) April 29, 2025


Η Respawn επίσης έκανε δηλώσεις για τις απολύσεις που έγιναν από τις ομάδες των Apex Legends και Star Wars Jedi: "Οι αποφάσεις αυτές δεν είναι εύκολες και είμαστε πολύ ευγνώμονες σε όλους όσους επηρεάστηκαν. Επιπλέον πήραμε την απόφαση να απομακρυνθούμε από δύο πρώιμα projects. Όσον αφορά το μέλλον, η δέσμευσή μας για εμπειρίες που βάζουν πρώτο τον παίχτη δεν αλλάζει. Για το Apex Legends αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο να παραδώσουμε ανταγωνιστικές και πρωτοποριακές seasons αλλά και να διευρύνουμε το τι σημαίνει Apex. Για το σύμπαν του Star Wars είμαστε ενθουσιασμένοι να πούμε νέες ιστορίες με το επόμενο κεφάλαιο του Star Wars Jedi να ανεβάσει τον πήχη ξανά στην αφήγηση και στο gameplay."

Το Bloomberg ανέφερε ότι ένα από τα ακυρωμένα projects είχε την κωδική ονομασία R7 και διαδραματιζόταν στο σύμπαν του Titanfall. Από τον Μάρτιο του 2023 μέχρι σήμερα η EA έχει πλέον απολύσει 1800 εργαζόμενους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Apr 2025 20:30 #288959 by Νίκος Γεωργόπουλος
Electronic Arts: "Το EA Javelin Anticheat ρίχνει bans σε cheaters με 99% περισσότερη ακρίβεια"



Η Electronic Arts αποκάλυψε επίσημα το όνομα του kernel-level anti-cheat συστήματος που χρησιμοποιεί σε 14 games της, όπως τα Battlefield 2042 και Madden NFL 25.

Το όνομα του είναι πλέον EA Javelin και σύμφωνα με την EA, έχει αποτρέψει 33 εκατομμύρια απόπειρες cheating από την κυκλοφορία του το 2022. Τα πρόσφατα updates έχουν μειώσει κατά το ήμισυ τον αριθμό των cheaters που συναντούν οι παίκτες στο Battlefield 2042. Η προσπάθεια της EA να ενισχύσει την ασφάλεια των games της μέσω νέου anti-cheat software ξεκίνησε με το FIFA 23, αλλά έκτοτε είχαν δοθεί ελάχιστες πληροφορίες. Τώρα, η εταιρεία αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες και το νέο όνομα Javelin, το οποίο επιλέχθηκε για να αποπνέει "άμυνα, δύναμη και ευκινησία απέναντι στους cheaters".

Σε μια πρόσφατη αναφορά προόδου και σύμφωνα με την Elise Murphy, επικεφαλής game security της EA, το EA Javelin Anticheat έχει μπλοκάρει 33 εκατομμύρια προσπάθειες cheating σε 2,2 δισεκατομμύρια PC gaming sessions. Το software έχει ακρίβεια 99% στην αναγνώριση και αποκλεισμό cheaters, και σε περιπτώσεις που υπάρχει λάθος αποκλεισμός, η EA τον αναιρεί. Πιο συγκεκριμένα η Murphy δήλωσε: "Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τις ενστάσεις παικτών, καθώς δεν θέλουμε ποτέ να επηρεάσουμε την εμπειρία ενός νόμιμου χρήστη”. Τα τελευταία updates στο Battlefield 2042 είχαν σημαντικό αντίκτυπο. Ο δείκτης που δείχνει την συχνότητα με την οποία ένας παίκτης συναντάει cheater, μειώθηκε στο μισό μετά την ενσωμάτωση των νέων δυνατοτήτων του EA Javelin.

Η Murphy προσπάθησε επίσης να κατευνάσει τις ανησυχίες για τη χρήση kernel-level anticheat, παρόμοιας με των Vanguard (Riot) και Ricochet (Activision). Συνέχισε δηλώνοντας: "Παρόλο που η χρήση kernel-level driver είναι απαραίτητη για την προστασία του fair play, κατανοούμε τις ανησυχίες. Το EA Javelin Anticheat τρέχει μόνο όταν παίζεται κάποιο προστατευμένο video game της EA και απεγκαθίσταται αυτόματα όταν ο χρήστης αφαιρέσει όλα τα σχετικά games. Συνεργαστήκαμε με εσωτερικές ομάδες και ανεξάρτητους αξιολογητές για να διασφαλίσουμε πως το σύστημα ελέγχει μόνο ό,τι απαιτείται για τον εντοπισμό cheaters." Αν και η EA είχε κρατήσει χαμηλό προφίλ όσον αφορά τις anticheat πρωτοβουλίες της από το 2022, η Murphy επιβεβαίωσε πως στο εξής η εταιρεία σκοπεύει να κοινοποιεί συχνότερα updates και τεχνικές λεπτομέρειες, με στόχο τη διαφάνεια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2025 15:30 #289151 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός του Dragon Age “έκαψε” την EA, λέγοντας πως τα στελέχη της, θεωρούσαν ότι οι fans της BioWare θα δεχόντουσαν οτιδήποτε πρόχειρο project θα τους έδιναν



Ο Peter Mandelson, το δεξί χέρι του εργατικού κόμματος του Tony Blair κατά τα τέλη των 90s, είπε κάποτε σε ένα συνάδελφο του, πως το κόμμα δεν υπήρχε λόγος να εστιάσει στους παραδοσιακούς ψηφοφόρους του και θα μπορούσε με άνεση να αφοσιωθεί περισσότερο στους, μέσης-τάξης, συντηρητικούς ψηφοφόρους. Ο ίδιος μάλιστα είπε πώς οι ήδη υποστηρικτές του, “δεν έχουν κάπου αλλού να πάνε”

Μετά από 14 χρόνια κυβέρνησης των Συντηρητικών, θα πίστευε κανείς ότι αυτή η ιδέα του Peter θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα, αυτό θα σήμαινε όμως ότι αμφισβητείται η ισχυρή νοημοσύνη της ανώτερης διοικητικής τάξης. Η EA φαίνεται να είχε παρόμοιο τρόπο σκέψης με τον Peter διοικούσε την BioWare την περίοδο του 2010: Η πεποίθηση ότι η fans των RPG θα ξετρελαινόντουσαν με οποιοδήποτε game τους παρουσιαζόταν, αρκεί να ήταν RPG. Έτσι, θεώρησαν ότι η BioWare έπρεπε να εστιάσει στο να φτιάξει τίτλους που θα άρεσαν σε ανθρώπους οι οποίοι δεν παίζουν συνήθως RPGs.



Έτσι λέει ο David Gaider, δημιουργός του Dragon Age και βετεράνος της BioWare , σε πρόσφατη κουβέντα του με το GamesRadar . Σύμφωνα με τον Gaider, τα αφεντικά της EA συνήθως αναφερόντουσαν στους πιστούς των RPG σαν αυτούς που “ζουν σε σπηλιές”. “Φτιάχναμε ένα RPG και οι σπασίκλες στις σπηλιές θα εμφανιζόντουσαν κατευθείαν για το RPG, επειδή ήταν RPG”.

Με τα αφεντικά λοιπόν πεπεισμένα ότι η σπηλιά με τους σπασίκλες θα τους έστελνε σε οποιοδήποτε τίτλο με το logo BioWare πάνω, η φιλοσοφία τους μετατράπηκε σε : “Δεν χρειάζεται να τους προσελκύσουμε, απλώς πρέπει να μας ενδιαφέρουν εκείνοι που δεν έχουν μπει ακόμη στην σπηλιά, το κοινό δηλαδή που πραγματικά θέλαμε και ήταν πολύ μεγαλύτερο”

Κάπως έτσι καταλήξαμε να έχουμε τα πιο, Cinematic-based, Mass Effect 2, 3 και Andromeda, αλλά και το Dragon Age 2 και Inquisition. Παρελθόν αποτέλεσαν τα ωραία stats και τα εκτός-σκηνής dicerolls από την Bioware του παλιού καλού καιρού. Εκείνη, ήταν μια πολύ θεαματική περίοδος.

Ο ίδιος ο Gaider, δεν ήταν πολύ ενθουσιασμένος με την αποστροφή των παιχνιδιών από ταυτότητα της BioWare. Δήλωσε μάλιστα: “ Συνεχώς προσπαθούσα να τα επαναφέρω στα παραδοσιακά μας mechanics , κάτι που δεν άρεσε στην EA”. Τέλος, το 2016 ο Gaider αποχώρησε από την BioWare, με επόμενο σταθμό την Beamdog (με τη φήμη του Baldur’s Gate Enhanced Edition) και στη συνέχεια έφτιαξε το δικό του studio στη Summerfall δουλεύοντας τώρα σε ένα rogue-lite deckbuilder.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2025 16:00 #289152 by Νίκος Γεωργόπουλος
Θα υπάρξουν νέα WRC Racing Games παρά την αναστολή τους από την EA



Η Nacon ξαναπήρε τα δικαιώματα για να μπορεί πλέον να φτιάξει παιχνίδια πάνω στο πρωτάθλημα της FIA, World Rally Championship ή αλλιώς γνωστό και ως WRC, μετά από την απόφαση της EA και Codemasters να σταματήσουν της ανάπτυξη των συγκεκριμένων racing games. Γνωστή παλαιότερα και ως Bigben Interactive, η Nacon κατείχε τα εκδοτικά δικαιώματα των WRC από το 2013 έως και το 2022, κάνοντας συνεχόμενες κυκλοφορίες σχεδόν κάθε χρόνο.

Μετά την κυκλοφορία του WRC Generations, η EA κατοχύρωσε εκείνη τα δικαιώματα για το racing game και τα έδωσε στην Codemasters, μια εταιρία ανάπτυξης παιχνιδιών, την οποία είχε αγοράσει τα προηγούμενα χρόνια. Στην συνέχεια κυκλοφόρησαν το 2023 to EA Sports WRC. Τον Απρίλιο ωστόσο, ανακοίνωσαν πως θα σταματήσουν την ανάπτυξη του συγκεκριμένου τίτλου με αποτέλεσμα να απολυθούν πολλοί developers από την Codemasters.



Ακούγοντας αυτή την ανακοίνωση, η Nacon έσπευσε να ξαναπάρει τα δικαιώματα για το WRC και μπορεί έτσι από το 2027 μέχρι και το 2032 να φτιάξει τα δικά της. Ένα δελτίο τύπου , επιβεβαιώνει ότι η Nacon θα δημιουργήσει μία εντελώς καινούργια σειρά παιχνιδιών WRC, που θα στοχεύει στην αναπαράστη, με απόλυτο ρεαλισμό, του πρωταθλήματος και θα αφήσει ευχαριστημένους τόσο τους καινούργιους παίκτες όσο και τους enthusiasts.

Η Nacon ορίζει τα επόμενα WRC σαν ένα “reboot”, ώστε να μην ταυτίζονται με τα προηγούμενα racing games της εταιρίας. Τα νέα WRC θα συμπεριλαμβάνουν επίσημα αυτοκίνητα, οδηγούς, ομάδες, rallies αλλά και χορηγούς. Δεν έχει διευκρινιστεί ποιο studio θα αναλάβει την ανάπτυξη των νέων παιχνιδιών . Στο παρελθόν τα είχε αναλάβει το studio Kylotonn, αυτό πίσω από το Test Drive Unlimited: Solar Crown. Μέχρι στιγμής δεν θα υπάρχει κάποιο νέο WRC σε PC και κονσόλες έως και το 2026 και θα αναμένουμε την Necon από το 2027

Please Log in or Create an account to join the conversation.