Το θρυλικό Star Fox 2 επρόκειτο να κυκλοφορήσει για το SuperNES το 1995 αλλά τελικά αυτό δεν έγινε ποτέ.
Το sequel του επιτυχημένου Combat Flight Simulator είχε την ατυχία να πέσει σε μια χρονιά που τα 3D γραφικά άρχιζαν να γίνονται της μόδας, ακόμα κι όταν περιείχαν ελάχιστα πολύγωνα. Σε συνδυασμό δε με την άφιξη του πρώτου PlayStation στην Ευρώπη το 1995 (που ήρθε πριν το Nintendo 64), η Nintendo δεν θέλησε να δώσει βάση σε ένα τέτοιο παιχνίδι.
Το καλοκαίρι του 1995 τα PlayStation και Saturn τα πήγαιναν πολύ καλά από πλευράς πωλήσεων στην Ιαπωνία, σε μια εποχή όπου η Nintendo αποφάσισε να προχωρήσει τεχνολογικά μπροστά από τους ανταγωνιστές της, να προσπεράσει τα 32-bit και να πάει από τα 16-bit του SuperNES κατευθείαν στα 64-bit του Nintendo 64. Ο προγραμματιστής του Star Fox 2 και δημιουργός της σειράς PixelJunk, Dylan Cuthbert, δήλωσε ότι "Η Nintendo πιάστηκε λίγο εκτός. Η απόφαση του να μην κυκλοφορήσει το Star Fox 2 έγινε διότι στη Nintendo δεν ήθελαν το 3D παλιάς γενιάς να συγκριθεί στην αγορά με το τότε σύγχρονο 3D".
Το παιχνίδι ήταν κατά 95% ολοκληρωμένο και μέσω του Mario Club είχε υπάρξει ακόμα και το αρχικό beta testing. Λίγα χρόνια αργότερα ανακαλύφθηκε μία ROM από υπάλληλο της Nintendo, ενώ οι fans της σειράς μετέφρασαν τον debug κώδικα στα αγγλικά. Βάση σεναρίου, τα αεροσκάφη επιτίθενται στον πλανήτη Corneria, το σύστημα μάχης είναι real-time και ελέγχετε για άλλη μια φορά τον Fox McCloud στο ταξίδι του στο ηλιακό σύστημα. Το σύστημα μάχης πρακτικά είχε λίγες αλλαγές από την πρωτότυπη έκδοση, ενώ υπήρχαν βελτιώσεις στα γραφικά. Οι 3D πίστες δεν ήταν linear και το Arwing μπορούσε να μεταμορφωθεί σε όχημα εδάφους, κάτι που είδαμε δύο δεκαετίες μετά στο Star Fox Zero.
"Υπάρχουν διάφορα ROMs του Star Fox 2 στο Internet σε διάφορες φάσεις του development. Αυτές που είδα εγώ είναι παλιές και δεν έχουν τα Rogue-like στοιχεία του gameplay στα οποία δουλεύαμε ή όλα τα encounters, επομένως δεν θα καταλάβετε ακριβώς τι παιχνίδι φτιάχναμε" κατέληξε ο Dylan Cuthbert, ο οποίος πίστευε ότι το παιχνίδι δεν θα κυκλοφορούσε ποτέ, λόγω νομικού προβλήματος με την συνδημιουργό εταιρεία του παιχνιδιού Argonaut Software.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)