Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Naughty Dog: Γενική συζήτηση

More
16 Nov 2024 09:58 #279003 by Νίκος Γεωργόπουλος
Δουλεύει στο επόμενο video game από το 2020



Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι δουλεύει για το επόμενο video game του από το 2020.Ο Druckmann το αποκάλυψε αυτό κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τους Jewish Visionaries in Gaming αυτή την εβδομάδα, στην οποία εμφανίστηκε δίπλα στον game designer του BioShock, Ken Levine. Ο Druckmann δήλωσε ότι εργάζεται στο επόμενο video game του από το 2020, άρα δούλευε την ίδια χρονιά που κυκλοφόρησε το The Last of Us: Part II.
Μετά την ακύρωση του The Last of Us Online, η Naughty Dog επιβεβαίωσε ότι εργάζεται σε δύο single-player games. Ένα από αυτά αναμένεται να είναι το The Last of Us: Part III και το άλλο είναι ένα μυστήριο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:55 #279278 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Troy Baker θα έχει ξανά τον ρόλο ενός πρωταγωνιστή



Ο Troy Baker θα έχει ξανά τον ρόλο ενός πρωταγωνιστή στο επόμενο video game της Naughty Dog. Θυμίζουμε ότι είχε τον ρόλο του Joel στο The Last of Us, αλλά και τον Sam Drake, αδελφό του Nathan Drake, στην σειρά Uncharted.Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι θα ήθελε πολύ να ξανασυνεργαστεί με τον Troy Baker και μάλιστα πρόσθεσε ότι: «Δημιουργούμε εμπειρίες που είναι γεμάτες ιστορία και χαρακτήρα, ειδικά σχέσεις. Οι ιστορίες έχουν κάποιου είδους φιλοσοφικό πυρήνα γύρω από τον οποίο όλα θα περιστρέφονται και θα τροφοδοτούνται».Υπήρξαν εικασίες ότι η Naughty Dog εργάζεται σε ένα Fantasy game, επειδή εντοπίστηκαν fantasy easter eggs στο The Last of Us Part 1.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:32 #280562 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Art Director του God of War εντάχθηκε στην Naughty Dog



Μετά το κλείσιμο της ΑΑΑ εταιρείας ανάπτυξης του Netflix.Ο Raf Grassetti, Principal Artist στο God of War του 2018 και, στη συνέχεια, Art Director στο πολυβραβευμένο sequel God of War Ragnarök, ανακοίνωσε ότι ξεκινά ένα "νέο κεφάλαιο" στην Naughty Dog, δημιουργό του The Last of Us, μετά το κλείσιμο της "AAA" εταιρείας ανάπτυξης του Netflix τον Οκτώβριο.Ο Grassetti εντάχθηκε στη Sony Santa Monica το 2013, ανεβαίνοντας ιεραρχικά μέχρι τη θέση του Art Director της εταιρείας ανάπτυξης το 2022. Ωστόσο, ανακοίνωσε την αποχώρησή του τον περασμένο Μάιο, αποκαλύπτοντας ότι είχε ενταχθεί στη Netflix Games για να εργαστεί σε έναν νέο AAA τίτλο μαζί με τον Creative Lead του Halo Infinite, Joseph Staten, τον πρώην Executive Producer του Overwatch Chacko Sonny και τον πρώην Technical Director του Coalition Jerry Edsall. Το project αποδείχθηκε βραχύβιο. Το Netflix ανακοίνωσε ότι τερμάτισε την ανάπτυξή του, και έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης, τον Οκτώβριο, χωρίς ποτέ να αποκαλύψει πάνω σε τι δούλευε η ομάδα τους τελευταίους 18 μήνες.Έκτοτε, υπάρχουν φήμες ότι ο Staten επέστρεψε στην Halo Studios, δεδομένου ότι η εταιρεία έκλεισε την αγγελία για θέση του Creative Lead περίπου την ίδια περίοδο με την αποχώρησή του από το Netflix. Ο Grassetti αποκάλυψε τη δική του επιστροφή σε γνώριμα μέρη, ως μέρος ενός "νέου κεφαλαίου", αυτή τη φορά ανταλλάσσοντας μια διάσημη εταιρεία ανάπτυξης της Sony με μια άλλη.Ο Grassetti έγραψε σε ένα post στο Instagram: "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που εντάσσομαι στην καταπληκτική ομάδα και στο project της Naughty Dog και που επιστρέφω στο Playstation. Γίνομαι μέλος της ομάδας του Neil Druckmann ως Art Director, για να βοηθήσω στη δημιουργία του επόμενου μεγάλου video game! Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να γίνει αυτό πραγματικότητα. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερα!" Η εταιρεία ανάπτυξης δεν έχει κυκλοφορήσει νέο video game (εκτός από remasters) από το The Last of Us Part 2 του 2020.Τότε, η Naughty Dog είχε αποκαλύψει ότι εργάζεται σε "περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργια single-player games", και φαίνεται πιθανό ένα από αυτά να είναι το The Last of Us Part 3, δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας της τηλεοπτικής σειράς του HBO και της πρόσφατης δήλωσης του Neil Druckmann ότι "μάλλον υπάρχει άλλο ένα κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:14 #280684 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Art Director του God of War εντάχθηκε στην Naughty Dog



Μετά το κλείσιμο της ΑΑΑ εταιρείας ανάπτυξης του Netflix.Ο Raf Grassetti, Principal Artist στο God of War του 2018 και, στη συνέχεια, Art Director στο πολυβραβευμένο sequel God of War Ragnarök, ανακοίνωσε ότι ξεκινά ένα "νέο κεφάλαιο" στην Naughty Dog, δημιουργό του The Last of Us, μετά το κλείσιμο της "AAA" εταιρείας ανάπτυξης του Netflix τον Οκτώβριο.Ο Grassetti εντάχθηκε στη Sony Santa Monica το 2013, ανεβαίνοντας ιεραρχικά μέχρι τη θέση του Art Director της εταιρείας ανάπτυξης το 2022. Ωστόσο, ανακοίνωσε την αποχώρησή του τον περασμένο Μάιο, αποκαλύπτοντας ότι είχε ενταχθεί στη Netflix Games για να εργαστεί σε έναν νέο AAA τίτλο μαζί με τον Creative Lead του Halo Infinite, Joseph Staten, τον πρώην Executive Producer του Overwatch Chacko Sonny και τον πρώην Technical Director του Coalition Jerry Edsall. Το project αποδείχθηκε βραχύβιο. Το Netflix ανακοίνωσε ότι τερμάτισε την ανάπτυξή του, και έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης, τον Οκτώβριο, χωρίς ποτέ να αποκαλύψει πάνω σε τι δούλευε η ομάδα τους τελευταίους 18 μήνες.Έκτοτε, υπάρχουν φήμες ότι ο Staten επέστρεψε στην Halo Studios, δεδομένου ότι η εταιρεία έκλεισε την αγγελία για θέση του Creative Lead περίπου την ίδια περίοδο με την αποχώρησή του από το Netflix. Ο Grassetti αποκάλυψε τη δική του επιστροφή σε γνώριμα μέρη, ως μέρος ενός "νέου κεφαλαίου", αυτή τη φορά ανταλλάσσοντας μια διάσημη εταιρεία ανάπτυξης της Sony με μια άλλη.Ο Grassetti έγραψε σε ένα post στο Instagram: "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που εντάσσομαι στην καταπληκτική ομάδα και στο project της Naughty Dog και που επιστρέφω στο Playstation. Γίνομαι μέλος της ομάδας του Neil Druckmann ως Art Director, για να βοηθήσω στη δημιουργία του επόμενου μεγάλου video game! Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να γίνει αυτό πραγματικότητα. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερα!" Η εταιρεία ανάπτυξης δεν έχει κυκλοφορήσει νέο video game (εκτός από remasters) από το The Last of Us Part 2 του 2020.Τότε, η Naughty Dog είχε αποκαλύψει ότι εργάζεται σε "περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργια single-player games", και φαίνεται πιθανό ένα από αυτά να είναι το The Last of Us Part 3, δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας της τηλεοπτικής σειράς του HBO και της πρόσφατης δήλωσης του Neil Druckmann ότι "μάλλον υπάρχει άλλο ένα κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 19:30 #285102 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο ιδρυτής της Naughty Dog αποκάλυψε τα κόστη ανάπτυξης των αρχικών games και τον λόγο εξαγοράς της από την Sony



Ο Andy Gavin, ένας από τους συνιδρυτές της Naughty Dog, εξήγησε γιατί η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Sony το 2001.

Σε post του στο LinkedIn, ο Gavin ανέφερε ότι έχει ερωτηθεί "αμέτρητες φορές" γιατί η Naughty Dog πήρε αυτή την απόφαση, και η απάντηση αφορά το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης. Σύμφωνα με τον Gavin , όταν η Naughty Dog ξεκίνησε να δημιουργεί games τη δεκαετία του 1980, τα κόστη ανάπτυξης ήταν "διαχειρίσιμα", με τα games των αρχών της δεκαετίας του '80 να κοστίζουν περίπου 50.000 δολάρια το καθένα. Για το Rings of Power του 1992, η εταιρεία ξόδεψε περίπου 100.000 δολάρια. Ωστόσο, για το πρώτο Crash Bandicoot, το κόστος αυξήθηκε στα 1,6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το Jak and Daxter (2001) κόστισε 15 εκατομμύρια δολάρια ή και περισσότερα. Λίγα χρόνια αργότερα, το κόστος ανάπτυξης του Jak 3 ανήλθε μεταξύ 45 και 50 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Naughty Dog χρηματοδοτούσε ανεξάρτητα όλα τα games της εκείνη την εποχή, και το άγχος για τη χρηματοδότηση αυτών των διαρκώς αυξανόμενων προϋπολογισμών "ανεξάρτητα" έγινε δυσβάσταχτο. Ο Gavin ανέφερε ότι το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης είναι ένα "συστημικό ζήτημα" που εξακολουθεί να υπάρχει στη gaming βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Οι δημιουργοί σχεδόν ποτέ δεν έχουν τους πόρους να χρηματοδοτήσουν μόνοι τους τα games τους, κάτι που δίνει στις εταιρείες ανάπτυξης τεράστια επιρροή".

Η Naughty Dog εξαγοράστηκε από Sony όχι μόνο για να εξασφαλίσει το οικονομικό της μέλλον, αλλά και για να μπορέσει να δημιουργήσει τα καλύτερα δυνατά games "χωρίς να συνθλίβεται από το βάρος των αυξανόμενων εξόδων και τον παραλυτικό φόβο ότι ένα λάθος θα κατέστρεφε τα πάντα". Κλείνοντας δήλωσε: "Αναδρομικά, ήταν η σωστή απόφαση. Τα AAA games έχουν γίνει ακόμα πιο ακριβά από τότε. Σήμερα, τα μεγάλα games μπορούν εύκολα να κοστίσουν 300, 400 ή ακόμα και 500 εκατομμύρια δολάρια για να αναπτυχθούν. Θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε; Ίσως. Αλλά η πώληση, στον σωστό αγοραστή, έδωσε στη Naughty Dog τη σταθερότητα που χρειαζόταν για να ευδοκιμήσει και να συνεχίσει να δημιουργεί τα games που πάντα ονειρευόμασταν!"

Ο Gavin αποχώρησε από τη Naughty Dog το 2004, πριν από την κυκλοφορία των σειρών Uncharted και The Last of Us. Ο άλλος συνιδρυτής της εταιρείας, Jason Rubin, επίσης δεν είναι πλέον στην εταιρεία. Ο Gavin δεν είναι ο μόνος βετεράνος της βιομηχανίας που μιλά για το αυξανόμενο κόστος. Ο πρώην πρόεδρος της Sony, Shawn Layden, έχει δηλώσει ότι η αγορά των AAA games δεν είναι βιώσιμη, εν μέρει λόγω του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης.

Σήμερα, η Naughty Dog διευθύνεται από τον Neil Druckmann, ο οποίος είναι πρόεδρος της εταιρείας. Είναι επίσης ο σεναριογράφος του επόμενου Action game της Naughty Dog, Intergalactic: The Heretic Prophet. Επιπλέον, ο Druckmann παραμένει ενεργός στην τηλεοπτική σειρά The Last of Us του HBO και ενδεχομένως στο The Last of Us: Part III.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 13:00 #285343 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι δεν έχει την αυτοπεποίθηση να προετοιμάζει sequels για τα games που φτιάχνει



Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι δεν έχει την αυτοπεποίθηση να προετοιμάζει sequels για τα games που φτιάχνει.

Συγκεκριμένα στο πρόσφατο DICE, ο Cory Barlog της Santa Monica Studio (God of War) ρώτησε τον Druckmann: Πως αντιμετωπίζετε εσύ και η ομάδα σου της ανάπτυξη των χαρακτήρων σε πολλαπλά games; Ο Barlog δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την μέθοδο του πίνακα του Charlie Day από το Its Always Sunny in Philadelphia. Ο Druckamm όμως δήλωσε ότι ποτέ δεν σκέφτεται πολλαπλά games: "Το παιχνίδι που βρίσκεται μπροστά μας, μας απορροφάει. Πιστεύω ότι το γρουσουζεύεις αρχίσεις να σκέφτεται το sequel όταν δουλεύεις πάνω στο πρώτο παιχνίδι. Οπότε όταν έφτιαχνα το The Last of Us Part II, σίγουρα. Κάθε τόσο σου έρχεται μία ιδέα για το που μπορεί να πάει αν υπάρξει η ευκαιρία να κάνουμε ακόμα ένα. Όμως το δικό μου σκεπτικό είναι: Αν δεν κάνω ποτέ ένα ακόμα; Δεν θα κρατήσω κάποια ιδέα για το μέλλον. Αν είναι ωραία ιδέα θα κάνω ότι μπορώ για να την βάλω εδώ."

Όταν έρχεται ένα sequel τότε ο Druckmann κοιτάει τι έχει ήδη κάνει η ομάδα και αποφασίζει που θα πάνε η χαρακτήρες και η ιστορία: "Και σκέφτομαι ότι δεν μπορούνε να πάνε κάπου, οπότε θα τους σκοτώσουμε. Σχεδόν αστειεύομαι αλλά απλώς βρίσκουμε το επόμενο παιχνίδι. Όταν φτιάχναμε το Uncharted 1 δεν είχαμε ιδέα ότι θα κάναμε τη σκηνή με το τρένο στο Uncharted 2 ή το που θα βρισκόταν ο Nathan Drake. Το βρήκαμε όταν φτιάχναμε το Uncharted 2. Το ίδιο έγινε όταν φτιάχναμε το Uncharted 3 και όταν δουλεύαμε στο Uncharted 4. Σκεφτόμασταν: Πως δεν θα επαναληφθούμε; Που αλλού θα μπορούσε να πάει αυτός ο χαρακτήρας; Τι άλλο θα μπορούσε να τον φέρει πίσω στην περιπέτεια; Και πρέπει να βρούμε μία νέα απάντηση. Και αν δεν βρούμε νέα απάντηση αναρωτιόμαστε είναι αυτός ο σωστός χαρακτήρας; Είναι αυτό το σωστό παιχνίδι για να δουλέψουμε; Ή μήπως είναι η ώρα να βρούμε κάτι καινούργιο;"

Ο Barlog θεωρεί ότι το να βρίσκει συνδέσεις σημερινών games με κάτι στο οποίο είχε δουλέψει μία δεκαετία πριν είναι κάτι μαγικό, αλλά έχει αρκετό στρες: "Είναι σίγουρα το πιο ανθυγιεινό πράγμα επειδή είναι πολύ στρεσογόνο να προσπαθείς να ενώσεις όλα αυτά τα κομμάτια. Επειδή σε περίπου 5 χρόνια συμπεριλαμβάνονται εκατοντάδες άνθρωποι και κάποια στιγμή μία ομάδα ανθρώπων μετακινούνται στο επόμενο project. Αυτές είναι πολλές διαφορετικές προοπτικές και τα γούστα θα σε επηρεάσουν αρνητικά όταν ετοιμάζεις κάτι από νωρίς."

Ο Druckmann απάντησε: "Νομίζω ότι αυτό απαιτεί ένα επίπεδο αυτοπεποίθησης που απλά δεν έχω. Δηλαδή να είναι τόσο πετυχημένο που ξέρω τι θα ακολουθήσει. Θέλω απλά να επικεντρώνομαι στις επόμενες πέντε μέρες, όχι στα επόμενα 10 χρόνια."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 22:00 #285365 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το ακυρωμένο The Last of Us Online ήταν "πολύ καλό" σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida



Ο Shuhei Yoshida δήλωσε ότι πρόλαβε να παίξει το πλέον ακυρωμένο The Last of Us online και ότι του φάνηκε πολύ καλό.

Ο Yoshida δήλωσε: "Η ιδέα του The Last of Us Online ήρθε από την Naughty Dog και πραγματικά ήθελαν να το φτιάξουν. Μετά όμως η Bungie τους εξήγησε τι χρειάζεται για να φτιάξεις live service games οπότε η Naughty Dog συνειδητοποίησε: "Ουπς δεν μπορούμε να το κάνουμε. Αν το κάνουμε δεν θα μπορέσουμε να φτιάξουμε το Intergalactic: The Heretic Prophet"."

Στη συνέχεια ο Yoshida μίλησε περισσότερο για τα live service games στη Sony και δήλωσε ότι καμία ομάδα ανάπτυξης δεν αναγκάστηκε να φτιάξει κάποιο: "Από την εμπειρία μου, όταν οι ομάδες βλέπουν ότι η εταιρεία έχει κάποιο μεγάλο κίνημα, καταλαβαίνουν ότι αν συμμετέχουν τους δίνει μεγαλύτερες πιθανότητες να εγκριθεί το projects τους και να λάβουν υποστήριξη. Δεν είναι ότι ο Hermen Hulst λέει στις ομάδες ότι πρέπει να φτιάξουν live service games, είναι πιο πολύ αμοιβαίο."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 04:00 #285377 by Νίκος Γεωργόπουλος
Neil Druckmann: «Δεν ένιωσα ποτέ άνετα με τα games που ηγήθηκα, εκτός από το Uncharted 2: Among Thieves»



Ο Neil Druckmann είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στη gaming βιομηχανία, έχοντας γράψει και σκηνοθετήσει games από επιτυχημένες σειρές όπως The Last of Us και Uncharted, αλλά, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, δεν αισθάνεται πάντα σίγουρο ς για το έργο του κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης – με μία εξαίρεση.

Μιλώντας στο DICE Summit , ο Druckmann δήλωσε ότι μόνο με το Uncharted 2: Among Thieves του 2009 ένιωσε «σίγουρος» καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο Druckmann είπε: «Σε κάθε άλλο project που ηγήθηκα, ήμουν σίγουρος σε πολλές στιγμές ότι δεν θα τα καταφέρναμε. Πρέπει απλώς να ξεπεράσεις αυτό το συναίσθημα».

Ένας βασικός λόγος που του δημιουργεί άγχος είναι το μέγεθος κάθε project, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των ατόμων στην ομάδα και των υψηλών προϋπολογισμών. Ο Druckmann εξήγησε: «Υπάρχει όλη αυτή η πίεση. Δεν υπάρχει κάποια φόρμουλα επιτυχίας. Δεν μπορείς ποτέ να την εγγυηθείς. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακολουθήσεις το ένστικτό σου, να ακούσεις τις συμβουλές της ομάδας και να εμπιστευτείς τη διαδικασία».

Όσον αφορά τη διαδικασία της Naughty Dog, ο Druckmann εξήγησε ότι η εταιρεία εργάζεται συλλογικά, δοκιμάζει ιδέες ξανά και ξανά και απορρίπτει τις πρώτες εκδοχές. Ο ίδιος είπε: «Γνωρίζουμε ότι η πρώτη μας ιδέα δεν είναι ποτέ η καλύτερη. Πρέπει να φτάσουμε στην έβδομη για να έχουμε κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και μοναδικό. Οι πρώτες ιδέες είναι κάτι που έχεις ξαναδεί. Έτσι αρχίζεις να σκάβεις βαθύτερα. Ξέρουμε ότι θα χρειαστεί να πετάξουμε δουλειά στα σκουπίδια. Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας. Μερικές φορές μπορεί να είναι απογοητευτικό για την ομάδα, αλλά έτσι ξεπερνάς τις αμφιβολίες σου. Οι αμφιβολίες θα υπάρχουν πάντα».

Ο Druckmann αναφέρθηκε επίσης στη σημασία ενός αυστηρού προγράμματος, ακόμα κι αν ο ίδιος δεν απολαμβάνει να το ακολουθεί λέγοντας: «Το χρειάζομαι. Η ομάδα το χρειάζεται επίσης, γιατί – δεν είναι κάτι μοναδικό για μένα, έτσι λειτουργεί η Naughty Dog. Είμαστε τελειομανείς. Χωρίς πρόγραμμα, θα συνεχίζαμε να βελτιώνουμε ασταμάτητα».

Αυτή τη στιγμή, ο Druckmann είναι ο director στο νέο video game της Naughty Dog, με τίτλο Intergalactic: The Heretic Prophet, ενώ παράλληλα μπορεί να εργάζεται και στο The Last of Us Part III. Πέρα από τα games, συνεργάστηκε με τον Craig Mazin για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο HBO τον Απρίλιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Apr 2025 06:00 #285431 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι ίσως δεν υπάρξει άλλο The Last of Us



Ο Neil Druckmann δήλωσε ότι ίσως δεν υπάρξει άλλο The Last of Us.

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του, η οποία αφορούσε κυρίως την Season 2 της σειράς στο HBO, ο Druckmann ερωτήθηκε για το τρίτο video game και απάντησε: "Το μόνο που μπορώ να πω είναι μην το έχετε σίγουρο ότι θα υπάρχει περισσότερο The Last of Us. Μπορεί αυτό να είναι όλο."

Ο ίδιος είχε δηλώσει το αντίθετο στο ντοκιμαντέρ Grounded II, καθώς είχε πει πως πιστεύει "ότι υπάρχει ένα ακόμα κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία". Επιπλέον δήλωσε ότι "έχει ήδη σκεφτεί μία ιδέα για το σενάριο που τον ενθουσιάζει όπως τα δύο πρώτα μέρη."

Το 2023, μετά την ακύρωση του The Last of Us multiplayer, η Naughty Dog είχε δηλώσει ότι δουλεύει πάνω σε δύο single-player games. Το ένα είναι φυσικά το Intergalactic: The Heretic Prophet, οπότε για το άλλο δημιουργείται πλέον ένα ερωτηματικό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2025 11:30 #289098 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Naughty Dog αναπτύσσει και δεύτερο video game



Ο Neil Druckmann ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω σε ένα δεύτερο τίτλο της Naughty Dog, παράλληλα με το Intergalactic: The Heretic Prophet.

Συγκεκριμένα δήλωσε: Υπάρχει ένα ακόμα παιχνίδι στο οποίο δουλεύει η Naughty Dog, όπου είμαι περισσότερο παραγωγός και διδάσκω και επιβλέπω την άλλη ομάδα, δίνω feedback και είμαι ο εκτελεστικός παραγωγός στο δωμάτιο. Απολαμβάνω όλους αυτούς τους ρόλους και το γεγονός ότι μπορώ να μεταπηδώ από το ένα στο άλλο κάνει την δουλειά μου συναρπαστική και πάντα φρέσκια. Ποτέ δεν βαριέμαι. Στο Intergalactic ο Druckmann δουλεύει μαζί με άλλους δύο co-directors, Matthew Gallant και Kurt Margenau, ενώ γράφει το σενάριο με την σεναριογράφο Clair Carré.

Φυσικά δεν είναι καμία παραπάνω πληροφορία γνωστή για το δεύτερο τίτλο στης Naughty Dog, όμως ίσως η πιο προφανής απάντηση είναι ότι πρόκειται για το The Last of Us: Part II.

Please Log in or Create an account to join the conversation.