Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες

More
22 Jul 2025 20:00 #289749 by Νίκος Γεωργόπουλος
Gabe Newell considers AI as a cheat code



Ο δισεκατομμυριούχος και βετεράνος της gaming βιομηχανίας, Gabe Newell, ιδρυτής της Valve, μίλησε για τον ρόλο που πιστεύει ότι θα παίξει το AI στο μέλλον της τεχνολογίας.

Ο Newell σε συνέντευξή του δήλωσε ότι θεωρεί "απίστευτα προφανές" πως η μηχανική μάθηση και τα συστήματα AI πρόκειται να επηρεάσουν βαθιά σχεδόν κάθε είδους επιχείρηση. Υποστήριξε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια τεχνολογική μετάβαση παρόμοιας σημασίας με την εμφάνιση των PC ή του internet.Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Αν έπρεπε να δείξω μια τεχνολογική μετάβαση που αξίζει να την προλάβει κανείς, αυτή είναι το πώς να χρησιμοποιήσει την AI για να κάνει οτιδήποτε καλύτερα. Αν θέλεις να γίνεις λογιστής, μάθε AI, αν θέλεις να γίνεις δικηγόρος, μάθε AI, αν είσαι προγραμματιστής, σιγουρέψου ότι ξέρεις να χρησιμοποιείς τα εργαλεία που σχετίζονται με αυτές τις έννοιες. Όλα αυτά φαίνονται απολύτως προφανή".

Ο Newell συνέχισε λέγοντας ότι όσοι αντέδρασαν γρήγορα στην έλευση του internet στο παρελθόν, αποκόμισαν μεγάλα οφέλη και κάτι παρόμοιο μπορεί να συμβεί με το AI: Συνέχισε λέγοντας: "Με το internet υπήρχαν άτομα και εταιρείες που είδαν την ευκαιρία και την εκμεταλλεύτηκαν για να δημιουργήσουν περισσότερη αξία, είτε ως άτομα είτε ως επιχειρήσεις, και απογειώθηκαν σε σχέση με τους υπόλοιπους. Ουσιαστικά, το AI θα είναι κάτι σαν cheat code για όσους θέλουν να την αξιοποιήσουν."



Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο Newell πιστεύει πολύ στο AI, καθώς είναι συνιδρυτής της Starfish , μιας εταιρείας νευρωνικών δικτύων παρόμοιας με τη Neuralink του Elon Musk, η οποία χρησιμοποιεί AI για την επιστημονική της έρευνα.Tο AI έχει ήδη σημαντικό ρόλο στον χώρο της τεχνολογίας και των video games εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η ανάπτυξή της επιταχύνεται μέσα από νέες τεχνολογικές εξελίξεις, όπως το generative AI. Η Nvidia, που προμηθεύει μέρος του hardware που χρησιμοποιείται για την πρόοδο του AI, αποκομίζει τεράστια κέρδη και πρόσφατα έγινε η πιο πολύτιμη εταιρεία στον κόσμο , με αξία άνω των $4 τρισεκατομμυρίων.

Ακριβώς πώς θα επηρεάσει η πρόοδος του AI τις θέσεις εργασίας, τόσο στον τομέα του gaming όσο και σε άλλους κλάδους, παραμένει ασαφές, αν και κάποιοι εκφράζουν φόβους για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο διευθύνων σύμβουλος της EA, Andrew Wilson, είχε δηλώσει ότι οι απολύσεις λόγω AI έρχονται, αλλά συνολικά θα δημιουργηθούν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας, καλύπτοντας το κενό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jul 2025 17:30 #289776 by Νίκος Γεωργόπουλος
Μια Αυστραλιανή ομάδα κατά της πορνογραφίας δηλώνει ότι ευθύνεται για τους νέους κανόνες λογοκρισίας του Steam



Η Collective Shout, μία Αυστραλιανή οργάνωση κατά της πορνογραφίας, ισχυρίζεται ότι βρίσκεται πίσω από την πρόσφατη μαζική αφαίρεση των games με αμφιλεγόμενο περιεχόμενο από το Steam, καθώς και τους νέους αυστηρότερους κανόνες moderation.

Η Valve ανέφερε ότι η απόφαση προήλθε από πίεση εκ μέρους παρόχων πληρωμών, όπως εταιρείες πιστωτικών καρτών και PayPal, ενώ η Collective Shout πανηγύρισε τη νίκη της μέσω της εκστρατείας της που στόχευε ακριβώς αυτούς τους παρόχους. Η είδηση δημοσιεύθηκε αρχικά από το Waypoint, το οποίο όμως στη συνέχεια κατέβασε δύο άρθρα για το θέμα χωρίς εξήγηση. Η δημοσιογράφος Ana Valens υποστήριξε ότι η μητρική εταιρεία Savage Ventures τα αφαίρεσε λόγω ανησυχίας για το περιεχόμενό τους και όχι εξαιτίας σφαλμάτων. Η Collective Shout ιδρύθηκε το 2009 από την αυτοχαρακτηριζόμενη «pro-life φεμινίστρια» Melinda Tankard Reist. Η ομάδα περιγράφει τον εαυτό της ως «ένα κίνημα βάσης κατά της αντικειμενοποίησης των γυναικών και της σεξουαλικοποίησης των κοριτσιών στα media, τη διαφήμιση και την ποπ κουλτούρα». Μέχρι σήμερα έχει αναλάβει:

• Ανεπιτυχείς προσπάθειες να απαγορευτούν οι Snoop Dogg και Eminem από την Αυστραλία.

• Επιτυχημένη καμπάνια το 2015 για να εμποδιστεί η περιοδεία του Tyler the Creator στην Αυστραλία.

• Επιτυχημένη καμπάνια το 2015 για να πιέσει τις Target και Kmart να σταματήσουν την πώληση του Grand Theft Auto 5 στην Αυστραλία.

• Αναφορά για απαγόρευση του παιχνιδιού No Mercy, η οποία τελικά οδήγησε τους developers να το αφαιρέσουν από το Steam.

• Ανεπιτυχές αίτημα για απαγόρευση του Detroit: Become Human στην Αυστραλία.

Στις 7 Ιουλίου, η ομάδα δημοσίευσε ενημέρωση στην καμπάνια της για το No Mercy, καλώντας τους υποστηρικτές να στείλουν email σε παρόχους πληρωμών (PayPal, MasterCard, Visa, Discover) απαιτώντας να «διακόψουν δεσμούς με το Steam και το itch.io λόγω «εκατοντάδων games με θέμα τον βιασμό, την αιμομιξία και την κακοποίηση παιδιών». Στη συνέχεια δημοσίευσε ανοιχτή επιστολή ζητώντας να «σταματήσουν αμέσως να επεξεργάζονται πληρωμές για το Steam, το itch.io και οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα φιλοξενεί παρόμοια games». Η ομάδα ανέφερε ότι 1.067 άτομα επικοινώνησαν με παρόχους πληρωμών στο πλαίσιο της καμπάνιας. Δεν είναι ξεκάθαρο πότε η Valve ενημέρωσε τους όρους χρήσης για developers, αλλά η μαζική διαγραφή sex games φαίνεται να ξεκίνησε στις 15 Ιουλίου, σύμφωνα με αλλαγές που καταγράφηκαν στο SteamDB. Στις 18 Ιουλίου, η Valve επιβεβαίωσε ότι η απόφαση ελήφθη λόγω πίεσης από παρόχους πληρωμών.

Την ίδια μέρα, η Collective Shout δήλωσε την νίκη : «Από τότε που ξεκινήσαμε την καμπάνια ζητώντας από τους παρόχους πληρωμών να σταματήσουν να διευκολύνουν πληρωμές για παιχνίδια με θέμα τον βιασμό, την αιμομιξία, τα βασανιστήρια και την κακοποίηση παιδιών στο Steam, αυτοί πρόσθεσαν νέο κανόνα στις πολιτικές τους και αφαίρεσαν εκατοντάδες από αυτά τα παιχνίδια». Σε επόμενες αναρτήσεις, η ομάδα ανέφερε ότι δέχεται παρενόχληση από «μισογύνηδες gamers» και ότι παραμένουν 82 παιχνίδια με tags “rape” και “incest” τα οποία θέλει να κατεβάσει, από σύνολο 500 τίτλων που είχε στοχοποιήσει. Ωστόσο, οι αριθμοί δεν ταιριάζουν. Ο συντάκτης βρήκε 456 περιπτώσεις "Removed" και "Retired" στο SteamDB, αλλά πολλές ήταν διπλοκαταχωρήσεις, DLCs ή άσχετοι τίτλοι. Η Tankard Reist έγραψε στο Twitter στις 18 Ιουλίου: «Όλοι αυτοί οι gamers με αρρωστημένο εγκέφαλο που πεθαίνουν να παίξουν incest games τώρα ανταλλάσσουν clues για να τα βρουν πριν ψοφήσουν». Αργότερα έκανε share ένα μεγάλο thread στο Twitter όπου ισχυριζόταν ξανά νίκη.

All these porn sick brain rotted pedo gamer fetishists so desperate to get their hands on rape-my-little-sister incest games they’re now exchanging clues on how to find them so that they don’t all die overnight

— Melinda TankardReist (@MelTankardReist) July 18, 2025


Τα δύο άρθρα του Waypoint που αποκάλυψαν τη σύνδεση μεταξύ της Collective Shout και των αλλαγών στο Steam (βάσει των ίδιων των δηλώσεων της ομάδας) παραμένουν στο Wayback Machine, αλλά η Savage Ventures αρνήθηκε σχόλιο. Μετά τη διαγραφή τους, Ana Valens και δύο ακόμη συντάκτες (Shaun Cichacki, Matt Vatankhah) παραιτήθηκαν. H Valens δήλωσε «Στηρίζω όλα τα άρθρα που διεγράφησαν, ειδικά για την Collective Shout. Επαλήθευσα κάθε στοιχείο διεξοδικά. Πιστεύω ότι η Collective Shout και οι σχετικές οργανώσεις χρειάζονται περαιτέρω δημοσιογραφική έρευνα. Ελπίζω περισσότεροι δημοσιογράφοι να ερευνήσουν τη λογοκρισία μέσω παρόχων πληρωμών που βλέπουμε στο Steam και έχει συμβεί σε Pixiv, itch.io, DLSite, Gumroad, Patreon και άλλες πλατφόρμες». Το θέμα μάλλον δεν τελειώνει εδώ, καθώς η Collective Shout δείχνει ενισχυμένη μετά από αυτή τη δεύτερη επιτυχία στο Steam. Τα παιχνίδια που αφαιρέθηκαν είχαν αμφιλεγόμενο περιεχόμενο, αλλά η ομάδα έχει ευρύτερη ατζέντα κατά της πορνογραφίας και της έκφρασης, όπως έχει δείξει και στο παρελθόν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2025 16:00 #289799 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο δημιουργός του Nier: Automata προειδοποιεί ότι η λογοκρισία ενήλικου περιεχομένου από εταιρείες πιστωτικών καρτών "απειλεί τη δημοκρατία"



Η κόντρα μεταξύ εταιρειών πιστωτικών καρτών και των Adult games φέρνει στο προσκήνιο ανησυχίες για λογοκρισία σε πλατφόρμες όπως το Steam και το itch.io, η τοποθέτηση του σκηνοθέτη του Nier: Automata, Yoko Taro, που χαρακτήρισε τη λογοκρισία ως "τρύπα ασφαλείας που απειλεί τη δημοκρατία", γίνεται ξανά επίκαιρη.

Ο Yoko Taro έκανε αυτές τις δηλώσεις τον περασμένο Νοέμβριο, όταν το Manga Library Z, ένα online repository για ψηφιακά αντίτυπα παλιών, εκτός κυκλοφορίας manga, αναγκάστηκε να κλείσει. Η ομάδα πίσω από την πλατφόρμα κατηγόρησε διεθνείς εταιρείες πιστωτικών καρτών (πιθανόν τις Visa και Mastercard), που απαίτησαν να λογοκριθούν συγκεκριμένες λέξεις από τα adult manga που διέθεταν. Ο Taro έγραψε σε ένα thread στο Twitter: «Οι εκδοτικοί και συναφείς τομείς πάντα αντιμετώπιζαν κανονισμούς πέρα από τον νόμο, αλλά το ότι μια εταιρεία πληρωμών, που εμπλέκεται σε όλη την υποδομή της διανομής περιεχομένου, μπορεί να επιβάλει τέτοιες απαιτήσεις κατά βούληση, μου φαίνεται επικίνδυνο. Αυτό υπονοεί ότι, ελέγχοντας τις εταιρείες πληρωμών, μπορείς να λογοκρίνεις ακόμη και την ελευθερία λόγου μιας άλλης χώρας. Δεν είναι απλά θέμα περιορισμού περιεχομένου για ενήλικες ή περιορισμού της ελευθερίας έκφρασης, είναι μια τρύπα ασφαλείας που απειλεί τη δημοκρατία».

合法なアダルトコンテンツ支払いをクレカ決済会社が拒否してる件。

法を超えた規制は出版でも何でも行われてきた事だけど、流通インフラ全体に関わってる決済業者が自己判断で行えるのは、ちょっとレベルの違う危険度な気がする。

決済業者を握れば、他国への言論統制に使う事すら可能になるし。

— yokotaro (@yokotaro) November 5, 2024


Το Manga Library Z κατάφερε να επιστρέψει online νωρίτερα φέτος χάρη σε μια επιτυχημένη crowdfunding καμπάνια, ωστόσο, τώρα οι δημιουργοί Adult games αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, καθώς δεκάδες games με αμφιλεγόμενα θέματα αφαιρούνται από το Steam και το itch.io, μετά από οργανωμένες καμπάνιες καταναλωτών κατά των πλατφορμών αυτών. Στο μεταξύ, καλλιτέχνες και fans οργανώνουν καμπάνιες (reverse boycotts) ζητώντας από τις Visa, Mastercard και άλλες εταιρείες να σταματήσουν αυτό που περιγράφουν ως "ηθικό πανικό". Μία τέτοια διαδικτυακή αίτηση έχει ήδη συγκεντρώσει σχεδόν 100.000 υπογραφές. Η Naomi Clark, πρόεδρος του NYU Game Center, δήλωσε: «Μερικά από τα games που επηρεάστηκαν από τις πρόσφατες αλλαγές στο Itch, είναι δημιουργίες ανερχόμενων developers, που βασίζονται στις προσωπικές τους εμπειρίες από κακοποιητικές σχέσεις, ή περιγράφουν το coming out τους και την πρώτη LGBTQ+ τους σχέση». Αναφέρθηκε μάλιστα ως παράδειγμα το Consume Me της Jenny Jiao Hsia, ένα αυτοβιογραφικό game που ενδέχεται να λογοκριθεί, με βάση τον μεταβαλλόμενο ορισμό του τι θεωρείται αποδεκτό περιεχόμενο από τις πλατφόρμες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2025 20:42 #289804 by Δημήτρης Βασιλειάδης
Ο Gabe Newell παρότι έχει τεράστια περιουσία, όπως θα διαβάσετε εδώ , θεωρεί πως ο ίδιος δεν είναι υπεύθυνος για αυτό. Συγκεκριμένα είπε πως είναι τυχερός, καθώς είχε τη τύχη να συναντήσει πολλούς ανθρώπους στη ζωή του που τον βοήθησαν. Εσείς τι πιστέυετε? 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2025 21:00 #289805 by Νίκος Γεωργόπουλος
O δισεκατομμυριούχος Gabe Newell, ιδρυτής της Valve και του Steam, μιλάει για την επιτυχία του



Ο συνιδρυτής της Valve, Gabe Newell, είναι δισεκατομμυριούχος, αλλά σε τι αποδίδει ο ίδιος την επιχειρηματική του επιτυχία;

Μιλώντας στον Zalkar Saliev στο YouTube, ο Newell δήλωσε ότι όλα οφείλονται στην «τύχη» και στο ότι «βρέθηκε περιτριγυρισμένος από εξαιρετικούς ανθρώπους». Ο Newell φημολογείται ότι διαθέτει έναν στόλο από γιοτ και είναι γνωστό ότι εργάζεται μέσα από ένα από τα σκάφη του, κάνοντας κατά καιρούς διαλείμματα για να καταδυθεί. Αν και ο Newell είναι δισεκατομμυριούχος, δήλωσε πως δεν είναι από αυτούς που «μελετούν το θέμα των δισεκατομμυριούχων και τα συναφή».

Όσο για συγκεκριμένα άτομα που πιστεύει ότι τον βοήθησαν καθοριστικά, αναφέρθηκε στους Neil Konzen, Doug Klunder και Jeff Harbers, με τους οποίους συνεργάστηκε στα πρώτα του βήματα στη Microsoft. Ο Newell και ο Konzen εργάστηκαν στις πρώτες εκδόσεις των Windows, ενώ ο Klunder δημιούργησε το Microsoft Excel. Ο Harbers, από την άλλη, ανέπτυξε πρώιμες εκδόσεις του Microsoft Office — πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα το 2006.



Ο Newell ανέφερε πως ήταν «αρκετά τυχερός που βρέθηκε δίπλα σε άτομα σαν κι αυτούς» στη Microsoft. Πρόσθεσε επίσης ότι η τύχη αυτή συνεχίστηκε όταν αποχώρησε από τη Microsoft για να ιδρύσει τη Valve το 1996. Η Valve, φυσικά, εξελίχθηκε σε τεράστια επιτυχία με games όπως τα Half-Life, Counter-Strike και Left 4 Dead, καθώς και με την εξαιρετικά δημοφιλή πλατφόρμα Steam. Παρά την επιτυχία της, η Valve παρέμεινε ιδιωτική εταιρεία, παρά τις απόπειρες εξαγοράς της από διάφορες εταιρείες. O Newell δήλωσε: «Νομίζω ότι έτσι κατέληξα εκεί που είμαι σήμερα. Θα ήταν ωραίο να πω ότι είμαι απλώς ένα απολύτως καταπληκτικό άτομο και ότι τα κέρδισα όλα αυτά γιατί είμαι φοβερός, αλλά στην πραγματικότητα, έπαιξε τεράστιο ρόλο η τύχη».

Ένα από τα επόμενα παιχνίδια της Valve είναι το Deadlock, ένα multiplayer παιχνίδι που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά σε PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.