Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες

More
15 Dec 2024 23:08 #280651 by Νίκος Γεωργόπουλος
Θα περιλαμβάνει και όσους η Valve έχει "πληρώσει προμήθεια" από το 2017 και μετά



Μια αντιμονοπωλιακή διαμάχη του 2021 κατά του Steam εξελίχθηκε σε ομαδική αγωγή.Αρχικά, η υπόθεση αφορούσε μόνο δύο εταιρείες, τη Wolfire Studios και τη Dark Catt Studios. Ωστόσο, ένα έγγραφο του δικαστηρίου που έδειξε το GamesIndustry.biz δείχνει ότι η πρόταση για πιστοποίηση ομαδικής αγωγής εγκρίθηκε. Αυτό σημαίνει ότι η αγωγή επεκτείνεται πλέον σε «όλους τους developers/εταιρείες ανάπτυξης και publishers ή άτομα» που έχουν αποδεχτεί το 30% της προμήθειας του Steam για οποιαδήποτε αγορά από τις 28 Ιανουαρίου 2017 και μετά.Η Wolfire Games κατέθεσε την αρχική αγωγή το 2021, υποστηρίζοντας ότι η Valve χρησιμοποιεί την «κυριαρχία» της στην αγορά για να επιβάλλει μια «υπερβολικά υψηλή προμήθεια σχεδόν σε κάθε πώληση» μέσω του καταστήματός της, κάτι που «εκμεταλλεύεται publishers και καταναλωτές». Το αρχικό αίτημα απορρίφθηκε τον Νοέμβριο του 2021, αλλά η Wolfire υπέβαλε νέα αγωγή τον Μάιο του 2022.Στη νέα αγωγή, υποστηρίζεται ότι η πολιτική Platform Most Favoured Nations (PMFN) της Valve έχει αντι-ανταγωνιστικές επιπτώσεις όπως ότι το Steam κερδίζει υπερβολικά υψηλή προμήθεια, οι εταιρείες ανάπτυξης δεν μπορούν να ανταγωνιστούν μεταξύ των πλατφορμών διανομής και οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες δεν μπορούν να επιτύχουν. Οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι αυτό βλάπτει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις εταιρείες ανάπτυξης των video games αυξάνοντας τις τιμές για τους καταναλωτές και μειώνοντας τα κέρδη των publishers. Κατηγορούν τη Valve ότι παραβιάζει αντιμονοπωλιακούς νόμους, συμπεριλαμβανομένου του Washington's Consumer Protection Act, και ζητούν «ομαδικές αποκαταστάσεις».Σε αυτή την πρόσφατη εξέλιξη, η Valve προσπάθησε να αμφισβητήσει τα ευρήματα του Dr. Steven Schwartz, τα οποία περιγράφουν τη Valve ως το μεγαλύτερο ψηφιακό κατάστημα για video games σε PC παγκοσμίως, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά όλα τα υπόλοιπα μαζί. Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της Valve και η πρόταση του Schwartz παραμένει.Η Wolfire Studios και η Dark Catt Studios έχουν οριστεί ως εκπρόσωποι της αγωγής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2024 23:10 #280663 by Νίκος Γεωργόπουλος
Gabe Newell: "Κάνεις δεν πίστευε ότι το Steam θα πετύχει ως ψηφιακό κατάστημα"



Το 99% των εταιρειών ήταν αρνητικές. Στο ντοκιμαντέρ για τα 20 χρόνια του Half-Life 2, ο Gabe Newell δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι κανείς δεν πίστευε στην επιτυχία του Steam. Το Steam αρχικά είχε κυκλοφορήσει το 2003 για να μπορεί η Valve να ανεβάζει αυτόματα updates και περιεχόμενο στα games της, ενώ το 2005 ξεκίνησε να πουλάει και third-party games. Έναν χρόνο νωρίτερα η Valve είχε πάρει την απόφαση το Half-Life 2 να απαιτεί Steam για να μπορέσει να τρέξει. Τότε φυσικά υπήρχε αρκετά αρνητική ανταπόκριση από τον κόσμο. Ο Greg Coomer, ένας από τους πρώτους εργαζόμενους της Valve δήλωσε: "Η απόφαση όχι μόνο να κυκλοφορήσουμε το Half-Life 2 με Steam, αλλά να απαιτεί Steam ακόμα και στις retail εκδόσεις σε κουτί, ήταν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αποφάσεις. Ο λόγος είναι ότι τελικά ήταν πολύ σημαντική απόφαση για το μέλλον της εταιρείες και πολλοί από εμάς ήμασταν αγχωμένοι και όσοι δούλευαν στην Valve από την αρχή, ήταν οι πιο αγχωμένοι από όλους. Ήταν μία από τις εξαιρέσεις στον τρόπο που παίρναμε αποφάσεις και ο Gabe πάτησε πόδι και να είπε: Όχι, θα το κάνουμε έτσι."
Τελικά το Steam βρισκόταν εγκατεστημένο σε τόσα PC, πριν καν γίνει γνωστός ο όρος ψηφιακό κατάστημα, όμως σχεδόν κανένας δεν πίστευε στην επιτυχία του. Ο Newell δήλωσε: "Ήταν πολύ περίεργη περίοδος. Δεν νομίζει ότι ο κόσμος κατανοεί πόσες φορές πηγαίναμε σε ανθρώπους και λέγανε: Όχι δεν θα μπορέσετε να διανείμετε software μέσω του Internet και άλλοι έλεγαν: Όχι δεν θα γίνει ποτέ. Δεν μιλάω για έναν ή δύο ανθρώπους. Μιλάω για το 99% των εταιρειών που είχαμε μιλήσει και έλεγαν δεν θα γίνει. Άλλοι έλεγαν: Ο κόσμος δεν το θέλει αυτό, ο κόσμος θέλει τις retail εκδόσεις του. Υπήρχαν τόσα κακόβουλα σχόλιο. Οι πωλήσεις των retail δεν είναι ο στόχος. Βασικά είναι ένα εμπόδιο που κάθετε ανάμεσα σε εσένα και στον πελάτη."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2025 18:30 #285032 by Νίκος Γεωργόπουλος
Steam Replay 2024: Το 85% των Steam users το 2024 έπαιζαν games από 2023 και παλιότερα



Μόνο το 15% των παικτών στο Steam ασχολήθηκε φέτος με νέες κυκλοφορίες - δηλαδή games που κυκλοφόρησαν το 2024, πράγμα που σημαίνει ότι το 85% των users έπαιζαν παλιότερες κυκλοφορίες.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από το ίδιο το Steam, το οποίο παρείχε μια εικόνα για τις γενικότερες συνήθειες παιχνιδιού των χρηστών του μέσω του Steam Replay 2024 . Το φετινό recap, εκτός από το πόσα games έπαιξαν οι χρήστες και πότε, τα αγαπημένα τους είδη, τα achievements που ξεκλείδωσαν (με μέση τιμή τα 13), τον συνολικό αριθμό των games που έπαιξαν (συνήθως τέσσερα) και τη μεγαλύτερη συνεχόμενη περίοδο που έπαιζαν games (ο μέσος όρος ήταν έξι ημέρες).

Η Valve αναφέρει: «Πόσα games έπαιξες και πώς συγκρίνονται με την περσινή χρονιά; Ξεκλείδωσες πολλά achievements; Ποια ήταν η μεγαλύτερη σερί περίοδός σου; Αυτά και άλλα διασκεδαστικά νούμερα βρίσκονται στο Replay σου». Επιπλέον, δίνεται στους χρήστες η ευκαιρία να δουν τον χρόνο που αφιέρωσαν στα most-played games του 2024, καθώς και να δουν μια σύντομη ανασκόπηση των playtests στα οποία συμμετείχαν.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του Steam Replay για περισσότερες λεπτομέρειες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 05:30 #285064 by Νίκος Γεωργόπουλος
Στο Steam κυκλοφόρησαν 19.000 games το 2024



Σχεδόν 19.000 games κυκλοφόρησαν φέτος στο Steam—για την ακρίβεια 18.949 μέχρι τη στιγμή της καταγραφής και το νούμερο μπορεί να ανέβει μέχρι την Πρωτοχρονιά σε δύο μέρες.

Σύμφωνα με το SteamDB , αυτός είναι ο συνολικός αριθμός των video games για το έτος, που σημαίνει ότι υπήρξαν 5.600 περισσότερες κυκλοφορίες από το 2023, το οποίο ήδη είχε παρουσιάσει σημαντική αύξηση συγκριτικά με το 2022. Το 2024, λοιπόν, σημείωσε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση κυκλοφοριών που έχει καταγραφεί ποτέ στο Steam, με καμία ένδειξη ότι η ροή των video games θα επιβραδυνθεί.

Παρά τον όγκο των κυκλοφοριών, μόνο 3.964 video games έφτασαν στο σημείο δημοφιλίας που απαιτεί η Valve για να αποκτήσουν χαρακτηριστικά κοινότητας, όπως trading cards, badges, και emoticons, αριθμός που ήταν ελαφρώς μεγαλύτερος από τα 3.874 video games του 2023 και τα 3.491 του 2021. Με άλλα λόγια, κυκλοφορούν περισσότερα video games από ποτέ, αλλά μόνο λίγα καταφέρνουν να λάβουν αναγνώριση από την κοινότητα.

Το SteamDB παρέχει επίσης λίστα με τα καλύτερα αξιολογημένα games του 2024, όπου φαίνεται ότι οι παίκτες λάτρεψαν τα Balatro, MiSide, WEBFISHING, The WereCleaner, Sheepy, Satisfactory, Black Myth: Wukong, TCG Card Shop Simulator, Fields of Mistria και 20 Small Mazes. Ωστόσο, σύμφωνα με το Steam Replay, το 85% των παικτών του Steam το 2024 έπαιζαν μόνο κυκλοφορίες από το 2023 και παλιότερα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Apr 2025 23:30 #285263 by Νίκος Γεωργόπουλος
Φήμη: Η Valve ετοιμάζει κονσόλα Steam



Σύμφωνα με τον Ισπανό leaker eXtas1s, η Valve ετοιμάζει κονσόλα Steam η οποία θα ανταγωνιστεί τα PS5 και Xbox Series X.

Η πρώτες φήμες για αυτή την κονσόλα ξεκίνησαν κοντά στα τέλη του 2024, όπου φημολογούταν ότι θα έρθει μαζί με νέα εκδοχή του Steam Controller και ένα νέο VR headset.Επιπλέον αναφερόταν ότι η κονσόλα θα περιλαμβάνει όλο τον κατάλογο από games του Steam. Πλέον ο eXtas1s έγραψε στο X: "Νέα κονσόλα Steam; Πολύ ενδιαφέρον για την Valve και ήδη φαίνεται ότι η αυτή η κονσόλα θα ανταγωνίζεται τα PS5 και Xbox Series X στο μέλλον. Χάρη στο HandleDeck, έχουμε μάθει ότι η Valve δουλεύει στενά με την AMD και τις τεχνολογίες RDNA 4."

?? ¿NUEVA CONSOLA DE STEAM?

MUCHO PICANTE con VALVE, ya parece que viene una nueva consola de STEAM que compita vs PS5 y XBOX en el futuro.

Gracias a @HandleDeck hemos aprendido que VALVE trabaja codo con codo con AMD y sus tecnologías RDNA 4.

INFO ✅ t.co/5Lp8XVqHRe pic.twitter.com/JPmEJ2lc3N

— eXtas1s ? Noticias & Rumores (@eXtas1stv) February 3, 2025

Η Valve έχει ήδη βρει επιτυχία με το φορητό Steam Deck, όμως δεν έχει κάνει κάποια επίσημη δήλωση για της φήμες της νέας κονσόλας. Αν ισχύει ενδέχεται να έχει επίπτωση στην αγορά, ενώ ανταγωνιστές όπως η Sony μπορεί να σταματήσει να κυκλοφορεί τα games της στα PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 04:00 #285272 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Steam γράφει πλέον πόσους μήνες πριν έχουν να ανανεωθούν τα early access games



Το Steam αναγράφει πλέον πόσους μήνες έχουν να ανανεωθούν games που βρίσκονται σε early access, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για να μην πιάνονται...κορόιδα όσοι σκέφτονται να τα αποκτήσουν.

Για παράδειγμα, στο open world Pirate MMO με τίτλο Atlas, το προφίλ του στο Steam αναγράφει ότι οι developers έχουν να το κάνουν update...20 μήνες.

Η Valve προσθέτει μάλιστα ότι: "Οι πληροφορίες και το χρονοδιάγραμμα που αναγράφονται στο προφίλ μπορεί να μην ισχύουν πλέον". Αυτό είναι λογικό γιατί μπορεί οι developers να έχουν υποσχεθεί μία περίοδο κυκλοφορίας και να μην την έχουν τηρήσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 06:30 #285277 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι Ιαπωνικές τράπεζες δεν επιτρέπουν στους developers των sex games να λαμβάνουν τα έσοδα τους από το Steam



Οι Ιαπωνικές τράπεζες δεν επιτρέπουν στους developers των sex games να λαμβάνουν τα έσοδα τους από το Steam.

Από τα περίπου 122.000 games που υπάρχουν στο Steam τα 6.000 είναι αποκλειστικά για ενήλικες και τα μισά από αυτά έχουν το tag Hentai.Η είδηση προέρχεται από δηλώσεις του βουλευτή Taro Yamada ο οποίος δήλωσε: "Αν το εν λόγω παιχνίδι είναι για ενήλικο κοινό, τα έσοδά τους από το εξωτερικό απορρίπτονται από Ιαπωνικές τράπεζες, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι τα φτιάχνουν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στα κέρδη τους. Επιπλέον στις εταιρίες που σχετίζονται με ενήλικα games δεν επιτρέπεται να ανοίγουν τραπεζικούς λογαριασμούς."

Τα Υπουργεία Οικονομικών, Εμπορίου και Βιομηχανίας και η Financial Services Agency (FSA) της Ιαπωνίας επιβεβαίωσαν τις δηλώσεις. Οι τράπεζες δήλωσαν ότι είναι μία απόφαση με βάση τους νόμους της Ιαπωνίας για αποφυγή μεταφοράς εγκληματικών εσόδων από το εξωτερικό, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για να περιορίσει το ξέπλυμα χρήματος και τα χρήματα που ξοδεύονται σε εγκληματικές δραστηριότητες.

Ο Yamada αμφισβήτησε το πόσο σχετίζονται αυτοί οι νόμοι καθώς οι συναλλαγές του Steam έχουν να κάνουν με νόμιμες πωλήσεις. Το βασικό πρόβλημα, σύμφωνα με τον ίδιο είναι ότι η νομοθεσία της Ιαπωνίας δεν έχει απαραίτητες διαδικασίες για να διαχειριστεί τις διεθνείς πωλήσεις του Steam, πράγμα που δίνει την ελευθερία στις τράπεζες να βάζουν τους δικούς τους περιορισμούς. Όλο αυτό απειλεί την ελευθερία του λόγου στην παραγωγή μέσων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Apr 2025 15:00 #285298 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Valve ρίχνει bans σε όλα τα Steam games που απαιτούν να παρακολουθείτε διαφημίσεις



Η Valve έχει εφαρμόσει νέους κανόνες σχετικά με τις διαφημίσεις, απαγορεύοντας ρητά τα games που σας εξαναγκάζουν να παρακολουθείτε διαφημίσεις όσο παίζετε.

Οι νέοι κανόνες της Valve, που είναι διαθέσιμοι online επιβεβαιώνουν ότι, ενώ η προώθηση άλλων προϊόντων (cross-promotion) και η τοποθέτηση προϊόντων (product placement) επιτρέπονται, τα games δεν πρέπει να απαιτούν από τους παίκτες να βλέπουν ή να αλληλεπιδρούν με διαφημίσεις για να μπορούν να παίξουν. Επιπλέον, οι developers δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις ως τρόπο να προσφέρουν αξία στους παίκτες, όπως το να τους ανταμείβουν για την παρακολούθηση ή την αλληλεπίδραση με διαφημίσεις μέσα στο video game τους.

Πιο συγκεκριμένα οι κανόνες εξηγούν: "Οι developers δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τη διαφήμιση ως επιχειρηματικό μοντέλο στο video game τους, όπως το να απαιτούν από τους παίκτες να παρακολουθούν ή να αλληλεπιδρούν με διαφημίσεις προκειμένου να παίξουν, ή να κλειδώνουν το gameplay πίσω από διαφημίσεις. Εάν το επιχειρηματικό μοντέλο του video game σας βασίζεται στη διαφήμιση σε άλλες πλατφόρμες, θα πρέπει να αφαιρέσετε αυτά τα στοιχεία πριν το κυκλοφορήσετε στο Steam".

Ορισμένες εναλλακτικές λύσεις που προτείνει η Valve είναι η μετάβαση σε ένα μοντέλο "single purchase" (πληρωμή μία φορά για πλήρη πρόσβαση) ή να κάνουν το video game τους δωρεάν με προαιρετικές αγορές μέσω microtransactions ή DLC. Αν και οι περισσότεροι συσχετίζουν αυτού του είδους τις πρακτικές κυρίως με τα mobile games, η Valve θεώρησε απαραίτητο να διευκρινίσει "ξεκάθαρα τι επιτρέπεται και τι όχι στο Steam".Τέλος, οι developers δεν επιτρέπεται να χρεώνουν άλλους developers για πρόσβαση σε χαρακτηριστικά του Steam, όπως σελίδες προσφορών, πακέτα και store fronts.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 05:30 #285327 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Valve κατήργησε από το Steam το PirateFi, ένα video game που κολλάει ιό στο PC



Το PirateFi, ένα free-to-play game που κυκλοφόρησε στο Steam στις αρχές του μήνα, αποσύρθηκε από την πλατφόρμα λόγω κακόβουλου λογισμικού που προκάλεσε ζημιά στα PC των παικτών που το κατέβασαν.

Η Valve ειδοποιεί τους παίκτες που είχαν κατεβάσει το PirateFi για την απόσυρσή του. Η εταιρεία προτρέπει τους χρήστες να κάνουν πλήρη έλεγχο του συστήματος με antivirus, ενώ προτείνει ακόμα και ολική επανεγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος, ώστε να απομακρυνθούν τυχόν κακόβουλα προγράμματα.

A game called PirateFi released on Steam last week and it contained malware. Valve have removed the game two days ago.

Users that played the game have received the following email: pic.twitter.com/B98BFs0WbK

— SteamDB (@SteamDB) February 12, 2025

Στην παραπάνω δημοσίευση στο X/Twitter, τα σχόλια αποκαλύπτουν περισσότερα. Ο ShrimPaste έγραψε: «Είναι κάπως σαν ένα web3 blockchain game. Είναι επίσης συνδεδεμένο με cryptos και NFTs. Καμία έκπληξη για εμένα ότι μπορεί να είχε malware». Άλλος ένας χρήστης με το όνομα yeeeesnt αποκαλύπτει: «Το τρέιλερ και τα screenshots του PirateFi αντιγράφτηκαν από το Easy Survival RPG».

Δεν είναι ξεκάθαρο πόσα PC μολύνθηκαν από το PirateFi. Το SteamDB κατέγραψε μόλις πέντε παίκτες στο peak του, αλλά αναφορές στο Steam forum υποστηρίζουν ότι το PirateFi δεν ξεκινούσε καν, κάτι που σημαίνει ότι ενδεχομένως πολλοί περισσότεροι παίκτες μολύνθηκαν χωρίς να εμφανίζονται στη βάση δεδομένων. Επιπλέον, υπήρχε αγγελία στο Telegram για θέση "in-game chat moderator" στο PirateFi. Κάποιοι χρήστες πιστεύουν ότι το AI διαχειριζόταν τον λογαριασμό του developer. Πολύ πιο πιθανό είναι να ακούσατε πρώτη φορά για την ύπαρξη του PirateFi.

Το κυριότερο που θα έπρεπε να λάβουμε υπόψη είναι το πως αυτό το έκτρωμα κατάφερε να περάσει από τον έλεγχο της Valve και να εγκριθεί. Κάθε video game πρέπει να περάσει από έλεγχο τόσο για την Steam page όσο και για το προϊόν.

Σε άλλα νέα, η Valve δημοσίευσε μια έρευνα που αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 50% των χρηστών του Steam εξακολουθούν να χρησιμοποιούν Windows 10, παρά το γεγονός ότι η υποστήριξη του λειτουργικού συστήματος θα σταματήσει αυτό το φθινόπωρο. Επιπλέον, φαίνεται ότι η Valve άρχισε να απαγορεύει τα games στο Steam που απαιτούν από τους χρήστες να παρακολουθήσουν διαφημίσεις για να παίξουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 06:00 #285328 by Νίκος Γεωργόπουλος
Σχεδόν οι μισοί gamers στο Steam χρησιμοποιούν ακόμα Windows 10



Παρότι τα Windows 11 βρίσκονται στην αγορά εδώ και τέσσερα χρόνια, πολλοί χρήστες του Steam εξακολουθούν να χρησιμοποιούν Windows 10 , παρά το γεγονός ότι η υποστήριξή τους θα λήξει τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με την January 2025 Hardware and Software Survey του Steam για τον Ιανουάριο του 2025, περισσότεροι από το 44% των χρηστών εξακολουθούν να χρησιμοποιούν Windows 10, ενώ το 55% έχει μεταβεί στα Windows 11. Οι διαφορές μεταξύ Windows 10 και Windows 11 δεν είναι τόσο εμφανείς, οπότε οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν ισχυρό κίνητρο να αναβαθμίσουν. Οι αυστηρές απαιτήσεις των Windows 11 για το hardware απέκλεισαν πολλούς παλιότερους επεξεργαστές, παρότι οι περισσότεροι από αυτούς μπορούν να τρέξουν PC games χωρίς προβλήματα.

Η Microsoft προτρέπει εδώ και χρόνια τους χρήστες να κάνουν την αναβάθμιση, αλλά η μετάβαση φαίνεται να γίνεται σταδιακά. Πέρυσι τον Σεπτέμβριο, τα Windows 10 είχαν την πλειοψηφία των χρηστών στο Steam, αλλά από τότε έχασαν περίπου το 5%. Η ίδια έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η δημοφιλέστερη κάρτα γραφικών στο Steam είναι η Nvidia GeForce RTX 3060, η πλειοψηφία των χρηστών έχει 16 GB RAM και οι περισσότεροι διαθέτουν σκληρό δίσκο άνω του 1 TB, με 100-249 GB ελεύθερο χώρο.

Η υποστήριξη των Windows 10 θα λήξει στις 14 Οκτωβρίου του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.