Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Search Results (Searched for: Playstation)

21 Sep 2024 15:12
Ο director του Concord παραιτήθηκε καθώς περίμενε την απόφαση της Sony για αυτό




Σε απόγνωση βρίσκονται οι developers στη Firewalk Studios.

Ο director του Concord, Ryan Ellis, παραιτήθηκε από την Firewalk Studios μετά από την μεγάλη αποτυχία του Concord, ενώ το προσωπικό στην εταιρεία βρίσκεται σε αβεβαιότητα καθώς περιμένει την απόφαση της Sony για το μέλλον του video game.

Ο Ellis πρόσθεσε ότι η Firewalk θα «εξερευνήσει επιλογές» και «θα καθορίσει την καλύτερη πορεία» όταν κλείσει το Concord, αλλά δεν έχουν δημοσιευτεί άλλες δηλώσεις από τότε. Σύμφωνα με το Kotaku , ωστόσο, το προσωπικό της Firewalk παραμένει σε απόγνωση από τότε που έκλεισε το Concord καθώς περιμένει μια απόφαση τόσο για το video game όσο και για το μέλλον της εταιρείας.

Πηγές είπαν στο Kotaku ότι οι εργαζόμενοι είναι «απαισιόδοξοι» ότι το Concord θα επιστρέψει, με κάποιους να έχουν ήδη κληθεί να διερευνήσουν προτάσεις για επόμενα projects που μπορεί να αναλάβει η εταιρεία. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα γίνουν μαζικές απολύσεις στην Firewalk, η οποία απασχολεί περίπου 150-170 άτομα.

Το Kotaku αναφέρει επίσης ότι υπάρχει φημολογία ανάμεσα στο προσωπικό ότι η Sony ίσως αποφασίσει να βάλει τη Firewalk να συνεργαστεί στην ανάπτυξη κάποιου άλλου από τα πρώτα projects της. Παρόλα αυτά, μερικοί εργαζόμενοι έχουν ήδη παραιτηθεί από την εταιρεία, ενώ άλλοι περιμένουν να ανακοινωθούν οι αποζημιώσεις τους πριν πάρουν την τελική τους απόφαση.

Όσο για τον Ellis - ο οποίος στο παρελθόν ήταν creative director στο Destiny 2 - φέρεται να είπε στο προσωπικό την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα παραιτηθεί από τον τρέχοντα ρόλο του ως director του Concord και θα μεταβεί σε ρόλο υποστήριξης. Ένας πρώην developer του Concord είπε στο Kotaku: «Ο Ryan πίστευε βαθιά σε αυτό το project και στην ιδέα να φέρει τους παίκτες κοντά μέσα από τη χαρά του. Ανεξάρτητα από το ότι υπήρχαν πράγματα που θα μπορούσαν να είχαν γίνει διαφορετικά στο development ... είναι ένας καλός άνθρωπος, γεμάτος καρδιά».
20 Sep 2024 10:14
PlayStation 5 Pro και PS5 Digital Edition 30th Anniversary Limited Edition




Μόλις 12.300 κονσόλες παγκοσμίως.

Η Sony ανακοίνωσε μια limited edition σειρά κονσολών με κλασικό χρώμα για την 30ή της επέτειο, με εκδόσεις τόσο του PlayStation 5 Pro όσο και του PS5 Digital Edition, και οι δύο με ρετρό γκρι φινίρισμα.

Όπως θα περιμένατε, υπάρχει και ένα αντίστοιχο γκρι χειριστήριο DualSense για να συνοδεύει τις κονσόλες. Επίσης, υπάρχει και ένα γκρι PlayStation Portal.Τόσο το PS5 Pro όσο και το PS5 Digital Edition έχουν επίσης λογότυπα PlayStation με κλασικά χρώματα και πλαστική υφή, στην οποία είναι ανάγλυφα τα σύμβολα του PlayStation.Η ολόκληρη σειρά θα είναι διαθέσιμη μόνο για "όσο υπάρχουν αποθέματα", με το PS5 Pro ειδικότερα να είναι σε πολύ περιορισμένο αριθμό.

Μόνο 12.300 κονσόλες 30th Anniversary PS5 Pro θα πουληθούν (κάτι που η Sony εξήγησε πως είναι αναφορά στην αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας της, στις 3 Δεκεμβρίου). Κάθε κονσόλα θα είναι αριθμημένη ξεχωριστά. Η Sony θα ανοίξει τις προ-παραγγελίες στις 26 Σεπτεμβρίου μέσω του direct.playstation.com , πριν από την κυκλοφορία της σειράς στις 21 Νοεμβρίου. Αξιοπερίεργο είναι ότι δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πόσο θα κοστίσουν αυτά.



Oι δύο κονσόλες θα συνοδεύονται από ένα DualSense controller (η Pro θα περιλαμβάνει και DualSense Edge), ενώ θα περιέχονται επίσης μερικά έξτρα αντικείμενα. Θα λάβετε ένα ρετρό καλώδιο για το controller του PlayStation, τέσσερα δεματικά καλωδίων εμπνευσμένα από τα τέσσερα σχήματα κουμπιών του PlayStation controller, ένα αυτοκόλλητο PlayStation, μια αφίσα PlayStation και ένα συνδετήρα PlayStation.
20 Sep 2024 10:13
Η Mojang σταματάει την λειτουργία του Minecraft στο πρώτο PSVR




Από τον Μάρτιο του 2025.

Η Mojang ανακοίνωσε ότι τον Μάρτιο του 2025 θα σταματήσει η υποστήριξη του PSVR για το Minecraft.

Συγκεκριμένα η εταιρεία ανάπτυξης είπε: Η δυνατότητά μας να υποστηρίζουμε το PlayStation VR ήρθε στο τέλος της και θα σταματήσει να υποστηρίζεται με updates μετά τον Μάρτιο του 2025. Από εκείνο το σημείο και μετά θα μπορείτε να χτίζετε τους κόσμους σας και οι αγορές σας από το Marketplace θα συνεχίζουν να είναι διαθέσιμες. Δεν θα μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε το PlayStation VR στο Minecraft, καθώς δεν θα υποστηρίζεται πλέον με updates.



Παρόλα αυτά επιβεβαίωσε ότι δεν αλλάζει κάτι για τις άλλες εκδοχές του Minecraft, οι οποίες θα συνεχίσουν κανονικά να δέχονται updates. Το Minecraft ξεκίνησε να υποστηρίζει το πρώτο PSVR τον Σεπτέμβριο του 2020. Θυμίζουμε ότι η native έκδοση του Minecraft για το PS5 η οποία, βρίσκεται σε early access, δεν έχει καθόλου υποστήριξη για το PSVR 2.
17 Sep 2024 20:47
Skate: Περίοδος κυκλοφορίας




Ανακοινώθηκε η early access.

Το free-to-play Skate της Electronic Arts θα κυκλοφορήσει σε early access στις αρχές του 2025.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εταιρεία ανάπτυξης Full Circle "δεν αποτελεί sequel, remake , reboot ή prequel ." αλλά "αυθεντική εξέλιξη της σειράς όπου το skateboarding και το gaming υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο".


we're incredibly stoked to announce that skate. will be launching in Early Access in 2025. we'll share more details on what to expect in the coming months. pic.twitter.com/ZbFL3WycWu

— skate. (@skate) September 17, 2024

Το Skate θα διεξάγεται στην πόλη San Vansterdam, παρόμοια με την πόλη San Vanelona από προηγούμενα games. Η closed beta για playtesting όσον αφορά την έκδοση των κονσολών θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2024, ενώ η early access αναμένεται για όλους στις αρχές του 2025.

Το Skate θα κυκλοφορήσει για PlayStation, Xbox, PC και κινητά, αρχικά σε early access στις αρχές του 2025.
17 Sep 2024 20:45
Επικεφαλής του Battlefield: "Η τιμή του PS5 Pro είναι λογική παρόλο που είναι ακριβή για κάποιους"




Θα ήθελε να αποκτήσει περισσότερος κόσμος την κονσόλα.

Ο επικεφαλής του Battlefield και στέλεχος της ΕΑ, Vince Zampella θεωρεί ότι η τιμή του PS5 Pro είναι λογική, όμως αναγνωρίζει ότι είναι ακριβή για κάποιους.

Ο Zampella μίλησε σε συνέντευξή του για το μέλλον του Battlefield και μεταξύ άλλων για το PS5 Pro, όπου δήλωσε ότι σε συνδυασμό με τον πληθωρισμό η τιμή του δεν είναι τόσο υψηλή σε σχέση με προηγούμενες κονσόλες και ότι προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από ένα PC του ίδιου κόστους. Παρόλα αυτά αναγνωρίζει ότι η τιμή είναι υψηλή: Είναι μία ισορροπία. Είναι ακριβό για κάποιους; Φυσικά. Δεν θα μπορούν όλοι να το αγοράσουν. Θα ήταν καλύτερα αν ήταν φθηνότερο; Σίγουρα. Θέλω να το έχουν περισσότεροι άνθρωποι. Αλλά είναι λογικό.

Ο ίδιος δήλωσε ότι η ομάδα του θα περιμένει να δει το πώς θα επηρεάσει το Pro την σειρά Battlefield και ότι θα εξαρτηθεί από το πόσος κόσμος θα το αποκτήσει. Επιπλέον καθώς το επόμενο Battlefield θα τρέχει κανονικά και στο απλό PS5, θα εξετάσουν απλώς να δουν τι θα μπορεί να βελτιωθεί στο Pro.
17 Sep 2024 20:45
PlayStation 6: Η Intel ήθελε deal με την Sony, αλλά η AMD μάλλον είναι και πάλι νικήτρια




Σύμφωνα με το Reuters.

Το PS5 Pro δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τις φήμες σχετικά με το τι υπάρχει μέσα στο PS6 να συνεχίζουν να κυκλοφορούν.

Η Sony συναντήθηκε με την Intel και την AMD -μεταξύ άλλων- για να τροφοδοτήσει την επόμενη γενιά του hardware της. Η Ιαπωνική εταιρεία μάλλον θα μείνει για άλλη μια φορά στην AMD.

Σύμφωνα με το Reuters , η Intel έκανε μια μεγάλη κίνηση για να συνάψει μια συμφωνία με τη Sony που θα μπορούσε να είχε αποφέρει 30 δισεκατομμύρια δολάρια για την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας. Οι διαπραγματεύσεις επιταχύνθηκαν το 2022 με συναντήσεις μεταξύ της Sony και της Intel, σύμφωνα με την έκθεση, αλλά τα περιθώρια κέρδους ανά τσιπ υποτίθεται ότι έφεραν ένα "κόλλημα" στην όλη συμφωνία.

Αυτό οδήγησε την AMD να κερδίσει προφανώς την συμφωνία με τη Sony για το PlayStation 6 - αν και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η AMD αποκάλυψε ότι παρακάμπτει τις ναυαρχίδες GPU για την επόμενη γενιά της, πυροδοτώντας εικασίες για το εάν η εταιρεία μπορεί να έχει ήδη σχέδια με την Sony και την Microsoft για μελλοντικό hardware του PlayStation 6 και του νέου Xbox. Η AMD βοηθά προς το παρόν με το hardware των PS5 και Xbox Series X|S. 

Ένα τροποποιημένο έγγραφο που προέκυψε όταν η Microsoft προσπαθούσε να εξαγοράσει την Activision Blizzard το 2022 έδειξε ότι το PS6 πιθανότατα δεν θα κυκλοφορούσε μέχρι το 2028 το νωρίτερο. 

Που να επενδύσετε τα χρήματά σας
Μπορείτε να βρείτε τις παραπάνω μετοχές και να  επενδύσετε στο eToro που έχει ένα εύκολο και φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, πήρε το βραβείο Investor Community award από το StockBrokers, ενώ υποστηρίζει και καταθέσεις από και προς το PayPal. 

*Αποποίηση ευθύνης: Οι επενδύσεις εμπεριέχουν ρίσκο. Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε αυτούς τους κινδύνους εάν είστε αρχάριος. Συνιστούμε τις συναλλαγές σε έμπειρους αγοραστές. Το περιεχόμενο του άρθρου προορίζεται για γενικούς και ενημερωτικούς σκοπούς πληροφοριών και όχι για οικονομικές συμβουλές. 

Για εκτενή συζήτηση για trading, καθημερινές συμβουλές και για να δείτε αποτελέσματα μπείτε στο Facebook group Trading: Cryptos & Tech Stocks .
17 Sep 2024 20:44
Sony: "Οι κονσόλες θα παραμείνουν το επίκεντρο των εμπορικών δραστηριοτήτων του PlayStation"




Προτεραιότητα τα timed exclusives στα PS5.

Η Sony πρόσφατα διόρισε τον Hideaki Nishino ως διευθύνων σύμβουλος, προέβη σε δηλώσεις που αφορούσαν το μέλλον της εταιρείας.

Ο Nishino, ο οποίος είναι διευθύνων σύμβουλος του Platform Business Group της εταιρείας, συμμετείχε πρόσφατα σε μια συνέντευξη . Εκεί, του ζητήθηκε να συνοψίσει την αξία των κόνσολών PlayStation μέσα στη Sony. Ο Nishino είπε: "Νομίζω ότι στις mobile συσκευές, υπάρχουν πολλά games που προβάλλουν διαφημίσεις, ενώ στα PC είναι πιο δύσκολο να συμβεί, αλλά με το PlayStation, μόλις το ενεργοποιήσεις, μπορείς να απολαύσεις αμέσως το περιεχόμενο που έχεις αγοράσει. Το store όπου αγοράζετε games προσφέρει επίσης μια εύχρηστη εμπειρία, επειδή τα προϊόντα είναι διαμορφωμένα με τρόπο εύκολα κατανοητό". Ο Nishino συνέχισε προσθέτοντας ότι η Sony αυξάνει το "μερίδιό της στη συνολική αγορά των games αναπτύσσοντας περιεχόμενο για PC. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι κονσόλες θα είναι το επίκεντρο των εμπορικών δραστηριοτήτων μας, αλλά με την προσφορά τίτλων για πλατφόρμες πέρα από τις κονσόλες, θα φτάσουμε σε ένα ευρύτερο κοινό".

Νωρίτερα φέτος, ο συν-διευθύνων σύμβουλος της Sony, Hermen Hulst, δήλωσε ότι η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα live-service games της, όπως το Helldivers 2 και το Concord, ταυτόχρονα σε PC και κονσόλες PlayStation. Ωστόσο, τα single-player games "μεγάλης σημασίας" θα κυκλοφορούν πρώτα στις κονσόλες. Αυτή, όπως είπε ο Hulst τον Μάιο, είναι μια στρατηγική που η εταιρεία ελπίζει ότι θα ενθαρρύνει περισσότερους παίκτες να αγοράσουν μια κονσόλα PlayStation.

Ο Hulst αναφέρει: "Εισάγουμε τις μεγάλες σειρές μας σε νέο κοινό, και βρίσκουμε νέο κοινό που ενδέχεται να ενδιαφέρεται πολύ να παίξει, για παράδειγμα, τα sequels στις κονσόλες PlayStation". Τέλος ο Hulst καταλήγει στο ότι η εταιρεία έχει «μεγάλες ελπίδες» και ότι αυτή η προσέγγιση θα "φέρει νέους παίκτες στο PlayStation συνολικά, αλλά ειδικά στις κονσόλες PlayStation".
17 Sep 2024 11:01
Το DOOM παίζεται πλέον και σε ολόγραμμα




Σε Volumetric Display.

Το αυθεντικό Doom είναι ορόσημο στην ιστορία του PC gaming. Η μακροχρόνια δημοτικότητά του τις τελευταίες τρεις δεκαετίες σημαίνει ότι είναι επίσης το λογισμικό που πρέπει να χρησιμοποιεί κανείς όταν πειραματίζεται με κώδικα ή ηλεκτρονικά έργα.

Ένας YouTuber με το όνομα Ancient φαίνεται πως έχει εμμονή με το να κάνει το Doom να τρέχει σε κάθε είδους μικροσυσκευές και οθόνες, αλλά οι πρόσφατες περιπέτειές του με μια ογκομετρική οθόνη (Volumetric Display) είναι πραγματικά συναρπαστικές. Μια ογκομετρική οθόνη, πρόκειται για μια συσκευή που αποτελείται από μια λωρίδα ή σειρά από LEDs που περιστρέφονται γρήγορα. Η εικόνα που δημιουργείται από τα φώτα, καθώς αλλάζουν σε ένα συνεχές μοτίβο, γεμίζει έναν όγκο μπροστά στον χρήστη. Με άλλα λόγια, είναι σαν μια ολογραφική οθόνη (όπως στο Star Wars).



Υπάρχουν, βέβαια, ορισμένοι προφανείς περιορισμοί, με τον πιο αξιοσημείωτο να είναι η απόσταση σχεδίασης στο παιχνίδι, δηλαδή το πόσο μακριά μπορείς να δεις μέσα στον κόσμο, που είναι άμεσα ανάλογη με το μέγεθος της ογκομετρικής οθόνης. Το χειροποίητο σύστημα του Ancient είναι αρκετά μικρό, οπότε κάνει την απόσταση σχεδίασης πολύ μικρή, χειρότερη και από τα πρώτα 3D παιχνίδια στο αυθεντικό PlayStation.

Ένα άλλο πράγμα που είναι αρκετά περιορισμένο είναι η ανάλυση της οθόνης. Αν και θα ήταν σχετικά εύκολο να προστεθούν περισσότερα LEDs για να αυξηθεί ο αριθμός των pixels, αυτό θα έκανε όλο το σύστημα πιο πολύπλοκο στον προγραμματισμό και πιθανότατα βαρύτερο, λόγω της επιπλέον κυκλωματικής υποστήριξης που απαιτείται. Τέλος, υπάρχει το ζήτημα του θορύβου, αφού ο κινητήρας που κινεί την περιστροφή, καθώς και ο ήχος του αέρα όταν αφαιρεθεί ο πλαστικός θόλος είναι αρκετά αποσπαστικοί. Παρόλα αυτά, όλη η δουλειά του Ancient είναι αυτοχρηματοδοτούμενη και χειροποίητη και είναι πραγματικά εντυπωσιακή.
17 Sep 2024 10:35
Το Astro Bot είναι ένα εξαιρετικό Platform το οποίο δεν με έκανε να βαρεθώ στιγμή λόγω της ποικιλίας του σε πίστες και ικανότητες. Φυσικά η μεγαλύτερη απόλαυση ήταν να ψάχνω και να βρίσκω τα bots, τα οποία ήταν ντυμένα ως χαρακτήρες γνωστών σειρών από την ιστορία του PlayStation. Πρόκειται για μία κυκλοφορία που προτείνεται άνετα σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και γούστου. Ειδικά αν σας άρεσε το Astro’s Playroom ή γενικώς αγαπάτε τα Platform, τότε δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μην το δοκιμάσετε. Περισσότερα στο αναλυτικό review μου
17 Sep 2024 09:45
PlayStation 6: Η Intel ήθελε deal με την Sony, αλλά η AMD μάλλον ήταν και πάλι νικήτρια




Σύμφωνα με το Reuters.

Το PS5 Pro δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τις φήμες σχετικά με το τι υπάρχει μέσα στο PS6 να συνεχίζουν να κυκλοφορούν.

Η Sony συναντήθηκε με την Intel και την AMD -μεταξύ άλλων- για να τροφοδοτήσει την επόμενη γενιά του hardware της. Η Ιαπωνική εταιρεία μάλλον θα μείνει για άλλη μια φορά στην AMD.

Σύμφωνα με το Reuters , η Intel έκανε μια μεγάλη κίνηση για να συνάψει μια συμφωνία με τη Sony που θα μπορούσε να είχε αποφέρει 30 δισεκατομμύρια δολάρια για την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας. Οι διαπραγματεύσεις επιταχύνθηκαν το 2022 με συναντήσεις μεταξύ της Sony και της Intel, σύμφωνα με την έκθεση, αλλά τα περιθώρια κέρδους ανά τσιπ υποτίθεται ότι έφεραν ένα "κόλλημα" στην όλη συμφωνία.

Αυτό οδήγησε την AMD να κερδίσει προφανώς την συμφωνία με τη Sony για το PlayStation 6 - αν και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η AMD αποκάλυψε ότι παρακάμπτει τις ναυαρχίδες GPU για την επόμενη γενιά της, πυροδοτώντας εικασίες για το εάν η εταιρεία μπορεί να έχει ήδη σχέδια με την Sony και την Microsoft για μελλοντικό hardware του PlayStation 6 και του νέου Xbox. Η AMD βοηθά προς το παρόν με το hardware των PS5 και Xbox Series X|S. 

Ένα τροποποιημένο έγγραφο που προέκυψε όταν η Microsoft προσπαθούσε να εξαγοράσει την Activision Blizzard το 2022 έδειξε ότι το PS6 πιθανότατα δεν θα κυκλοφορούσε μέχρι το 2028 το νωρίτερο. 

Που να επενδύσετε τα χρήματά σας
Μπορείτε να βρείτε τις παραπάνω μετοχές και να  επενδύσετε στο eToro που έχει ένα εύκολο και φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, πήρε το βραβείο Investor Community award από το StockBrokers, ενώ υποστηρίζει και καταθέσεις από και προς το PayPal. 

*Αποποίηση ευθύνης: Οι επενδύσεις εμπεριέχουν ρίσκο. Βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε αυτούς τους κινδύνους εάν είστε αρχάριος. Συνιστούμε τις συναλλαγές σε έμπειρους αγοραστές. Το περιεχόμενο του άρθρου προορίζεται για γενικούς και ενημερωτικούς σκοπούς πληροφοριών και όχι για οικονομικές συμβουλές. 

Για εκτενή συζήτηση για trading, καθημερινές συμβουλές και για να δείτε αποτελέσματα μπείτε στο Facebook group Trading: Cryptos & Tech Stocks .
17 Sep 2024 09:44
Sony: "Οι κονσόλες θα παραμείνουν το επίκεντρο των εμπορικών δραστηριοτήτων του PlayStation"




Προτεραιότητα τα timed exclusives στα PS5.

Η Sony πρόσφατα διόρισε τον Hideaki Nishino ως διευθύνων σύμβουλος, προέβη σε δηλώσεις που αφορούσαν το μέλλον της εταιρείας.

Ο Nishino, ο οποίος είναι διευθύνων σύμβουλος του Platform Business Group της εταιρείας, συμμετείχε πρόσφατα σε μια συνέντευξη . Εκεί, του ζητήθηκε να συνοψίσει την αξία των κόνσολών PlayStation μέσα στη Sony. Ο Nishino είπε: "Νομίζω ότι στις mobile συσκευές, υπάρχουν πολλά games που προβάλλουν διαφημίσεις, ενώ στα PC είναι πιο δύσκολο να συμβεί, αλλά με το PlayStation, μόλις το ενεργοποιήσεις, μπορείς να απολαύσεις αμέσως το περιεχόμενο που έχεις αγοράσει. Το store όπου αγοράζετε games προσφέρει επίσης μια εύχρηστη εμπειρία, επειδή τα προϊόντα είναι διαμορφωμένα με τρόπο εύκολα κατανοητό". Ο Nishino συνέχισε προσθέτοντας ότι η Sony αυξάνει το "μερίδιό της στη συνολική αγορά των games αναπτύσσοντας περιεχόμενο για PC. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι κονσόλες θα είναι το επίκεντρο των εμπορικών δραστηριοτήτων μας, αλλά με την προσφορά τίτλων για πλατφόρμες πέρα από τις κονσόλες, θα φτάσουμε σε ένα ευρύτερο κοινό".

Νωρίτερα φέτος, ο συν-διευθύνων σύμβουλος της Sony, Hermen Hulst, δήλωσε ότι η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα live-service games της, όπως το Helldivers 2 και το Concord, ταυτόχρονα σε PC και κονσόλες PlayStation. Ωστόσο, τα single-player games "μεγάλης σημασίας" θα κυκλοφορούν πρώτα στις κονσόλες. Αυτή, όπως είπε ο Hulst τον Μάιο, είναι μια στρατηγική που η εταιρεία ελπίζει ότι θα ενθαρρύνει περισσότερους παίκτες να αγοράσουν μια κονσόλα PlayStation.

Ο Hulst αναφέρει: "Εισάγουμε τις μεγάλες σειρές μας σε νέο κοινό, και βρίσκουμε νέο κοινό που ενδέχεται να ενδιαφέρεται πολύ να παίξει, για παράδειγμα, τα sequels στις κονσόλες PlayStation". Τέλος ο Hulst καταλήγει στο ότι η εταιρεία έχει «μεγάλες ελπίδες» και ότι αυτή η προσέγγιση θα "φέρει νέους παίκτες στο PlayStation συνολικά, αλλά ειδικά στις κονσόλες PlayStation".
17 Sep 2024 09:42
HeliCity: Demolition Man: Video game-αντιγραφή μιας αποστολής του GTA Vice City




Το έσβησαν στο PS4, αλλά υπάρχει ακόμα στο Switch.

Ένα video game με το όνομα HeliCity Demolition Man που κυκλοφόρησε πρόσφατα στο PlayStation 4 και στο Nintendo Switch και ήταν μια ξεκάθαρη αντιγραφή ενός από τα missions του Grand Theft Auto Vice City, αφαιρέθηκε από το PlayStation Store, προφανώς γιατί το παρατήρησε η Take-Two Interactive, αλλά υπάρχει ακόμα στο Nintendo Switch.

Το HeliCity Demolition Man αναπτύχθηκε και κυκλοφόρησε στις 30 Αυγούστου για το PS4 από την ERIK GAMES μόνο σε digital έκδοση. Το κόστος ήταν δύο δολάρια και ήταν πολύ σύντομο σύμφωνα με όσους το έπαιξαν, προσφέροντας ένα εύκολο Platinum Trophy. Ουσιαστικά, όλο το game ήταν μια αντιγραφή του mission «Demolition Man» από το GTA Vice City, όπου ο Tommy Vercetti πετούσε ένα RC ελικόπτερο γύρω από ένα κτίριο και το χρησιμοποιούσε για να τοποθετήσει εκρηκτικά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο HeliCity Demolition Man, ενώ οι developers δεν πήραν την άδεια για αυτό.

Το τρέιλερ αφαιρέθηκε από το YouTube λόγω παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων από την εταιρεία μητρική της Rockstar Games, την Take-Two Interactive. Ωστόσο, υπάρχει gameplay video του HeliCity Demolition Man. Δείτε το gameplay:



Το HeliCity Demolition Man έχει ήδη αφαιρεθεί από το PlayStation Store, καθώς η αντιγραφή έγινε χωρίς την άδεια της Take-Two και όλα όσα περιέχει μέσα το παιχνίδι είναι αντιγραφή, 1 προς 1. Το HUD , τα ηχητικά εφέ, η εμφάνιση του κόσμου, η αποστολή, ακόμα και η περιοχή γύρω από το κτήριο είναι ξεκάθαρη αντιγραφή του GTA Vice City. Το αστείο είναι ότι αυτό το video game-αντιγραφή του GTA Vice City πέρασε τον έλεγχο (τη διαδικασία πιστοποίησης) από τη Sony και κυκλοφόρησε στο PlayStation Store. Το ίδιο ισχύει και για το Nintendo eShop, όπου το HeliCity Demolition Man υπάρχει ακόμα και κοστίζει 3 δολάρια.
17 Sep 2024 09:42
UFL: Ημερομηνία κυκλοφορίας




Μετατίθεται κατά τρεις μήνες και θα έχει περισσότερα modes.

Το UFL αναμέναμε να κυκλοφορήσει φέτος στις 13 Σεπτεμβρίου, πριν από όλα τα άλλα ποδοσφαιράκια της σεζόν. Τελικά όμως θα κυκλοφορήσει...στις 5 Δεκεμβρίου! Η Strikers Inc ανακοίνωσε ότι μεταθέτει την κυκλοφορία του κατά τρεις μήνες, συνεπώς θα λανσαριστεί...τελευταίο σε σχέση με τα άλλα ποδοσφαιράκια.

Η Strikers Inc ανακοίνωσε τα εξής: Πραγματοποιήσαμε δύο Open Beta Tests και με το Common Test στα τελικά του στάδια, πάνω από 2 εκατομμύρια συμμετέχοντες έχουν παίξει UFL. Η συμμετοχή, τα σχόλιά σας και οι θετικές κριτικές σας ήταν απίστευτα πολύτιμες για εμάς. Δεν ήταν εύκολη απόφαση, αλλά έχοντας αναλύσει τα σχόλιά σας και πολλά δεδομένα παιχνιδιού, αποφασίσαμε να προγραμματίσουμε εκ νέου την κυκλοφορία του UFL. Θα θέλαμε να εξηγήσουμε γιατί λάβαμε αυτήν την απόφαση και τι σημαίνει για εσάς. Ενώ θα μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι όπως είχε προγραμματιστεί, πιστεύουμε ότι το να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο θα μας επιτρέψει να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Τα περισσότερα ζητήματα σχετίζονται με την τελειοποίηση και την βελτίωση των χαρακτηριστικών που συμβάλλουν στη συνολική αίσθηση του παιχνιδιού. Κατανοούμε ότι δεν υπάρχει συνταγή για ένα τέλειο Football Game, αλλά είναι σημαντικό για εμάς να διασφαλίσουμε ότι το παιχνίδι πληροί τα υψηλά μας πρότυπα — και τις προσδοκίες σας.

Η νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του UFL είναι η 5η Δεκεμβρίου 2024. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτήν την ημερομηνία και δεσμευόμαστε να κάνουμε το UFL έναν ξεχωριστό τίτλο στον κόσμο των παιχνιδιών ποδοσφαίρου.



Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το παιχνίδι είναι free-to-play και έχει αναπτυχθεί ως προϊόν «Game as a Service», πράγμα που σημαίνει ότι το UFL θα έχει τακτικές και ουσιαστικές ενημερώσεις τόσο στον πυρήνα όσο και στο meta μόλις κυκλοφορήσει. Το UFL θα είναι διαθέσιμο σε PlayStation 5 και Xbox Series X|S. Εάν προπαραγγείλετε το UFL, θα λάβετε έγκαιρη πρόσβαση και αποκλειστικό περιεχόμενο εντός του παιχνιδιού πριν από την επίσημη κυκλοφορία. Για όσους έχουν ήδη προπαραγγείλει, η παραγγελία σας παραμένει έγκυρη. Η early access θα ξεκινήσει στις 28 Νοεμβρίου.

Θα επικεντρωθούμε στο update του παιχνιδιού στους τομείς που επισημαίνονται κατά την διάρκεια του Common Test. Θα προσθέσουμε περισσότερα modes και θα βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία και σταθερότητα του παιχνιδιού. Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέα βίντεο στις σειρές UFL Journey και UFL Insider, όπου θα μοιραζόμαστε πληροφορίες για την εξέλιξη του παιχνιδιού και θα απαντάμε στις ερωτήσεις σας. Οι δημόσιες δοκιμές θα συνεχιστούν και θα σας προσκαλέσουμε να συμμετάσχετε: οι ενεργοί Beta testers θα ανταμειφθούν με αποκλειστικά βραβεία εντός του παιχνιδιού και εμβλήματα ομάδων.

Είμαστε περήφανοι για την αφοσιωμένη κοινότητά μας και εκτιμούμε κάθε γνώμη. Η προσέγγισή μας βασίζεται πάντα στην κοινότητα και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις προσδοκίες σας.

Το UFL θα κυκλοφορήσει στις 5 Δεκεμβρίου για PS5 και Xbox Series X/S. Για PC δεν έγινε καμία αναφορά στην ανακοίνωση.
16 Sep 2024 23:45 - 16 Sep 2024 23:49
Θα έρθει στην καλύτερη το 2028

Η επόμενη γενιά κονσολών μπορεί να ξεκινήσει το 2028, σύμφωνα με έγγραφα της Microsoft, που ήρθαν στην επιφάνεια στο δικαστήριο που βρίσκεται σε εξέλιξη για την υπόθεση εξαγοράς της Activision Blizzard.

Γύρω στο 2028 λοιπόν λέγεται ότι θα δούμε τα PlayStation 6 και το επόμενο Xbox, πάντα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις.

Το έγγραφο ταιριάζει με μια προηγούμενη δήλωση της Sony το 2022, υποδεικνύοντας ότι "η επόμενη γενιά κονσολών δεν θα ξεκινήσει τουλάχιστον μέχρι το 2027". Ως μέρος της νομικής μάχης, η Microsoft έκανε μια δήλωση σχετικά με το Call of Duty στις κονσόλες PlayStation και ότι "η συμφωνία για το Call of Duty πρόκειται να διαρκέσει έως το 2028" παράλληλα με το αναμενόμενο έτος κυκλοφορίας των νέων κονσολών.

Το Call of Duty θα κυκλοφορήσει στις επόμενες κονσόλες PlayStation, σύμφωνα με το πλαίσιο της συμφωνίας. Επίσης η πρόταση της Microsoft είναι ότι τα Call of Duty console games να κυκλοφορούν παράλληλα με αυτά των κονσολών Xbox. Η Sony δήλωσε παλιότερα ότι τα Call of Duty games θα σταματήσουν να κυκλοφορούν σε κονσόλες PlayStation το 2027, όταν και αναμένει ότι "θα αρχίσει η επόμενη γενιά κονσολών". Τέλος, η Sony είχε δηλώσει το 2022 ότι: "Η Microsoft προσφέρθηκε να συνεχίσει να διαθέτει τα games της Activision Blizzard σε κονσόλες PlayStation μόνο μέχρι το 2027".
13 Sep 2024 23:18
Until Dawn: Οι απαιτήσεις στα PC




Ευτυχώς δεν τρομάζουν.

Λίγο πριν από την κυκλοφορία του στις αρχές Οκτωβρίου, η Sony αποκάλυψε μερικές επιπλέον λεπτομέρειες για την έκδοση του Until Dawn remake για PC, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων συστήματος και των προτεινόμενων προδιαγραφών. Όπως και τα PC ports των άλλων games των PlayStation Studios, το Until Dawn θα επωφεληθεί από προηγμένες γραφικές δυνατότητες, προσαρμοστικότητα και λειτουργίες προσβασιμότητας. Η εταιρεία ανάπτυξης Supermassive Games σχεδίασε το remake για να τρέχει σε μια ποικιλία ρυθμίσεων υπολογιστών, με presets που κυμαίνονται από λειτουργία 720p στα 30fps με χαμηλές ρυθμίσεις γραφικών, μέχρι 4K στα 60fps.

Για τις λιγότερο απαιτητικές ρυθμίσεις, θα μπορείτε να παίξετε το interactive horror game με μια κάρτα γραφικών Nvidia GeForce 1660 ή Radeon RX 470. Αν στοχεύετε σε μια σταθερή εμπειρία στα 1080p 60fps, θα χρειαστείτε μια GPU GeForce RTX 2060 ή Radeon RX 6600XT και τουλάχιστον 16GB RAM. Για όσους επιθυμούν μια σταθερή εμπειρία 4K 60fps με πολύ υψηλές ρυθμίσεις, η Supermassive προτείνει μια GeForce RTX 3080 Ti ή Radeon RX 6900XT.

Αναλυτικά οι απαιτήσεις:

Low Specs

AVG: 720p 30fps
Processor: Intel Core i7 4790K / AMD Ryzen 5 1500X (ή αντίστοιχος με AVX support)
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 / Radeon RX 470 (ή αντίστοιχη κάρτα με μίνιμουμ 6GB VRAM)
Memory: 8GB RAM
Storage: 70GB σε SSD
OS: Windows 10, 11

Medium Specs

AVG: 1080p 60fps
Processor: Intel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700X
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 6600XT
Memory: 16GB RAM
Storage: 70GB σε SSD
OS: Windows 10, 11

High Specs

AVG: 1440p 60fps / 4K 30fps
Processor: Intel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700X
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3080 / AMD Radeon RX 6800XT
Memory: 16GB RAM
Storage: 70GB σε NVMe
OS: Windows 10, 11

Very High Specs

AVG: 4K 60fps
Processor: Intel Core i7 11700K / AMD Ryzen 7 5800X3D
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti / AMD Radeon RX 6900XT
Memory: 16GB RAM
Storage: 70GB σε NVMe
OS: Windows 10, 11

Η κοινή απαίτηση για όλες τις διαθέσιμες επιλογές γραφικών είναι ένας SSD με χωρητικότητα 70GB και ένας NVMe για τις υψηλότερες γραφικές ρυθμίσεις, ένας αρκετά μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, αλλά λιγότερο απαιτητικός από αυτόν που απαιτεί το God of War Ragnarok. Αν έχετε το hardware που υποστηρίζει το παιχνίδι, η Supermassive λέει ότι μπορείτε να περιμένετε υποστήριξη για ultrawide οθόνες, κινηματογραφικά aspect ratios, ένα σύνολο από ray-tracing λειτουργίες, καθώς και υποστήριξη για upscaling και frame generation μέσω Nvidia DLSS 3.7 και AMD FSR 3.1.

Θα υπάρχει επίσης πλήρης υποστήριξη του DualSense χειριστηρίου στο PC, και η Supermassive λέει ότι θα μπορείτε να αισθανθείτε τον καρδιακό παλμό των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια έντονων σκηνών, μαζί με άλλες λειτουργίες haptic feedback .

Το Until Dawn, που θα κυκλοφορήσει στις 4 Οκτωβρίου για PS5 και PC, είναι ένα remake του ομώνυμου interactive drama horror game του 2015 και περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές για να φαίνεται πιο κινηματογραφικό. Έχει γίνει πλήρες remake σε Unreal Engine 5 και διαθέτει ανανεωμένα μοντέλα χαρακτήρων, περιβάλλοντα, διαδραστικά αντικείμενα, οπτικά εφέ και animations . Η Supermassive έχει επίσης αναβαθμίσει τα εφέ αίματος, με το Until Dawn να περιλαμβάνει "ρεαλιστικά real-time υγρά" και πιο πειστικούς τραυματισμούς για τους χαρακτήρες του.

Αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά horror games που κυκλοφορούν τον Οκτώβριο. Οι λάτρεις του είδους μπορούν επίσης να παίξουν το remake του Silent Hill 2, το A Quiet Place: The Road Ahead, και το remaster του Shadows of the Damned.
Displaying 376 - 390 out of 10567 results.