Έρχεται το καλοκαίρι του 2012 μαζί με multiplayer mode.
Όσοι είχατε παίξει το πρώτο
Darksiders
, σίγουρα θα χαρείτε με τις αλλαγές που σας ετοιμάζει η προγραμματιστική εταιρεία Vigil Games απ' το ομώνυμο sequel. Ο Jay Fitzloff της THQ ανέλαβε να μας παρουσιάσει στην Gamescom όλα όσα θα πρέπει να αναμένουμε.
Χρονολογικά, βρισκόμαστε στην ίδια περίοδο με το πρώτο μέρος. Η διαφορά είναι ότι ενώ τότε ελέγχατε τον Καβαλάρη της Αποκάλυψης "War", τώρα θα αναλάβετε τον αδερφό του, τον επονομαζόμενο "Death". Με απλά λόγια: "Τι είχες
Γιάννη Μπόκα
, τι είχα πάντα".
Looks like WoW
Σε αντίθεση με το πρώτο Darksiders, στο sequel η δράση διεξάγεται εξ' ολοκλήρου στον κάτω κόσμο. Τα περιβάλλοντα θυμίζουν WoW, όχι μόνο στα textures αλλά ακόμα και στις χρωματικές αποχρώσεις (πράσινο, γαλάζιο, μωβ κι όλα τα συναφή). Υποτίθεται λοιπόν ότι τώρα βρίσκεστε στα έγκατα της Γης και θέλετε να εξιχνιάσετε το πως ξεκίνησαν τα γεγονότα του πρώτου μέρους.
Τo anti-aliasing της engine είναι στην παρούσα φάση σχετικά μέτριο, αν και το development έχει ακόμη μήνες μπροστά του και μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Πάντως, οι developers έχουν κάνει αξιόλογη δουλειά στο voice acting, τουλάχιστον από το δείγμα γραφής που ακούσαμε. Επίσης, απ' το demo απουσίαζε πλήρως το HUD. Δηλαδή εμφανιζόταν μόνο ο ήρωας με μία κάμερα τρίτου προσώπου στην πλάτη του. Παρατηρήσαμε ακόμη ότι στα cinematics, θα χρησιμοποιείται η ίδια engine, καθώς η κάμερα στρέφεται στο πλάι για τις ανάγκες των διαλόγων.
[youtube:396e3qvs]
[/youtube:396e3qvs]
Μάχες
Οι εχθροί που αντιμετωπίζετε είναι δαίμονες κάθε είδους κι οι προγραμματιστές είχαν μεγάλη έμπνευση σε αυτό τον τομέα. Συναντήσαμε πολλά και διάφορα mobs, από απλούς και ταπεινούς σκελετούς, μέχρι τεράστιους γίγαντες που θύμιζαν πότε ρομπότ, πότε ανθρωπόμορφα πουλιά και πότε ηλεκτροφόρα golems. Ο Death θα αποκτάει στην πορεία διάφορα όπλα και armor, ενώ χαρακτηριστικά φετίχ του θα είναι το σφυροδρέπανο και το αλογάκι του.
Στις κινήσεις του Death δεν συμπεριλαμβάνεται το block, καθώς θα πρέπει να κάνετε ελιγμούς για να αποφύγετε τα χτυπήματα των εχθρών σας. Επίσης, θα αποκτάτε νέες ειδικές επιθέσεις, από τις οποίες θα παράγετε συνδυασικά combos. Στα boss fights ετοιμαστείτε για επικές μάχες. Εν προκειμένω, είδαμε τον ήρωα να αντιμετωπίζει έναν γιγάντιο δράκο-σκελετό, τόσο μεγάλο σε μέγεθος που επιχειρούσε διαρκώς να τον πατήσει. Επιπλέον, εκτός από "ξερές" μάχες, το story θα περιλαμβάνει και στοιχεία εξερεύνησης.
Κυκλοφορία
Το Darksiders II αναμένεται τον Ιούνιο του 2012 για
PC
,
PS3
,
Xbox 360
και λίγο αργότερα για το
Wii U
. Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος, το sequel θα περιλαμβάνει και multiplayer modes, για τα οποία θα μάθουμε περισσότερα νέα σύντομα. Επίσης, παρότι θα κυκλοφορήσει για
Wii U
, στο
PS3
δεν θα υποστηρίζει Playstation Move.
Μάνος Γρυπάρης