Resident Evil 6 review
To τρίο των Leon S. Kennedy, Chris Redfield και Jake Muller σε νέες περιπέτειες.
Review
Παντελής Δασκαλέλος
Η σειρά Resident Evil είναι μια από τις οποίες τις παρακολουθώ πιστά από το 1996 ως και σήμερα. Έχοντας παίξει όλα τα κύρια κεφάλαιά της, καθώς και αρκετά από τα spin-offs της μπορώ να πω πως περίμενα πολύ περισσότερα πράγματα απο το Resident Evil 6. Για την ιστορία το RES 4 με είχε ενθουσιάσει, παρά το γεγονός ότι έλειπε η ατμόσφαιρα των πρώτων παιχνιδιών.
Μερικά χρόνια αργότερα έπαιξα το Dead Space, το οποίο αποδεικνύει οι τα Third-Person Shooter και Survival Horror στοιχεία μπορούν να συνυπάρξουν κάτω από την ίδια στέγη. Περίμενα λοιπόν πως καποια στιγμη η Capcom θα επιχειρούσε ένα ανάλογο πείραμα και για την ακρίβεια το RES 6 πρόσφερε πρόσφορο έδαφος για να υλοποιηθεί αυτή η προσέγγιση.
Εντούτοις παίζοντας το game, το campaign του Chris Redfield μου εδωσε την αίσθηση ότι παίζω το νέο κεφάλαιο της σειράς Gears of War, κάτι το οποίο είναι τουλάχιστον ανεπίτρεπτο. Η Capcom πόνταρε στο γεγονός ότι ο περισσότερος κόσμος ασχολείται με τα FPS κάτι που αποδεικνύουν και οι πωλήσεις του Black Ops II και ενίσχυσε σε υπερβολικό βαθμό το στοιχείο της δράσης. Το πείραμα μπορεί να ικανοποιεί κάποιον που ασχολείται τώρα με την σειρά, αλλά για κάποιον που έχει γαλουχηθεί με τα πρώτα Resident Evil κρίνεται απόλυτα αποτυχημένο.