L.A. Noire για PC!
Η Rockstar το ανακοίνωσε και επίσημα για φέτος το φθινόπωρο.
Η προγραμματιστική εταιρεία της Rockstar που εδρεύει στο Leeds της Αγγλίας, ετοιμάζει την μεταφορά του L.A. Noire στα PC. Το φετινό hit πολλοί μπορεί να περιμένατε ότι δεν θα κυκλοφορούσε ποτέ σε υπολογιστές, καθώς πέρυσι τέτοια εποχή ανάλογη τύχη ειχε και το Red Dead Redemption. Φέτος όμως και με την γνωστή καθυστέρηση που συνηθίζει η εταιρεία, οι PC users θα μπορέσουν επιτέλους κι αυτοί με τη σειρά τους να απολαύσουν το L.A. Noire, ένα αξιόλογο παιχνίδι δράσης και αστυνομικών ερευνών που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής 3 εκατομμύρια πωλήσεις.
Στα θετικά συγκεταλέγονται η δυνατότητα προβολής σε 3D, τα αναπτυγμένα γραφικά και η υποστήριξη gamepad, έτσι ώστε να αισθάνεστε σαν να παίζετε το L.A. Noire σε μία κονσόλα. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει τόσο στα καταστήματα όσο και online, το φετινό φθινόπωρο.
========================
L.A. Noire: Οι απάνθρωπες συμπεριφορές της Rockstar
Πολύχρονες υπερωρίες και καμία αναφορά στα credits καταγγέλουν οι προγραμματιστές. Κυκλοφόρησε το DLC. [UPDATE]
Από τις αρχές Ιουνίου κι όσο περνούν οι ημέρες, οι developers που εργάστηκαν για το L.A. Noire της Rockstar και καταγγέλουν ανάρμοστες συμπεριφορές, ολοένα και πληθαίνουν.
Ένας εξ αυτών, ο οποίος δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά του, δήλωσε στην εφημερίδα Sydney Morning Herald ότι εργαζόταν στην Αυστραλιανή προγραμματιστική εταιρεία Team Bondi για τρία χρόνια, μέχρι που άρχισε να χάνει τα λογικά του από τις υπερωρίες. Ο developer δούλευε για 10-12 ώρες κάθε μέρα (ακόμα και τα Σαββατοκύριακα), ενώ ανήκει στους 130 εργαζόμενους που δεν συμπεριλήφθηκαν στα credits του παιχνιδιού, παρότι εργάστηκε συνολικά τρία χρόνια για το παιχνίδι! Στράφηκε μάλιστα εναντίον των προϊσταμένων του, καθώς ομολόγησε ότι χρειάζονταν...και την ανάλογη επιταγή στο χέρι, για να αποδείξουν ότι τα συγκεκριμένα άτομα όντως εργάζονταν εκεί.
Ο προγραμματιστής δήλωσε ότι το εργασιακό περιβάλλον της Team Bondi περιορίζει αρκετά όσους απασχολούνται στις εγκαταστάσεις της, ενώ δεν τους επαινεί για την οποιαδήποτε αξιόλογη δουλειά τους. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο ανάπτυξης, όταν υπήρχε και η σχετική πίεση του deadline, η κατάσταση ήταν ανυπόφορη και ο εργαζόμενος δεν έβλεπε καν την οικογένειά του. Πάντως, εκπρόσωπος του οργανισμού προγραμματιστών της Μελβούρνης δήλωσε ότι "είναι σημαντικό για τους προγραμματιστές να ελέγχουν τα συμβόλαιά τους πριν τα υπογράψουν".
Η Team Bondi και η Rockstar αρνήθηκαν να σχολιάσουν το παραπάνω γεγονός. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά όπου η Rockstar κατηγορείται, καθώς ανάλογες συμπεριφορές είχαν παρατηρηθεί και με το Red Dead Redemption. Πρόκειται για άλλο ένα video game όπου εταιρεία φέρεται ότι είχε άσχημη συμπεριφορά προς τους εργαζόμενούς της, οι οποίοι προχώρησαν σε σοβαρές καταγγελίες για κατ' εξακολούθηση απάνθρωπες υπερωρίες. Όσο για τα credits, άλλοι 50 προγραμματιστές της Rockstar Βιέννης είχαν αφαιρεθεί από την σχετική λίστα για το Manhunt 2. Άραγε "κόστιζε" τόσο πολύ στην εταιρεία να συμπεριλάβει τα ονόματά τους στην τελική λίστα;
Πάντως, με αφορμή τα όσα συνέβησαν με το L.A. Noire, ένα site με την ονομασία LANoireCredits.com έχει αναρτηθεί τις τελευταίες ημέρες, με σκοπό να καταγράψει όλους τους εργαζόμενους που δούλεψαν για το παιχνίδι. Δηλαδή ακόμα και τους 130 που αφαιρέθηκαν από την Rockstar.
[UPDATE] 1 στους 11 προγραμματιστές από την Team Bondi, ομολόγησαν στον κύκλο τους την άσχημη συμπεριφορά του Brendan McNamara ως "τον πιο άγριο άνθρωπο που έχουν γνωρίσει ποτέ". Η φράση αυτή ειπώθηκε με αφορμή τα ξεσπάσματά του προς τους υπαλλήλους της εταιρείας, ειδικότερα κατά τις τελευταίες εβδομάδες, όταν και δούλευαν για 100 ώρες/εβδομάδα (μέσος όρος 14.2 ώρες την ημέρα). Ο McNamara συνήθιζε ακόμα και να ουρλιάζει πάνω από τα γραφεία, σε οποιονδήποτε προγραμματιστή τον τσάντιζε.
Διαθέσιμο το DLC
Από σήμερα είναι διαθέσιμο το DLC του L.A. Noire με τίτλο "Nicholson Electroplating", το οποίο προσθέτει μία καινούργια υπόθεση στο παιχνίδι. Κυκλοφορεί μέσω του Playstation Network και του Xbox Live και κοστίζει 4 ευρώ ή 320 microsoft points αντίστοιχα.