Πιστεύω ότι το πρώτο Max Payne είναι κλασσικό παιχνίδι πλέον. Το bullet-time σύστημα ήταν τρομερή καινοτομία στο χώρο του gaming, έστω και αν η 3D Realms ουσιαστικά το "δανείστηκε" από το Matrix. Eπίσης το παιχνίδι είχε καταπληκτική ατμόσφαιρα (ειδικά για ένα φαν των Νoir όπως εγώ) και πολυ ενδιαφέρουσα ιστορία, αν και προς το τέλος έχανε λίγο... την μπάλα γενικά.
Τα επίπεδα με τους εφιάλτες του Max επίσης ήταν καταπληκτικά σαν ιδέα, και τρομακτικά θα έλεγα! Αν και ήταν κάπως εκνευριστικά από πλευρά gameplay... Αλλά το παρακάμπτουμε αυτό.
Tο δεύτερο παιχνίδι της σειράς ήταν και αυτό πάρα πολύ καλό, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς σε σχέση με το πρώτο. Καλύτερο gameplay με καλύτερη χρήση του bullet-time, πιο σωστά δομημένη ιστορία... Δεν είχε βέβαια μεγάλες διαφορές με το πρώτο ουσιαστικά, αλλά δε μπορούμε να τα έχουμε και όλα.
Πάντως θα έλεγα ότι το αγαπημένο μου στοιχείο των Max Payne είναι όλα τα άσχετα κωμικά έξτρα που υπάρχουν διάσπαρτα, όπως η αστυνομική σειρά που βλέπουν διάφοροι στην τηλεόραση, ή εκείνοι οι δύο φρουροί προς το τέλος του πρώτου Max Payne που κάνουν ολόκληρη συζήτηση για το πόσο καλό θα ήταν ένα παιχνίδι βασισμένο σε "εκείνο το εφέ από το Matrix"! Ο ένας μάλιστα διορθώνει τον άλλο και του λέει ότι το εφέ αυτό λέγεται bullet-time. xD