Ο CEO της Ubisoft αποδίδει τις χαμηλές πωλήσεις του Star Wars Outlaws στην προβληματική περίοδο που διένυε το brand
Το Star Wars Outlaws, παρότι έλαβε σε γενικές γραμμές θετικές κριτικές δεν αποτέλεσε μια εμπορική επιτυχία για την Ubisoft και η ίδια η εταιρεία αποδίδει την επίδοση αυτή στην δύσκολη περίοδο που διένυε η IP του Star Wars την περίοδο της κυκλοφορίας του.
Ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, μιλώντας στους μετόχους κατά τη διάρκεια ενός Q&A ως μέρος της γενικής συνέλευσης του 2025, αναφέρθηκε στο brand του Star Wars αλλά και για το πως διάφορες δουλειές που έγιναν γύρω από αυτό, αλλοίωσαν το όνομά του. Ο ίδιος δήλωσε: “Το Outlaws κυκλοφόρησε σε μία περίοδο όπου το brand στο οποίο άνηκε βρισκόταν σε ταραγμένα νερά.” Καθώς πλησίαζε η κυκλοφορία του Star Wars Outlaws, το brand είχε αντιμετωπίσει δυσκολίες καθώς η ταινία Star Wars: The Rise of Skywalker είχε λάβει κακές κριτικές, όπως και η τηλεοπτική σειρά The Acolyte. Σε όλο αυτό συνέβαλε και η μέτρια επίδοση του The Book of Boba Fett.
Όταν επιτέλους κυκλοφόρησε το Outlaws, είχε δεχτεί κριτική εξαιτίας του χρονοβόρου intro mission, των ποικίλων τεχνικών προβλημάτων αλλά και εξαιτίας πολλών bugs που δεν άρεσαν στους παίκτες. Τα περισσότερα προβλήματα που είχαν προκύψει έχουν πλέον επιλυθεί και η ιστορία της πρωταγωνίστριας Kay Vess έχει επεκταθεί με δύο DLC, το Wild Card και το A Pirate’s Fortune. Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν η Ubisoft θα επιχειρήσει ξανά να κυκλοφορήσει ένα νέο Star Wars game.