Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Anthem

More
23 Nov 2019 13:51 #228642 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Anthem Next: Η BioWare ετοιμάζει μεγάλο update
Σύμφωνα με φήμες.


Το Kotaku έχει πληροφορίες στα χέρια του που λένε ότι η BioWare ετοιμάζει ένα μεγάλο update για το Anthem.

Το update αναφέρεται ως Anthem Next ή Anthem 2.0 και θα έχει αλλαγές σε loot, quests, δυσκολία, level progression, τον χάρτη, αλλά και social στοιχεία μεταξύ των παικτών.

Οι ομάδες ανάπτυξης της BioWare στο Austin και το Edmonton εξετάσουν όλα τα μέρη του Anthem εδώ και μήνες δουλεύοντας για νέες αλλαγές. Θα θελήσουν επίσης να μας δώσουν να καταλάβουμε τι σκοπό έχετε σε κάθε αποστολή, κάτι που ενδέχεται να σημαίνει ότι ύστερα από το τέλος κάθε αποστολής μπορεί και να μην χρειάζεται να επιστρέψουμε στο Fort Tarsis.

Υπάρχει επίσης και η επιλογή να γίνουν πολλά μικρά updates αντί για ένα μεγάλο, ενώ έχει πέσει και η extreme ιδέα του να κυκλοφορήσει και ένα εντελώς νέο παιχνίδι, το οποίο ωστόσο θα πωλείται σε χαμηλή τιμή.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2021 18:46 #246060 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Anthem reboot: Η EA θα αποφασίσει το αν αξίζει η συνέχιση του project
Επικεφαλής της εταιρείας θα συναντηθούν για να εξετάσουν το ζήτημα.


Σύμφωνα με αναφορά του Bloomberg, οι επικεφαλής της EA θα συναντηθούν σύντομα, για να συζητήσουν το μέλλον του Anthem reboot.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη θα εξετάσουν την τελευταία έκδοση του Anthem ώστε να αποφασίσουν για το αν θα συνεχιστεί η ανάπτυξη του reboot ή αν η κακή του κυκλοφορία δεν αξίζει τελικά την προσπάθεια. Προς το παρόν η ομάδα που δουλεύει επάνω στο reboot του Anthem αποτελείται από 30 εργαζόμενους, όμως η BioWare ανέφερε ότι χρειάζεται περίπου 90 εργαζόμενους ώστε να ολοκληρώσει το project, καθώς θα προστεθεί και νέο περιεχόμενο. Συνεπώς, η EA καλείται να αποφασίσει το αν αξίζει να επενδύσει τον χρόνο και τους πόρους που απαιτούνται ή όχι.


Το Anthem δεν είχε το ιδανικότερο ξεκίνημα, καθώς τα bugs και οι επιδόσεις στο PS4 δημιουργούσαν προβλήματα στους παίκτες. Η BioWare προσπαθεί να τροποποιήσει το Anthem, βελτιώνοντας το, με στόχο μία επιτυχημένη επιστροφή του, παρόμοια με αυτή των No Man's Sky και Final Fantasy XIV της Hello Games.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2021 14:16 - 27 Feb 2021 14:17 #246920 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Anthem 2.0 reboot: Η EA δεν θα συνεχίσει την βελτίωσή του
Λόγω του κορωνοϊού.
​​​​​​​Η Electronic Arts  σταμάτησε την ανάπτυξη του Anthem  και παρατάει κάθε απόπειρα βελτίωσής του.Ο Christian Dailey, επικεφαλής της BioWare Austin, δήλωσε ότι "Η πανδημία επηρέασε τα σχέδια development της EA για το Anthem NEXT και ως εκ τούτου, η βελτίωση του Anthem δεν θα συνεχιστεί. Γνωρίζουμε ότι η είδηση αυτή είναι απογοητευτική για το community των παικτών του Anthem που είχαν ενθουσιαστεί για τις βελτιώσεις στις οποίες δουλεύαμε. Είναι απογοητευτικό και για την ομάδα που έκανε εξαιρετική δουλειά αλλά και για μένα αφού το Anthem με έφερε στη BioWare και τα τελευταία δύο χρόνια ήταν η μεγαλύτερη εμπειρία πρόκλησης και ανταμοιβής για την καριέρα μου".Η BioWare θα συνεχίσει την ανάπτυξη των νέων Dragon Age, Mass Effect και τα updates στο Star Wars: The Old Republic. Οι online λειτουργίες του Anthem θα συνεχιστούν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 27 Feb 2021 14:17 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2021 01:12 - 28 Mar 2021 01:13 #248469 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Developers των Anthem και Dragon Age φεύγουν από την Bioware Ο game director του Anthem αποχώρησε.
Ο Jonathan Warner της BioWare, ο οποίος ήταν game director του Anthem, αποχωρεί από την εταιρεία.

Ο Jonathan ανακοίνωσε τα νέα μέσω Twitter στις 26 Μαρτίου. Στην δήλωσή του έγραφε ότι εύχεται ό,τι καλύτερο στους συναδέλφους του και ότι είναι ενθουσιασμένος που θα παίξει τα games της BioWare ως οπαδός. Ειδικότερα, η δήλωσή του έγραφε: “Η BioWare ήταν το σπίτι μου για σχεδόν 10 χρόνια και θέλω να ευχηθώ σε όλους ό,τι καλύτερο. Τα Dragon Age, Mass Effect και Star Wars: The Old Republic είναι σε καλά χέρια και ανυπομονώ να τα παίξω και εγώ από την άλλη μεριά της οθόνης”.

Σύμφωνα με το προφίλ του Warner στο LinkedIn, ήταν επικεφαλής του προσωπικού στην BioWare και επίσης ήταν game director του Anthem και προηγουμένως game director στην BioWare για έξι χρόνια.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 28 Mar 2021 01:13 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jan 2024 01:34 #274675 by Νίκος Γεωργόπουλος
Τελικά πούλησε 5 εκατομμύρια αντίτυπα



Οι προβλέψεις της Electronic Arts για "6 εκατομμύρια αντίτυπα σε 6 εβδομάδες" έπεσαν εντελώς έξω, καθώς το Anthem τελικά πούλησε 5 εκατομμύρια αντίτυπα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2025 13:30 #289584 by Νίκος Γεωργόπουλος
Το Anthem της EA θα κλείσει το 2026



Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι οι servers του Anthem θα κλείσουν οριστικά στις 12 Ιανουαρίου 2026, κάτι που θα καταστήσει το παιχνίδι μη προσβάσιμο.

Όπως αναφέρει η εταιρεία: «Το Anthem σχεδιάστηκε ως αποκλειστικά online τίτλος, επομένως όταν οι servers τεθούν εκτός λειτουργίας, δεν θα είναι πλέον δυνατή η πρόσβαση στο παιχνίδι.» Όσοι έχουν αγοράσει το παιχνίδι, θα μπορούν να το κατεβάσουν από τη βιβλιοθήκη τους και να το παίξουν μέχρι την παραπάνω ημερομηνία. Επιπλέον, το Anthem θα αποσυρθεί από τον κατάλογο του EA Play στις 15 Αυγούστου 2025. Παρά το κλείσιμο των servers, η EA επιβεβαίωσε ότι δεν έχουν γίνει απολύσεις στην εταιρεία ανάπτυξης BioWare.

Το Anthem αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα παιχνιδιού live-service που δεν άντεξε στον χρόνο. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και τα Marvel’s Avengers, Battleborn, Super Bomberman R, καθώς και το Concord της Sony, το οποίο αποσύρθηκε μόλις δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του. Το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει το 2019 με υψηλές προσδοκίες, αλλά η υποδοχή του κοινού και των reviewers ήταν χλιαρή. Ο CEO της EA, Andrew Wilson, είχε δηλώσει ότι το Anthem απέτυχε επειδή προσπάθησε να απευθυνθεί σε δύο διαφορετικά κοινά, χωρίς να ικανοποιεί κανένα.

Από τότε, η BioWare προσπάθησε να ανασυνταχθεί, ωστόσο τα πράγματα παραμένουν δύσκολα. Ο πιο πρόσφατος τίτλος της, Dragon Age: The Veilguard, δεν πέτυχε τις εμπορικές προσδοκίες της EA, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων της έχει μειωθεί σε κάτω από 100, από τα πάνω από 400 άτομα που απασχολούσε στο παρελθόν. Το επόμενο project της εταιρείας θα είναι μία νέα έκδοση στη σειρά Mass Effect, την οποία αναπτύσσει μία «βασική ομάδα».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Aug 2025 12:30 #289900 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην παραγωγός της BioWare εξηγεί τι πήγε στραβά με το Anthem



Το Anthem, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019 και θα σταματήσει να είναι playable στις αρχές του 2026, απέτυχε εμπορικά και καλλιτεχνικά. Ο πρώην executive producer της BioWare, Mark Darrah, αποκάλυψε σε YouTube video τις βασικές αιτίες πίσω από την αποτυχία του.

Σύμφωνα με τον Darrah, η ιδέα του Anthem ξεκίνησε ως όραμα του Casey Hudson (director του Mass Effect), ο οποίος προσπαθούσε να πείσει την EA για έναν νέο προσανατολισμό της BioWare. Το σχέδιό του δεν ήταν απλώς ένα νέο game, αλλά μια καινούργια BioWare, με storytelling μέσω live service και πάντα online. Όπως ανέφερε: «Ο Casey πρότεινε ένα BioWare game που θα μπορούσε να φέρει νούμερα FIFA».

Η φιλοσοφία αυτή εκφράστηκε, σύμφωνα με τον Darrah, μέσα από ένα βίντεο που δημιουργήθηκε για να πειστούν τα στελέχη της EA. Σε αυτό, υποστηριζόταν ότι «το παλιό στυλ της BioWare έχει ξεπεραστεί» και ότι η εταιρεία «χρειάζεται να αλλάξει». Οι δηλώσεις του Darrah υποδηλώνουν πως αυτά ήταν ακριβώς τα μηνύματα που ήθελαν να ακούσουν τα στελέχη.

Ωστόσο, τα περισσότερα από τα αρχικά concepts του Hudson δεν μεταφέρθηκαν ποτέ στο τελικό παιχνίδι. Ο ίδιος αποχώρησε από την BioWare κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, γεγονός που επηρέασε σημαντικά την πορεία του project. «Δεν είναι ξεκάθαρο αν ακόμη και ο Casey καταλάβαινε τι σήμαινε αυτό που έλεγε», πρόσθεσε ο Darrah, σημειώνοντας πως οι developers που παρέμειναν δεν μπορούσαν να συνεχίσουν χωρίς καθοδήγηση.

Επιπλέον, ο Darrah είχε προτείνει την καθυστέρηση του Anthem και την προτεραιότητα στην κυκλοφορία του Dragon Age 4. Παρόλα αυτά, το Dragon Age: The Veilguard κυκλοφόρησε τελικά μόλις πέρυσι, αφού το Anthem είχε ήδη αποτύχει. Ο πρώην παραγωγός δήλωσε πως σκοπεύει να δημοσιεύσει περισσότερα βίντεο με λεπτομέρειες για την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.