EA Sports FC 25 gameplay video
Η EA Sports έχει αποκαλύψει το σχέδιό της απλά να κάνει
το gameplay καλύτερο
στο FC 26 σύμφωνα με ένα Gameplay Deep Dive που αναρτήθηκε στο επίσημο κανάλι της στο YouTube.
Έχει γίνει κλισέ να περιγράφεις τις αλλαγές χρόνο με τον χρόνο στα FC games ( και προηγουμένως στα FIFA) ως σταδιακές, αλλά δεν μπορείτε να πείτε πολλά περισσότερα για όλον αυτόν τον μηχανισμό που κρύβεται κάτω από το match engine, για να δημιουργεί μια ουσιαστικά διαφορετική εμπειρία σε κάθε έκδοση. Η συνηθισμένη προσγειωμένη προσέγγιση της EA συνεχίζεται στο FC 26, που το χαρακτηρίζει τον περισσότερο community-driven τίτλο της μέχρι σήμερα. Για πολλούς παίκτες, οι πιο ενδιαφέρουσες αλλαγές έρχονται σαν μέρος αυτού που η EA αποκαλεί “ Gameplay Fundamentals”.
[img]images/stories/sports/activesoccer21.jpg[/img]
Αυτές πρόκειται να περιλαμβάνουν:
• Περισσότερο responsive ντρίμπλες.
• Καθαρότερο movement και λιγότερα sprinting types.
• Περισσότερη συνέπεια στους τερματοφύλακες που σπρώχνουν την μπάλα έξω από το γήπεδο ή σε συμπαίκτες.
• Όχι πια timed finishing, αλλά κάθε παίκτης μπορεί να κάνει low-driven με double-tap στο shoot button.
Κάποιες από αυτές τις αλλαγές δεν είναι σαφείς, για παράδειγμα οι πιο responsive ντρίμπλες υποτίθεται έχουν επιτευχθεί με τα κατάλληλα animations, την λογική προτίμησης ποδιού και τον χρόνο μεταξύ των αγγιγμάτων της ντρίμπλας. Παρόλα αυτά κάποιες αλλαγές είναι πιο ξεκάθαρες. Τα ενδιάμεσα sprint styles όπως το Controlled Lengthy, έχουν αποσυρθεί και τώρα υπάρχουν πάλι μόνο τρία: Explosive, controlled και Lengthy. Οπότε, ενώ ακόμα θα υπάρχουν σίγουρα αποκλίσεις, θα υπάρχουν λιγότερες στιγμές όπου οι παίκτες απρόσμενα θα τρέχουν. Προς υπεράσπιση των αλλαγών, δύο μεγάλοι εφιάλτες του community έχουν απαντηθεί. Για τερματοφύλακες, η EA έχει δώσει περισσότερο έλεγχο αποκρούσεων για να αυξήσει σημαντικά την πιθανότητα οι βολές να βγαίνουν εκτός γηπέδου ή να πηγαίνουν σε συμπαίκτες, ενώ δουλειά έχει γίνει για να τους βοηθήσει να ανιχνεύουν την πορεία της μπάλας και να την κόβουν εγκαίρως.
Παρόμοιες αλλαγές έχουν γίνει στην πορεία των ελεύθερων βολών μετά από τάκλιν, σε μια άμεση απόπειρα να πολεμήσουν την κατάσταση που κάθε παίκτης του FC έχει συναντήσει, όταν φαίνεται κάθε φορά που διώχνετε την μπάλα από τον αντίπαλο να επιστρέφει στα πόδια του. Το timed finishing επίσης έχει βγει και η πρόσφατα εισαχθείσα βολή low-driven έχει επανασχεδιαστεί ως double-tap του shoot button μετά την φόρτιση της βολής. Το timed finishing ήταν ένα ενδιαφέρον mechanic για να αυξηθεί η αλλαγή στα skills που απαιτείται για υψηλού επιπέδου γύρους, αλλά προφανώς αποδείχτηκε δύσκολο να βρεθεί ισορροπία για την EA. Αν μπορούσατε να τα καταφέρετε, όπως φαίνεται στα τελευταία stages του FC 25, μπορούσατε να ρίξετε βολές οπουδήποτε στο τρίτο του γηπέδου που γίνεται η επίθεση, με έναν τρόπο που επιτρέπει την ανάδραση. Όπως πάντα, ο τρόπος που αυτές οι αλλαγές θα λειτουργήσουν στο τελικό μείγμα αναμένεται να φανεί. Αλλά μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες αλλαγές στο EA Sports FC 26 στο gameplay deep dive video στο κανάλι της EA Sports στο YouTube, όπως τα πέντε νέα PlayStyles που έρχονται στο FC 26.
Το FC 26 της EA Sports, θα κυκλοφορήσει στις 26 Σεπτεμβρίου του 2025 για PC, PS, Xbox και Switch κονσόλες.