FC 24: Μετά την Nike, συνεργασία και με την Pepsi στο Ultimate Team
Με δώρο κωδικούς με παίκτες και αξεσουάρ.
Η Electronic Arts όχι μόνο ξεφορτώθηκε τα έξοδα ένα δις δολάρια για την ανανέωση συμβολαίου του ονόματος FIFA, αλλά είπε να βγάλει επιπλέον έσοδα φέτος στο Ultimate Team, μέσα από χορηγίες.
Στο Ultimate Team υπάρχουν διάφορες συνεργασίες με εταιρείες και μία από αυτές είναι με την Nike, με την οποία υπάρχουν ειδικές κάρτες παικτών με καλύτερα στατιστικά. Η νέα συνεργασία θα επιτρέψει στους παίκτες του FC 24 να ξεκλειδώσουν FIFA Ultimate Team rewards αγοράζοντας προϊόντα pepsi Max.
Σε 20 χώρες του κόσμου, η Pepsi δίνει ειδικά κουτάκια και μπουκάλια με την σήμανση "FC 24" τα οποία περιέχουν κωδικούς τους οποίους εξαργυρώνετε μέσα στο FC 24 Ultimate Team και αποκτάτε συλλεκτικά αντικείμενα, όπως φανέλες, γήπεδα και TIFOs (σ.σ. οπτικά για το γήπεδό σας), αλλά και μία untradable Κάρτα παίκτη με rating 75+.
Στην καμπάνια συμμετέχουν οι ποδοσφαιριστές Vinicius Jinior, Leah Williamson και Son Heung-min. Οι κωδικοί αφορούν όλες τις εκδόσεις.
«Αυτή είναι μόνο η αρχή του ταξιδιού μας στη διαμόρφωση του μέλλοντος του football fandom με το EA Sports FC. Υπάρχουν πολλά που θα ακολουθήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας», δήλωσε η Pepsi σε ένα δελτίο τύπου.
Διαβάστε για το
Elite Pack του FC 24 Ultimate Team
που κοστίζει 30 δολάρια.