Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Elder Scrolls V: Skyrim

More
03 May 2024 09:23 #275783 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ένας streamer έφτιαξε mod στο Skyrim που επιτρέπει στους viewers στο Twitch να κάνουν voice acting στους NPCs




Του είπαν πολύ «ωραία» και αστεία πράγματα!

Ένας software engineer και ταυτόχρονα Twitch streamer, ο Blurbs έφτιαξε ένα νέο mod που επιτρέπει στο chat του να γίνεται η φωνή των NPCs.

Ο Blurbs είναι ένας content creator που παίζει κυρίως Sea of Thieves, αλλά μερικές φορές παίζει κι άλλα games, όπως Dragon’s Dogma 2 και The Finals. Το Σαββατοκύριακο έπαιξε Skyrim σε stream με το πρώτο του game mod. Το mod, το οποίο δεν έχει όνομα και δεν είναι διαθέσιμο προς όλους, επιτρέπει στους viewers του να χρησιμοποιήσουν text-to-speech για να κάνουν τη φωνή των NPSs με κίνηση στα χείλια και υπότιτλους σε πραγματικό χρόνο. Άμα ο NPC ενός viewer πεθάνει in-game , ο viewer δέχεται ban από το κανάλι του Blurbs για 5 λεπτά.

Οι viewers έστειλαν πολύ περίεργα και αστεία μηνύματα, μιλώντας για ναρκωτικά, χορηγίες από το Raid: Shadow Legends, ή ακόμα και για ωραία…γεννητικά όργανα. Δείτε εδώ ένα κλιπ που ανέβασε ο Blurbs στο X/Twitter από το stream.


I created a Skyrim mod that allows my Twitch chat to voice in-game characters (with mouth movements/subtitles/etc) *live* in real-time. It went as horribly as you'd expect.

Also, if you die in the game: YOU DIE IN REAL LIFE pic.twitter.com/yTKUVnuMd8

— Blurbs (@Blurbstv) April 29, 2024

Δείτε, επίσης, το stream του Blurbs στο Twitch.

Το Kotaku επικοινώνησε με τον Blurbs για να μάθουμε πως φτιάχτηκε το mod. Ο Blurbs είπε ότι το πιο περίπλοκο κομμάτι ήταν το να μάθει πως δουλεύουν αυτά τα tools, διότι δεν είχε κάνει ποτέ κάτι τέτοιο. Είπε επίσης ότι «λόγω της πολυπλοκότητάς του», δεν θα είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Ο Blurbs είπε στο Kotaku: «Δεν είναι ένα κανονικό «mod» πραγματικά. Είναι πολλά προγράμματα που είναι ανοιχτά την ίδια στιγμή. Ειλικρινά, πίστευα ότι θα μπορούσα να τα φτιάξω για να γίνει όλα-σε-ένα mod και να το κυκλοφορήσω δημόσια, οπότε δεν υπάρχει κάποια ανάγκη για να του βάλω όνομα. Θα δημοσιεύσω και ένα βίντεο στο YouTube με τα resources που χρειάστηκα για να το φτιάξω». Ενώ κάποιος θα περίμενε ότι οι φωνές είναι φτιαγμένες με AI, ο Blurbs εξηγεί ότι έφτιαξε μια συλλογή από φωνές των voice actors που πλήρωσε ο ίδιος και από αυτές που έφτιαξε στην αρχή.

Όταν το Kotaku ρώτησε τον Blurbs πόσοι chatters δέχτηκαν προσωρινό ban, ο Blurbs είπε ότι δεν ήξερε. Ο Blurbs πρόσθεσε: "Το προγραμμάτισα έτσι ώστε οι chatters να μπορούν να κάνουν και τις φωνές των εχθρών. Όταν, χωρίς να το ξέρω, πήγα σε ένα εχθρικό οχυρό, άκουγα ένα πλήθος κακών να φωνάζουν πράγματα από το chat που δεν έβγαζαν νόημα και ταυτόχρονα με κυνηγούσαν. Έπρεπε να τους σκοτώσω όλους, οπότε χάσαμε μερικούς καλούς chatters, lmao."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2024 19:52 #278704 by Νίκος Γεωργόπουλος
Skyrim World War II mod




Μετατρέπει το Action RPG σε Β' Παγκόσμιο Πόλεμο!

Mod του Skyrim μετατρέπει το RPG της Bethesda σε πεδίο μάχης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο, το mod αντικαθιστά τους Imperials και Stormcloads με τους Red Arm Και Wehrmacht και το crossbow με τα όπλα MP 40 και PPSh-41. Φυσικά δεν υπάρχει καθόλου recoil όταν πυροβολείτε το όπλο, ενώ κάθε ορισμένο χρονικό διάστημα υπάρχει και ένα reload animation .



Το συγκεκριμένο mod έχει δεχθεί ban από το Nexus Mods παρότι ο δημιουργός του δήλωσε ότι υπάρχει μόνο για ψυχαγωγικούς λόγους, όμως είναι διαθέσιμο το archive.org .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 07:30 #285384 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο producer του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του



Ο πρώην senior producer της Bethesda, Jeff Gardiner, αποκάλυψε ότι τις τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Skyrim δούλευε 15 ώρες την ημέρα για να κάνει balance όλα τα πλάσματα του RPG.

Ο ίδιος είχε διαφωνίες με τους designers για το balance του Skyrim, καθώς εκείνη βασιζόντουσαν στην ΑΙ των πλασμάτων και όχι στους τρόπους που θα έπαιζε ο κόσμος. Έτσι ανέλαβε ο ίδιος να κάνει νέο balance μέσα στις δύο τελευταίες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία.

Yes, it's true. I spent about 15 hours a day for a week and personally balanced every creature in Skyrim right before it shipped. Except the Hagravens, I gave up before I got to them ;) Thanks @pcgamer t.co/dlWrTfQRpC

— Jeff Gardiner ? (@jg93) February 24, 2025

Συγκεκριμένα δήλωσε: "Ήρθα και έπαιξα το παιχνίδι με διαφορετικούς χαρακτήρες. Μετά πείραζα τα πλάσματα, τα όπλα κλπ. Πριν κυκλοφορήσει αφιέρωσα δύο εβδομάδες και έλεγα: Ελπίζω να είναι καλό. "Ο Gardiner κατάφερε να το κάνει σεβόμενος την δουλειά των designers ενώ είχε και ο ίδιος την εμπειρία ως designer πριν γίνει παραγωγός".'

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2025 11:00 #285391 by Νίκος Γεωργόπουλος
Έρχεται το 2025



"Η δημιουργία των games απαιτεί χρόνο, αυτό είναι διπλάσιο για ένα εθελοντικό project μεγέθους ενός AAA game που χρειάστηκε χρόνια για να φτιάξει μια ομάδα προγραμματιστών πλήρους απασχόλησης", είπε η ομάδα, επαναλαμβάνοντας μια παρόμοια δήλωση που έγινε το 2023. "Ανεξάρτητα από το ότι θα θέλαμε να δηλώσουμε σήμερα, το Skyblivion είναι σε μια κατάσταση όπου μπορούμε να υποσχεθούμε μια κυκλοφορία το 2025 το αργότερο".

Η ομάδα δεν δέχεται δωρεές για το έργο της και δώρισε τα έσοδα από το φιλανθρωπικό livestream του 2024 στο Ίδρυμα Make-A-Wish.

Στο νέο βίντεο, φαίνεται ο βελτιωμένος φωτισμός, το νέο σύστημα Levelling και η διαφοροποίηση στην προσέγγιση των bosses. Υπάρχουν επίσης νέες τοποθεσίες. Οι εργασίες σε ορισμένες από τις πόλεις του Oblivion παραμένουν ατελείς, αλλά η TESRenewal είπε ότι οι διορθώσεις των bugs και η βελτιστοποίηση είναι οι κύριες προτεραιότητές τους τους επόμενους μήνες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jul 2025 19:00 #289614 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ένας YouTuber έφτιαξε το Skyrim map με 73.761 τουβλάκια Lego



Ένας YouTuber αναδημιούργησε ολόκληρο το map του Skyrim χρησιμοποιώντας Lego, και χρειάστηκαν σχεδόν 74.000 τουβλάκια και πάνω από δυόμισι χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Το The Elder Scrolls V: Skyrim είναι ένα open world Action RPG, fantasy sandbox στο οποίο μπορείτε να περιπλανηθείτε για εκατοντάδες ώρες. Αν και υπάρχουν πολλά fan builds με Lego εμπνευσμένα από games, όπως το Lego Helldivers 2 Super Destroyer, αλλά και επίσημα Lego sets βασισμένα στα Legend of Zelda και Mario, το να φτιάξει κάποιος ένα τεράστιο Skyrim map με Lego είναι ένα τεράστιο κατόρθωμα.

Αυτό όμως ακριβώς κατάφερε ο δημιουργός Ian Roosma. Όπως εξηγεί στο κανάλι του στο YouTube, το project χρειάστηκε εννέα μήνες σχεδιασμού και πάνω από δύο χρόνια κατασκευής. Το map έχει πλάτος περίπου 2,5 μέτρα και ύψος πάνω από 1,8 μέτρα, με 44 επίπεδα, αφού πρόκειται για έναν τοπογραφικό χάρτη που αναπαριστά με ακρίβεια την γεωμορφολογία του Skyrim. Από τα ακριβώς 73.761 τουβλάκια Lego που χρησιμοποιήθηκαν, τα 5.776 ήταν δέντρα.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι τα 292 ponts-of-interest που έχει ο χάρτης: από τις εμβληματικές πόλεις Whiterun, Windhelm, Markarth, Riften, Shrines of Talos, Dwemer ruins, Standing Stones, lighthouses, farms, shipwrecks, Imperial και Stormcloak camps, και πολλά ακόμα, διασκορπισμένα σε αυτή τη Lego εκδοχή του κόσμου. Σε δήλωσή του, ο Roosma είπε ότι το Skyrim είναι ένα διαχρονικό Action RPG με έναν ποικιλόμορφο και αξέχαστο κόσμο που δεν θα ξεχάσει ποτέ: "Η δημιουργία κάθε τοποθεσίας στον χάρτη ήταν ένα ταξίδι στη μνήμη από τις αμέτρητες φορές που έχω παίξει Skyrim".

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Roosma ασχολείται με custom Lego builds βασισμένα σε games, καθώς είχε προηγουμένως αναδημιουργήσει τον αρχικό χάρτη του The Legend of Zelda χρησιμοποιώντας 25.000 τουβλάκια Lego. Όσο για το τι έπεται, δεν το αποκάλυψε, αλλά σίγουρα θα έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο τώρα που ολοκλήρωσε τον χάρτη του Skyrim. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Δεν ξέρω αν μπορώ να ξεπεράσω αυτό το project με κάποιο άλλο Lego build. Τουλάχιστον τώρα που ολοκληρώθηκε, μπορώ να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στο Oblivion Remastered."

Please Log in or Create an account to join the conversation.