Απογοητευει το FFXIII στην Ιαπωνια
Η κυκλοφορια του FFXIII στην Ιαπωνια ειναι γεγονος, και τις πρωτες 3 μερες το παιχνιδι εχει πουλησει περιπου 1 εκατομμυριο αντιτυπα. Ωστοσο οι περισσοτεροι χρηστες αρχισαν να κραζουν το νεο παιχνιδι της Square Enix γιατι καθολη τη διαρκεια του, δεν υπαρχουν πουθενα πολεις να εξερευνησεις, η να δεις καινουρια πραγματα και mini-games. Η πλοκη ειναι γραμμικη και ο δρομος ειναι συνεχως μια ευθεια γραμμη, χωρις διπλα και τριπλα περασματα, ετσι ωστε να ανακαλυψεις διαφορα unlockables.
Ακομη, υπηρξαν παραπονα επειδη απο τους 3 παικτες που συμμετεχουν στις μαχες, χειριζεστε μονο εναν και αν αυτος πεθανει, εμφανιζεται αυτοματα game over, κατι που ειναι τελειως λαθος(οι συμπολεμιστες δεν μπορουν να κανουν heal για καποιο λογο, μονο ο party Leader μπορει).
Στο συστημα μαχης, απο οτι φαινεται δεν υπαρχει καποια συγκεκριμενη στρατηγικη, οπως στα προηγουμενα παιχνιδια, αντιθετα ο μονος τροπος για να νικησεις ειναι να επιτιθεσαι συνεχως χωρις σταματημο (κατι σαν button mashing).
Τα παραπονα συνεχιζουν, αλλα τα παραπανω ειναι απο τα πιο σοβαρα παραπτωματα της Square Enix, η οποια απο οτι φαινεται εχει χασει τον μπουσουλα με το παιχνιδι. Βεβαια μεχρι να δουμε την Ευρωπαικη εκδοση δεν μπορω να κρινω, παντως τα πρωτα σχολια ειναι ανησυχητικα, γιατι προερχονται απο τον πιο πορωμενα λαο με τα Final Fantasy.