Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Dragon Age Trilogy

More
06 Nov 2024 23:38 - 06 Nov 2024 23:57 #278903 by Μάνος Γρυπάρης
Η BioWare δήλωσε ότι: "Το remaster της τριλογίας Dragon Age δεν θα ήταν εύκολο να αναπτυχθεί γιατί σχεδόν κανένας στη BioWare δεν ξέρει πώς λειτουργεί η παλιά engine. Αλλά ποτέ μη λες ποτέ".


Μετά από ένα φαινομενικά σταθερό λανσάρισμα για το Dragon Age: The Veilguard, πιθανότατα υπάρχουν αρκετοί νέοι παίκτες στη σειρά που σκέφτονται να εμβαθύνουν στην αρχική τριλογία. Ο creative director του Dragon Age: The Veilguard, John Epler, δήλωσε ότι μία τριλογία για το Dragon Age "δεν θα ήταν εύκολη" επειδή σχεδόν κανένας από όσους έχουν μείνει στη BioWare δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η παλιά engine.


Το Mass Effect: Legendary Edition έτυχε θετικής αποδοχής όταν κυκλοφόρησε το 2021, παρουσιάζοντας βελτιωμένα γραφικά και gameplay.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 06 Nov 2024 23:57 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2024 10:52 #278913 by Νίκος Γεωργόπουλος
Dragon Age Trilogy




"Δύσκολο γιατί κανείς απ' τους νέους developers δεν γνωρίζει την παλιά engine !"

Η BioWare δήλωσε ότι: "Το remaster της τριλογίας Dragon Age δεν θα ήταν εύκολο να αναπτυχθεί γιατί σχεδόν κανένας στη BioWare δεν ξέρει πώς λειτουργεί η παλιά engine. Αλλά ποτέ μη λες ποτέ".

Μετά από ένα φαινομενικά σταθερό λανσάρισμα για το Dragon Age: The Veilguard, πιθανότατα υπάρχουν αρκετοί νέοι παίκτες στη σειρά που σκέφτονται να εμβαθύνουν στην αρχική τριλογία. Ο creative director του Dragon Age: The Veilguard, John Epler, δήλωσε ότι μία τριλογία για το Dragon Age "δεν θα ήταν εύκολη" επειδή σχεδόν κανένας από όσους έχουν μείνει στη BioWare δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η παλιά engine.

Το Mass Effect: Legendary Edition έτυχε θετικής αποδοχής όταν κυκλοφόρησε το 2021, παρουσιάζοντας βελτιωμένα γραφικά και gameplay.

Σε αντίθεση με την τριλογία Mass Effect, η οποία αναπτύχθηκε στην Unreal Engine 3, το Dragon Age Inquisition δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας την Frostbite engine της EA, ενώ τα Dragon Age 1 και 2, πιο προβληματικά, δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας το Eclipse Engine της BioWare. "Νομίζω ότι είμαι ένας από τους περίπου 20 ανθρώπους που έχουν απομείνει στην BioWare που χρησιμοποίησαν πραγματικά το Eclipse", εξήγησε ο Epler. "Το Dragon Age remaster δεν θα είναι τόσο εύκολο, όσο το Mass Effect, αλλά μας αρέσουν τα πρωτότυπα games. Ίσως υπάρχει μία μικρή ελπίδα για τους fans του Dragon Age, δεδομένου ότι ο Epler δεν ξέκοψε εντελώς την ιδέα. «Ποτέ μην λες ποτέ», πρόσθεσε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2025 21:00 #289945 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η BioWare φέρεται να πρότεινε remaster του Dragon Age και η EA είπε «όχι»



Σύμφωνα με τον πρώην επικεφαλής της BioWare, Mark Darrah, το στούντιο ήθελε να κάνει remaster των Dragon Age: Origins, II και Inquisition σε μία συλλογή, και το πρότεινε στην Electronic Arts, αλλά ο εκδότης το απέρριψε.

Από τότε που η σειρά Mass Effect απέκτησε την remastered τριλογία της το 2021, οι fans του Dragon Age ελπίζουν ότι και τα φανταστικά RPGs της BioWare θα είχαν την ίδια τύχη. Αν υπήρχε η κατάλληλη στιγμή, αυτή θα ήταν πριν την κυκλοφορία του Dragon Age: The Veilguard το 2024, το οποίο φαινομενικά έκλεισε τα περισσότερα ανοιχτά μέτωπα της ιστορίας του σύμπαντος. Ο Darrah αποκάλυψε, ότι η BioWare έκανε μια διακριτική πρόταση για το remaster, το οποίο η EA απέρριψε, εν μέρει λόγω της γνωστής αρνητικής της στάσης απέναντι στα remasters.«Η EA ιστορικά ήταν, και δεν ξέρω πραγματικά γιατί, αλλά το έχουν πει και δημόσια, κάπως αντίθετη στα remasters. Δεν ξέρω γιατί. Είναι περίεργο για μια εισηγμένη εταιρεία να είναι αντίθετη στα εύκολα κέρδη, αλλά φαίνεται να είναι».

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια, εκτός της στάσης της EA, ήταν και οι τεχνικές δυσκολίες: τα πρώτα δύο Dragon Age είχαν δημιουργηθεί στη δική τους μηχανή γραφικών Eclipse Engine, ενώ το Inquisition χρησιμοποιεί το Frostbite. Αντίθετα, τα τρία πρώτα Mass Effect μοιράζονταν την Unreal Engine, κάνοντας το remaster τεχνικά πολύ πιο εύκολο. Αυτό σήμαινε ότι για ένα remaster του Dragon Age είτε θα έπρεπε να προσληφθεί νέα ομάδα που θα μάθαινε την παλιά τεχνολογία, είτε το υπάρχον προσωπικό θα αναλάμβανε όλη τη δουλειά. Ο Darrah τόνισε πως η ιδανική λύση θα ήταν να γίνει το remaster εσωτερικά στη BioWare, αλλά αυτό δεν προχώρησε.

Η ιδέα που παρουσίασε ο Darrah περιλάμβανε και ένα είδος «επαναλανσαρίσματος» της τριλογίας με τίτλο The Champions Trilogy, αναφερόμενο στους τρεις πρωταγωνιστές των παιχνιδιών. Ο ίδιος παραδέχτηκε πως η συνοχή της σειράς είναι αδύνατο σημείο, οπότε η παρουσίαση τους ως «τριλογία» θα ήταν αμφιλεγόμενη. Προς το παρόν, ο Darrah δεν γνωρίζει ποιο είναι το μέλλον του Dragon Age. Έφυγε από την εταιρεία το 2020, αλλά επέστρεψε ως σύμβουλος για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση του The Veilguard. Έκτοτε, έχει μιλήσει ανοιχτά για όσα θεωρεί άδικη μεταχείριση της ομάδας Dragon Age από τη διοίκηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.