Πρώην Designer της Bethesda δήλωσε ότι τα μεγάλης διάρκειας games κουράζουν τους παίκτες
Ο Will Shen, πρώην Designer του Starfield και των Bethesda Game Studios
προέβη
σε δηλώσεις σχετικά με την σχέση των παικτών με τα μεγάλης διάρκειας games.
Πιο συγκεκριμένα σχολίασε πως η αναλογία των open-world games σε σχέση με τον χρόνο που μπορούν να αφιερώσουν οι παίκτες είναι δυσανάλογη. Ως παράδειγμα έφερε το Elden Ring παρόμοιας διάρκειας games, για να δυναμώσει το επιχείρημα ότι οι παίκτες δεν έχουν τόσο χρόνο να αφιερώσουν. Ένα τέτοιο γεγονός πιθανώς να φτάσει την gaming βιομηχανία στο σημείο καμπής.
Ο Shen, μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του για το γεγονός ότι οι παίκτες αποφεύγουν να ασχοληθούν με μεγάλης διάρκειας games. Αναγνώρισε ότι μερικοί από τους προηγούμενους τίτλους του στη Bethesda, συμπεριλαμβανομένου του Skyrim, το οποίο "μπορείς να παίζεις σχεδόν για πάντα," ίσως συνέβαλαν στην κόπωση των παικτών. Ωστόσο, ο Shen υποστηρίζει ότι ο υπερκορεσμός με γιγαντιαία games αφήνει τους παίκτες χωρίς αρκετό χρόνο να επενδύσουν πλήρως σε νέους τίτλους.
Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Φτάνουμε σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι είναι κουρασμένοι, ή ένα μεγάλο, αυξανόμενο μέρος του κοινού, κουράζεται να επενδύει 30, 100 και πλέον ώρες σε ένα video game. Επειδή ήδη το έχουν αυτό. Ήδη έχουν τα games στα οποία επιστρέφουν συνεχώς, και το να προσθέσεις άλλο ένα σε αυτή τη λίστα είναι δύσκολο. Είναι πάντα δύσκολο."
Ο Shen ανέφερε την επιτυχία μικρότερων games, όπως το Astro Bot και το Mouthwashing, ως παραδείγματα τίτλων που μπορούν να απολαύσουν οι παίκτες χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν τεράστιο χρόνο. Επίσης, υποστήριξε ότι το μικρό μήκος αυτών των games επιτρέπει σε περισσότερους παίκτες να δημιουργήσουν ένα community γύρω από αυτά, επειδή όλοι έχουν τη δυνατότητα "να ασχοληθούν πλήρως με το σύνολο του προϊόντος."