Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bethesda: Γενική συζήτηση

More
17 Jan 2024 10:43 #274701 by Νίκος Γεωργόπουλος
The Elder Scrolls II: Daggerfall δωρεάν remaster από fans




Με την χρήση της Unity.

Fans του The Elder Scrolls II: Daggerfall έφτιαξαν μία δωρεάν remaster έκδοση με την χρήση της Unity.

Το Daggerfall είχε κυκλοφορήσει αρχικά το 1996 αποκλειστικά για PC και είχε θεωρηθεί μεγάλο επίτευγμα για την βιομηχανία του gaming. Οι διαθέσιμες τοποθεσίες του ήταν γύρω στις 15.000, ενώ για παράδειγμα το Starfield έχει μόλις 1.000 πλανήτες. Συγκεκριμένα ο κόσμος του είναι 161.600 χιλιόμετρα, περίπου όσο ολόκληρη η Μεγάλη Βρετανία.



Το remaster που ονομάζεται Daggerfall Unity, βρισκόταν σε ανάπτυξη 10 χρόνια και έχει φυσικά ανανεωμένα γραφικά, ενώ υποστηρίζει και όλα τα διαθέσιμα mods. Επιπλέον το κανονικό Daggerfall υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν από την Bethesda στο Steam από το 2022.

Μπορείτε να κατεβάστε το Daggerfall Unity κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 09:57 #278999 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι εργαζόμενοι του QA ξεκίνησαν απεργία



Μετά την δημιουργία του ZeniMax Workers United, του μεγαλύτερου ως τώρα επίσημου σωματείου σε εταιρεία video games στις ΗΠΑ, οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν απεργία.
Οι εργαζόμενοι θέλουν διαπραγματευτούν με την Microsoft για τις απαιτήσεις που χρειάζεται κάποιος για να δουλεύει από απόσταση αλλά και τον αριθμό εξωτερικών εργαζόμενων QA που μπορούν να έρχονται σε κάθε project της Bethesda

Η QA Test Lead, Rhyanna Eichnersaid δήλωσε: "Μας δίνουν την αρχική τους πρόταση ξανά και ξανά, ενώ είναι εμφανές ότι οι τακτικές ως τώρα δεν δουλεύουν". Ο Senior QA Tester Juniper Dowell δήλωσε: "Η απεργία δεν είναι διασκεδαστική ή ιδανική, αλλά υπάρχει μία ικανοποίηση στο να γνωρίζουμε ότι κάνουμε κάτι ουσιαστικό που παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες. Ελπίζουμε να τους πείσουμε να σταματήσουν να καθυστερούν και να έρθουν στο τραπέζι."


Live from the picket line in Rockville and Austin ✊ pic.twitter.com/3I68F0wDyM

— ZeniMax Workers United - CWA (@ZeniMaxWorkers) November 13, 2024

Σύμφωνα με τον Dowell, η βασικές απαιτήσεις της Microsoft είναι οι εργαζόμενοι του QA θα παρίστανται δύο μέρες την εβδομάδα στο γραφείο, όμως το σωματείο θέλει η πολιτική αυτή να γίνει πιο ευέλικτη. Η Microsoft δήλωσε ότι είναι πρόθυμη να ακούσει και να διαπραγματευτεί τα προβλήματα των εργαζομένων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2025 23:00 #285112 by Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώην Designer της Bethesda δήλωσε ότι τα μεγάλης διάρκειας games κουράζουν τους παίκτες



Ο Will Shen, πρώην Designer του Starfield και των Bethesda Game Studios προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την σχέση των παικτών με τα μεγάλης διάρκειας games.

Πιο συγκεκριμένα σχολίασε πως η αναλογία των open-world games σε σχέση με τον χρόνο που μπορούν να αφιερώσουν οι παίκτες είναι δυσανάλογη. Ως παράδειγμα έφερε το Elden Ring παρόμοιας διάρκειας games, για να δυναμώσει το επιχείρημα ότι οι παίκτες δεν έχουν τόσο χρόνο να αφιερώσουν. Ένα τέτοιο γεγονός πιθανώς να φτάσει την gaming βιομηχανία στο σημείο καμπής.

Ο Shen, μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του για το γεγονός ότι οι παίκτες αποφεύγουν να ασχοληθούν με μεγάλης διάρκειας games. Αναγνώρισε ότι μερικοί από τους προηγούμενους τίτλους του στη Bethesda, συμπεριλαμβανομένου του Skyrim, το οποίο "μπορείς να παίζεις σχεδόν για πάντα," ίσως συνέβαλαν στην κόπωση των παικτών. Ωστόσο, ο Shen υποστηρίζει ότι ο υπερκορεσμός με γιγαντιαία games αφήνει τους παίκτες χωρίς αρκετό χρόνο να επενδύσουν πλήρως σε νέους τίτλους.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Φτάνουμε σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι είναι κουρασμένοι, ή ένα μεγάλο, αυξανόμενο μέρος του κοινού, κουράζεται να επενδύει 30, 100 και πλέον ώρες σε ένα video game. Επειδή ήδη το έχουν αυτό. Ήδη έχουν τα games στα οποία επιστρέφουν συνεχώς, και το να προσθέσεις άλλο ένα σε αυτή τη λίστα είναι δύσκολο. Είναι πάντα δύσκολο."

Ο Shen ανέφερε την επιτυχία μικρότερων games, όπως το Astro Bot και το Mouthwashing, ως παραδείγματα τίτλων που μπορούν να απολαύσουν οι παίκτες χωρίς να χρειάζεται να επενδύσουν τεράστιο χρόνο. Επίσης, υποστήριξε ότι το μικρό μήκος αυτών των games επιτρέπει σε περισσότερους παίκτες να δημιουργήσουν ένα community γύρω από αυτά, επειδή όλοι έχουν τη δυνατότητα "να ασχοληθούν πλήρως με το σύνολο του προϊόντος."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Sep 2025 20:30 #290173 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Bethesda άσκησε βέτο σε πιθανή εμφάνιση του πέους του Χίτλερ στο Wolfenstein 2: The New Colossus



Το Wolfenstein 2: The New Colossus το οποίο κυκλοφόρησε το 2017, αποτελεί ένα καλοδουλεμένο FPS που ξεχώρισε την τελευταία δεκαετία με τις σκληρές του μάχες και την καταπολέμηση των Ναζί.

Κατά την διάρκεια της ιστορίας, ο πρωταγωνιστής BJ Blazkowicz, έρχεται αντιμέτωπος με τον Αδόλφο Χίτλερ. Σε συνέντευξή του στο NoClip, ο Studio Director της MachineGames, Jerk Gustatfsson, είπε ότι την συγκεκριμένη στιγμή υπήρχε η ιδέα να φαίνεται το πέος του Χίτλερ όσο κατουράει σε έναν κουβά. Η σκήνη αυτή περιλήφθηκε στο FPS χωρίς ωστόσο να φαίνεται το επίμαχο σημείο. Από την άλλη, ο Game Director Jens Matthies, πρόσθεσε ότι είχε ρωτήσει ένα στέλεχος της Bethesda για αυτή την ιδέα και τον συμβούλεψε να μην το κάνουν.

Αστεία πληροφορία αποτελεί ότι οι ιστορικοί πιστεύουν ότι ο Αδόλφος Χίτλερ είχε ένα πολύ περίεργο πέος και πιθανώς να είναι καλύτερο που δεν εμφανίστηκε στο Wolfenstein 2.

Please Log in or Create an account to join the conversation.