Σε μια συνέντευξη του Dan Tudge (game director) εξηγεί πως ο DM παίκτης θα έχει στην διάθεσή του ένα είδος resource με την ονομασία "DM threat" (ελπίζω να το θυμάμαι σωστά) με το οποίο θα μπορεί ο παίκτης σε πραγματικό χρόνο να αλληλεπιδρά με του characters (άλλοι παίκτες) ασκώντας επιρροή στα encnouncters της campaign. Με αυτό το τρόπο, όσο πιο αποτελεσματικός θα είναι ο DM, τόσο περισσότερο το threat που θα κερδίζει κλπ. Επίσης, επιγραμματικά αναφέρεται στο χτίσιμο ενός campaign, λέγοντας πως θα είναι πολύ φιλικό απέναντι στον χρήστη με μια αρκετά απλοποιημένη διαδικασία, μέσω της οποίας θα διαλέγεις το theme τα τέρατα τα encouters κ.α.
Σε ένα σημείο έγινε ένας συσχετισμός με το NWN (Never Winter Nights) καθώς επίσης και με το BG (Baldur's Gate), χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν θα μοιράζονται κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά (όπως το παρόμοιο multiplayer με το NWN).