Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Elder Scrolls VI

More
16 Oct 2024 09:32 #278196 by Νίκος Γεωργόπουλος
Skyrim Designer: “Τα games της Bethesda έχουν πολλά bugs”




“Κανένα video game δεν είναι τέλειο”.

Ο lead designer του Skyrim, Bruce Nesmith, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τα games της Bethesda.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει: “Θα είμαι ο πρώτος που θα πει ότι τα games της Bethesda θα μπορούσαν να είναι καλύτερα”, προσθέτοντας ότι οι παίκτες γενικά δίνουν στην εταιρεία ανάπτυξης κάποια ελευθερία  λόγω του πόσα πράγματα μπορούν να κάνουν στα games της. Συνεχίζει αναφέροντας: “Κάποια λάθη μπορούν να συγχωρεθούν. Το να δεις έναν NPC να τρέχει στη θέση του μπροστά από έναν τοίχο για λίγο, έγινε αποδεκτό εξαιτίας των 17 πραγμάτων που μπορείς να κάνεις με αυτόν τον NPC”.

Σε ερώτηση για το αν θα ήταν διατεθειμένος να καθυστερήσει ένα game, έστω και για 6 μήνες, για να το τελειοποιήσει, εκείνος απάντησε: “Κάποια στιγμή πρέπει να πάρεις την απόφαση να το δημοσιεύσεις”. Σε ερώτηση για το αν, ίσως, η Bethesda θα έπρεπε να ενημερώσει τους fans για αυτά τα bugs πριν από την κυκλοφορία, ο Nesmith απάντησε: “Είναι ένα ενδιαφέρον πρόβλημα, γιατί όταν είσαι στο μάρκετινγκ, αυτό που προσπαθείς να κάνεις είναι να διαχειριστείς τις προσδοκίες”.  

Σύμφωνα με τον Nesmith, οι παίκτες περιμένουν να μην βρουν “κανένα bug”, κάτι που κανείς δεν πρόκειται ποτέ να πετύχει. Καταλήγει αναφέροντας: “Έτσι, αυτό που πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ είναι να πει, πώς μπορούμε να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτήν την προσδοκία; Πώς μπορούμε να κάνουμε αυτούς τους fans να μην μας μισούν για ό,τι είναι λάθος και να μας αγαπούν για ό,τι είναι σωστό;”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Apr 2025 17:00 #285354 by Νίκος Γεωργόπουλος
The Elder Scrolls 6: Η Bethesda μας επιτρέπει να γίνουμε NPCs!



Η Bethesda, εταιρεία ανάπτυξης της σειράς The Elder Scrolls, μας επιτρέπει να γίνουμε NPCs στο Elder Scrolls 6!

Ανακοίνωσε μία φιλανθρωπική δημοπρασία με τίτλο Make-A-Wish, η οποία κυκλοφόρησε χθες και σε αυτή η Bethesda λέει: «Καλώντας όλους τους παίκτες και τους λάτρεις της φαντασίας. Αυτή η ευκαιρία που σας δίνεται μια φορά στη ζωή, σας επιτρέπει να απαθανατίσετε τον εαυτό σας σε ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα games όλων των εποχών, το The Elder Scrolls 6. Με αυτήν την αποκλειστική εμπειρία, θα συνεργαστείτε με τους προγραμματιστές για να δημιουργήσετε έναν προσαρμοσμένο χαρακτήρα που θα εμφανίζεται στο παιχνίδι, αφήνοντας το στίγμα σας στο θρυλικό franchise. Εάν αυτό ακούγεται σαν κάτι με το οποίο θέλετε να εμπλακείτε, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα της δημοπρασίας εδώ. Ωστόσο, το ελάχιστο που μπορείτε να προσφέρετε είναι 10.450, κοινώς...γύρω στα 10.000 ευρώ!».

We're offering one lucky winner the chance to create an NPC for The Elder Scrolls VI to benefit Make-A-Wish Mid-Atlantic.

Winning bid will go directly to Make-A-Wish so they can keep granting wishes.

Visit their silent auction to bid: t.co/bg05XAtszg pic.twitter.com/z6EMmkpZ4V

— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) February 17, 2025

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2025 21:00 #288920 by Νίκος Γεωργόπουλος
Skyrim Designer: "Το The Elder Scrolls 6 πρέπει να επικεντρωθεί στις επιλογές των παικτών και όχι στα stats"



Με την αιφνιδιαστική κυκλοφορία του Oblivion Remastered την περασμένη εβδομάδα, έχει ξεκινήσει η φημολογία για το αν η Bethesda Game Studios μπορεί να χρησιμοποιήσει το παλαιότερο RPG ως βάση για το The Elder Scrolls VI, αντί για το πιο εκσυγχρονισμένο Skyrim.

Ωστόσο, ο Bruce Nesmith, ένας από τους δημιουργούς του αρχικού The Elder Scrolls IV, δεν πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί. Ο Nesmith πρότεινε ότι στο The Elder Scrolls VI η ελευθερία επιλογών του παίκτη πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι της διαχείρισης των stats. Ο πρώην developer της Bethesda δήλωσε: "Δεν θέλουμε το RPG να μπαίνει εμπόδιο. Και αυτή είναι μια πολύ σύγχρονη προσέγγιση στα RPG. Και αυτό βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του συστήματος ‘βελτιώνεσαι κάνοντάς το’ στα Elder Scrolls. Γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να διαλέγω skills, απλώς παίζω. Δεν χρειάζεται να σε νοιάζει όλη αυτή η σαβούρα αν δεν το θέλεις."

Το Oblivion Remastered έχει ήδη αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές, με τη Bethesda να αποκαλύπτει ότι το RPG έχει ήδη πάνω από 4 εκατομμύρια παίκτες. Ο Nesmith παρατήρησε ότι είναι ενήμερος για "ένα κύμα νοσταλγίας προς πιο παραδοσιακά RPG". Ωστόσο, εξακολουθεί να πιστεύει ότι η πλειοψηφία των παικτών "απλώς θέλει να παίζει διασκεδαστικά games" αντί να "πνίγεται μέσα σε stats και όλα αυτά τα άλλα πράγματα".

Ως εκ τούτου, ο Nesmith υποστηρίζει ότι περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, "οι παίκτες εκτιμούν το να έχουν πραγματικές επιλογές στο RPG". Ο ίδιος παραπέμπει στη σειρά του Fallout, όπου είχε εργαστεί στο Fallout 3 (και έχει προσφέρει τις προτάσεις του για ένα ενδεχόμενο remaster). Συνέχισε λέγοντας: "Μπορείτε να το δείτε αυτό στις αντιδράσεις για τα διάφορα games της Bethesda. Η δυνατότητα λήψης αποφάσεων στο Fallout 3, για το πώς ο χαρακτήρας σου ανταποκρίνεται με βάση το karma και το ότι μπορείς να ολοκληρώσεις αποστολές με διαφορετικούς τρόπους, σε αντίθεση με το Fallout 4, όπου υπάρχει ουσιαστικά μόνο ένας τρόπος επιτυχίας, μόνο μία ηθική επιλογή πέρα από την κύρια αποστολή, αυτό αρέσει στους παίκτες".

Γενικότερα, ο Nesmith δήλωσε ενθουσιασμένος με το Oblivion Remastered, λέγοντας: "Δεν είμαι σίγουρος ότι ο όρος remaster το περιγράφει δίκαια". Ο επικεφαλής της Bethesda Game Studios και Creative Director Todd Howard επιβεβαίωσε ότι το The Elder Scrolls VI βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης μετά την κυκλοφορία του Oblivion Remastered. Να σημειωθεί ότι το RPG συν-αναπτύχθηκε από τη Virtuos μαζί με τη Bethesda.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jun 2025 18:00 #289205 by Νίκος Γεωργόπουλος
Η Skyrim Grandma επέστρεψε στα livestreams για να παίξει Oblivion Remastered



Η Shirley Curry ή αλλιώς Skyrim Grandma, επιστρέφει στα livestreams για να παίξει Oblivion Remastered.

Η Curry είναι αρκετά γνωστή για τα playthroughs του Skyrim και το 2024 ανακοίνωσε ότι αποσυρόταν σε ηλικία 88 ετών. Πλέον όμως, στα 89 της, επέστρεψε και ανεβάζει καθημερινά gameplay videos του αρκετά πρόσφατου Oblivion Remastered. Παρότι δεν είναι όσο εξοικειωμένη ήταν με το Skyrim κάνει προσπάθειες ενώ ο περισσότερος κόσμος στα σχόλια προσπαθεί να την βοηθήσει και να την καθοδηγήσει.

Όπως έχει δηλώσει είναι αφιερωμένη στη σειρά The Elder Scrolls και δεν έχει σκοπό να παίξει άλλα games, όπως το Starfield. Το 2019 η ίδια η Bethesda την προσκάλεσε να δώσει την εμφάνισή της σε μία NPC του επερχόμενου The Elder Scrolls VI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.