Skyrim Designer: "Το The Elder Scrolls 6 πρέπει να επικεντρωθεί στις επιλογές των παικτών και όχι στα stats"
Με την αιφνιδιαστική κυκλοφορία του Oblivion Remastered την περασμένη εβδομάδα, έχει ξεκινήσει η φημολογία για το αν η Bethesda Game Studios μπορεί να χρησιμοποιήσει το παλαιότερο RPG ως βάση για το The Elder Scrolls VI, αντί για το πιο εκσυγχρονισμένο Skyrim.
Ωστόσο, ο Bruce Nesmith, ένας από τους δημιουργούς του αρχικού The Elder Scrolls IV,
δεν πιστεύει
ότι αυτό θα συμβεί. Ο Nesmith πρότεινε ότι στο The Elder Scrolls VI η ελευθερία επιλογών του παίκτη πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι της διαχείρισης των stats. Ο πρώην developer της Bethesda δήλωσε: "Δεν θέλουμε το RPG να μπαίνει εμπόδιο. Και αυτή είναι μια πολύ σύγχρονη προσέγγιση στα RPG. Και αυτό βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του συστήματος ‘βελτιώνεσαι κάνοντάς το’ στα Elder Scrolls. Γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να διαλέγω skills, απλώς παίζω. Δεν χρειάζεται να σε νοιάζει όλη αυτή η σαβούρα αν δεν το θέλεις."
Το Oblivion Remastered έχει ήδη αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές, με τη Bethesda να αποκαλύπτει ότι το RPG έχει ήδη πάνω από 4 εκατομμύρια παίκτες. Ο Nesmith παρατήρησε ότι είναι ενήμερος για "ένα κύμα νοσταλγίας προς πιο παραδοσιακά RPG". Ωστόσο, εξακολουθεί να πιστεύει ότι η πλειοψηφία των παικτών "απλώς θέλει να παίζει διασκεδαστικά games" αντί να "πνίγεται μέσα σε stats και όλα αυτά τα άλλα πράγματα".
Ως εκ τούτου, ο Nesmith υποστηρίζει ότι περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, "οι παίκτες εκτιμούν το να έχουν πραγματικές επιλογές στο RPG". Ο ίδιος παραπέμπει στη σειρά του Fallout, όπου είχε εργαστεί στο Fallout 3 (και έχει προσφέρει τις προτάσεις του για ένα ενδεχόμενο remaster). Συνέχισε λέγοντας: "Μπορείτε να το δείτε αυτό στις αντιδράσεις για τα διάφορα games της Bethesda. Η δυνατότητα λήψης αποφάσεων στο Fallout 3, για το πώς ο χαρακτήρας σου ανταποκρίνεται με βάση το karma και το ότι μπορείς να ολοκληρώσεις αποστολές με διαφορετικούς τρόπους, σε αντίθεση με το Fallout 4, όπου υπάρχει ουσιαστικά μόνο ένας τρόπος επιτυχίας, μόνο μία ηθική επιλογή πέρα από την κύρια αποστολή, αυτό αρέσει στους παίκτες".
Γενικότερα, ο Nesmith δήλωσε ενθουσιασμένος με το Oblivion Remastered, λέγοντας: "Δεν είμαι σίγουρος ότι ο όρος remaster το περιγράφει δίκαια". Ο επικεφαλής της Bethesda Game Studios και Creative Director Todd Howard επιβεβαίωσε ότι το The Elder Scrolls VI βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης μετά την κυκλοφορία του Oblivion Remastered. Να σημειωθεί ότι το RPG συν-αναπτύχθηκε από τη Virtuos μαζί με τη Bethesda.