Ο CEO της Epic Games κατηγορεί τους developers για τα προβλήματα της Unreal Engine 5, αλλά υπόσχεται περισσότερη υποστήριξη
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney, κατηγόρησε τους developers για τα προβλήματα που εμφανίζονται σε games φτιαγμένα με την Unreal Engine 5, δηλώνοντας ότι η «κύρια αιτία είναι η σειρά της ανάπτυξης».
Πολλά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί με UE5 και κυκλοφόρησαν πρόσφατα αντιμετώπισαν ζητήματα απόδοσης, όπως το Metal Gear Solid Delta: Snake Eater και το Wuchang: Fallen Feathers, αλλά από την πρώτη κιόλας κυκλοφορία της μηχανής, αρκετοί τίτλοι παρουσίασαν κολλήματα και χαμηλά frame rates. Μιλώντας στα μέσα, στο πλαίσιο του Unreal Fest στη Νότια Κορέα, ο Sweeney απέδωσε το πρόβλημα στους developers και στην ανάγκη για καλύτερη εκπαίδευση.
Πιο συγκεκριμένα,
είπε
: «Η κύρια αιτία είναι η σειρά της ανάπτυξης. Πολλά στούντιο αναπτύσσουν πρώτα για κορυφαίο hardware και αφήνουν την βελτιστοποίηση και τις δοκιμές σε low-spec συστήματα για το τέλος. Ιδανικά, η βελτιστοποίηση πρέπει να ξεκινά νωρίς, πριν ολοκληρωθεί το πλήρες χτίσιμο του περιεχομένου. Κάνουμε δύο πράγματα: ενισχύουμε την υποστήριξη της μηχανής με περισσότερη αυτοματοποιημένη βελτιστοποίηση σε όλες τις συσκευές και επεκτείνουμε την εκπαίδευση των developers ώστε το ‘optimise early’ να γίνει στάνταρ πρακτική. Αν χρειαστεί, οι μηχανικοί μας μπορούν να παρέμβουν. Η πολυπλοκότητα των games είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ό,τι πριν από 10 χρόνια, οπότε είναι δύσκολο να λυθεί αποκλειστικά στο επίπεδο της μηχανής, οι δημιουργοί μηχανών και οι ομάδες ανάπτυξης πρέπει να συνεργάζονται. Επίσης, φέρνουμε την τεχνογνωσία βελτιστοποίησης του Fortnite στην Unreal Engine, ώστε οι τίτλοι να τρέχουν καλύτερα σε υπολογιστές χαμηλών προδιαγραφών».
Ουσιαστικά, οι developers εστιάζουν υπερβολικά σε high-end gaming PCs και κονσόλες, με αποτέλεσμα οι παίκτες που χρησιμοποιούν πιο αδύναμο hardware να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Αν και αυτό ίσως είναι διαχειρίσιμο για τους μεγαλύτερους developers, για τα μικρότερα indie στούντιο η βελτιστοποίηση αποτελεί τεράστια πρόκληση. Ίσως η Epic χρειάζεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις εκπαιδευτικές της πρωτοβουλίες ώστε να βοηθήσει τα στούντιο να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της μηχανής.