Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Unreal Engine 5

More
03 Jul 2021 19:08 - 03 Jul 2021 19:09 #253338 by Σταμάτης Καράμπογας
Η εταιρεία ανάπτυξης του Gears of War θα παρουσιάσει ένα τεχνικό demo της Unreal Engine 5

Η εταιρεία ανάπτυξης του Gears of War, The Coalition, θα παρουσιάσει ένα technical demo της Unreal Engine κατά την διάρκεια του Game  Developers  Conference. Το demo με όνομα “alpha point” του Xbox Series X, είναι μια παρουσίαση διάρκειας μιας ώρας, η οποία θα καλύπτει όλες τις νέες τεχνικές που έμαθε η ομάδα ανάπτυξης, καθώς δημιουργούσε Nanite-resolution assets και έκανε χρήση του Lumen και του Virtual Shadow Map.Η παρουσίαση θα γίνει στις 21 Ιουλίου και ώρα 02:20 και θα παρουσιάζει τους διάφορους τομείς της Unreal Engine 5 και το πως αυτοί θα χρησιμοποιηθούν στο Xbox Series X/S. Τον Μάιο, η The Coalition είχε ανακοινώσει ότι θα ασχοληθεί πλήρως με την ανάπτυξη next-gen games και θα κάνει χρήση της Unreal Engine 5. Ακόμα, η εταιρεία ανάπτυξης είχε δηλώσει ότι δεν θα ανακοινώσει κάποιο νέο game, καθώς ασχολούταν με την εκμάθηση του νέου software.


Ειδικότερα, η δήλωσή της είχε ως εξής: “Καθώς κοιτάμε το μέλλον των games, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε την Unreal Engine 5 για την ανάπτυξη των next-gen games μας. Το Gears of War ήταν πάντα μπροστά, όσον αφορά την χρήση της Unreal Engine και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μπορούμε να συνεχίσουμε αυτή την παράδοση με την χρήση της Unreal Engine 5 για πολλά επερχόμενα games μας. Η αλλαγή της game engine είναι μεγάλο ζήτημα και απαιτεί χρόνο, επομένως δεν θα ανακοινώσουμε νέα games για κάποιο χρόνο.”

Science isn’t about why! It’s about why not!
Last edit: 03 Jul 2021 19:09 by Σταμάτης Καράμπογας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2021 18:08 #253583 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Coalition, η ομάδα ανάπτυξης της σειράς Gears της Microsoft, κυκλοφόρησε μια εικόνα από την επερχόμενη παρουσίασή της, που εστιάζει στην Unreal Engine 5 και στο νέο Alpha Point demo.

Η νέα εικόνα από το Alpha Point demo δείχνει μια όμορφη σκηνή μέσα σε κάτι που μοιάζει με ερειπωμένο σπήλαιο, με ένα μυστηριώδες αιωρούμενο αντικείμενο στη μέση. Ο ήλιος φαίνεται ίσα ίσα από την οροφή για να φωτίσει την κατά τα άλλα σκοτεινή σκηνή. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, η τεχνικός διευθυντής της Coalition, Kate Rayner και ο art director Colin Penty, θα παρουσιάσουν το Alpha Point demo στο Game Developers Conference στις 20 Ιουλίου. Θα παρέχουν επίσης πληροφορίες για άλλες πτυχές των εσωτερικών λειτουργιών της Unreal Engine 5 και το πώς θα χρησιμοποιηθούν στο Xbox Series X και S. Μερικές από αυτές τις λειτουργίες θα αφορούν την ανάλυση και τα οπτικά εφέ.

Το περασμένο Μάιο, η Coalition ανακοίνωσε πως θα ασχοληθεί αποκλειστικά με games της νέας γενιάς κονσόλων, κάνοντας χρήση της Unreal Engine 5, και πως δεν είναι στα σχέδιά της να ανακοινώσει κάτι περεταίρω προς στιγμήν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:30 #261773 by Μάνος Γρυπάρης
Η κυκλοφορία πλησιάζει
Η Unreal Engine 5 βρίσκεται ακόμα σε φάση preview, ωστόσο αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.

Βέβαια ακόμα και με αυτή τη μορφή, οι developers αναπτύσσουν games. Επιπλέον, η Epic μπορεί να δοκιμάσει περαιτέρω bugs και glitches πριν από την τελική κυκλοφορία. Το Unreal Engine 5 ήταν ήδη διαθέσιμο στην Early Access, με αποτέλεσμα το Fortnite της Epic Games να μεταφερθεί στη νέα engine, όπως και το εντυπωσιακό tech demo The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience.

Η Epic Games παρέχει πλήρεις λεπτομέρειες για την preview έκδοση σε αυτό το blog post.

Οποιεσδήποτε εκδόσεις σε αυτήν την preview έκδοση της engine θα έχουν πιθανώς αστάθειες και άλλα προβλήματα, επομένως οι developers καλούνται να μην την χρησιμοποιήσουν για παραγωγή νέων games. Η preview έκδοση χρησίμευε έως τώρα για εξοικείωση με τα νέα tools, όπως το νέο εικονικοποιημένο σύστημα γεωμετρίας Nanite της UE5 που γεμίζει κόσμους με γεωμετρικές λεπτομέρειες και το δυναμικό σύστημα φωτισμού Lumen.



Η Epic Games δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την ημερομηνία κυκλοφορίας για την τελική έκδοση της Unreal Engine 5, αλλά όπως όλα δείχνουν αυτή πλησιάζει. Παράλληλα, αρκετοί developers αναπτύσσουν ήδη τα games τους και αναμένουν την τελική έκδοση ώστε να δουλεύουν με αυτά καλύτερα και εν τέλει να μπορούν να τα κάνουν publish.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 May 2022 00:40 #264124 by Νίκος Γεωργόπουλος
To Unreal Engine 5 tech demo με τον σταθμό τρένου (Etchū-daimon station) είναι σαν πραγματικό




Έχει εξωπραγματικές λεπτομέρειες.

Ένας artist που υπογράφει ως SubjectN, έχει δημιουργήσει ένα εκπληκτικό tech demo με την Unreal Engine 5, στο οποίο παρουσιάζει τον σταθμό τρένου Etchū-daimon station.

Ο σταθμός όπως θα δείτε μοιάζει με πραγματικό σταθμό τρένου, καθώς η αναπαράσταση είναι απίστευτη.



Δείτε περισσότερα στο Artstation του artist .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 May 2022 23:57 #264615 by Νίκος Γεωργόπουλος
Unreal Engine 5 FPS tech demo, μοιάζει με συνδυασμό Max Payne και Superhot




Από τους δημιουργούς του The Hong Kong Massacre.

Το Superhot συναντά το Max Payne στο παρακάτω Unreal Engine 5 Tech demo.

Το δημιούργησε ο Redditor Vreski. Στο βίντεο θα δείτε gameplay με τις σφαίρες να πέφτουν σε ρυθμούς bullet time, αλλά και αρκετές εκρήξεις.



Στο κανάλι του στο YouTube, ο Vreski έχει φτιάξει διάφορα βίντεο με την Unreal Engine 5. Επίσης, η εν λόγω ομάδα ανάπτυξης έχει αναπτύξει στο παρελθόν το The Hong Kong Massacre. Ένα Top-down Shooter. Μένει να δούμε αν αυτό θα είναι το επόμενό τους project.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2022 00:48 #265172 by Νίκος Γεωργόπουλος
Modder έφτιαξε στην Unreal Engine 5 το πως φαντάζεται το Bloodborne 2




Μας ανοίγει την όρεξη.

Οι δημιουργίες στην Unreal Engine 5 συνεχίζονται και αυτή τη φορά ο YouTuber Enfant Terrible, δημιούργησε έναν κόσμο με Unreal Engine 5 στον οποίο μας δείχνει πως φαντάζεται το Bloodborne 2.

Ο κόσμος έχει τους κλασικούς δρόμους του Bloodborne, διάφορες επαύλεις, ερειπωμένα και απεριποίητα μονοπάτια και ψηλά κτίρια.



Κάποιοι βέβαια στα σχόλια θεωρούν ότι δεν υπάρχουν χαρακτηριστικές τοποθεσίες του Bloodborne. Εσείς τι βλέπετε;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Aug 2025 15:00 #290081 by Νίκος Γεωργόπουλος
Ο CEO της Epic Games κατηγορεί τους developers για τα προβλήματα της Unreal Engine 5, αλλά υπόσχεται περισσότερη υποστήριξη



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney, κατηγόρησε τους developers για τα προβλήματα που εμφανίζονται σε games φτιαγμένα με την Unreal Engine 5, δηλώνοντας ότι η «κύρια αιτία είναι η σειρά της ανάπτυξης».

Πολλά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί με UE5 και κυκλοφόρησαν πρόσφατα αντιμετώπισαν ζητήματα απόδοσης, όπως το Metal Gear Solid Delta: Snake Eater και το Wuchang: Fallen Feathers, αλλά από την πρώτη κιόλας κυκλοφορία της μηχανής, αρκετοί τίτλοι παρουσίασαν κολλήματα και χαμηλά frame rates. Μιλώντας στα μέσα, στο πλαίσιο του Unreal Fest στη Νότια Κορέα, ο Sweeney απέδωσε το πρόβλημα στους developers και στην ανάγκη για καλύτερη εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα, είπε : «Η κύρια αιτία είναι η σειρά της ανάπτυξης. Πολλά στούντιο αναπτύσσουν πρώτα για κορυφαίο hardware και αφήνουν την βελτιστοποίηση και τις δοκιμές σε low-spec συστήματα για το τέλος. Ιδανικά, η βελτιστοποίηση πρέπει να ξεκινά νωρίς, πριν ολοκληρωθεί το πλήρες χτίσιμο του περιεχομένου. Κάνουμε δύο πράγματα: ενισχύουμε την υποστήριξη της μηχανής με περισσότερη αυτοματοποιημένη βελτιστοποίηση σε όλες τις συσκευές και επεκτείνουμε την εκπαίδευση των developers ώστε το ‘optimise early’ να γίνει στάνταρ πρακτική. Αν χρειαστεί, οι μηχανικοί μας μπορούν να παρέμβουν. Η πολυπλοκότητα των games είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ό,τι πριν από 10 χρόνια, οπότε είναι δύσκολο να λυθεί αποκλειστικά στο επίπεδο της μηχανής, οι δημιουργοί μηχανών και οι ομάδες ανάπτυξης πρέπει να συνεργάζονται. Επίσης, φέρνουμε την τεχνογνωσία βελτιστοποίησης του Fortnite στην Unreal Engine, ώστε οι τίτλοι να τρέχουν καλύτερα σε υπολογιστές χαμηλών προδιαγραφών».

Ουσιαστικά, οι developers εστιάζουν υπερβολικά σε high-end gaming PCs και κονσόλες, με αποτέλεσμα οι παίκτες που χρησιμοποιούν πιο αδύναμο hardware να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Αν και αυτό ίσως είναι διαχειρίσιμο για τους μεγαλύτερους developers, για τα μικρότερα indie στούντιο η βελτιστοποίηση αποτελεί τεράστια πρόκληση. Ίσως η Epic χρειάζεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις εκπαιδευτικές της πρωτοβουλίες ώστε να βοηθήσει τα στούντιο να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της μηχανής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.